Προς το περιεχόμενο

FIFA 17 [Xbox One][PS4][Xbox 360][PS3]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με δυο ματσάκια που έκανα στο demo μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος, αυτό που σου κάνει πάντως αίσθηση αμέσως είναι ο πολύ πιο αργός ρυθμός εν σχέση με το Fifa 16. Τα γραφικά είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με εξαίρεση την πολύ καλύτερη απεικόνιση των προσώπων των παικτών. Frostbite και ignite μόνο σε αυτό διαφέρουν μάλλον, περισσότερα πολύγονα στους χαρακτήρες.

Εμενα παντως πιο γρηγορο μου φανηκε σε σχεση με το 16. Νομιζω επισης εκαναν πιο ευκολη τη δημιουργία φάσεων (ειδικα οι σεντρες μου φάνηκε οτι ειναι μισο γκολ) και δυσκολεψαν τα τελειωματα. Περυσι αμα εμπαινες περιοχη και εκανες δυνατό σουτ δυσκολα χανοταν, στο ντεμο οταν το δοκιμασα η μπαλα εφευγε πολυ ψηλα. Απο την αλλη μου φανηκαν πολυ ευκολα τα μακρινα σουτ, αμα εβρισκα λιγο χωρο εγραφε...

  • Απαντ. 233
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To είδα & εγώ χθες το ντεμο,θα το τσεκάρω βέβαια περισσότερο ακομα.Πολύ ωραίο είναι το παιχνιδακι, αλλά σχεδόν ίδιο με το 16.Με μια μικρή δόση υπερβολης,αν στο βάλουν & σου πούνε ότι παίζεις το 16 (λέμε τώρα) δεν θα καταλάβεις & κάτι συγκλονιστικό...

 

Σίγουρα θα έχει κάποιες "πινελιές" διαφορετικές το full game & οι πολύ fans που ψάχνουν μια ανανέωση θα το πάρουν αλλά για όποιους "σκέφτονται" λίγο παραπάνω τα ευρωπουλα που έχει ,καλό είναι να τσεκάρουν το ντεμο.

 

Δημοσ.

Εμένα μου άφησε ανάμικτες εντυπώσεις. Το 16 δεν το είχα αγοράσει γιατί θεωρούσα ότι πάρα πολλά πράγματα γίνονταν τυχαία, αν ήθελε το παιχνίδι να περάσεις σε μία φάση πέρναγες, αν δεν ήθελε δεν πέρναγες.Επομένως συνέχισα να παίζω το 15 (όχι ότι και αυτό δεν είχε τα χίλια στραβά του, αλλά ήταν πιο διασκεδαστικό..)

Αυτό που είχε και το 16 και νομίζω ότι συνεχίζεται και στο 17 (διορθώστε με αν διαφωνείτε) είναι ότι είναι πολύ δύσκολο όταν τρέχεις στο χώρο να μην σε προλάβει ο αμυντικός. Παρότι μπορεί να φαίνεται σε μία μπαλιά ότι θα βγεις εύκολα τετ α τετ, ξαφνικά πάει πιο αργά ο επιθετικός και πιο γρήγορα ο αμυντικός και τελικά τον καταπίνει... 

Κατά τ' άλλα έχει ωραία κίνηση, οι τερματοφύλακες φαίνονται αρκετά καλοί, δεν πάνε πχ μέσα όλα τα τετ α τετ, πρέπει όντως να σημαδέψεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.

 

Σε ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι αναγκαστικά πρέπει να προσθέσεις τυχαία στοιχεία για να μοιάζει αληθοφανές.Αν οι κινήσεις των αμυντικών ήταν συνέχεια οι ίδιες θα ήταν κουραστικό και μονότονο.Συνεπώς ειδικότερα αν μιλάμε για AI προφανώς και το παιχνίδι αποφάσιζε με τον τρόπο του ποτε θα κοπεί η φάση και πότε όχι.Ποδοσφαιρικό simulator δεν προκειται να υπάρξει ποτέ επομένως τσάμπα χαλιόμαστε.

 

Επίσης στο θέμα του αμυντικού που καταπίνει τον επιθετικό που τρέχει ο κανόνας είναι ότι αυτός που τρέχει με τη μπαλα είναι πιο αργός απο αυτόν που τρέχει χωρίς αυτή. :-D Και επειδή ακριβώς είναι ένα παιχνίδι αν ο αμυντικός δεν προλάβαινε τον επιθετικό τα παιχνίδια θα έληγαν με 10-15 γκολ εκατέρωθεν.Αυτό συμφωνώ ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να το δουν λίγο καλύτερα στην ΕΑ για να ειναι λίγο πιο αληθοφανές.

 

Για μένα είναι ένα υπέροχο παιχνίδι βελτιωμένο αρκετά απο πέρσι σε διάφορα σημεία ,κίνηση παικτών ,αμυνα,σουτ,τέρματα, (ένα ήδη καλό παιχνίδι που πουλάει εκατομύρία κομμάτια ,δεν το αλλάζεις ριζικά ,το βελτιώνεις στα σημεία) και θα πέσει τρελλό κάψιμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρες. Το φαινόμενο που αναφέρω είναι σε υπερβολικό βαθμό γι αυτό και το αναφέρω. Δηλαδή τρέχεις πχ. με hazard ή κάποιον άλλο που είναι σφεντόνα, ξεκινάς 3 μετρα μπροστά από τον αμυντικό που μπορεί να έχει και 20 πιο κάτω στην ταχύτητα και παρόλα αυτά σε προλαβαίνει.

Επίσης, καλό να μην περνάνε αέρα οι παίχτες όπως στο 15, αλλά άσε να κάνουμε και μία τρίπλα βρε παιδάκι μου,ακόμα και να τον "ψαρέψεις" τον αμυντικό, δύσκολα τον περνάς για τα καλά γιατί σε ξαναπρολαβαίνει.

 

Τέλος, σε ό,τι αφορά αυτό που λες ότι δεν πρέπει να είναι οι κινήσεις των αμυντικών συνέχεια οι ίδιες, δε διαφωνώ αλλά το ότι αν κάνεις το ίδιο πράγμα και εσύ και ο αμυντικός 10 φορές, τις μισές θα περάσει και τις μισές όχι, ε εμένα με χαλάει.

Δημοσ.

Είσαι επιθεση, δίνεις πάσα με τη σωστή κατεύθυνση στον ακριβώς απο κάτω σου, και ο παίχτης τη στέλνει 5 μέτρα πιο κάτω και την χάσεις.

 

Οκ ρεαλιστικό δεν λέω. αλλά ετσι μπορώ να αποσυνδέσω και τελείως το χειριστίριο και να κάθομαι να κοιτάω τον αγώνα.

Δημοσ.

Είναι δυστυχώς αρκετά αυτά που θέλουν φτιάξιμο. Και αυτό που λες (το οποίο υπάρχει και στο 15 και στο 16, έχεις Messi / Iniesta και ανοίγεις τη μπάλα στο μπακ στα 5-10 μέτρα και την πετάνε πλάγιο...Και μετά κάνεις μπαλιά 60 μέτρων με το μασεράνο και είναι διαβήτης :P )

Δημοσ.

Είσαι επιθεση, δίνεις πάσα με τη σωστή κατεύθυνση στον ακριβώς απο κάτω σου, και ο παίχτης τη στέλνει 5 μέτρα πιο κάτω και την χάσεις.

 

Οκ ρεαλιστικό δεν λέω. αλλά ετσι μπορώ να αποσυνδέσω και τελείως το χειριστίριο και να κάθομαι να κοιτάω τον αγώνα.

χααχχαχα σε αυτο δεν έχεις αδικο περσι μου την έδινε στα νευρα.Φετος δεν έχω καταλαβει ακόμη αν το διορθωσαν.

Δημοσ.

Κάτι ακόμη που περιμένω χρόνια να το φτιάξουν αλλά δε βλέπω χαΐρι είναι η αμυντική συμπεριφορά των παικτών της ομάδας μου. Μαρκάρω εγώ με τον παίκτη που ελέγχω και οι υπόλοιποι είναι ζεν, χαλαροί και χαζεύουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Kαλα κανενας δεν εχει πει για την αηδια στα κορνερ και στα μακρινα φαουλ;;;;;;

Τι ειναι αυτο το πραγμα;;

Nα κουνας το Χ που θα πεσει η μπαλα ,σαν βομβα, και ασε που δε γινεται να το σταθεροποιησεις σε μια μερια.

Βραβειο Πατατας σε αυτον που το σκεφτηκε στην EA.

  • Like 5
Δημοσ.

Kαλα κανενας δεν εχει πει για την αηδια στα κορνερ και στα μακρινα φαουλ;;;;;;

Τι ειναι αυτο το πραγμα;;

Nα κουνας το Χ που θα πεσει η μπαλα ,σαν βομβα, και ασε που δε γινεται να το σταθεροποιησεις σε μια μερια.

Βραβειο Πατατας σε αυτον που το σκεφτηκε στην EA.

 

Ξέχασες και τα πέναλτυ, άλλο μπάχαλο...

  • Like 2
Δημοσ.

Τα πέναλτυ είναι οτι πιο ρεαλιστικό έχουν κάνει στα στημένα, το οτι είναι δύσκολα είναι άλλο πράγμα.

Όσο για τα κόρνερ εμένα με βρίσκουν σύμφωνο ναι περίεργο και στο μάτι αντιρεαλιστικό, αλλα σκεφτείτε πως εκτελείται στη πραγματικότητα ένα κόρνερ. Σημαδεύεις κάπου και μετά αναλόγως προσπαθείς να το κάνεις καμπυλοτό η "ξυραφάτο", ε έτσι είναι και στο κόρνερ η κουκίδα δε μένει σταθερή για αυτό ακριβώς τον λόγο επειδή και στη πραγματικότητα δε σημαδεύεις εκει, και πάει εκεί, έχεις μια χασούρα. 

 

Προσπαθείστε να πειραματιστείτε με τα κόρνερ, εγώ βάζω τη βούλα όσο μπορώ στο πρώτο δοκάρι τους δίνω και εντολη να τρέξουν στο πρώτο δοκάρι βάζω και μεσαία δύναμη ωστε να μη γίνει πολύ καμπυλοτό και κάτι γίνεται. Έχει πολλές επιλογές.

  • Like 1
Δημοσ.

Το αγόρασε κανείς ψηφιακά το παιχνίδι; Αν ναι ποιος είναι ο φθηνότερος τρόπος; εννοώ σε κάποια Region μπορεί να γλιτώσεις 6-7 ευρώ, αλλά βρίσκεις δύσκολα prepaid cards για τα regions τους

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...