Προς το περιεχόμενο

Το Planner είναι η απάντηση της Microsoft στο Trello και το Asana


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Planner είναι η νέα πρόταση της Microsoft στα εργαλεία οργάνωσης και διαχείρισης εργασιών για ομάδες. Ως παραγωγικό εργαλείο, περιλαμβάνεται μέσα στο Office 365 και από σήμερα θα κάνει σταδιακά την εμφάνιση του στους συνδρομητές της cloud υπηρεσίας.

Η περίοδος δοκιμών η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο, φτάνει στο τέλος της, με τη Microsoft να έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές προκειμένου το Planner να γίνει μια αξιόλογη εναλλακτική πρόταση απέναντι σε παρόμοια καταξιωμένα εργαλεία όπως το Trello και το Asana. Η λογική του Planner δε διαφέρει από αυτά τα εργαλεία αφού όσοι συμμετέχουν στις ομάδες και έχουν τα κατάλληλα δικαιώματα, μπορούν να δημιουργούν στήλες για τα διάφορα στάδια ενός project.

 

Κάθε ενέργεια που απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας εργασίας δημιουργείται στο Planner υπό τη μορφή κάρτας και η οποία μπορεί να μεταφερθεί εύκολα σε διάφορες στήλες ανάλογα με το στάδιο ολοκλήρωσής της. Ένα από τα σημεία που κάνουν το Planner να ξεχωρίζει είναι η άμεση εμφάνιση διαγραμμάτων για την πορεία μιας εργασίας, καθώς και της απόδοσης των μελών που απαρτίζουν την ομάδα προκειμένου να είναι άμεσα ορατή η αιτία καθυστέρησης.

 

 

Εξίσου εύκολα μπορεί να γίνει ο ορισμός μιας συγκεκριμένης εργασίας σε οποιοδήποτε μέλος της ομάδας, αλλά και η προσθήκη εγγράφων και φωτογραφιών μέσα από το OneDrive.

 

Link.png Site: Office 365

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ με το Trello μοιάζει, αλλά ακόμη θέλει δουλειά.

Εργαλεία σαν το wrike είναι κατά πολύ ανώτερα αλλά είναι καλό που μπήκε και η MS στο παιχνίδι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ με το Trello μοιάζει, αλλά ακόμη θέλει δουλειά.

Εργαλεία σαν το wrike είναι κατά πολύ ανώτερα αλλά είναι καλό που μπήκε και η MS στο παιχνίδι...

Τι παραπάνω απ' το asana σου προσφέρει; το χρησιμοποιούμε στην δουλειά και είμαστε σε αναζήτηση εναλλακτικών γι'αυτό ρωτάω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Asana... πωπω φίλε μου τμε άγχωσες και μόνο που το ανέφερες. Απαράδεκτο User Experience ακόμη και μετά το ολικό redesign.

 

Πιο ολοκληρομένο από το Trello σίγουρα όμως δε θα μπορούσα να δουλέψω ξανά με αυτό.

 

Εμείς μεταξύ άλλων χρησιμοποιούμε Jira και είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι.

 

Το θετικό είναι ότι είναι παραμετροποιήσιμο όσο θες και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες (πχ εμείς είμαστε software company αλλά μπορεί να δουλέψει με οτιδήποτε).

 

Το αρνητικό είναι το ίδιο ότι έχει πολύ παραμετροποίηση αλλά όπως και να έχει λειτουργεί. Ειδικά σε συνδιασμό με το Confluence και κάποια ακόμη εργαλεία είναι πολύ καλή λύση.

 

Τώρα για το θέμα, το Planner φαίνεται πολλά υποσχόμενο και τουλάχιστον από interface φαίνεται γρήγορο και καλοφτιαγμένο. Θα δούμε.

 

Θα το προτιμούσα εκτός του 365 καθώς πχ εμείς έχουμε Google docs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι παραπάνω απ' το asana σου προσφέρει; το χρησιμοποιούμε στην δουλειά και είμαστε σε αναζήτηση εναλλακτικών γι'αυτό ρωτάω

 

Trello και Planner έχουν διαφορετικό τρόπο οργάνωσης με σχέση το Asana. Εξαρτάται πως θέλεις να οργανώσεις το project σου. Το Planner αποτι φαίνεται είναι Trello με περισσότερα analytics και λογικά περισσότερα integrations me MS εφαρμογές.

 

Υπάρχουν άπειρες τέτοιες εφαρμογές πλέον, αλλά όλες θέλουν να αφιερώσεις χρόνο και ο ίδιος αλλά και οι υπόλοιποι που δουλεύετε μαζί, για να έχουν αποτέλεσμα.
 
Ρίξε μια ματιά και σε Archmule.com είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα σαν ιδέα. 
Είναι πολύ πιο εύκολο και ο τρόπος που οργανώνεις ένα project είναι πιο άμεσος. Έχει και κάποια στοιχεία κοινωνικού δικτύου, σε περίπτωση που θέλεις να βρεις άλλες παρόμοιες δουλειές, άτομα ή να προωθήσεις τη δικιά σου δουλειά, θυμίζει github χωρίς κώδικα.
Εμάς μας έχει βολέψει full γιατί θέλαμε να έχουμε όλοι τον ίδιο τρόπο οργάνωσης και να μη ψαχνόμαστε πως οργάνωσε ο καθένας το εκάστοτε project. Plus είναι free χωρίς limitation σε χρήστες ή projects.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με επιχειρήματα ποιος ο λόγος να χρησιμοποιήσει κάποιος ένα τέτοιο πρόγραμμα; Θα ήθελα να ξέρω σε τι πραγματικά μπορεί να με ωφελήσει στη δουλειά μου ως developer. Έχει ανταπόκριση μόνο σε companies ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και individual;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με επιχειρήματα ποιος ο λόγος να χρησιμοποιήσει κάποιος ένα τέτοιο πρόγραμμα; Θα ήθελα να ξέρω σε τι πραγματικά μπορεί να με ωφελήσει στη δουλειά μου ως developer. Έχει ανταπόκριση μόνο σε companies ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και individual;

 

Αυτές οι υπηρεσίες χοντρά χοντρά, σου προσφέρουν  
- Οργάνωση και παρακολούθηση του σταδίου που βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή 
- Καλύτερη επικοινωνία με τα άτομα που συνεργάζεσαι σε κοινά project  
- Καλύτερη οργάνωση και εύρεση αρχείων και content γενικότερα που έχουν να κάνουμε με τη δουλεία σου ή τα στάδια αυτής. 
 
Στη δική σου περίπτωση μπορεί να μην σε βολέψουν τέτοια services. Αν είσαι μόνος σου μπορεί να έχεις ξεκάθαρη εικόνα μόνο με τη χρήση github και άντε κάποιο TO DO list app τύπου Wunderlist. 

Δεν είναι μόνο για companies, εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις και πως θέλεις να δουλέψεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ δυνατά εργαλεία στο project management. Σε ατομικό επίπεδο σίγουρα σε βοηθάει να οργανωθείς καλύτερα και να βάζεις σε μια σειρά την ροή εργασίας σου με priority.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι παραπάνω απ' το asana σου προσφέρει; το χρησιμοποιούμε στην δουλειά και είμαστε σε αναζήτηση εναλλακτικών γι'αυτό ρωτάω

 

 

Χρησιμοποιούσα το Asana για τα project της ομάδας μου για χρόνια, αλλά πλέον έπρεπε να πάω σε κάτι πιο σοβαρό.

 

Το Asana είναι μια πολύ καλή to-do list. Στο wrike έχω πολύ περισσότερες δυνατότητες όπως:

- Χρονοδιαγραμμα

Στο asana εχεις μονο due date.  Δεν μπορεις να βάλεις πόσο χρόνο θα σου πάρει το task και κυρίως πότε ξεκινάει !

Στο wrike έχεις πλήρες πλάνο των εργασιών

pm.wrike_-1024x659.png

 

- dependencies

Σπαω το έργο σε tasks, και μπορώ να ορίσω ποιο task είναι συνέχεια του προηγούμενου. Και σχηματίζω μια αλυσίδα.

Έστω ότι ένα task θέλει περισσότερο χρόνο. Το ενημερώνω, και αυτομάτως όλα τα "επόμενα" τασκς παρασύρονται από την αλλαγή και ολο το χρονοδιαγραμμα ενημερώνεται αυτόματα.

 

Αυτα τα δυο ειναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που με έκαναν να παω στο wrike  από το θαυμάσιο Asana.

 

Το κακό είναι ότι θέλεις minimum 5 users, οπότε πας στα 50€ τον μήνα για να το αποκτήσεις...

Εμείς μεταξύ άλλων χρησιμοποιούμε Jira και είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι.

 

Το θετικό είναι ότι είναι παραμετροποιήσιμο όσο θες και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες (πχ εμείς είμαστε software company αλλά μπορεί να δουλέψει με οτιδήποτε).

 

Το αρνητικό είναι το ίδιο ότι έχει πολύ παραμετροποίηση αλλά όπως και να έχει λειτουργεί. Ειδικά σε συνδιασμό με το Confluence και κάποια ακόμη εργαλεία είναι πολύ καλή λύση.

 

 

 

Jira + Confluence είναι κορυφαία, αλλά είναι για μεγάλες εταιρίες θα έλεγα εγώ. Κάνουν τα πάντα, αλλά θέλεις και πολύ μεγάλο learning curve για να τα στήσεις σωστά. Τα χρησιμοποιώ λόγω κάποιου πελάτη, και ακόμη δεν έχω δει ούτε το 50% των δυνατοτήτων τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...