jim777 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Περυσι δεν ειχαν νερφαριστει ολα τα υπολοιπα οποτε λιγοτεροι ανθρωποι κατεφευγαν σε αυτο το πραγμα που βλεπω στη πλειοψηφια των ματς
ektelion Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ε ναι, το ίδιο λέμε άρα Μόλις έπαιξα τον πιο ανούσιο και βαρετό αγώνα που έχω παίξει εδώ και χρόνια στο FIFA (Φενέρ - ΠΑΟ). Ένα εντελώς senseless, σχεδόν υπνωτιστικό φλιπεράκι, στο οποίο το skill έπαιζε ρόλο όσο παίζει και η τεχνική στο μπαρμπούτι. Πατάγαμε κι οι δύο σαν παλαβοί την πάσα και η ΑΙ έριχνε 1D20 ως άλλος dungeon master για να αποφασίσει αν θα πέρναγε ή όχι. Μηδέν στρατηγική, μηδέν ορθολογική ανάπτυξη, μηδέν skill κι από τους δύο, όχι γιατί δεν θέλαμε (τουλάχιστον εγώ), αλλά γιατί εκεί μας έσπρωχνε το παιχνίδι. Τελικά έβαλε μια μούφα αυτός με ένα σουτ που θα παρακάλαγε να είχε παίξει τζόκερ αντί για αυτό, έβαλα άλλο ένα αντίστοιχο εγώ και ήρθαμε 1-1. Δυστυχώς, διαγράψτε σχεδόν όλα όσα λέω στο βίντεό μου. Δεν λέω, και πριν ευνοούταν το passing game, αλλά αυτό το πράγμα που βλέπω τώρα είναι ΤΟ αίσχος. Κατάφεραν να καταστρέψουν το παιχνιδάκι με ένα patch που το μόνο που αρκούσε να κάνει ήταν να νερφάρει κάπως τις κεφαλιές, κατά τη γνώμη μου. Προσωπικά θα παρατήσω το άθλημα και θα επιστρέψω στο Rocket League για το φιξάκι μου από ανταγωνιστικά παιχνίδια. Κατά τα άλλα, δόξα τω Θεώ το backlog μου μπορεί να θρέψει τις gaming ανάγκες μου για χρόνια ολόκληρα... Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2016 από ektelion 1
babis13 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Παντως εχω την εντυπωση ότι το περσινό ήταν πιο πολύ τικι τακα πάσες κλπ ίσως φταίει που επαιζα με 5αστερες...αλλα νομιζω το passing game ειναι ικανοποιητικο εως καλο
ektelion Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Παντως εχω την εντυπωση ότι το περσινό ήταν πιο πολύ τικι τακα πάσες κλπ ίσως φταίει που επαιζα με 5αστερες...αλλα νομιζω το passing game ειναι ικανοποιητικο εως καλο Δεν ξέρω, ίσως και να έτυχε. Πάντως από το patch και μετά η εμπειρία μου με το παιχνίδι έχει πέσει στα τάρταρα. Δεν έχω εντοπίσει ακόμη τα επιμέρους στοιχεία που με ενοχλούν, αλλά δεν θα κάτσω να σκάσω κιόλας. Μπορεί να με εκνεύριζε τρομερά η σειρά ανά καιρούς, αλλά δεν το βαριόμουν ποτέ όπως συμβαίνει στα τελευταία παιχνίδια...
newlynx Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Επειδή δεν παίζω πολύ δεν παρατηρώ αυτές τις αλλαγές που λέτε. Δηλαδή μόνο στις κεφαλιές ένιωσα ότι άλλαξε κάτι....
padelis71992 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Μια απο τα ιδια και εγω. Βλεπω οτι μετα το update αυξηθηκε και το pass error σε γωνιες ανω των 90 μοιρων. Προσωπικα εμενα το πασινκ του παιχνιδιου μαρεσει αυτο που θα ηθελα μονο ειναι να αυξηθει το error στις συνεχομενες πασες με τη μια που πολλοι τις κανουν κ δυνατες με επιτυχια. Και δε μιλαω να διορθωθει αυτο που λεει ο jim αλλα μετα απο τη 3η 4η πασα με τη μια να γινεται ατσαλια-στραβοκλωτσια οχι παντα αναλογα το παιχτη. Παραδειγμα το φετινο ματς του τσουλου ντορτμουντ-ρεαλ και οι 2 ομαδες προσπαθουσαν και επαιζαν με γρηγορες δυνατες πασες ε μετα τη 3η 4η αντε 5η πασα η επομενη ηταν και πηγαινε οπου να ναι.
jim777 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δε μπορούν να βάλουν έτσι αϊντε στη τύχη μετά τη Χ πάσα τάδε ποσοστό λάθους. Η πάσα πρέπει να πηγαίνει εκεί που σημαδεύεις και κατ'επέκταση εκεί που φαντάζεται ο αντίπαλος ότι σημαδεύεις και να μπορεί να την κόψει. Όσο δε πηγαίνει εκεί που σημαδεύεις αλλά εκεί που πρέπει να πάει για να μη κοπεί προκοπή δε θα δούμε. Και για να το κάνω πιο λιανά, η "κάθετη" δε θα έπρεπε να έχει χρήση στις πάσες του κέντρου. Αν ήθελες να τη δώσεις μπροστά από το παίκτη να πατούσες κανονική πάσα και να σημάδευες πιο μπροστά. Η "κάθετη" έπρεπε να χρησιμοποιείται στο τελευταίο 1/3 του γηπέδου όχι παντού. Εδώ και 10 χρόνια ήταν λυμένο το θέμα με τις πάσες σε όλα τα ποδοσφαιράκια. Τι είναι αυτή φέτος.
ektelion Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Η αλήθεια είναι ότι αυτό με διαολίζει τρομερά κι εμένα. Τη στιγμή που διαβάζω τον αντίπαλο και κλείνω τον διάδρομο, το παιχνίδι οφείλει να με ανταμείψει. Όπως αντίστοιχα οφείλει να τιμωρεί όσους κάνουν πασούλες μέσα στην περιοχή τους αφού κόψουν την μπάλα ή μετά από κάνα κόρνερ. Κι όχι να μου βγαίνει ο άλλος στην κόντρα με πέντε λέιζερ πάσες από την μικρή του περιοχή. Αυτά τα πράγματα απορώ πού τα έχουν δει να γίνονται. Όταν όλα αυτά μπαίνουν στο overdrive υπέρ ή κατά κάποιου, τότε γίνεται αυτό που λέω εγώ "κακή εφαρμογή του momentum".
nzeppos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 "Κι όχι να μου βγαίνει ο άλλος στην κόντρα με πέντε λέιζερ πάσες από την μικρή του περιοχή. Αυτά τα πράγματα απορώ πού τα έχουν δει να γίνονται." Πουθενά. Γι' αυτό manual μόνο (το χαβά μου εγώ). 1
babis13 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Νομιζω αυτο με τις λειζερ πασες πρεπει να ναι αρκετα skilled ο αλλος και για να το κάνει θεωρω οτι το παιχνιδι απο περσυ εχει πιο ομαδικη δομη και οι αμυνες δεν ειναι για τα μπαζα ακολουθουν την κίνηση του αλλου και δεν χανονται μεταξυ τους ουτε κουτουλανε απλα πολλες φορες θελει υπομονή και σωστο timing και καλη ψυχολογια οπως ειπαμε σε προηγούμενες σελιδες..μου αρεσει η ποικιλια τον ομαδων που αντιμετοπιζω φετος...λεστερ μιλαν φενερ τορινο μπεσικτας και σχεδον ολη η bundesliga
ektelion Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Προσωπικα εμενα το πασινκ του παιχνιδιου μαρεσει αυτο που θα ηθελα μονο ειναι να αυξηθει το error στις συνεχομενες πασες με τη μια που πολλοι τις κανουν κ δυνατες με επιτυχια. Και δε μιλαω να διορθωθει αυτο που λεει ο jim αλλα μετα απο τη 3η 4η πασα με τη μια να γινεται ατσαλια-στραβοκλωτσια οχι παντα αναλογα το παιχτη. Παραδειγμα το φετινο ματς του τσουλου ντορτμουντ-ρεαλ και οι 2 ομαδες προσπαθουσαν και επαιζαν με γρηγορες δυνατες πασες ε μετα τη 3η 4η αντε 5η πασα η επομενη ηταν και πηγαινε οπου να ναι. Αυτό ακριβώς είναι που μου συνέβη με τη Σάλκε. Όταν οι κορυφαίες ομάδες του πλανήτη δεν μπορούν να διαχειριστούν το momentum, τότε μη μου λες ότι μπορεί η Σάλκε. Νομιζω αυτο με τις λειζερ πασες πρεπει να ναι αρκετα skilled ο αλλος και για να το κάνει θεωρω οτι το παιχνιδι απο περσυ εχει πιο ομαδικη δομη και οι αμυνες δεν ειναι για τα μπαζα ακολουθουν την κίνηση του αλλου και δεν χανονται μεταξυ τους ουτε κουτουλανε απλα πολλες φορες θελει υπομονή και σωστο timing και καλη ψυχολογια οπως ειπαμε σε προηγούμενες σελιδες..μου αρεσει η ποικιλια τον ομαδων που αντιμετοπιζω φετος...λεστερ μιλαν φενερ τορινο μπεσικτας και σχεδον ολη η bundesliga Όχι, αυτό που λέω εγώ δεν είναι θέμα skill, εκτός κι αν θεωρείς skill να πατάει απλά την πάσα έχοντας πάρει το "αμυντικό ριμπάουντ" μετά από κόρνερ στην περιοχή του με κατεύθυνση προς το τέρμα μου, να αλλάζει τρεις - τέσσερις πάσες μέχρι να βγει από την περιοχή και μετά με άλλες δύο να βρίσκει ως δια μαγείας τον CF ο οποίος μαρκάρεται μόνο από τον τελευταίο CB ή ακόμη χειρότερα έχει ήδη βγει στην πλάτη της άμυνας. Αυτό δεν είναι θέμα skill, γιατί απλά δεν γίνεται, οπότε δεν περνάει καν από το μυαλό του παίχτη που ξέρει μπάλα. Απλά αυτοί που το κάνουν έχουν πάρει πρέφα ότι η ΑΙ σαστίζει σε περιπτώσεις πολυκοσμίας και κάνει την αντεπιθεσούλα του ανενόχλητος. Γιατί πιστεύω πως θα συμφωνήσεις ότι στην πραγματική ζωή αν δύο CB έπαιζαν πασούλες στην περιοχή τους με πέντε αντίπαλους επιθετικούς μέσα, το πιο πιθανό θα ήταν να μάζευαν την μπάλα από τα δίχτυα μετά. Το πρόβλημά μου με την άμυνα είναι ότι ούτε διαδρόμους κλείνουν, ούτε παίκτες μαρκάρουν. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, παρατηρώ ότι όταν αλλάζω παίκτη μετά από πάσα του αντιπάλου, θα πρέπει να τον φέρω πρώτα στο σωστό σημείο πριν προσπαθήσω είτε να αναχαιτίσω πάσα είτε να μαρκάρω τον αντίπαλο. Από μόνοι τους είναι αλλού γι' αλλού. Δεν απαιτώ να "βλέπουν γήπεδο" σαν τον Τσιάρτα, μόνο να κινούνται στους χώρους που επιβάλει η λογική, goddammit! 1
p4n0s86 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 "Κι όχι να μου βγαίνει ο άλλος στην κόντρα με πέντε λέιζερ πάσες από την μικρή του περιοχή. Αυτά τα πράγματα απορώ πού τα έχουν δει να γίνονται." Πουθενά. Γι' αυτό manual μόνο (το χαβά μου εγώ). Πραγματικά γιατί να είμαστε τόσοι λίγοι που γουστάρουμε το manual? Πόσο μου λείπουν εποχές FIFA13 κι ας έλιωνα μόνος μου με τις ώρες. Για να μπορέσουμε να βρούμε αντιπάλους διοργανώναμε κανένα τουρ εμείς κι εμείς πάντα, οι ελάχιστοι άκυροι (για τους άλλους). Πόσο με εκνευρίζει αυτό το αλάνθαστο τίκι-τάκα που έχει υιοθετηθεί τόσα χρόνια. Απ' την άλλη πλευρά, το PES έχει πολύ καλό gameplay φέτος και του λείπουν όλα τα άλλα. Κάθε μέρα εύχομαι να έρθει η μέρα που θα μπει μια 3η εταιρία στο παιχνίδι (2K ας πούμε), έχει χαθεί το δάσος εδώ και χρόνια, θέλουμε ένα sim ποδοσφαιράκι με όλο το πακέτο επιτέλους. 1
jim777 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δεν εχει κλεισει μηνας ακομη και σκεφτομαι σοβαρα να το παρατησω. Οπως ειπε κ ο Παντελης δε θυμιζει σε τιποτα το 15 και το 16. Μπορει στα ματια του αυτο να ειναι καλο αλλα στα δικα μου, με τα στραβα τους τα συγκεκριμενα μου θυμιζαν την ελευθερια στην αναπτυξη που ειχα στο Προ κ γι αυτο και τα τιμησα. Μπορουσες να παιξεις με τικι τακα, με ατομικες προσπαθειες, με σεντρες με ο,τι ηθελες. Στο 17 ειναι ενας ο τροπος αναπτυξης και ειναι copy paste σε καθε ματς σε τετοιο βαθμο που μου θυμιζει rotation στο WoW. Tα αμυντικα χαφ ειναι ανυπαρκτα σε κατασταση αμυνας στο κεντρο με τεραστια κενα και δε κοβουν τιποτα(γι αυτο και το ατελειωτο "ακοπο" τικι τακα). Αντιθετα οταν φτανεις στην περιοχη γινεται τετοιο μπουρδελο απο αμυντικους και χαφ και εχει τετοις αλλγλοβοηθειες που για να βγαλεις φαση η κοντρα θα γινει η καποια *** του στυλ κοβω τον ενα χαφ, η μπαλα παει στον δευτερο και λογω ανισορροπιας βγαζει αβιαστη καθετη. Οποιος καταλαβε καταλαβε. Το ενδεχομενο σοβαρης ατομικης προσπαθειας εξαληφθηκε γιατι πλεον ολοι κανουν μια ωραιοτατη πισοπεταλια και ο επιθετικος δε μπορει να κανει κατι γιατι εχει επιταχυνση Ζασταβα σε ανηφορα με 5 ατομα. Γενικα η κινηση των παικτων με τη μπαλα ειναι τοσο βαρυα και unresponsive που μου θυμιζει Virtual Striker 2. Οι ιδιοι βεβαια παικτες δεν εχουν κανενα θεμα να παιξουν τριγωνακια με one touch πασες σαν να βγηκαν ολοι απο τη Μασια. Το παιχνιδι ισως να γυρισε οντως στις ριζες του Fifa αλλα δυστυχως για καποιους που ψαχνουν τη παλια εμπειρια και ελευθερια του Προ και τη βρηκαν σε καποιο βαθμο στο 15 κ στο 16 απλα δε κανει. Και αυτα ερχονται απο καποιον που ειναι 37-6 στο seasons και κοντραρει στα ισα τον Παντελη με ο,τι σημαινει αυτο.
Platini_Athens Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 "Κι όχι να μου βγαίνει ο άλλος στην κόντρα με πέντε λέιζερ πάσες από την μικρή του περιοχή. Αυτά τα πράγματα απορώ πού τα έχουν δει να γίνονται." Πουθενά. Γι' αυτό manual μόνο (το χαβά μου εγώ). Αυτο ΜΟΝΟ τελος! παιξαμε co op πριν λιγο (τελικα το βραδυ εχει αλλη ταχυτητα το παιχνιδι) fifa 16......μας επιασαν τα γελια με τον ρυθμο και γενικα με οτι γινοτανε μεσα στο γηπεδο....... Τα παιχνιδια ετσι οπως ειναι ειναι για τα πιτσιρικια, εμεις οι ενηλικες θα πρεπε να αγγιζουμε ΜΟΝΟ μανιουαλ αφου θελουμε ποδοσφαιρικη σιμ κατασταση...πιο ελευθερο και λιγοτερο πινκ πονκ......θα πρεπει απλα να μαθουμε να παιζουμε this way............
ektelion Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Tα αμυντικα χαφ ειναι ανυπαρκτα σε κατασταση αμυνας στο κεντρο με τεραστια κενα και δε κοβουν τιποτα(γι αυτο και το ατελειωτο "ακοπο" τικι τακα). Αντιθετα οταν φτανεις στην περιοχη γινεται τετοιο μπουρδελο απο αμυντικους και χαφ και εχει τετοις αλλγλοβοηθειες που για να βγαλεις φαση η κοντρα θα γινει η καποια *** του στυλ κοβω τον ενα χαφ, η μπαλα παει στον δευτερο και λογω ανισορροπιας βγαζει αβιαστη καθετη. Οποιος καταλαβε καταλαβε. Αυτό ακριβώς. Βασικά μου θυμίζει το T.V. Sports Basketball που ανάμεσα στις δύο γραμμές τριπόντου έδειχνε απλά μια cutscene με τους παίκτες να πάνε στο απέναντι καλάθι. Οι χώροι που αφήνουν τα CDM και τα CM στο κέντρο του γηπέδου καταντούν γελοίοι. Δεν είναι δυνατόν ο CDM μου να είναι δέκα μέτρα μακριά από τον αντίπαλο CAM. Ακόμη όμως κι αν γίνει καμία κόντρα, όχι μόνο αγνοεί την μπάλα ο παίκτης μου, ακόμη κι αν σκάσει δίπλα του, αλλά αποτραβιέται κιόλας, λες και η ΑΙ δεν θέλει να χαλάσει το "σενάριο"! Και φυσικά όταν φτάνουμε στην περιοχή, απελευθερώνονται οι πάντες από τα δεσμά της ΑΙ και γίνεται το τουρλουμπούκι του ελέους. Προσωπικά πιστεύω ότι η ΕΑ για άλλη μια φορά πάει με το στανιό να επιβάλει τη λογική της στο παιχνίδι γεμίζοντάς το scripts, αντί να αφήσει τον παίκτη να το καθορίσει. Δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά φέτος ειδικά είναι οφθαλμοφανές. Παρόλα αυτά δεν θέλω να γίνομαι αφοριστικός. Ίσως όσο εξοικειωνόμαστε με το παιχνίδι να ανακαλύπτουμε κι άλλες πτυχές του. Θα έλεγα ψέματα αν δεν παραδεχόμουν ότι έχω περάσει και αρκετές διασκεδαστικές στιγμές μαζί του μέχρι στιγμής... Σχετικοάσχετο, χθες έπαιζα με Κολωνία, τον είχα διαλύσει τον τύπο, 4-1, ξαφνικά πετάγεται από κάτω αυτή η κωλοδιαφήμιση του Origin που λέει ότι τώρα μπορούμε να στριμάρουμε κιόλας κλπ κλπ, γίνεται out of focus το παράθυρο και μου χρεώνει disconnect! Από *** του ίδιου του Origin δηλαδή! Πόσο πιο ανίκανη αυτή η ΕΑ πια. Τεσπά, εννοείται ότι καπάκια αγόρασα μία νίκη κι έναν έξτρα αγώνα για να αποκατασταθεί η αδικία (με τα coins που έχω ήδη προφανώς, σιγά μην τους σκάσω λεφτά). Και μετά έκλεισα όλα τα notifications μην την ξαναπατήσω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα