Προς το περιεχόμενο

Watch_Dogs 2 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

¯\_(ツ)_/¯

 

(Με pixel density 1.15 δηλαδή όχι 2560x1440 αλλα 2944x1656)

 

 

καλά πέρα απο τα 60fps, στο pc έχει εμφανώς καλύτερα γραφικά ή μου φαίνεται;

 

πολύ ωραια τα γραφικά του.

  • Απαντ. 345
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πωωωω τί ασπρίλα είναι αυτή!!

τόσο δύσκολο είναι να βάλουν χρώματα και φωτισμούς;

Το sweetfx θα πάει σύννεφο!

  • Like 1
Δημοσ.

καλά πέρα απο τα 60fps, στο pc έχει εμφανώς καλύτερα γραφικά ή μου φαίνεται;

 

πολύ ωραια τα γραφικά του.

 

Τα γραφικά του είναι όμορφα γενικά, ειδικά το βραδυ έχει ωραία ατμόσφαιρα. Έχει πολύ περισσότερο γέλιο από το πρώτο και είναι αρκετά πιο light.

Δημοσ.

Optimization καλό δεν έχει πάντως, τα νούμερα στα benchmarks δεν δικαιολογούνται με τα visuals που βλέπω με τίποτα. Τα HFTS τι τα βάζουν αν δεν μπορείς να τα ενεργοποιήσεις ούτε με Titan X(Pascal) και το ίδιο ισχύει για το ''Extra Details''. Μην πει κανείς για μελλοντικές κάρτες, σε 1-2 μήνες θα το 'χουμε ξεχάσει κι' αυτό.

Δημοσ.

Optimization καλό δεν έχει πάντως, τα νούμερα στα benchmarks δεν δικαιολογούνται με τα visuals που βλέπω με τίποτα. Τα HFTS τι τα βάζουν αν δεν μπορείς να τα ενεργοποιήσεις ούτε με Titan X(Pascal) και το ίδιο ισχύει για το ''Extra Details''. Μην πει κανείς για μελλοντικές κάρτες, σε 1-2 μήνες θα το 'χουμε ξεχάσει κι' αυτό.

 

HTFS είναι ray traced shadows (frustrum traced) του "φτωχού" για να το λέμε απλά. Είναι rendering τεχνική από το -κοντινό- μέλλον. Έχει λόγο που κοστίζει όσο κοστίζει και άμα θες να το ενεργοποιήσεις το κανεις συνειδητά. Αν εξαιρέσεις TXAA/HTFS/MSAA μια χαρά port είναι, και είναι και playable με HTFS/TXAA (x2) αν δεν θέλεις να έχεις κολλημένο 60. 

 

Αν τώρα θέλεις να τρέχεις 1440p ultra με 8xMSAA σε παιχνίδι με deferred renderer... Κακώς σου δίνει την επιλογή η Ubisoft :-D

Δημοσ.

VXAO γιατί δεν βάζουν..

 

Γιατί και αυτό κοστίζει τα κερατα του (όπως HTFS/TXAA) και αυτό είναι rendering AO από το κοντινό μέλλον (voxel based ao και όχι screen space όπως HBAO/SSAO etc. δηλαδή κάνει render το AO σύμφωνα με world space δεδομένα και όχι μονο ότι βλέπεις στην οθόνη (screen space)). Και μάλλον είναι και πιο δύσκολο να το βάλουν γιατί παίζει και το πως δουλεύει το lighting και η μηχανή γραφικών, που στην περίπτωση του Watch Dogs είναι proprietary.

Δημοσ.

Πριν 20 χρόνια, έλεγαν σε 10 χρόνια θα έχουμε ray-tracing γραφικά, πέρασαν τα 10 χρόνια δεν πλησιάσαμε καν, μετά έλεγαν το ίδιο, πέρασαν πάλι 10 χρόνια(Από το πρώτο Crysis) και ακόμα παλεύουμε με ray-tracing σε σκιές. Full ray-tracing θα κάνουμε πολλά χρόνια ακόμα να δούμε.

Δημοσ.

Γενικά για να παίζεις αξιοπρεπώς θες κάρτα επιπέδου 1060/480.

 

 

 

Όχι πάντα. Αν θες όμως 60+ καρέ στο BF1 ακατέβατα τότε ναι.

Δημοσ.

Οι πρωτες κριτικιες στο steam ειναι πολυ θετικες. Εβαλε μυαλο η ubi και αυτη τη φορα αντι να βγαλει αλλο ενα mafia 3 εφτιαξε την pc εκδοση ετσι οπως πρπει : χωρις frame lock . με γραφικαρες στο ultra(HTFS Extra Detail) για high end pc πληρη υποστηριξη ολων των aspect ratio εικονιδια playstation αν συνδεσεις dual shock 4 αντι να δειχνει του xbox πολυ καλυτερος χειρισμος με πληκτρολογιο και ποντικι απο οτι με χειριστηριο(οπως συμβαινει σε ολα τα shooters που εχουν σωστο χειρισμο προσαρμοσμενο σε πληκτρολογιο και ποντικι). Ετσι πρεπει να ειναι τα παιχνιδια στο pc. Μπραβο στην ubisoft!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...