Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 5/9/2019 στις 12:16 ΜΜ, gabvill είπε

καλημερα 
μια απο τα ιδια ! εκανε μια αναβαθμηση στις 2 Σεπτεμβριου το τηλεφωνο και στο καπακι ειδα κατι διαφημισεις και δεν εδωσα και τοσο βαση ! την αλλη μερα το πρωι νασου 2 SMS απο 5ψηφιο !

δεν τα ανοιξα καν ! διαγραφη με την μια ! ελα μου ντε που σημερα ελαβα 3 SMS και με χρεωση και οτι ειχα κανει εγγραφει κι ολας ! εψαξα και βρηκα στην COSMOTE  και τους εστειλα σε μυνημα "STOP" και εκανα διαγραφη ! πιστευω οτι ξεμπερδεψα αλλα για καλο και για κακο θα παω και σε ενα καταστημα να δω τι γινετε !

6. Πώς μπορώ να διαγραφώ από μια συνδρομητική υπηρεσία;

Διαγραφή από συνδρομητική υπηρεσία, μπορεί να γίνει μέσω SMS, γράφοντας “STOP” και αποστολής στο ΣΚ από τον οποίο λαμβάνονται τα χρεώσιμα SMS. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία στην οποία ανήκει η υπηρεσία, θα σου στείλει ενημερωτικό SMS, το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαγραφή ή θα ζητάει την αποστολή ενός επιπλέον SMS με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία προς διαγραφή (π.χ. stop wallpaper).

Αν είσαι από κοσμοτέ και έχεις την εφαρμογή, από εκεί που αγοράζεις πακέτο έχει μία υπηρεσία που σου μπλοκάρει όλους τους 5ψηφιους. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ έχω πρόβλημα με το 54433 τι να κάνω χρειάζομαι επείγοντος βοήθεια 

 

Επεξ/σία από Sejfo
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

 Παίδες, μόλις μου ήρθαν μηνύματα από 54433 και 54666. 5 μηνύματα που πριν τα ανοίξω με χρέωσαν ξαφνικά 6 ευρώ. Το τηλέφωνό μου το έδωσα προχθές εγώ σε ένα φυσικό πρόσωπο, δεν το έχω δώσει σε καμία ηλεκτρονική φόρμα. Τί κάνω;

Δημοσ.

Πρώτη και ΑΜΕΣΗ κίνηση είναι η  φραγή στους 5ψήφιους από τον πάροχό σου, ώστε να μην συνεχίσουν οι χρεώσεις την επόμενη εβδομάδα, 2η  να του ζητήσεις την επιστροφή των κλεμμένων,  3η  η ενημέρωση από τα κατάλληλα νήματα του forum (έρευνα με Dimoco κλπ). 4η  η καταγγελία  σε ΕΕΤΤ και ΣτΚ, για να σταματήσουν επιτέλους αυτές οι απάτες.

  • Thanks 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, makfil είπε

Πρώτη και ΑΜΕΣΗ κίνηση είναι η  φραγή στους 5ψήφιους από τον πάροχό σου, ώστε να μην συνεχίσουν οι χρεώσεις την επόμενη εβδομάδα, 2η  να του ζητήσεις την επιστροφή των κλεμμένων,  3η  η ενημέρωση από τα κατάλληλα νήματα του forum (έρευνα με Dimoco κλπ). 4η  η καταγγελία  σε ΕΕΤΤ και ΣτΚ, για να σταματήσουν επιτέλους αυτές οι απάτες.

Επειδή είμαι από κινητό είναι εύκολο να μου παραθέσεις 2-3 links από τα νήματα που λες;

Δημοσ.

Την προηγούμενη εβδομάδα μου ήρθαν στο κινητό αυτά τα μηνύματα  από το 54303. Έχω vodafone CU και δεν μου έχει πάρει χρήματα ( είχα περίπου 0.40€ μέσα). 

Σε τρία διαδοχικά μηνύματα μου έστειλαν pin, με έγραψαν συνδρομητή και με διέγραψαν, χωρίς να έχω κάνει καμία ενέργεια, παρόλο που έχω επιβεβαιωμένα ενεργοποιήσει εδώ και καιρό τη φραγή προς 5ψήφια. 

 

Screenshot_20200102-133050-False-Pin.png.2d59be39974d901397ff235fa523e834.png

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έρχονται διάφορa SMS από 54666 αλλά δεν είαι χρεώσιμα. Δεν απαντώ με STOP γιατί αυτό ΕΙΝΑΙ χρεωσιμο.

Έχει και ένα σταθερό 2152002935 για επικοινωνία χωρίς χρέωση (εφόσον έχεις σταθερό με δωρεαν αστικές) και πήρα εκεί. Θα με καλέσουν...

Για καλό και για κακό μπλοκάρισα τα ΧΡΕΩΣΙΜΑ 5ψήφια από την εφαρμογή Cosmote..

Επεξ/σία από MessengerOfGood
Δημοσ.

καλησπέρα, και στην γυναίκα μου ήρθαν από 2 αριθμούς (54666 και 54433) και την χρέωσαν 2.08 ευρω. Έστειλα αμέσως email στην εταιρεία τους κοινοποιούμενο στον ΕΕΤΤ και την Cosmote και χτες μας πήραν από την cosmote να μας ενημερώσουν οτι θα βάλουν το ποσό πίσω και μπλοκάραμε και τα 5ψήφια και επίσης σήμερα μου στείλανε από την εταιρεία το παρακάτω

 

Ο κάτοχος του κινητού χχχ ενεγράφη στην υπηρεσία του πελάτης μας Shoopadoo. Η υπηρεσία του πελάτη μας εναρμονίζεται πλήρως με τους ισχύοντες κανονισμούς της ΕΕΤΤ.

Ο συγκεκριμένος αριθμός έχει απενεργοποιηθεί.

Εχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο πελάτης μας που διαχειρίζεται την αντίστοιχη υπηρεσία,βάσει της πάγιας πολιτικής του, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από τη χρήση της υπηρεσίας μέσω του παρόχου κινητής τηλεφωνίας σας.

Η διαδικασία της πίστωσης συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων ημερών και η πίστωση θα εμφανιστεί στον τωρινό ή επόμενο λογαριασμό σας.

Οπότε τέλος καλό όλα καλά. Δεν ηταν για τα 2.08 ευρώ η όλη η ιστορία...αλλά η απάτη που γίνεται. Φύσικα τους έστειλα νέο mail και αναμένω ενημέρωση σχετικά με την ημερομηνία/ώρα και τον τρόπο που έγινε η εγγραφή. 

Δημοσ.

Μην περιμένεις απάντηση στα τελευταία ερωτήματα.

Ισχυρίζονται πάντα ότι έγινε κανονική (γι' αυτούς) εγγραφή συνδρομητή.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kokos198 είπε

καλησπέρα, και στην γυναίκα μου ήρθαν από 2 αριθμούς (54666 και 54433) και την χρέωσαν 2.08 ευρω. Έστειλα αμέσως email στην εταιρεία τους κοινοποιούμενο στον ΕΕΤΤ και την Cosmote και χτες μας πήραν από την cosmote να μας ενημερώσουν οτι θα βάλουν το ποσό πίσω και μπλοκάραμε και τα 5ψήφια και επίσης σήμερα μου στείλανε από την εταιρεία το παρακάτω

Ο κάτοχος του κινητού χχχ ενεγράφη στην υπηρεσία του πελάτης μας Shoopadoo. Η υπηρεσία του πελάτη μας εναρμονίζεται πλήρως με τους ισχύοντες κανονισμούς της ΕΕΤΤ.

Ο συγκεκριμένος αριθμός έχει απενεργοποιηθεί.

Εχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο πελάτης μας που διαχειρίζεται την αντίστοιχη υπηρεσία,βάσει της πάγιας πολιτικής του, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από τη χρήση της υπηρεσίας μέσω του παρόχου κινητής τηλεφωνίας σας.

Η διαδικασία της πίστωσης συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων ημερών και η πίστωση θα εμφανιστεί στον τωρινό ή επόμενο λογαριασμό σας.

Οπότε τέλος καλό όλα καλά. Δεν ηταν για τα 2.08 ευρώ η όλη η ιστορία...αλλά η απάτη που γίνεται. Φύσικα τους έστειλα νέο mail και αναμένω ενημέρωση σχετικά με την ημερομηνία/ώρα και τον τρόπο που έγινε η εγγραφή. 

Η χρέωση έγινε από το 54666 ή το 54433?

Γιατί εγώ έχω πάρει πολλά από το 54666 και δεν χρεώθηκα (νομίζω ...)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά μετά από καιρό έκατσα να στείλω τα μέιλ κλπ στην Telebox και μου απάντησαν στην ερώτηση περί εγγραφής στην υπηρεσία με το "Ο κάτοχος του κινητού 69ΧΧΧΧΧΧΧ ενεγράφη στην υπηρεσία του πελάτη μας μπλα μπλα". Με το "ο κάτοχος του κινητού" εννοεί εμένα ή την Cosmote;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...