Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1. Το model 3 (υποτίθεται πως θα) βγαίνει τελείως χοντρικά στα μισά λεφτά από τα S και X, κι αυτό για τις βασικές τους εκδόσεις (που μπορεί να πάνε σχεδόν άλλα τόσα με full extra).

 

2. Συνολικά μέχρι τώρα η Tesla έχει πουλήσει ~130-140Κ αυτοκίνητα. Οι προπαραγγελίες μόνο του model 3 είναι > 400Κ.

 

3. Η Tesla από την ίδρυσή της 13 χρόνια πριν δεν έχει καταφέρει ακόμα να κλείσει τρίμηνο κερδοφορίας.

 

4. Για όσους δεν είναι πολύ καλοί στην εξαγωγή συμπερασμάτων, ο ίδιος ο Musk είπε πως δε μπορούν να δώσουν supercharging τζάμπα σε όλους γιατί απλά δε βγαίνουν τα νούμερα. Δε μιλάω βέβαια μόνο για το κόστος του ρεύματος που θα πίνουν τα αυτοκίνητα, αλλά προφανώς και για το τεράστιο κόστος της επέκτασης και συντήρησης του δικτύου supercharger σε "όλο τον κόσμο", απαραίτητη προϋπόθεση όταν με την κυκλοφορία του 3 το μέγεθος του στόλου θα αυξηθεί χαλαρά ένα 200-300-400%.

 

Τώρα αν μετά από αυτά (που δεν είμαστε και υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουμε είναι η αλήθεια) πιστεύει κάποιος ότι άρχισαν τα DLC για εύκολο χρήμα ή γραφικότητες του στυλ το 3 θα πάει άκλαφτο, well, πάσο.

 

 

ΥΓ: Επίσης το supercharging δεν είναι διαθέσιμο δωρεάν ούτε στο Model S 60 (το οποίο δεν παράγεται πλέον). Αλλά δε βλέπω πυρσούς εκεί γιατί κανείς δεν έγραψε σχετικό clickbait στο insomnia οπότε εντάξει.

  • Like 6
  • Super Moderators
Δημοσ.

3. Η Tesla από την ίδρυσή της 13 χρόνια πριν δεν έχει καταφέρει ακόμα να κλείσει τρίμηνο κερδοφορίας.

Στην Ελλάδα είμαστε εμείς, δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, moar taxes!

Δημοσ.

και 3.000$ εξτρα να το βάλει στην τιμή του αυτοκινήτου πάλι τζάμπα είναι, αν σκεφτείς οτι θα μπορείς να φορτίζεις για πάντα δωρεάν. Μη συγκρίνετε με το Tesla S που το δίνουν δωρεάν, εκεί μιλάμε για αυτοκίνητο 100.000$

Δημοσ.

και 3.000$ εξτρα να το βάλει στην τιμή του αυτοκινήτου πάλι τζάμπα είναι, αν σκεφτείς οτι θα μπορείς να φορτίζεις για πάντα δωρεάν. Μη συγκρίνετε με το Tesla S που το δίνουν δωρεάν, εκεί μιλάμε για αυτοκίνητο 100.000$

 

Ούτε καν το για πάντα δωρεάν (στην τελική δεν ξέρεις αν θα είναι και "για πάντα") δεν είναι το σημαντικό της υπόθεσης.

 

Το βασικότερο όλων είναι ότι φορτίζεις εκεί που βολεύει και πάρα πολύ γρήγορα. Ακόμα κι αν πλήρωνες το ρεύμα στην ίδια τιμή που θα το πλήρωνες σπίτι σου, πάλι το supercharging θα είχε μια καθόλου ευκαταφρόνητη αξία για τον οδηγό που μετριέται εν τέλει σε δολάρια. Διαφορετικά π.χ. σήμερα όλη η πόλη θα έβαζε βενζίνη από το ίδιο βενζινάδικο (το φτηνότερο όλων), πράγμα που προφανώς δε συμβαίνει επειδή το κόστος του καυσίμου δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας.

 

Απλά το κλασικό bitching άλλος το παίρνει "δωρεάν" εγώ γιατί όχι. Από ανθρώπους που ποτέ δε θα πάρουν Tesla έτσι κι αλλιώς.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο 50% σε 20 λεπτά...
Κι αυτό το θεωρούν και γρήγορη φόρτιση.
Μην ξεχνάμε ότι είναι και η καλύτερη περίπτωση!
Όπως καταλάβατε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει πολύ μέλλον ακόμα ώστε να το δει σοβαρά ο εργαζόμενος / οικογενειάρχης κλπ.
Προς το παρόν ασχολούνται φραγκάτοι τύποι που θέλουν να κάνουν εντύπωση, τύποι πέριξ των αυτοκινητοβιομηχανιών και φραγκάτοι οικολόγοι που φυσικά δεν έχουν ιδέα από ανάλυση κύκλου ζωής προϊόντων ή περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Δημοσ.

δωσε πονο Ελον!

μακαρι να υπηρχαν πιο πολλοι σαν εσενα που δεν βαζεις το κερδος πανω απ'όλα!

Δημοσ.

δωσε πονο Ελον!

μακαρι να υπηρχαν πιο πολλοι σαν εσενα που δεν βαζεις το κερδος πανω απ'όλα!

 

Βάζει το μακροπρόθεσμο κέρδος που είναι η μερίδα του λέοντος στη μελλοντική αγορά αυτοκινήτων (ηλεκτροκίνητα με ΑΙ και υπηρεσίες σε καθημερινή βάση, βλέπε update και ένα πρακτικό δίκτυο πρατηρίων), όχι το βραχυπρόθεσμο που βάζει ο μπακάλης.

Δημοσ.

Η τεχνολογία προς το (άμεσο) παρόν είναι ανώριμη και ανεφάρμοστη. 

Όπως και στα PC (βλέπε άλλο άρθρο) έτσι και στα αυτοκίνητα παρατηρείται να τα κρατάνε περισσότερο από παλιά καθώς καλά κρατούνε ακόμα. Αυτό έχει οδηγήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε ύφεση (9,5% για φέτος μόνο). Παρά την αύξηση ζήτησης στις αναδυόμενες αγορές η μείωση νέων πωλήσεων (ειδικά στις ανεπτυγμένες) είναι εμφανής. 

αυτά τα ΤΕΣΛΑ και λοιπά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μοιάζουν περισσότερο σαν ένας τρόπος να ωθήσουν (σιγά σιγά βέβαια) τον κόσμο να αγοράσει καινούρια αυτοκίνητα ώστε να λειτουργήσει πάλι η αγορά. Έχει όμως δρόμο ακόμα..

Δημοσ.

Το supercharging δεν είναι οι φορτιστές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Είναι ηλεκτρικοί σταθμοί, aka "ηλεκτρικά βενζινάδικα", διάσπαρτα σε διάφορα σημεία και τα οποία στα ακριβά μοντέλα επέτρεπε τη δωρεάν χρήση τους.

 

Προφανώς στο φθηνό αυτοκίνητο δε θα συμπεριλαμβάνονται τέτοια καλούδια μιας και ο λογαριασμός δε βγαίνει στην τιμή που πωλείται. Από κει και πέρα όποιος χρειάζεται να επισκέπτεται αυτούς τους σταθμούς και δεν του αρκεί η φόρτιση από το σπίτι και σε οποιοδήποτε άλλο σημείο με ρεύμα, θα πληρώνει και το ανάλογο ποσό, είτε αυτό γίνεται με lifetime αγορά πακέτου, είτε με μηνιαία συνδρομή, είτε πληρώνοντας κάθε φορά που πας στο σταθμό, όπως και στο βενζινάδικο.

 

Πάντως δεν μπορείς να κατηγορείς μια αυτοκινητοβιομηχανία επειδή στο 25.000€ μοντέλο δεν παρέχει και δωρεάν βενζίνη από τη shell, ενώ το κάνει σε ένα αυτοκίνητο που το πουλάει 100.000€.

  • Like 1
Δημοσ.

Έλα αγοράστε ντιζελογεννήτριες ρέυματος σε περίπτωση που μείνετε στον δρόμο!! Κι όμως αυτή η υβριδική λύση είναι ο καλύτερος συνδυασμός!

κάτι σαν chevrolet volt ή opel ambera ; 

Δημοσ.

οι Ελληναραδες του ινσομνια που δεν θα παρουν ποτε tesla, φτασανε να θεωρουν αυτονοητο μια αυτοκινητοβιομηχανια να σου παρεχει ΤΖΑΜΠΑ (η λεξη που τους ερεθιζει) γεμισματα εφ'ορου ζωης και κλεψια να ζητα μια πληρωμη της υπηρεσιας, εστω για τα φτηνα μοντελα της.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως δεν μπορείς να κατηγορείς μια αυτοκινητοβιομηχανία επειδή στο 25.000€ μοντέλο δεν παρέχει και δωρεάν βενζίνη από τη shell, ενώ το κάνει σε ένα αυτοκίνητο που το πουλάει 100.000€.

 

Το θέμα δεν είναι αν δεν παρέχει δωρεάν βενζίνη. Λογικό είναι να το κόψει. Το πρόβλημα είναι εαν παραπλάνησε, η σκοπίμως απέκρυψε αυτό το πράγμα για να αυξήσει τις προ-παραγγελίες. Γιατί κατά την παρουσίαση: All Model 3 cars will include support for Tesla's high-speed Supercharging network, because "it's about going where you want to go," according to Musk

 

http://www.theverge.com/2016/3/31/11335272/tesla-model-3-announced-price-release-date-specs-preorder

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα δεν είναι αν δεν παρέχει δωρεάν βενζίνη. Λογικό είναι να το κόψει. Το πρόβλημα είναι εαν παραπλάνησε, η σκοπίμως απέκρυψε αυτό το πράγμα για να αυξήσει τις προ-παραγγελίες. Γιατί κατά την παρουσίαση: All Model 3 cars will include support for Tesla's high-speed Supercharging network, because "it's about going where you want to go," according to Musk

 

http://www.theverge.com/2016/3/31/11335272/tesla-model-3-announced-price-release-date-specs-preorder

 

Και αυτοί θα σου πούνε πως δεν παραπλάνησαν μιας και το αυτοκίνητο είναι ικανό να χρησιμοποιήσει κανονικά το supercharging δίκτυο, απλά θα πρέπει να πληρώνει για το ρεύμα, ενώ σε ακριβότερα αυτοκίνητα το δίνουν δωρεάν. Επίσης φαντάζομαι αν στήσεις την ίδια υποδομή στο σπίτι σου και έχεις τόσο μεγάλη παροχή ισχύος θα μπορείς να φορτίζεις και σπίτι σου σε 20 λεπτά το 50% της μπαταρίας.

 

Τώρα πως, τι και γιατί, το πως ερμήνευσε καθένας το "support for supercharing" μιας και η πρόταση της tesla είναι επίτηδες διφορούμενη και με λένε Ρίζο και όπως θέλω το γυρίζω είναι καθαρά θέμα δικό του. Πάντως 400Κ προπαραγγελίες δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο για ένα αυτοκίνητο. Δε νομίζω πως κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία έχει δει έστω παραπλήσια νούμερα για ένα όχημα που ακόμη καλά καλά η ίδια δε γνωρίζει ποια θα είναι τα ακριβή χαρακτηριστικών του...

Δημοσ.

Το θέμα δεν είναι αν δεν παρέχει δωρεάν βενζίνη. Λογικό είναι να το κόψει. Το πρόβλημα είναι εαν παραπλάνησε, η σκοπίμως απέκρυψε αυτό το πράγμα για να αυξήσει τις προ-παραγγελίες. Γιατί κατά την παρουσίαση: All Model 3 cars will include support for Tesla's high-speed Supercharging network, because "it's about going where you want to go," according to Musk

 

http://www.theverge.com/2016/3/31/11335272/tesla-model-3-announced-price-release-date-specs-preorder

 

Αυτό που λέει ο jimex απο πάνω. ΟΚ, δε βγήκαν να πουν "θα το πληρώσετε" αλλά από την άλλη αν κάποιος διάβασε "will include support for supercharging" και κατάλαβε "θα είναι δωρεάν" -- ιδιαίτερα ενώ ήδη υπήρχε το προηγούμενο του S60 που δεν ήταν δωρεάν -- αυτό είναι πρόβλημα κατανόησης και όχι παραπλάνηση.

 

Επίσης, όποιος έμεινε δυσαρεστημένος παρ' όλα αυτά μπορεί να πάρει την προκαταβολή του πίσω και end of story.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...