kseniastos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Αν εξαιρεσουμε τις δυνατοτητες τους στο off road που αποδικνυονται και τα 2 σκυλια, θα ηθελα να ανφερθουμε κυριως στα ταξιδι και για ταχυτητες 100-120km/h. Μιλαμε για τις παρακατω εκδοσεις των μοντελων. suzuki Jimny 1.3 2005 82hp και μετα με την ηλεκτρονικη εναλλαγη τετρακινησης (~5000€) Suzuki Vitara JLX 3θυρο 1.6 95hp 16v 1994 μεχρι 1997 με A/C (~4000€) Τα αμξια έχουν 10 χρονια διαφορα αλλα θα ηθελα να μου πειτε πιο ειναι πιο ευκολοταξιδο απο αποψη καταναλωσης, θορυβου, ταχυτητας, ανεσης και ευσταθειας. Το ξερω οτι ειναι οξυμωρο να χρησιμοποιουμε τετοιους ορους και να κρινουμε την ανεση τους στην εθνικη οταν μιλαμε για αυτα τα αμαξια αλλα καντε μια προσπαθεια. Ας πουμε εγω εχω ακουσει οτι παρα τα δεκα χρονια που τα χοριζουν το βιταρα το 16βαλβιδο ειναι πιο ανετο στα πολλα χιλιομετρα οπως και στα σαμαρακια της πολης , ενω στο τζιμνυ θες ραντεβου για μασαζ μετα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Δεν έχω μπει σε Vitara. Αλλά το Jimny σε ταξίδι μια χαρά μου φάνηκε. Προφανώς δεν είναι και S-Class από άνεση αλλά δε θα το 'λεγα και προβληματικό, ότι δηλαδή θα με απασχολούσε στην αγορά του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 το vitara πάει καλύτερα ,είναι κάπως ποιο άνετο πιστεύω θα σε καλύψει, γενικά έχεις σκοπό να τα χρησιμοποιήσεις καθόλου στο βουνό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 κανενα απο τα 2 για ταξιδι. επισης το vitara καιει πολυ και ειναι ακριβο αυτης της χρονολογιας σε αυτη την τιμη. δεν λεω οτι δεν μπορεις να κανεις ταξιδι,φυσικα και μπορεις εαν εχεις ασφαλτινα λαστιχα αλλα.....μετα απο 10 ταξιδια θα το σκεφτεσαι πλεον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kseniastos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 το vitara πάει καλύτερα ,είναι κάπως ποιο άνετο πιστεύω θα σε καλύψει, γενικά έχεις σκοπό να τα χρησιμοποιήσεις καθόλου στο βουνό? πιο πολυ σε κακοτραχαλους δρόμους παρα σε τερμα βουνο. κανενα απο τα 2 για ταξιδι. επισης το vitara καιει πολυ και ειναι ακριβο αυτης της χρονολογιας σε αυτη την τιμη. δεν λεω οτι δεν μπορεις να κανεις ταξιδι,φυσικα και μπορεις εαν εχεις ασφαλτινα λαστιχα αλλα.....μετα απο 10 ταξιδια θα το σκεφτεσαι πλεον. θα το σκεφτομαι για ποιον λογο? λογω καυσιμου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 υπερβολές, το vitara είναι καλύτερο σε ασφάλτινο δρόμο λόγω των ψαλιδιών μπροστά ενώ ο άξονας του jimny μπροστά "κοπανάει"... να ξέρεις ότι για vitara θα πρέπει να ψάξεις πολύ και καλά για να βρεις κάτι αξιόλογο..πολλά τα χρόνια της κυκλοφορίας τους και τους έχουν πιει το αίμα οι περισσότεροι πρώην κάτοχοι... 100-120 είσαι μια χαρά για τέτοιου είδους οχήματα δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αν είσαι διατεθιμένος να θυσιάσεις λίγο άνεση και θόρυβο (αεροδυναμικό πχ)... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kseniastos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 υπερβολές, το vitara είναι καλύτερο σε ασφάλτινο δρόμο λόγω των ψαλιδιών μπροστά ενώ ο άξονας του jimny μπροστά "κοπανάει"... να ξέρεις ότι για vitara θα πρέπει να ψάξεις πολύ και καλά για να βρεις κάτι αξιόλογο..πολλά τα χρόνια της κυκλοφορίας τους και τους έχουν πιει το αίμα οι περισσότεροι πρώην κάτοχοι... 100-120 είσαι μια χαρά για τέτοιου είδους οχήματα δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αν είσαι διατεθιμένος να θυσιάσεις λίγο άνεση και θόρυβο (αεροδυναμικό πχ)... μια τετοια εμπεριστατομενη γνωμη ηθελα φιλε εισαι ωραιος. το δυσκολο ειναι να βρεις με A/C vitara γιατι αυτο το μοντελο δεν το ειχε στανταρ. ο θορυβος απο κανονικο σε hardtop διαφερει καθολου αραγε? (φανταζομαι σε σοφτ τοπ θα ειναι πολλαπλασιος). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 τα περισσότερα cabrio είναι ισπανικά...θα σου πρότεινα να βρεις γιαπωνέζικο..(μπορείς να το καταλάβεις από τον αριθμό πλαισίου αν ξεκινάει με J είναι Japan.) η κουκούλα θα σε ταλαιπωρήσει (άποψη μου). συνήθως των μεταχειρισμένων θέλουν αλλαγή και συνήθως όλοι πανε σε hard-top (είναι και λίγο ακριβά). ο θόρυβος είναι ανεκτός (στα πλαίσια ανοχής του καθενός βέβαια). πάντως τα κάμπριο vitara το καλοκαίρι είναι απόλαυση τα άτιμα..έχω οργώσει την Αντίπαρο με ένα τέτοιο αλλά χαλάλι η σκόνη που μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα