Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εχω διαβασει διαφορα... εχω δει πολλα... αλλα καποια πραγματα δλδ... οκ τι να πω..

 

υγρα φρενων οκ... τακακια οκ... σωληνωσεις οκ... σερβο οκ... βαλβιδες οκ.. αλλα το ρημαδι το πενταλ ειναι σκληρο... φρεναρει οκ αλλα το ποδι μου πια εχει αρχισει και κανει γραμμωσεις..

 

πηγε συνεργειο... ο μαστορης λεει πως δε βρισκει κατι... και παρ ολα αυτα δεν παιζει να μαι τοσο παλαβη... που να μη καταλαβαινω πως το πενταλ δεν ηταν τοσο σκληρο... πηγε σε δευτερο συνεργειο... τα ιδια... τι γινεται ρε παιδια??

 

για πειτε καμια γνωμη γιατι εχει αρχισει και με ενοχλει το ολο ζητημα..

Δημοσ.

πηγε σε δυο μαστορια... ο ενας απλα το ειδε κ ειπε ειναι οκ κ ο αλλος του εκανε ενα γενικο σερβισακι λεγοντας πως ολα ειναι οκ... τι να πω δε ξερω.. το ρημαδι το πενταλ παντως δεν εχει την ιδια μαλακοτητα (πως διαυλο το λενε) οπως πριν... με αποτελεσμα να χω κανει γραμμαση στο δεξι μου ποδι... χφφφ

Δημοσ.

μήπως τόσον καιρό δεν είχε γίνει καλή εξαέρωση και είχες τόσο μαλακό πεντάλ και μετά που έγινε σωστά η δουλειά εχει τη σκληρή αίσθηση που έπρεπε να έχει; λέω τώρα.

  • Like 1
Δημοσ.

ξαφνικα σκληρυνε μετα απο ζορισμα γερο... και λεω τακακια.. σε δυο μηχανικους πηγε και οι δυο ειπαν το ιδιο... δεν υπαρχει θεμα.. τι διαυλο ρε γμτ??

Δημοσ.

όταν λες ζόρισμα , εννοείς δύο δυνατά πατήματα ή για παράδειγμα κατέβαινες κατηφόρα μεγάλης απόστασης με στροφές και ήσουν συνεχώς στα φρένα. μπορεί να έβρασαν τα υγρά.

Δημοσ.

εχω διαβασει διαφορα... εχω δει πολλα... αλλα καποια πραγματα δλδ... οκ τι να πω..

 

υγρα φρενων οκ... τακακια οκ... σωληνωσεις οκ... σερβο οκ... βαλβιδες οκ.. αλλα το ρημαδι το πενταλ ειναι σκληρο... φρεναρει οκ αλλα το ποδι μου πια εχει αρχισει και κανει γραμμωσεις..

 

πηγε συνεργειο... ο μαστορης λεει πως δε βρισκει κατι... και παρ ολα αυτα δεν παιζει να μαι τοσο παλαβη... που να μη καταλαβαινω πως το πενταλ δεν ηταν τοσο σκληρο... πηγε σε δευτερο συνεργειο... τα ιδια... τι γινεται ρε παιδια??

 

για πειτε καμια γνωμη γιατι εχει αρχισει και με ενοχλει το ολο ζητημα..

Αν έχουν ελένξει όλα αυτά και τα βρήκαν οκ (ούτε κενό...ούτε φραγμενο σωληνάκι) δεν υπάρχει κάτι άλλο εκτός του ότι μάλλον πριν δεν σου λειτουργούσε σωστά (απλά συνήθισες στην μαλακότητα) και το σωστό είναι έτσι.Για τί αυτοκίνητο μιλάμε?Δεν πιστεύω να χει πίσω τπτ ταμπούρα ...

Επίσης μην οδηγείς ξυπόλητη!! :P

Επίσης τα υγρα φρένων αλλάχτηκαν (κ εξαέρωση) ή απλά είδαν την στάθμη??Αντλία φρένων μετρήθηκε? (αν και αν είχε ςπρόβλημα σ αυτό θα ήταν εντελώς κούτσουρο το φρένο).Τακάκια πόσο"ψωμί" έχουν?Μήπως απ το γερό φρενάρισμα που λες ότι έκανες.."γυάλισαν" το δισκόφρενο..έφαγαν την μάκα τους...

Δημοσ.

εμπρος δισκοι πισω ταμπουρα... τα υγρα βρασανε σε μια δυσκολη ανηφορα τοτε καθως τα ξε...σα στα αποτομα πατηματα κ τραβηγματα (χειροφρενο) με αποτελεσμα να μην πιανουν... κουτσουρο το πενταλ δλδ... πηγε στο μαστορα α.. προσθεσε υγρα τσεκαρε... τα φρενα ειπε ειναι οκ... πηγα στο μαστορα β... γινεται το πληρες σερβις και του ειπα το σκηνικο και να τσεκαρει... μου λεει μετα απο ωρες πως δεν υπαρχει καποιο προβλημα ειναι νορμαλ... λεω οκ... ε με το που το παιρνω το πενταλ πατιοταν μετα απο λιγες ωρες που το πηρα το ιδιο με πριν... δηλαδη ξανασκληρηνε.. λεω κατσε να κανω ενα τσεκ μην ειναι κανα σερβο που φοβομουν... τρομπαρω με το πενταλ δυο φορες... σβηστο το μοτερ... κοκκαλωνει τελειως... το παταω... βαζω μπροστα... βυθιστηκε μεν αλλα ελαχιστα... λεω τωρα?? το παω μια βολτα... αρχιζω να πιανω χλμ ανω των τριτων ηντα... και λεω αφου δεν περναει κανεις... κατσε να δοκιμασω πως τα παει με αποτομα φρεναρισματα... ε... δεν ικανοποιηθηκα... αυξημενη αοσταση φρεναρισματος... και τελευταια μου χει παρουσιασει το κουλο φαινομενο οταν περναω πανω απο πχ τσιμεντο να ακουγεται απ τους τροχους σα να βγαινει αερας απο καπου... οταν πατιεται το φρενο ειδικα... ακουγεται σε σημειο να με ρωτανε απο που χανει αερα... δε ξερω ρε παιδια... μ εχει κουφανει... σημερα το πενταλ ειχε μαλακωσει οταν βγηκα να το παρω αλλα εν πορεια ξανασκληρηνε.. οκ... το οχημα η θελει διακοπες (οπως κ εγω αλλα δε μας καθεται)... η τα χει βαλει μαζι μου για αγνωστο λογο.. δε νοειται να βλεπω ζητουμενο κ στους μηχανικους να ειναι αψογο... ειδικα στο δευτερο που του εκανε κ πληρες ελεγχο... οποτε... αντε να αποδειξω πως δεν ειμαι ελεφαντας...

Δημοσ.

αυτό με τον αέρα είναι το αμορτισέρ σου. δεν εχει σχέση με τα φρένα. επίσης αναφέρεις πως ο μάστορας προσέθεσε υγρά. δηλαδή δεν τα άλλαξε ; μπορεί να έκανε ανάμιξη διαφορετικών προδιαγραφών υγρά. το manual του αυτοκινήτου σου τί υγρά πέρνει; (dot 4 με dot 4.1)

Δημοσ.

@xrider:

Είναι απορίας άξιο το πως κατάφερες να βράσεις τα υγρά φρένων στην... ανηφόρα!

Τα φρένα σου υπερθερμάνθηκαν τόσο πολύ ώστε μεγάλα ποσά θερμότητας πέρασαν από τα τακάκια στις δαγκάνες, και από αυτές στα υγρά. Σίγουρα τα τακάκια σου πρώτα από όλα έχουν καεί, οπότε λογικό είναι να έχεις και διαφορετική αίσθηση στο πεντάλ και μειωμένη απόδοση. Επίσης με το βράσιμο των υγρών δημιουργήθηκαν φυσαλίδες αέρα μέσα σε αυτά, και ο μόνος τρόπος να φύγουν είναι αλλαγή υγρών και καλή εξαέρωση.

 

Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι αλλαγή υγρών φρένων, και αν δεν σε ικανοποιήσει το αποτέλεσμα θα αλλάξεις τακάκια.

 

Όσο για το "σα να βγαινει αερας απο καπου", αυτό το κάνουν τα αμορτισέρ, και φυσικό είναι να το κάνει πιο έντονα όταν πατάς φρένο γιατί συμπιέζονται περισσότερο. Πρέπει να αλλάξεις αμορτισέρ για να απαλλαγείς από το "φσιτ".

  • Like 1
Δημοσ.

ρε παιδια... κρατει λιγο γτ τα μπερδεψαμε... ο πρωτος μηχανικος που το πηγα εριξε υγρα φρενων (συμπληρωσε) και ηταν εντος προδιαγραφων. κοιταξα μπουκαλι πριν μου τα ριξει μεσα... εξαερωση δεν εκανε καθως το οχημα ηταν να μπει συνεργειο για το ετησιο σερβις. πηγε για σερβις.. εκανε το πληρες.. ολα οκ (κ εγγραφως) και παρ ολα αυτα... το πενταλ δεν αλαξε αισθηση... σηκωνω τα χερια ψηλα...

Δημοσ.

ρε παιδια... κρατει λιγο γτ τα μπερδεψαμε... ο πρωτος μηχανικος που το πηγα εριξε υγρα φρενων (συμπληρωσε) και ηταν εντος προδιαγραφων. κοιταξα μπουκαλι πριν μου τα ριξει μεσα... εξαερωση δεν εκανε καθως το οχημα ηταν να μπει συνεργειο για το ετησιο σερβις. πηγε για σερβις.. εκανε το πληρες.. ολα οκ (κ εγγραφως) και παρ ολα αυτα... το πενταλ δεν αλαξε αισθηση... σηκωνω τα χερια ψηλα...

 

Σου είπαμε τι πρέπει να κάνεις, τώρα αν προτιμάς να σηκώνεις τα χέρια ψηλά αντί να λύσεις το πρόβλημα... δικαίωμα σου.

Δημοσ.

τς ρε παιδια ειδικα οι χαρακτηρισμοι οταν δε ξες τον αλλο... τι σοι μηχανικος εστι... ειναι κατ εμε το λιγοτερο βλακωδες... τεσπα...

 

δικαιωμα μου δεν ειναι σιγουρο... αλλα ειναι δικαιωμα μου να πω πως επειδη βαρεθηκατε... και δεν εχετε να πειτε κατι αλλο... απαντατε με επιθετικο υφος.... αντι να απαντησετε σε αλλο θεμα που θα εχει κατ εσας περισσοτερο ενδιαφερον... τεσπα ξανα

 

απ οτι φαινεται ακρη δε θα βγει οπως το παμε... οποτε ας παει το τοπικ στον καιαδα... και εγω να φτιαξω κανα φραπε... θενξ οπως κ να χει... :)

Δημοσ.

τς ρε παιδια ειδικα οι χαρακτηρισμοι οταν δε ξες τον αλλο... τι σοι μηχανικος εστι... ειναι κατ εμε το λιγοτερο βλακωδες... τεσπα...

 

 

Εμένα μου φαίνεται περισσότερο βλακώδες να υπερασπίζεσαι κάποιον στον οποίο πήγες να διορθώσει ένα πρόβλημα, τον πλήρωσες και δεν έκανε τίποτα.

Και μόνο που σου συμπλήρωσαν τα υγρά φρένων είναι εγκληματικό. Αλλαγή, εξαέρωση και σε δεύτερη φάση τακάκια.

Άκου και τους από πάνω και πήγαινε σε κάποιο συνεργείο που να ειδικεύεται σε αμάξια της μάρκας σου κι όχι στο μαστόρι που σκοτώνει μύγες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...