zacharis1955 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 ...αν βγάλει σοβαρότερο αργότερα υπάρχει και η παυπαλ...Aν βγάλει σοβαρότερο πρόβλημα ακόμα και σήμερα -πόσο μάλλον αργότερα- πάπαλα το PayPal εφόσον ήδη δέχτηκες διακανονισμό ελαττωματικού προϊόντος με το κατάστημα...
Agathoklis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Aν βγάλει σοβαρότερο πρόβλημα ακόμα και σήμερα -πόσο μάλλον αργότερα- πάπαλα το PayPal εφόσον ήδη δέχτηκες διακανονισμό ελαττωματικού προϊόντος με το κατάστημα... Δεν ξέρω τον κανονισμό της pp που να προβλέπει ότι δεχνοντας έκπτωση για κάποιο ελάττωμα,χανεις την προστασία αν βγάλει κάποιο άλλο πρόβλημα... θα διαβάσω τους κανονισμούς και θα σου πω
zacharis1955 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω τον κανονισμό της pp που να προβλέπει ότι δεχνοντας έκπτωση για κάποιο ελάττωμα,χανεις την προστασία αν βγάλει κάποιο άλλο πρόβλημα... θα διαβάσω τους κανονισμούς και θα σου πω Eτσι και αλλιώς το PayPal δεν έχει καμιά σχέση και ευθύνη (άρα προστασία) όσον αφορά την εγγύηση καλής λειτουργίας του προϊόντος στο χρόνο, ούτε φυσικά μπορείς να απευθύνεσαι σ΄αυτό όποτε και για ότι θέλεις... Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2016 από zacharis1955
Agathoklis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 αν μπορεις να αποδειξεις οτι το ελλατωμα ηταν απο την αρχη δεν εχεις προβλημα (συμφωνω για το οτι δεν εχει ευθυνη το pp για καλη λειτουργια), εχεις ομως προστασια σε περιπτωση που το μαγαζι δεν τηρει τα συμφωνημενα πχ για την εγγυηση που δηλωνει το ιδιο οτι παρεχει... (υπο συνθηκες παντα) για αυτο το λογο οτι αγοραζεις το σκιζεις τις πρωτες μερες, συνηθως αν εχει προβλημα θα το βγαλει τοτε... αλλιως θα αργησει να το βγαλει
zacharis1955 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 αν μπορεις να αποδειξεις οτι το ελλατωμα ηταν απο την αρχη δεν εχεις προβλημα (συμφωνω για το οτι δεν εχει ευθυνη το pp για καλη λειτουργια), εχεις ομως προστασια σε περιπτωση που το μαγαζι δεν τηρει τα συμφωνημενα πχ για την εγγυηση που δηλωνει το ιδιο οτι παρεχει... (υπο συνθηκες παντα) για αυτο το λογο οτι αγοραζεις το σκιζεις τις πρωτες μερες, συνηθως αν εχει προβλημα θα το βγαλει τοτε... αλλιως θα αργησει να το βγαλει To PayPal σε καλύπτει πάντα σε προβλήματα παραλαβής (αν και τι θα παραλάβεις) για όλα τα υπόλοιπα καλύπτει σχεδόν πάντα το κατάστημα...
Agathoklis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 καλύπτει την συμφωνία που κάνεις με το μαγαζί... Προσωπικά με έχει δικαιώσει σε case το οποίο ανοιξα την 150η μέρα από την πληρωμή , γιατί το κινητό ήταν στην εγγυηση και είχε συμβεί σε πάρα πολλούς χρήστες το ίδιο πράγμα και το gearbet έκανε τον κινεζο... Προφανώς εξαρτάται και από την διαγωγή σου σαν πελατης στο paypal... Αν στις 400-450 αγορές έχεις ανοίξει ενα μόνο case... κάτι λέει αυτο
zacharis1955 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 ... Προσωπικά με έχει δικαιώσει σε case το οποίο ανοιξα την 150η μέρα από την πληρωμή , γιατί το κινητό ήταν στην εγγυηση και είχε συμβεί σε πάρα πολλούς χρήστες το ίδιο πράγμα και το gearbet έκανε τον κινεζο... ...
Agathoklis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2016 Τελικά θα κρατήσω μόνο αυτό που ειναι κακοβαμμενο με την ανάλογη έκπτωση που θα μου κάνουν για να το κρατήσω και αφού έφαγε τα χίλια τεστ ότι όλα δουλεύουν. Το δεύτερο θα το στείλω πίσω απλά περιμένω το οκ από το μαγαζί. Τα μεταφορικά που ρωτησα στα ΕΛΤΑ πάει 35€ και από ότι κατάλαβα θα τα πληρώσει το μαγαζι
vgiozo Δημοσ. 5 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2016 Τελικά θα κρατήσω μόνο αυτό που ειναι κακοβαμμενο με την ανάλογη έκπτωση που θα μου κάνουν για να το κρατήσω και αφού έφαγε τα χίλια τεστ ότι όλα δουλεύουν. Το δεύτερο θα το στείλω πίσω απλά περιμένω το οκ από το μαγαζί. Τα μεταφορικά που ρωτησα στα ΕΛΤΑ πάει 35€ και από ότι κατάλαβα θα τα πληρώσει το μαγαζι Κι εφόσον το στείλεις πίσω με Paypal Returns θα μπορείς να αποζημιωθείς διπλά για τα 35€.
Agathoklis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2016 Ευχαριστω αλλά προτιμώ να πάω με τον σταυρό στο χέρι Εδώ είναι βίντεο με τα προβλήματα που βρήκα 1
kgian Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Το δικό μας είναι μια χαρά πάντως. Το δουλεύει ο πατέρας μου και είναι πολύ χαρούμενος. Παρέλαβε κανείς το jumper να πει εντυπώσεις;
mertaghon Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 εγω θελω 20 μερες ακομα για το jumper να μου ερθει ...
kek Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Παρέλαβε κανείς το jumper να πει εντυπώσεις;Λογικά θα παραλάβω αύριο και μέχρι τέλος βδομάδας θα γράψω εντυπώσεις. 1
kgian Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Τελικά έστειλα κάτι φωτογραφίες στους κινέζους με το πρόβλημα που ειχα με την μπαταρία (το οποίο το έλυσα πολύ εύκολα και γρήγορα) και μου επέστρεψαν 30€. Κατα τα λοιπά το λαπτοπάκι δουλευει σούπερ. Κανένα νέο από το jumper;
kek Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Πρώτες εντυπώσεις από το Jumper: - Ισχύουν τα όσα γράφουν τα review (τα πολλά θετικά και τα λίγα αρνητικά) που υπέδειξα εδώ. Προσωπικές παρατηρήσεις: - Δοκίμασα με 3 εξ. σκληρούς χωρίς τροφοδοτικό, δεν δούλεψε κανείς. Με τροφοδοτικό δεν δοκίμασα. - Το πληκτρολόγιο κάνει τα δικά του. Π.χ. γράφω κάτι & ξαφνικά ο κέρσορας βρίσκεται σε άσχετο σημείο, με αποτέλεσμα να πρέπει συνέχεια να κάνω διορθώσεις. Δεν είναι όμως το μοναδικό laptop που μου το παρουσιάζει. Τα ίδια κάνουν ένα Compaq κι ένα Turbo-X (15,6" και αρκετά παλιά και τα 2) που έχω. Μεγάλο σπάσιμο νεύρων. - Οι θύρες υποδοχής USB είναι υπερβολικά σφιχτές. Είναι τόσο δύσκολο να βγει το βύσμα USB (να μπει όχι τόσο), που κάθε φορά φοβάμαι ότι θα γίνει ζημιά (ακόμη δεν έγινε). - Η μπαταρία κρατάει αρκετές ώρες συνεχούς χρήσης. Μετά από κάποια στιγμή όμως, η βάση ζεματάει. Θέλει οπωσδήποτε βάση ψύξης. Σε γενικές γραμμές είναι vfm στα 190$. Αν το πληκτρολόγιο δεν έκανε τα δικά του, θα το ξαναγόραζα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις