Προς το περιεχόμενο

laptop PIPO W9S 64gb ROM/4gb RAM @bangood @ 168 euros


Agathoklis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...αν βγάλει σοβαρότερο αργότερα υπάρχει και η παυπαλ...

Aν βγάλει σοβαρότερο πρόβλημα ακόμα και σήμερα -πόσο μάλλον αργότερα- πάπαλα το PayPal εφόσον ήδη δέχτηκες διακανονισμό ελαττωματικού προϊόντος με το κατάστημα...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν βγάλει σοβαρότερο πρόβλημα ακόμα και σήμερα -πόσο μάλλον αργότερα- πάπαλα το PayPal εφόσον ήδη δέχτηκες διακανονισμό ελαττωματικού προϊόντος με το κατάστημα...

 

Δεν ξέρω τον κανονισμό της pp που να προβλέπει ότι δεχνοντας έκπτωση για κάποιο ελάττωμα,χανεις την προστασία αν βγάλει κάποιο άλλο πρόβλημα... θα διαβάσω τους κανονισμούς και θα σου πω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω τον κανονισμό της pp που να προβλέπει ότι δεχνοντας έκπτωση για κάποιο ελάττωμα,χανεις την προστασία αν βγάλει κάποιο άλλο πρόβλημα... θα διαβάσω τους κανονισμούς και θα σου πω

Eτσι και αλλιώς το PayPal δεν έχει καμιά σχέση και ευθύνη (άρα προστασία) όσον αφορά την εγγύηση καλής λειτουργίας του προϊόντος στο χρόνο, ούτε φυσικά μπορείς να απευθύνεσαι σ΄αυτό όποτε και για ότι θέλεις...

Επεξ/σία από zacharis1955
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μπορεις να αποδειξεις οτι το ελλατωμα ηταν απο την αρχη δεν εχεις προβλημα (συμφωνω για το οτι δεν εχει ευθυνη το pp για καλη λειτουργια), εχεις ομως προστασια σε περιπτωση που το μαγαζι δεν τηρει τα συμφωνημενα πχ για την εγγυηση που δηλωνει το ιδιο οτι παρεχει... (υπο συνθηκες παντα)

 

για αυτο το λογο οτι αγοραζεις το σκιζεις τις πρωτες μερες, συνηθως αν εχει προβλημα θα το βγαλει τοτε... αλλιως θα αργησει να το βγαλει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μπορεις να αποδειξεις οτι το ελλατωμα ηταν απο την αρχη δεν εχεις προβλημα (συμφωνω για το οτι δεν εχει ευθυνη το pp για καλη λειτουργια), εχεις ομως προστασια σε περιπτωση που το μαγαζι δεν τηρει τα συμφωνημενα πχ για την εγγυηση που δηλωνει το ιδιο οτι παρεχει... (υπο συνθηκες παντα)

 

για αυτο το λογο οτι αγοραζεις το σκιζεις τις πρωτες μερες, συνηθως αν εχει προβλημα θα το βγαλει τοτε... αλλιως θα αργησει να το βγαλει

To PayPal σε καλύπτει πάντα σε προβλήματα παραλαβής (αν και τι θα παραλάβεις) για όλα τα υπόλοιπα καλύπτει σχεδόν πάντα το κατάστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλύπτει την συμφωνία που κάνεις με το μαγαζί...

 

 

Προσωπικά με έχει δικαιώσει σε case το οποίο ανοιξα την 150η μέρα από την πληρωμή , γιατί το κινητό ήταν στην εγγυηση και είχε συμβεί σε πάρα πολλούς χρήστες το ίδιο πράγμα και το gearbet έκανε τον κινεζο...

 

 

Προφανώς εξαρτάται και από την διαγωγή σου σαν πελατης στο paypal...

Αν στις 400-450 αγορές έχεις ανοίξει ενα μόνο case... κάτι λέει αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Προσωπικά με έχει δικαιώσει σε case το οποίο ανοιξα την 150η μέρα από την πληρωμή , γιατί το κινητό ήταν στην εγγυηση και είχε συμβεί σε πάρα πολλούς χρήστες το ίδιο πράγμα και το gearbet έκανε τον κινεζο...

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά θα κρατήσω μόνο αυτό που ειναι κακοβαμμενο με την ανάλογη έκπτωση που θα μου κάνουν για να το κρατήσω και αφού έφαγε τα χίλια τεστ ότι όλα δουλεύουν.

Το δεύτερο θα το στείλω πίσω απλά περιμένω το οκ από το μαγαζί.

 

Τα μεταφορικά που ρωτησα στα ΕΛΤΑ πάει 35€ και από ότι κατάλαβα θα τα πληρώσει το μαγαζι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά θα κρατήσω μόνο αυτό που ειναι κακοβαμμενο με την ανάλογη έκπτωση που θα μου κάνουν για να το κρατήσω και αφού έφαγε τα χίλια τεστ ότι όλα δουλεύουν.

Το δεύτερο θα το στείλω πίσω απλά περιμένω το οκ από το μαγαζί.

 

Τα μεταφορικά που ρωτησα στα ΕΛΤΑ πάει 35€ και από ότι κατάλαβα θα τα πληρώσει το μαγαζι

 

Κι εφόσον το στείλεις πίσω με Paypal Returns θα μπορείς να αποζημιωθείς διπλά για τα 35€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά έστειλα κάτι φωτογραφίες στους κινέζους με το πρόβλημα που ειχα με την μπαταρία (το οποίο το έλυσα πολύ εύκολα και γρήγορα) και μου επέστρεψαν 30€. Κατα τα λοιπά το λαπτοπάκι δουλευει σούπερ. 

 

Κανένα νέο από το jumper;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτες εντυπώσεις από το Jumper:

- Ισχύουν τα όσα γράφουν τα review (τα πολλά θετικά και τα λίγα αρνητικά) που υπέδειξα εδώ.

 

Προσωπικές παρατηρήσεις:

- Δοκίμασα με 3 εξ. σκληρούς χωρίς τροφοδοτικό, δεν δούλεψε κανείς. Με τροφοδοτικό δεν δοκίμασα.

- Το πληκτρολόγιο κάνει τα δικά του. Π.χ. γράφω κάτι & ξαφνικά ο κέρσορας βρίσκεται σε άσχετο σημείο, με αποτέλεσμα να πρέπει συνέχεια να κάνω διορθώσεις. Δεν είναι όμως το μοναδικό laptop που μου το παρουσιάζει. Τα ίδια κάνουν ένα Compaq κι ένα Turbo-X (15,6" και αρκετά παλιά και τα 2) που έχω. Μεγάλο σπάσιμο νεύρων.

- Οι θύρες υποδοχής USB είναι υπερβολικά σφιχτές. Είναι τόσο δύσκολο να βγει το βύσμα USB (να μπει όχι τόσο), που κάθε φορά φοβάμαι ότι θα γίνει ζημιά (ακόμη δεν έγινε).

- Η μπαταρία κρατάει αρκετές ώρες συνεχούς χρήσης. Μετά από κάποια στιγμή όμως, η βάση ζεματάει. Θέλει οπωσδήποτε βάση ψύξης.

 

Σε γενικές γραμμές είναι vfm στα 190$. Αν το πληκτρολόγιο δεν έκανε τα δικά του, θα το ξαναγόραζα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...