Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή έχω μπερδευτεί πείτε μου λίγο

 

Κινητά από Ελλάδα ελληνικό κατάστημα έχουν εγγύηση στις αντιπροσωπείες ; Επίσημες ; Ποιες μάρκες ;

Κινητά από έξω που έχουν εγγύηση ; Από Κίνα Κίνα αλλά από πχ Αγγλία ;

Πιο πολύ με ενδιαφέρει για τα ελληνικά ...

Samsung ξέρω ότι το στέλνω στη samsung και είμαι και πολύ ευχαριστημένος ...με τα αλλά τι γίνεται ; Τι είναι η αρβατο;

Δημοσ.

Υπάρχουν διάφορες εταιρίες όπου αναλαμβάνουν την επισκευή σε διάφορες μάρκες.

Για την Samsung π.χ είναι η Arvato, Omnitech, Smartech (από τις level 3 όπως μας είπαν και στο σεμινάριο στο Innovathens)

 

 

Αν είναι ευρωπαϊκό το μοντέλο του κινητού (για μη-κινέζικη μάρκα μιλάω) τότε θα έχεις εγγύηση εδώ, στις κινέζικες μάρκες τις περισσότερες φορές πρέπει να το στείλεις στην Κίνα.

Δημοσ.

Εγώ το galaxy tab 3 το πηγα στο εξουσιοδοτημένο service της samsung που λέγεται my service και είναι στην βασσιλισης ολγας θεσσαλονικη

Δημοσ.

Εγω παλι μπερδευτικα λιγο με τα lg.Ηξερα πως το service το χει η procordia.

Κοιταζοντας ομως το flex 2 στο kaizershop αναγραφει οτι καλυπτετε απο 2ετη εργοστασιακη εγγυηση απο την arvato.

Δημοσ.

οι εγγύηση είναι μια σκέτη κοροϊδία.ψάχνουν λόγους να στο βγάλουν εκτός για λόγους της πλάκας για να καλύψουν τα δικά τους quality control του κώλου.

 

μονο oneplus, από όπου και να το έχεις αγοράσει εντός ΕΕ έχεις εγγύηση και στο κάνουν αντικατάσταση αν χρειαστεί.

 

 

τώρα έχουμε και την καινούρια μόδα, το κανες ρουτ, χάνεις την εγγύηση....... μετά ψάχνουν γιατί έχει κορεστεί ο τομέας των κινητών και δεν πουλάει τίποτα.

 

μην εμπιστεύεστε τα ελληνικά service σε τίποτα, ούτε για να σας κολλήσουν τζαμάκι δεν κάνουν.

Δημοσ.

Δηλαδή ρε παιδιά δεν υπάρχει αυτό που λέμε εργοστασιακή εγγύηση Από τον κατασκευαστή ;

Να σας πω προσωπικά για μένα . Έχω το galaxy tab 3 8.0 και το έκανα αναβάθμιση μέσω Odin σε 4.4.2 και από τότε είχε προβλήματα μπαταρίας . Το πήγα εκεί μου φλασαραν ξανά το λογισμικό αλλά τίποτα . Επειτα μου άλλαξαν μπαταρία και όλα Οκ . Μια άλλη φορά μου έβγαλε κάτι μπλε στίγματα στην οθόνη και μου άλλαξαν οθόνη . Τώρα μου χάλασε το ένα από τα δυο ηχεία και αυτή τη στιγμή είναι στην διαδικασία αλλαγής .

Οι εμπειρίες μου από το συγκεκριμένο service είναι κάτι παραπάνω από τέλειες .

( ναι είχα αρκετά προβλήματα στο ταμπλετακι ;) )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...