Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα ποιο εινε το οκ στο τηλεκοντρολ παιδια?για να συνδεθω στο δικτυο?


οποιος την εχει ας μα στηλει της ρυθμισεις που εκανε?

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

για την ιστορία επειδή πήγα να την τσεκάρω σήμερα και να την πάρω αν η εικόνα της στα ελληνικά κανάλια ήταν ικανοποιητική με ενημέρωσαν πως δε μπορώ να την πάρω στα 449 παρότι είχαν 3 σφραγισμένα κομμάτια.

Τους ενημέρωσα αφού έπαιξα με την τηλεόραση πως αν μου την δώσουν 449 την πήρα. Αρνήθηκαν και οι δρόμοι μας χωρίσαν 

Δημοσ.

Περιοχη Αθηνας ,αν καποιος δεν  την θελει στην τιμη προσφορας να μου στειλει μηνυμα και περναω και την περνω.thx

Δημοσ.

για την ιστορία επειδή πήγα να την τσεκάρω σήμερα και να την πάρω αν η εικόνα της στα ελληνικά κανάλια ήταν ικανοποιητική με ενημέρωσαν πως δε μπορώ να την πάρω στα 449 παρότι είχαν 3 σφραγισμένα κομμάτια.

Τους ενημέρωσα αφού έπαιξα με την τηλεόραση πως αν μου την δώσουν 449 την πήρα. Αρνήθηκαν και οι δρόμοι μας χωρίσαν 

 

Παραξενο.

Σε ποιο κατάστημα στο ειπαν αυτο ?

Δημοσ.

Πυλαίας, πολύ απλά με ενημέρωσαν πως ισχύει η τιμή των 600κάτι ευρώ, όπως αυτή που ήταν για τα μη μέλη.

Ρώτησα μία φορά υπάλληλο στις τηλεοράσεις και μία στη ρεσεψιον. 

Δημοσ.

Εχει δοκιμάσει κανεις στο Netflix αν εμφανίζονται οι Ελληνικοί υπότιτλοι?

Στις σειρές που υπάρχουν φυσικά...

Εμφανίζονται μια χαρά.

Δημοσ.

Την παρήγγειλα την Παρασκευή το μεσημέρι από την σελίδα τους. Η χρέωση στην κάρτα φαίνεται κανονικά, όταν πάω όμως στην λογαριασμό μου στις παραγγελίες δεν εμφανίζεται.

 

Δεν έχω λάβει κανένα ενημερωτικό email για την παραγγελία και δεν κράτησα τον αριθμό παραγγελίας μετά την αγορά γιατί υπέθεσα θα ερχόταν αυτοματοποιημένο email αμέσως μετά την συναλλαγή. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία, είναι πρώτη φορά που κάνω αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι συνηθισμένη αυτή η τακτική???

Δημοσ.

Την παρήγγειλα την Παρασκευή το μεσημέρι από την σελίδα τους. Η χρέωση στην κάρτα φαίνεται κανονικά, όταν πάω όμως στην λογαριασμό μου στις παραγγελίες δεν εμφανίζεται.

 

Δεν έχω λάβει κανένα ενημερωτικό email για την παραγγελία και δεν κράτησα τον αριθμό παραγγελίας μετά την αγορά γιατί υπέθεσα θα ερχόταν αυτοματοποιημένο email αμέσως μετά την συναλλαγή. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία, είναι πρώτη φορά που κάνω αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι συνηθισμένη αυτή η τακτική???

Περίπου ίδια περίπτωση με την δική σου,Πέμπτη βράδυ παραγγελία,ξαφνικά και χωρίς καμμιά ειδοποίηση, Δευτέρα(χθές) περίπου 10 το πρωί την έφεραν  λέγοντάς μου ότι δεν είχαν το σωστό τηλέφωνο, και κατά τις 3 το μεσημέρι μου στείλαν μύνημα από τα MEDIA ότι δεν έχουν το τηλέφωνό μου και δεν μπορεί να με βρεί η μεταφορική,άντε βγάλε άκρη..

 

Εν πάσει περιπτώση τι γομάρι(σε μέγεθος) είναι αυτό ρε παιδιά!!  :-D  :-D

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...