billspeed Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Καλησπέρα σε όλους!Θέλω να πλύνω έναν κινητήρα σε ένα volvo s40 μοντέλο 2009-2010(κάπου εκεί) έχω αγοράσει και ένα καθαριστικό της wurth.Κάνει να ρίξω νερό;Αν ναι μόνο με λάστιχο και χωρίς πίεση ή και με το πιεστικό;Τι προτείνεται ώστε να μην προκληθεί ζημιά;
NikosKallithea Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Θα σου πρότεινα να μην ριξεις νερα στην μηχανή, με ενα πανάκι μπορεις να κανεις ενα καθαρισμό, και παλι προσοχή στις φισες και τα καλώδια
TRILOBYTER Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Βασικα γιατι να πλυνεις το μοτερ? Λες και το βλεπει καποιος. Εδω το αμαξι πλαινεις και την επομενη μερα ειναι χαλια.. Εχεις τιποτα λαδια και τετοια πανω στο μοτερ? Εγω θα το πηγαινα σε κανενα πλυντηριο που κανει σωστη δουλεια παντος..
xrider Δημοσ. 1 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2016 εγω οταν ειναι να ασχοληθω με τον κοσμο υπο του καπω παιρνω το λαστιχο με τον πεπιεσμενο αερα και αρχιζω... ιδιαιτερη προσοχη σε φυσες και λοιπα ευαισθητα σημεια και.. δε μενει τιποτα απο σκονη... αν παλι εχεις λαδιλες ριξε σ ενα πανι ελαχιστο σουαζ μετα περασμα μ ενα υγρο πανι και καθαρισες!! δεν ειναι διαβρωτικο.... αν θελεις να καθαρισεις σημεια με μπολικες σκονες οπως καπακι τοτε μ ενα ελαχιστα βρεγμενο πανι η δουλεια γινεται... προσοχη μην παει οποιουδηποτε ειδους υγρασια σε σημεια που περνανε καλωδια (μπουζια.. ecu.. αισθητηρες κλπ) καθως δε θες να ξες το τι μπορει να γινει αργοτερα... επισης καλο ειναι οταν κανεις εκκαθαριση εκει μεσα να αφαιρεις τον αρνητικο πολο της μπαταριας καθως ο διαολος εχει πολλα ποδαρια...
nick#18 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Μαλλον δεν εχει παρει κανενος το ματι πως πλενουν τα μοτερ στις αντιπροσωπιες ε? Τελοσπαντων.. εγω.. σακουλα @ πολλαπλασιαστης, glo 440 σε ολα τα μεταλλικα μερη (μακρυα απο λαστιχα-κολαρα, τα ξεραινει πανευκολα.. σαπουνακι πιατων και σφουγγαράκι) και μετα με το λαστιχο και κανα πινελακι για τα δυσκολα. Σε περιπτωση που κατι ειναι επιμονο επαναλαμβανω. Μολις τελειωσουν τα νερα, μπουζοκαλωδια wd40 οπως και σε καθε φυσα και ολα καλα. Επισης silicone spray σε κολαρα και πλαστικα. Το μονο που μπορει να κανει για τις επομενες 2-3 ωρες λειτουργειας.. κανα ρεταρισμα για καμια υγρασια που θα εμεινε..
NikosKallithea Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Μαλλον δεν εχει παρει κανενος το ματι πως πλενουν τα μοτερ στις αντιπροσωπιες ε? Τελοσπαντων.. εγω.. σακουλα @ πολλαπλασιαστης, glo 440 σε ολα τα μεταλλικα μερη (μακρυα απο λαστιχα-κολαρα, τα ξεραινει πανευκολα.. σαπουνακι πιατων και σφουγγαράκι) και μετα με το λαστιχο και κανα πινελακι για τα δυσκολα. Σε περιπτωση που κατι ειναι επιμονο επαναλαμβανω. Μολις τελειωσουν τα νερα, μπουζοκαλωδια wd40 οπως και σε καθε φυσα και ολα καλα. Επισης silicone spray σε κολαρα και πλαστικα. Το μονο που μπορει να κανει για τις επομενες 2-3 ωρες λειτουργειας.. κανα ρεταρισμα για καμια υγρασια που θα εμεινε.. Καλα θεος Που τον θυμήθηκες τον πολλαπλασιαστή και τα μπουζοκαλωδια, υπάρχουν ακόμα τέτοια πράγματα στα αυτοκίνητα χαχαααα
nick#18 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Καλα θεος Που τον θυμήθηκες τον πολλαπλασιαστή και τα μπουζοκαλωδια, υπάρχουν ακόμα τέτοια πράγματα στα αυτοκίνητα χαχαααα Εμενα του '97 ετσι τα εχει.. αν οπως πλεων ειναι μπουζοπιπα-πολλαπλασιαστης 1.. μη βγαλεις το πλαστικο καπακι που πλεων ολα εχουν απο πανω με το logo της καθε μαρκας..
NikosKallithea Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Εμενα του '97 ετσι τα εχει.. αν οπως πλεων ειναι μπουζοπιπα-πολλαπλασιαστης 1.. μη βγαλεις το πλαστικο καπακι που πλεων ολα εχουν απο πανω με το logo της καθε μαρκας.. Ρε φιλε το αυτοκίνητο για το οποίο εγινε η ερώτηση ειναι volvo s40 μοντέλο 2009-2010 και εχει επάνω ισα με 20 περιφερειακούς υπολογιστές, οι μισοί απο τους οποίους ειναι επάνω στο μπλοκ του κινητήρα, τι να λέμε τώρα για σακούλες κλπ, στην ουσια αν ανοίξεις το καπω του μπορεί να μη εχεις άποψη ουτε για το ποια ειναι η θέση της μηχανής S40, βαλε εσυ σακουλα εδω
nick#18 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Αμεσως αμεσως το 1ο σημειο που δεν θα εβρεχα ειναι ο maf. που αν βλεπω καλα εκει μετα το φιλτροκουτι με το που βγει ο σωληνας εχει φυσα. Τελοσπαντων, δεν εχει σημασια τι θα εκανα εγω στο s40 και πως ειναι το μοτερ του s40 και του καθε s40 αλλα ο TS τι θα κανει.. απο κει και περα αν θα ριξεις νερα εσυ και ο καθε ενας στο μοτερ του επιλογη του. Αλλα μην νομιζεις πως στην αντιπροσωπια σεβαστηκαν εγκεφαλους και ηλεκτονικα μπιχλιμπιδια πριν το πλακώσουν με το πιεστικο για να το παραδωσουν οπως και το ιδιο θα συμβει και σε καποιο πλυντηριο με "εμπειρους" που διαβασα καπου παραπανω..
xrider Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 ωωωω... με φτιαχνεις τη μερα με το εργαλειο στη φωτο... niiice πραματα!! μονο κ μονο που ανεφερες πως ειναι τιγκα στο ηλεκτρονικο... ολο το μπλοκ του μοτερ... προτεινω πεπιεσμενο αερα και καθαρισμα τις φυσες με wd-40.. οκ θελει υπομονη... αλλα με το που βαλεις μπροστα και δεις οτι ανασαινει καλυτερα εκει να δεις απολαυση... αλαξε επισης κ κανα φιλτρο.. λαδι... ξυδι... αν δεν το χεις κανει προσφατα... εγω πχ παρατηρησα περυσι χαμηλη αποδοση... βρε τι να παθε τι εγινε.. τεσπα δεν αφησα ησυχο το μοτερ... μεχρι που ανοιξα φιλτροκουτι... και τα ειδα ολα.. το αλαξα... και το τι χαρες μου εκανε το μοτερ.. αφηστε.. νικολα... για πε τι κανουν στις αντιπροσωπιες... καθως ειναι φλεγον το ζητημα... ειναι κατι αμαξακια εξω που ζωγραφιζεις και γραφεις ποιηματα στα μοτερια τους... μην πω σ οποιοδηποτε σημειο γτ θα πεσει κραξιδι... χεχε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα