ermis1964 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2016 Ευχαριστώ καί πάλι γιά τίς απαντήσεις.Σήμερα τό πρωί,πήγαμε μαζί μέ τόν φίλο στό συνεργείο.Εχουν ελέγξει πλακέτα τού πίνακα οργάνων,εγκέφαλο,ασφαλειοθήκη καί όλα δείχνουν καλά.Ψάχνουν τώρα στίς επαφές από φίσες.Πιστεύουν ότι είναι καλώδιο κομμένο ή κακή επαφή.
ermis1964 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2016 Τελικά ήταν καλώδιο κομμένο από φίσα τής ασφαλειοθήκης.Τό αυτοκίνητο έμεινε συνεργείο 5 ημέρες καί τό κόστος τής επισκευής 250 ευρώ.Αντικαταστάθηκε καί η μπαταρία γιατί τήν έλεγξαν καί διαπίστωσαν βραχυκύκλωμα.Προσωπικά δέν θά τούς έδινα τά 250 ευρώ γιατί,απο ότι φάνηκε δέν γνώριζαν τό αντικείμενο καί πήγαιναν ψάχνοντας,για αυτό καί έκαναν τόσες ημέρες γιά νά βγάλουν τήν βλάβη. 1
Dare-Devil Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 Τελικά ήταν καλώδιο κομμένο από φίσα τής ασφαλειοθήκης.Τό αυτοκίνητο έμεινε συνεργείο 5 ημέρες καί τό κόστος τής επισκευής 250 ευρώ.Αντικαταστάθηκε καί η μπαταρία γιατί τήν έλεγξαν καί διαπίστωσαν βραχυκύκλωμα.Προσωπικά δέν θά τούς έδινα τά 250 ευρώ γιατί,απο ότι φάνηκε δέν γνώριζαν τό αντικείμενο καί πήγαιναν ψάχνοντας,για αυτό καί έκαναν τόσες ημέρες γιά νά βγάλουν τήν βλάβη. Kαι πώς ήθελες να ξέρουν το πρόβλημα σου ; Προφήτες είναι ; Φυσικά και ένας μηχανολόγος ή μηχανικός πάει ψάχνοντας . Κάνουν troubleshooting . Ποτέ δεν ξέρεις πιο είναι το πρόβλημα . Υποθέσεις κάνεις δοκιμές κτλ και καταλήγεις . Μια μέθοδος είναι να δεις τι δουλεύει για να φτάσεις σε αυτό που δε δουλεύει . 3
Nikel1407 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Στις 2/6/2016 στις 1:26 ΠΜ, hexdec είπε Είχα το ίδιο πρόβλημα, είναι κοινό στα φοκους είναι στις επαφές του πίνακα οργάνων, το επισκευάσα πριν 6 μήνες από τότε κανενα πρόβλημα. Δες εδώ για πληροφορίες,https://youtu.be/_tJO4HY-g_U να ξέρεις δεν έχεις κανένα μηχανικό προβλήμα Καλημέρα, επειδή μου παρουσιάστηκε κι εμένα το ίδιο πρόβλημα και δεν βγάζω άκρη, σε ποιο συνεργείο το πήγατε;
hexdec Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Το συνεργείο βρίσκεται στην Δράμα, αλλά πιστεύω οτι σε οποιοδήποτε και να πας το οποίο να έχει ηλεκτρολόγο μπορεί να σου το κάνει εφόσον του το ζητήσεις (να περάσει δηλαδή όλες τις κολλήσεις ξανά) 1
toyo73 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Στις Τρίτη, 14 Ιούνιος 2016 στις 6:22 ΜΜ, Dare-Devil είπε Kαι πώς ήθελες να ξέρουν το πρόβλημα σου ; Προφήτες είναι ; Φυσικά και ένας μηχανολόγος ή μηχανικός πάει ψάχνοντας . Κάνουν troubleshooting . Ποτέ δεν ξέρεις πιο είναι το πρόβλημα . Υποθέσεις κάνεις δοκιμές κτλ και καταλήγεις . Μια μέθοδος είναι να δεις τι δουλεύει για να φτάσεις σε αυτό που δε δουλεύει . Aν πηγαινεις σε μαστορα που ασχολειται με συγκεκριμενες μαρκες, βρισκει την βλαβη μονο που τους λες το προβλημα.Οπως εγω το Τoyota που ξερει μεχρι και το τελευταιο παξιμαδι ."Μαστορα εχει αυτο"-"φταιει εκεινο" μου λεει.Δεν χρειαζεται ολοκληρη Σαρακοστη και να λυσει-διαλυσει ολο το αυτοκινητο.
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 22 ώρες πριν, toyo73 είπε Aν πηγαινεις σε μαστορα που ασχολειται με συγκεκριμενες μαρκες, βρισκει την βλαβη μονο που τους λες το προβλημα.Οπως εγω το Τoyota που ξερει μεχρι και το τελευταιο παξιμαδι ."Μαστορα εχει αυτο"-"φταιει εκεινο" μου λεει.Δεν χρειαζεται ολοκληρη Σαρακοστη και να λυσει-διαλυσει ολο το αυτοκινητο. Εφόσον πρόκειται για συνηθισμένη βλάβη με συνηθισμένο σύμπτωμα τότε μπορεί να γίνει αυτό που λες, στην περίπτωση του ts όμως που είχε κοπεί καλώδιο μέσα στη φίσα είναι απλά αδύνατο να βρεθεί η βλάβη χωρίς έλεγχο. 2
nik0laus Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Στις 3/20/2018 στις 6:15 ΜΜ, toyo73 είπε Aν πηγαινεις σε μαστορα που ασχολειται με συγκεκριμενες μαρκες, βρισκει την βλαβη μονο που τους λες το προβλημα "Μαστορα εχει αυτο"-"φταιει εκεινο" μου λεει.Δεν χρειαζεται ολοκληρη Σαρακοστη και να λυσει-διαλυσει ολο το αυτοκινητο. Αχ και να 'ξερες πόσες φορές ο Μάστορας έκανε και Ανάσταση μετά τη Σαρακοστή, στις αρχές που έβγαινε το κάθε νέο μοντέλο, μέχρι να βρει την περίεργη βλάβη .....
toyo73 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 37 λεπτά πριν, nik0laus είπε Αχ και να 'ξερες πόσες φορές ο Μάστορας έκανε και Ανάσταση μετά τη Σαρακοστή, στις αρχές που έβγαινε το κάθε νέο μοντέλο, μέχρι να βρει την περίεργη βλάβη ..... Ναι αλλα μιλαμε για αυτοκινητο 10ετιας.Παντως καλο ειναι να παμε σε εξειδικευμενους τεχνικους, εκτος και εαν προκειται για συνηθισμενα αναλωσιμα.Π.χ αμορτισερ-λαδια-τακακια.
Salabrias Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 31/5/2016 στις 8:50 ΜΜ, NikosKallithea είπε Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 80.000 ελεγε, 7000ευρω!) από τον NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες. Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο. Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια.
NikosKallithea Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 42 λεπτά πριν, Salabrias είπε Στις 31/5/2016 στις 8:50 ΜΜ, NikosKallithea είπε Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 80.000 ελεγε, 7000ευρω!) από τον NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες. Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο. Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια. Ειπα εγω κατι τετοιο; καπου τα ανακατεψες 1
Dimitris Spirou Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα το γινεται σε πολυ κινηση ή οταν ανεβαινω σε βουνο..οι βλαβες δειχνα πεταλουδα γκαζιου..αλλαξα 3 πεταλουδες 1 πεταλ γκαζιου εγκεφαλο και το προβλημα εκει...μου κοβει το γκαζι το βαζω νεκρο και το στροφομετρο απο ανεβωκατεβαινει μεχρι τσ 1.500..
NikosKallithea Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Dimitris Spirou είπε Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα το γινεται σε πολυ κινηση ή οταν ανεβαινω σε βουνο..οι βλαβες δειχνα πεταλουδα γκαζιου..αλλαξα 3 πεταλουδες 1 πεταλ γκαζιου εγκεφαλο και το προβλημα εκει...μου κοβει το γκαζι το βαζω νεκρο και το στροφομετρο απο ανεβωκατεβαινει μεχρι τσ 1.500.. Μοτερ(ποτενσιόμετρο) πεταλούδας άλλαξες, επαναρύθμιση μεσω εγκεφάλου έγινε;;
Dimitris Spirou Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Εγινε και αυτο αλλαγη..δεν βγαζουν ακρη
witchofangmar Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Να μπω και εγώ στο κλαμπ με τις βλάβες. (Ford Focus MK2, 1400, βενζίνη, 2007) Αρχικά, Χριστούγεννα του 2018, άναψε το κόκκινο λαμπάκι σε σχήμα γραναζιού με το θαυμαστικό μέσα (βλάβη στο σύστημα κίνησης σύμφωνα με το εγχειρίδιο). Συμπτώματα: όχι γρήγορο ανέβασμα στροφών μετά από αλλαγή ταχύτητας, τα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα, μετά ανέβαζε κανονικά (όσο έμενα στην ίδια σχέση). Ενίοτε, όταν άναβα ξανά το αμάξι, το λαμπάκι ήταν σβηστό αλλά πάντα άναβε μετά τα 15-20 χλμ πορείας με το πιο πάνω σύμπτωμα. Επισκέφτηκα αντιπροσωπεία της Ford, αλλάξαμε πεταλούδα (γιατί το διαγνωστικό έβγαζε εκεί το πρόβλημα, λόγω του ότι το γκάζι ειναι ηλεκτρικό νομίζω), φεύγω από το συνεργείο, μετά από 15χλμ μέχρι να φτάσω σπίτι, ξανά ανάβει το γνωστό λαμπάκι. Το άφησα ως έχει και συνέχισα την χρήση του αμαξιού. Πριν ένα μήνα άρχισε να ανάβει και το λαμπάκι το κίτρινο της μηχανής (το κόκκινο λαμπάκι συνέχισε να υπάρχει, με το παραπάνω σύπτωμα, πότε αναμμένο από την αρχή της εκκίνησης, πότε μετά απο 15-20 χλμ). Πάω στην αντιπροσωπεία πάλι, σβήνω το αμάξι και όταν το βάζει για έλεγχο ο τεχνικός, κανένα λαμπάκι δεν ήταν αναμένο. Περιμέναμε λίγο, το βάλαμε στο διαγνωστικό, τίποτα. Φευγω και συνεχίζω την χρήση. Την προηγούμενη εβδομάδα, σε πορεία, μου δείχνει θερμοκρασία στο τέρμα! Σταματάω, γυρίζω σπίτι σιγά σιγά με αναμενο ανεμιστηρα φουλ και θερμοκρασία λίγο πριν τα κόκκινα. Το πάω συνεργείο. Διαρροη δεν ειχα, υγρο ηταν μια χαρα, ολα καλα και στο διαγνωστικό, το εκανε και βολτα ο τεχνικος, δεν ανέβασε ποτέ θερμοκρασία. Δυο μέρες τωρα το κινώ χωρίς να έχει ανεβάσει θερμοκρασία (παραμένει μόνο το κόκκινο λαμπάκι με το γνωστό συμπτωμα και το λαμπάκι της μηχανης ενίοτε. Πιστευω ειναι ηλεκτρολογικό πρόβλημα του καντράν, πολλά φόκους το έχουν βγάλει. Ψάχνω να βρω ηλεκτρολόγο μήπως λυθεί το θεμα γιατί ειναι πραγματικά σπαστικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα