Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευχαριστώ καί πάλι γιά τίς απαντήσεις.Σήμερα τό πρωί,πήγαμε μαζί μέ τόν φίλο στό συνεργείο.Εχουν ελέγξει πλακέτα τού πίνακα οργάνων,εγκέφαλο,ασφαλειοθήκη καί όλα δείχνουν καλά.Ψάχνουν τώρα στίς επαφές από φίσες.Πιστεύουν ότι είναι καλώδιο κομμένο ή κακή επαφή.

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τελικά ήταν καλώδιο κομμένο από φίσα τής ασφαλειοθήκης.Τό αυτοκίνητο έμεινε συνεργείο 5 ημέρες καί τό κόστος τής επισκευής  250 ευρώ.Αντικαταστάθηκε καί η μπαταρία γιατί τήν έλεγξαν καί διαπίστωσαν βραχυκύκλωμα.Προσωπικά δέν θά τούς έδινα τά 250 ευρώ γιατί,απο ότι φάνηκε δέν γνώριζαν τό αντικείμενο καί πήγαιναν ψάχνοντας,για αυτό καί έκαναν τόσες ημέρες γιά νά βγάλουν τήν βλάβη.

  • Sad 1
Δημοσ.

Τελικά ήταν καλώδιο κομμένο από φίσα τής ασφαλειοθήκης.Τό αυτοκίνητο έμεινε συνεργείο 5 ημέρες καί τό κόστος τής επισκευής  250 ευρώ.Αντικαταστάθηκε καί η μπαταρία γιατί τήν έλεγξαν καί διαπίστωσαν βραχυκύκλωμα.Προσωπικά δέν θά τούς έδινα τά 250 ευρώ γιατί,απο ότι φάνηκε δέν γνώριζαν τό αντικείμενο καί πήγαιναν ψάχνοντας,για αυτό καί έκαναν τόσες ημέρες γιά νά βγάλουν τήν βλάβη.

Kαι πώς ήθελες να ξέρουν το πρόβλημα σου ; Προφήτες είναι ; Φυσικά και ένας μηχανολόγος ή μηχανικός πάει ψάχνοντας . Κάνουν troubleshooting .

Ποτέ δεν ξέρεις πιο είναι το πρόβλημα . Υποθέσεις κάνεις δοκιμές κτλ και καταλήγεις . Μια μέθοδος είναι να δεις τι δουλεύει για να φτάσεις σε αυτό που δε δουλεύει . 

  • Like 3
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
Στις 2/6/2016 στις 1:26 ΠΜ, hexdec είπε

Είχα το ίδιο πρόβλημα, είναι κοινό στα φοκους είναι στις επαφές του πίνακα οργάνων, το επισκευάσα πριν 6 μήνες από τότε κανενα πρόβλημα.

Δες εδώ για πληροφορίες,https://youtu.be/_tJO4HY-g_U

να ξέρεις δεν έχεις κανένα μηχανικό προβλήμα

Καλημέρα, επειδή μου παρουσιάστηκε κι εμένα το ίδιο πρόβλημα και δεν βγάζω άκρη, σε ποιο συνεργείο το πήγατε; 

 

Δημοσ.

Το συνεργείο βρίσκεται στην Δράμα, αλλά πιστεύω οτι σε οποιοδήποτε και να πας το οποίο να έχει ηλεκτρολόγο μπορεί να σου το κάνει εφόσον του το ζητήσεις (να περάσει δηλαδή όλες τις κολλήσεις ξανά)

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις Τρίτη, 14 Ιούνιος 2016 στις 6:22 ΜΜ, Dare-Devil είπε

Kαι πώς ήθελες να ξέρουν το πρόβλημα σου ; Προφήτες είναι ; Φυσικά και ένας μηχανολόγος ή μηχανικός πάει ψάχνοντας . Κάνουν troubleshooting .

Ποτέ δεν ξέρεις πιο είναι το πρόβλημα . Υποθέσεις κάνεις δοκιμές κτλ και καταλήγεις . Μια μέθοδος είναι να δεις τι δουλεύει για να φτάσεις σε αυτό που δε δουλεύει . 

Aν πηγαινεις σε μαστορα που ασχολειται με συγκεκριμενες μαρκες,  βρισκει την βλαβη μονο που τους λες το προβλημα.Οπως εγω το Τoyota που ξερει μεχρι και το τελευταιο παξιμαδι ."Μαστορα εχει αυτο"-"φταιει εκεινο" μου λεει.Δεν  χρειαζεται ολοκληρη Σαρακοστη και να  λυσει-διαλυσει ολο το αυτοκινητο.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, toyo73 είπε

Aν πηγαινεις σε μαστορα που ασχολειται με συγκεκριμενες μαρκες,  βρισκει την βλαβη μονο που τους λες το προβλημα.Οπως εγω το Τoyota που ξερει μεχρι και το τελευταιο παξιμαδι ."Μαστορα εχει αυτο"-"φταιει εκεινο" μου λεει.Δεν  χρειαζεται ολοκληρη Σαρακοστη και να  λυσει-διαλυσει ολο το αυτοκινητο.

Εφόσον πρόκειται για συνηθισμένη βλάβη με συνηθισμένο σύμπτωμα τότε μπορεί να γίνει αυτό που λες, στην περίπτωση του ts όμως που είχε κοπεί καλώδιο μέσα στη φίσα είναι απλά αδύνατο να βρεθεί η βλάβη χωρίς έλεγχο.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 3/20/2018 στις 6:15 ΜΜ, toyo73 είπε

Aν πηγαινεις σε μαστορα που ασχολειται με συγκεκριμενες μαρκες,  βρισκει την βλαβη μονο που τους λες το προβλημα "Μαστορα εχει αυτο"-"φταιει εκεινο" μου λεει.Δεν  χρειαζεται ολοκληρη Σαρακοστη και να  λυσει-διαλυσει ολο το αυτοκινητο.

Αχ και να 'ξερες  πόσες φορές ο Μάστορας έκανε και Ανάσταση μετά τη Σαρακοστή, στις αρχές που έβγαινε το κάθε νέο μοντέλο, μέχρι να βρει την περίεργη βλάβη .....

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Αχ και να 'ξερες  πόσες φορές ο Μάστορας έκανε και Ανάσταση μετά τη Σαρακοστή, στις αρχές που έβγαινε το κάθε νέο μοντέλο, μέχρι να βρει την περίεργη βλάβη .....

Ναι αλλα μιλαμε για αυτοκινητο 10ετιας.Παντως καλο ειναι να παμε σε εξειδικευμενους τεχνικους, εκτος και εαν προκειται για συνηθισμενα αναλωσιμα.Π.χ αμορτισερ-λαδια-τακακια.

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 31/5/2016 στις 8:50 ΜΜ, NikosKallithea είπε

 

Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 80.000 ελεγε, 7000ευρω!) από τον  NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες. 
Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο. 
Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια. 

  

 

 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Salabrias είπε
Στις 31/5/2016 στις 8:50 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Εγώ πήρα ένα Ford Focus (06, diesel, 80.000 ελεγε, 7000ευρω!) από τον  NESTAS CARS, (έμπορος, Κατερίνη). Ούτε καν ο έλεγχος στην ίδια τη φόρντ δεν έδειξε πόσο σάπιο ήταν το αμάξι. Στα πρώτα χιλιόμετρα το φίλτρο σωματιδίων μπούκωσε, που σημαίνει ότι ήταν ήδη γεμάτο (κόστος 1200ε). Πετούσε λάδια από παντού γιατί η τουρμπίνα δεν ήταν τοποθετημένη σωστά - είχε αλλάξει τουρμπίνα και είχε βάλει ιμιτασιόν ενώ ο NESTAS έλεγε ότι ήταν αυθεντική. Τσιμούχες, πλαστικά καπάκια κινητήρα, κτλ., έχαναν λάδια από παντού με αποτέλεσμα (κόστος να μη σας λέω μέχρι να βρούμε από που… δεν… χάνει). Η τουρμπίνα φυσικά έχανε επίσης λάδια και διαλύθηκε τελείως μετά από κάποια δεκάδες χιλιόμετρα (κόστος άστα). Τα ελαστικά του ιντερκούλερ άνοιγαν το ένα μετά το άλλο μέχρι να τα αντικαταστήσω όλα. Να μην τα πολυλογώ ήταν ο εφιάλτης αυτού που αγοράζει μεταχειρισμένο: ένα καμουφλαρισμένο πτώμα με, προφανώς, πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έγραφε, και μάλιστα βαμμένο επιφανειακά ώστε το χρώμα άρχισε να πετάγεται από παντού και να αποκαλύπτει σάπιες λαμαρίνες. 
Φυσικά ο Νέστας σφύριζε κι έλεγε ότι φταίω εγώ κι ότι το αμάξι ήταν τέλειο. 
Πάντα έλεγχος από ανεξάρτητο, δικό σου συνεργείο και αγορά από ιδιώτη για μεγαλύτερη ασφάλεια. 

  

 

Ειπα εγω κατι τετοιο; καπου τα ανακατεψες

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα το γινεται σε πολυ κινηση ή οταν ανεβαινω σε βουνο..οι βλαβες δειχνα πεταλουδα γκαζιου..αλλαξα 3 πεταλουδες 1 πεταλ γκαζιου εγκεφαλο και το προβλημα εκει...μου κοβει το γκαζι το βαζω νεκρο και το στροφομετρο απο ανεβωκατεβαινει μεχρι τσ 1.500..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dimitris Spirou είπε

Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα το γινεται σε πολυ κινηση ή οταν ανεβαινω σε βουνο..οι βλαβες δειχνα πεταλουδα γκαζιου..αλλαξα 3 πεταλουδες 1 πεταλ γκαζιου εγκεφαλο και το προβλημα εκει...μου κοβει το γκαζι το βαζω νεκρο και το στροφομετρο απο ανεβωκατεβαινει μεχρι τσ 1.500..

Μοτερ(ποτενσιόμετρο) πεταλούδας άλλαξες, επαναρύθμιση μεσω εγκεφάλου έγινε;;

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Να μπω και εγώ στο κλαμπ με τις βλάβες. (Ford Focus MK2, 1400, βενζίνη, 2007)

Αρχικά, Χριστούγεννα του 2018, άναψε το κόκκινο λαμπάκι σε σχήμα γραναζιού με το θαυμαστικό μέσα (βλάβη στο σύστημα κίνησης σύμφωνα με το εγχειρίδιο). Συμπτώματα: όχι γρήγορο ανέβασμα στροφών μετά από αλλαγή ταχύτητας, τα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα, μετά ανέβαζε κανονικά (όσο έμενα στην ίδια σχέση). Ενίοτε, όταν άναβα ξανά το αμάξι, το λαμπάκι ήταν σβηστό αλλά πάντα άναβε μετά τα 15-20 χλμ πορείας με το πιο πάνω σύμπτωμα.

Επισκέφτηκα αντιπροσωπεία της Ford, αλλάξαμε πεταλούδα (γιατί το διαγνωστικό έβγαζε εκεί το πρόβλημα, λόγω του ότι το γκάζι ειναι ηλεκτρικό νομίζω), φεύγω από το συνεργείο, μετά από 15χλμ μέχρι να φτάσω σπίτι, ξανά ανάβει το γνωστό λαμπάκι. Το άφησα ως έχει και συνέχισα την χρήση του αμαξιού.

Πριν ένα μήνα άρχισε να ανάβει και το λαμπάκι το κίτρινο της μηχανής (το κόκκινο λαμπάκι συνέχισε να υπάρχει, με το παραπάνω σύπτωμα, πότε αναμμένο από την αρχή της εκκίνησης, πότε μετά απο 15-20 χλμ). Πάω στην αντιπροσωπεία πάλι, σβήνω το αμάξι και όταν το βάζει για έλεγχο ο τεχνικός, κανένα λαμπάκι δεν ήταν αναμένο. Περιμέναμε λίγο, το βάλαμε στο διαγνωστικό, τίποτα. Φευγω και συνεχίζω την χρήση.

Την προηγούμενη εβδομάδα, σε πορεία, μου δείχνει θερμοκρασία στο τέρμα! Σταματάω, γυρίζω σπίτι σιγά σιγά με αναμενο ανεμιστηρα φουλ και θερμοκρασία λίγο πριν τα κόκκινα. Το πάω συνεργείο. Διαρροη δεν ειχα, υγρο ηταν μια χαρα, ολα καλα και στο διαγνωστικό, το εκανε και βολτα ο τεχνικος, δεν ανέβασε ποτέ θερμοκρασία. Δυο μέρες τωρα το κινώ χωρίς να έχει ανεβάσει θερμοκρασία (παραμένει μόνο το κόκκινο λαμπάκι με το γνωστό συμπτωμα και το λαμπάκι της μηχανης ενίοτε. 

Πιστευω ειναι ηλεκτρολογικό πρόβλημα του καντράν, πολλά φόκους το έχουν βγάλει. Ψάχνω να βρω ηλεκτρολόγο μήπως λυθεί το θεμα γιατί ειναι πραγματικά σπαστικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...