Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σέ Ford Focus φίλου,μετά άναψε λαμπάκι κόκκινο καί τό αυτοκίνητο δέν επιταχύνει καλά.Τό λαμπάκι πού άναψε,συμβολίζεται μέ τό Νο 54 εδώ http://www.autoblog.gr/2013/08/12/ereyna-oi-proeidopoihtikes-endeikseis-sto-tamplo-mperdeyoyn-toys-odhgoys/ καί είναι κόκκινο.Τό αυτοκίνητο είναι συνεργείο 2 ημέρες καί δέν βγάζουν άκρη.Καμμία ιδέα?

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν υπάρχει ιδεα, για ενα εχουμε ιδεα πρεπει το αυτοκίνητο να σκαναριστει

 

 

Γραψου σε καποιο πιο εξειδικευμένο φορουμ και ρωτα εκει

Δημοσ.

Σέ Ford Focus φίλου,μετά άναψε λαμπάκι κόκκινο καί τό αυτοκίνητο δέν επιταχύνει καλά.Τό λαμπάκι πού άναψε,συμβολίζεται μέ τό Νο 54 εδώ http://www.autoblog.gr/2013/08/12/ereyna-oi-proeidopoihtikes-endeikseis-sto-tamplo-mperdeyoyn-toys-odhgoys/ καί είναι κόκκινο.Τό αυτοκίνητο είναι συνεργείο 2 ημέρες καί δέν βγάζουν άκρη.Καμμία ιδέα?

 

Το 54 είναι κίτρινο βασικά... και μάλλον σημαίνει βλάβη στο σύστημα μετάδοσης κίνησης

 

Μια ιδέα είναι να κοιτάξει το manual, άλλη ιδέα είναι να το πάει σε συνεργείο που να διαθέτει το κατάλληλο διαγνωστικό.

Δημοσ.

ωωωχ... πες στο φιλο σου να παει συνεργειο... βλαβη στο αυτοματο σαζμαν σημαινει αυτο το κιτρινο λαμπακι... πιθανον εχει φαει δισκο η ειναι ωρα να αλαξει βαλβολινες... ελπιζω μονο να μην εστι θεμα με λιπανση εκει καθως ποναει (παθων καποτε κ εκτοτε μακρυα απο αυτοματα)...

  • Like 1
Δημοσ.

Κατ'αρχήν,νά ευχαριστήσω όλους τούς συμφορουμίτες γιά τίς απαντήσεις τους.Τό αυτοκίνητο εχει χειροκίνητο σαζμάν,δέν είναι αυτόματο.Τό λαμπάκι πού ανάβει είναι κόκκινο,αλλά εχει τό ίδιο σχήμα ώς ένδειξη μέ τό No 54 τής φωτό πού έβαλα στό αρχικό πόστ.Στό manual τού αυτοκινήτου δέν αναφέρεται πουθενά αυτή η ένδειξη.Τό αυτοκίνητο είναι σέ εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ford καί ακρη δέν εχουν βγάλει ακόμη.Τί διαγνωστικό τούς βγάζει διάφορες ενεδείξεις καί σήμερα πιά προσανατολίζονται σέ αντικατάσταση μιάς πλακέτας πού βρίσκεται πίσω από τόν πίνακα οργάνων καί πιθανά σέ εγκέφαλο.

Δημοσ.

Αυτή από το συνεργείο το πήγαν βόλτα το αυτοκίνητο

Μήπως είναι τίποτα βουλομενα τα μπεκ λέω εγώ κάνας δίσκος πλατω αλλαγμα

Δημοσ.

Tό πήγαν βόλτα από τό συνεργείο,τό πήγα καί εγώ.Ο συμπλέκτης απομονώνει αρκετά ψηλά,αλλά οι τού συνεργείου τό θεωρούν φυσιολογικό.Αυτό πού εγω καταλαβαίνω είναι ότι μεχρι τίς 3.000 σ.α.λ τό αυτοκίνητο,ανεβάζει δύσκολα στροφές μετά πάει σχετικά καλά.Οι τεχνικοί τού συνεργείου,εχουν "κολλήσει" στό ότι δέν  μπορούν νά σβήσουν τό σφάλμα.Αυτό πού δέν εχω αναφέρει είναι ότι είναι αναμμένο καί τό check engine ταυτόχρονα.

Δημοσ.

Από όσο ξέρω όχι.Σήμερα λογικά θά μιλήσω μέ τόν φίλο μου,νά μού πεί τί έχει γίνει.Από τήν Δευτέρα είναι συνεργείο τό αυτοκίνητο..

Δημοσ.

καλησπερα παιδια κ καλο σας μηνα!!

 

ετσι οπως το γραφεις... check engine αναμενο και κοκκινο λαμπακι του αυτοματου σαζμαν ενω ειναι χειροκινητο (σε καποια αμαξια καποιες ενδειξεις εχουν κιτρινο κ σε καποια αλλα κοκκινο.. πχ στηβ εκδοση του δικου μου αυτη η ενδειξη ειναι κοκκινη κ οχι κιτρινη)... κινητηρας που δεν τραβαει... βλεπω το φιλο σου για αλλο αμαξι καθως η ecu κοστιζει περιπου το μισο αμαξι... ακομα κ επιδιορθωση να γινει ποναει... εκτος κ αν το παει με μεικτη (αν υπαρχει) που καλυπτει βλαβες απο βραχυκυκλωματα στα ηλεκτρικα μερη... συντασσει μια λεπτομερη αναφορα το συνεργειο απο τι προηλθε το βραχυκυκλωμα και το στελνει στην ασφαλεια... αν το παει ετσι κ λογω παλαιοτητας (δεκαετιας κοντα αμαξι) σιγουρα θα τη βγαλει η πολυ φθηνα η τσαμπα... μην την ψαχνεις αυτα τα κουλα ειναι εκ εγκεφαλου εισερχομενα...

 

ερωτηση... το πηρε μεταχειρισμενο?? αν ναι.. προφανως του αλαξανε το σαζμαν... καποια εξαρτηματα (πχ αισθητηρες κλπ) που δε μπαινουν στο χειροκινητο μεινανε επανω (δλδ τσαπατσοδουλιες) με αποτελεσμα η ecu να μπερδευεται... εκει θελει να ναι κ ο μηχανικος ψειρας ωστε να δει το σαζμαν κ τις συνδεσεις του ωστε να αποκλεισει βλαβη στην ecu.. λεω ενα πιθανο σεναριο...

Δημοσ.

Είχα το ίδιο πρόβλημα, είναι κοινό στα φοκους είναι στις επαφές του πίνακα οργάνων, το επισκευάσα πριν 6 μήνες από τότε κανενα πρόβλημα.

 

Δες εδώ για πληροφορίες,https://youtu.be/_tJO4HY-g_U

 

να ξέρεις δεν έχεις κανένα μηχανικό προβλήμα

Δημοσ.

Και πόσο σου κόστισε?

 

130 ευρώ περίπου, αν το έκανα μόνος μου κόστος φαντάζομαι αμελητέο, το πρόβλημα με ταλαιπώρησε αρκετούς μήνες, προς το τέλος, όποτε έπεφτα σε λακούβα ή κάτι παρόμοιο αμέσως έμπαινε σε safe mode και δεν ανέβαζε στροφές, εάν σβήσεις και ξανα ανάψεις τότε πάει κανονικά μέχρι τον επόμενο κραδασμό, δείτε και στο clubford.gr ειναι πολύ κοινό πρόβλημα στα focus mk II

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...