Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα στο forum ,

εδω και αρκετο καιρο αντιμετωπιζα προβλημα στην ταχυτητα του internet και ειχα πολλεσ αποσυνδεσεισ καθημερινα.ανεφερα το προβλημα στην forthnet και αφου ηρθε τεχνικοσ που ειπε πωσ υπαρχει προβλημα στην γραμμη και θα ερθει τεχνικοσ απο τον οτε.οταν ηρθε ο τεχνικοσ μετα απο 2 ημερεσ με ενημερωσαν πωσ "τo ζήτημα που αντιμετωπίζεις είναι μη επιλύσιμο λόγω του δικτύου χαλκού της περιοχής."

 

τι μπορω να κανω τωρα ?σε ποιον πρεπει να απευθυνθω για την επιλυση του προβληματοσ?

  • Like 1
Δημοσ.

μονο ο οτε μπορει να κανει κατι και αν μπορει.δικο του ειναι  το δυκτιο τηλεφωνιας στο ελλαντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα αυτά θα τα αντιμετωπίσαμε αν είχαμε από το αστικό κέντρο μέχρι το σπίτι οπτική ίνα και ούτε βλάβες και ακριβώς ότι πληρώναμε θα είχαμε και όχι το έως 24 που είναι συνήθως από 18 μέχρι 5 

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα αυτά θα τα αντιμετωπίσαμε αν είχαμε από το αστικό κέντρο μέχρι το σπίτι οπτική ίνα και ούτε βλάβες και ακριβώς ότι πληρώναμε θα είχαμε και όχι το έως 24 που είναι συνήθως από 18 μέχρι 5

Και για να είχες οπτική ίνα μέχρι το σπίτι σου θα πληρωνες 10πλασιο πάγιο ...
Δημοσ.

Και για να είχες οπτική ίνα μέχρι το σπίτι σου θα πληρωνες 10πλασιο πάγιο ...

λογικο

  • Like 1
Δημοσ.

Την ίδια απάντηση είχα κι εγώ στην Αττική από τον ΟΤΕ ως συνδρομητής της HOL. Το άφησα έτσι και πρόσφατα μετά από σχεδόν ένα χρόνο έφτιαξε η γραμμή, επειδή αναβαθμιστηκε το δίκτυο. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, ανεξαρτήτως παρόχου.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί αλλά και έτσι να είσαι δεν γίμεται να πληρώνεις και να εχεις προνλήματα

 

Αν κρίνει κάποιος ότι δεν τον καλύπτει το διαθέσιμο δίκτυο ή τα προβλήματα, δυστυχώς επιλέγει να παραμείνει ή να διακόψει εντελώς τη σύνδεσή του. Εγώ αυτό συμπέρανα και ειλικρινά δεν νομίζω ότι υπήρχε κάτι άλλο να κάνω, από τη στιγμή που ο ΟΤΕ δίνει γραπτώς απάντηση ότι αυτή είναι η δυνατότητα του δικτύου και καλύπτεται από τον όρο "παλαιότητα". Η HOL τότε μου είχε πει ότι με τη συγκεκριμένη απάντηση του ΟΤΕ, τα πράγματα που μπορούν να κάνουν σταματούν εκεί και μου πρόσφεραν την επιλογή διακοπής χωρίς penalty, κάτι το οποίο δεν έκανα, καθώς και οι γείτονες με ΟΤΕ είχαν τα ίδια προβλήματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Να υποθέσω ότι

 

- έχεις βάλει φίλτρα σε όλες τις τηλεφωνικές πρίζες,

- έχεις δοκιμάσει να τα αλλάξεις,

- έχεις δοκιμάσει με μόνο του το ρούτερ στην κεντρική πρίζα, έχοντας αποσυνδέσει όλες τις τηλεφωνικές συσκευές,

- έχεις δοκιμάσει με άλλο ρούτερ,

- δεν έχεις συναγερμό.

 

Σωστά;

Δημοσ.

Να υποθέσω ότι

 

- έχεις βάλει φίλτρα σε όλες τις τηλεφωνικές πρίζες,

- έχεις δοκιμάσει να τα αλλάξεις,

- έχεις δοκιμάσει με μόνο του το ρούτερ στην κεντρική πρίζα, έχοντας αποσυνδέσει όλες τις τηλεφωνικές συσκευές,

- έχεις δοκιμάσει με άλλο ρούτερ,

- δεν έχεις συναγερμό.

 

Σωστά;

ναι τα εχω κανει ολα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...