Προς το περιεχόμενο

Επιλογή φακών για Sony a6300


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εγω φιλε σου προτεινω να παρεις τον κιτ.Ακομα και μεταχειρισμενο.Δεν χρειαζεται να δωσεις τα παραπανω λεφτα για καινουργιο.Πολλα ατομα τον χρησιμοποιουν ελαχιστα οταν αγοραζουνε το κιτ και πανε κατευθειαν για prime,ετσι θα βρεις αγγελιες που θα ειναι σε ολοκαινουργια κατασταση ο φακος.

Τωρα οσον αφορα τους υπολοιπους τηλεφακους ζουμ που αναφερονται,εγω δεν θα επελεγα καποιον με μεταβλητο διαφραγμα.Συνηθως αυτο σημαινει χαμηλοτερη ποιοτητα εικονας(παντα υπαρχουνε εξαιρεσεις...).Ο the point παραπανω προτεινει εναν πολυ ικανο tele ,και εγω προσωπικα αν σκοπευα να αγορασω tele φακο θα εκλεινα εξαρχης σε αυτον.Αλλα δεν νομιζω να συνειδητοποιεις τον ογκο και το βαρος των φακων αυτων.Πιστευεις οτι τετοιο μεγαλο ευρος εστιακων μηκων θα σε διευκολυνει πολυ για αρχη για να ανακαλυψεις τι σου αρεσει σαν ειδος φωτογραφιας,αλλα οχι ιδιαιτερα.Τετοιον φακο ,εκτος απο αθληματα και σαφαρι και ισως πορτραιτα δεν θα τον χρησιμοποιεις και για τιποτα αλλο.Δοκιμασε να τον βγαλεις στον δρομο τετοιο φακο.Δεν μπορω ουτε να φανταστω τις αντιδρασεις του κοσμου.

 

Μπες στο camerasize.com για να καταλαβεις τι εννοω.

Μια λιστα με βαθμολογησεις ,ισως σε βοηθησει....http://www.dxomark.com/best-lenses-for-sony-a6000-(942)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

ξεθάβω το thread ...

guys ψάχνω (νομίζω.. :P )για το γνωστό kit μεταχειρισμένο Sony a6300 με 16-50 φακό και έχω κάποιες απορίες μιας και δεν ειμαι τόσο της σχολής αυτής αλλα απο την άλλη όταν έχω χρόνο και όρεξη μπορει να ψαχτώ λίγο να βγάλω καμια καλύτερη φωτό.

Λοιπον έχω τώρα μια παλιά Nikon coolpix P90 η οποία το καλό που έχει είναι το άπλετο zoom που έχει ο standard φακός της (24x optical) .

Ενδιαφέρομαι να κάνω και εγω το upgrade μου και να ξεφύγω απο τις ...μη ποιοτικές της φωτογραφίες ...και να πάω προς την a6300. αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι το εξής:

ο 16-50 δεν έχει OSS αλλα απο την άλλη δε ξέρω κατα πόσο το χρειάζομαι αυτό.μπορει να βοηθήσει κάποιος στο πόσο με διευκολύνει το stabilisation? 

μετα είναι το θέμα του zoom. Αν καταλαβαίνω σωστά απο τα specs ο 16-50mm δεν προσφέρει καθόλου zoom. Απο την άλλη εχωντας καλομάθει στη Nikon θα ήθελα ενα φακό με παραπλήσια specs του 16-50mm και απλα να έχει έστω και 1 click zoom (της τάξεως 2-4x zoom) . Ποιος είναι λοιπον ο φακός που θα έπρεπε να ψάχνω αντί του 16-50 που θα μου παρήχε κάτι τέτοιο? Φυσικά με νοιάζει να μιλάμε για όσο το δυνατόν φθηνότερο έτσι ώστε το συνολικό κόστος (αν πουλήσω και τον 16-50 του kit, να μην ξεφύγει). 

Παραθέτω comparison για να δείτε σε σχεση με την P90 που έχω τώρα.

 https://www.dpreview.com/products/compare/side-by-side?products=sony_a6300&products=nikon_cpp90

 

επίσης...παρατηρώ πολύ λίγες μεταχειρισμένες a6300 η είναι ιδέα μου? όχι μόνο εδω στο insomnia αλλα και σε άλλα αγγελίοsite και forum κτλ.... :S

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/4/2018 στις 2:40 ΜΜ, Melven είπε

ο 16-50 δεν έχει OSS αλλα απο την άλλη δε ξέρω κατα πόσο το χρειάζομαι αυτό.μπορει να βοηθήσει κάποιος στο πόσο με διευκολύνει το stabilisation?

Που το είδες πως δεν έχει Stabilization ? Μια χαρά φακός είναι και για μένα είναι φοβερό + η σταθεροποίηση. Σε χαμηλό φωτισμό κάνει τεράστια διαφορά. Γενικά για να έχεις πιο σταθερές φωτογραφίες σε χαμηλό φωτισμό πρέπει να

  • πας σε μεγαλύτερο αισθητήρα
  • Σε πιο ανοιχτού διαφράγματος φακό
  • Να ανέβεις σε ISO

Η πιο φθηνή και αποδοτική λύση είναι η σταθεροποίηση που σου δίνει +2 έως 3 στοπ. Εναλλακτικά για να τα είχες αυτά τα 3 στοπ έπρεπε να δώσεις αρκετές χιλιάδες €.

Το μεγαλυτερότερο + του φακού είναι το ευρυγώνιο του. Ανάλογο ευρυγώνιο σε DSLR θέλει αρκετά χρήματα.

Απο κει και πέρα το αν θες ζουμ / ευρυγωνιο κλπ είναι ξεκάθαρα θέμα προτεραιοτήτων και τι θέλει να φωτογραφίζει κάποιος. Αν τις βάλεις σε μια σωστή σειρά θα ξέρεις που να ακουμπήσεις λεφτά.

Πως μπορείς να το διαπιστώσεις? Δες 100 τυχαίες φωτογραφίες που έχεις τραβήξει. Πόσες είναι σε ευρυγώνιο και πόσες σε ζουμ. Αν οι ζουμ σου είναι 5 στις 100, προφανώς μην ασχοληθείς με το ζουμ να δώσεις λεφτά.

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο 16-50 είναι 1.5x και με οπτική σταθεροποίηση η οποία βοηθάει περισσότερο όσο μεγαλώνει η εστιακή απόσταση του φακού ή σε καταστάσεις όπου το κράτημα της κάμερας δυσκολεύει.

Τεράστιο άλμα πάντως κανείς και σίγουρα οι γνώσεις δεν είναι οι κατάλληλες για μια τέτοια κάμερα.

Μιας και θέτεις το απόλυτως ελάχιστο προϋπολογισμό για φακό ενώ συνάμα επιθυμείς και ένα μέσο τηλεφακό και αν είναι δυνατό φωτεινό, τι σε εξητάρει στη a6300 που δεν διαθέτει η a6000;

 

Επεξ/σία από thepoint
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 02/05/2018 στις 12:55 ΜΜ, sphinxgr είπε

Που το είδες πως δεν έχει Stabilization ? Μια χαρά φακός είναι και για μένα είναι φοβερό + η σταθεροποίηση. Σε χαμηλό φωτισμό κάνει τεράστια διαφορά. Γενικά για να έχεις πιο σταθερές φωτογραφίες σε χαμηλό φωτισμό πρέπει να

  • πας σε μεγαλύτερο αισθητήρα
  • Σε πιο ανοιχτού διαφράγματος φακό
  • Να ανέβεις σε ISO

Η πιο φθηνή και αποδοτική λύση είναι η σταθεροποίηση που σου δίνει +2 έως 3 στοπ. Εναλλακτικά για να τα είχες αυτά τα 3 στοπ έπρεπε να δώσεις αρκετές χιλιάδες €.

Το μεγαλυτερότερο + του φακού είναι το ευρυγώνιο του. Ανάλογο ευρυγώνιο σε DSLR θέλει αρκετά χρήματα.

Απο κει και πέρα το αν θες ζουμ / ευρυγωνιο κλπ είναι ξεκάθαρα θέμα προτεραιοτήτων και τι θέλει να φωτογραφίζει κάποιος. Αν τις βάλεις σε μια σωστή σειρά θα ξέρεις που να ακουμπήσεις λεφτά.

Πως μπορείς να το διαπιστώσεις? Δες 100 τυχαίες φωτογραφίες που έχεις τραβήξει. Πόσες είναι σε ευρυγώνιο και πόσες σε ζουμ. Αν οι ζουμ σου είναι 5 στις 100, προφανώς μην ασχοληθείς με το ζουμ να δώσεις λεφτά.

 

Στις 03/05/2018 στις 5:10 ΜΜ, thepoint είπε

Ο 16-50 είναι 1.5x και με οπτική σταθεροποίηση η οποία βοηθάει περισσότερο όσο μεγαλώνει η εστιακή απόσταση του φακού ή σε καταστάσεις όπου το κράτημα της κάμερας δυσκολεύει.

Τεράστιο άλμα πάντως κανείς και σίγουρα οι γνώσεις δεν είναι οι κατάλληλες για μια τέτοια κάμερα.

Μιας και θέτεις το απόλυτως ελάχιστο προϋπολογισμό για φακό ενώ συνάμα επιθυμείς και ένα μέσο τηλεφακό και αν είναι δυνατό φωτεινό, τι σε εξητάρει στη a6300 που δεν διαθέτει η a6000;

 

thanks για τις απαντήσεις....

απο οτι κατάλαβα και προσπαθώ να αμβλήνω δειλά δειλά τις γνώσεις μου ....ο φακός ο normal 16-50mm , στα 50mm θεωρούμε ότι ειναι το default ας το πούμε setting και οτι απο εκει και κάτω μέχρι το 16mm αρχίζει και δίνει το ευρυγώνιο του σωστά?

Άρα ουσιαστικό zoom δεν υπάρχει όπως έχω συνηθήσει με την Nikon τώρα. Οσο για το πόσο χρησιμοποιώ zoom , ναι σχετικά λίγο, αλλα νομίζω πως κάποιες φορές θα μου φανεί limitation το να μην έχω έστω λίγο zoom με εναν 16-50mm φακό. Επίσης ναι ειχα κάνει λάθος και νόμιζα πως δεν είχε stabilization...όντως έχει ο συγκεκριμένος αρα οκ απο αυτό. Απο την άλλη η 6300 είναι κάπως σχετικά νεότερη με λίγες βελτιώσεις αν κ απο οτι ειδα το μεγάλο plus ειναι το 4K video το οποίο σίγουρα λίγο πολύ θα δοκιμάσω να τραβήξω. Επίσης θεωρούσα πως με παίρνει χρηματικά ....ε γιατι να πάω λοιπον στην προηγούμενη. Ενας φακός αντίστοιχων specifications με μεγαλύτερο εύρος εστιακής απόσταση απο τον 16-50mm ποιος θα ήταν και με πόσα ίσως €?

επίσης οι αγγελίες για 6300 είναι ανύπαρκτες γενικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε γενικές γραμμές επειδή την παθαίνουν πολλοί και μαθαίνουν μετά απο πολλά έξοδα και χρόνια, πρώτα κάποιος πρέπει να δει τις πραγματικές του ανάγκες και μετά να αγοράσει αυτό που τις καλύπτει. Άπειροι - όπως και εγώ - έχουμε δώσει πολλά λεφτά παραπάνω , για να διαπιστώσουμε πως τα δώσαμε σε λειτουργίες που δεν μας χρειάζονται και το χειρότερο? εις βάρος άλλων λειτουργιών που μας χρειάζονταν περισσότερο.

Στις ερωτήσεις σου τώρα

  • a6000 kit vs a6300 kit. 350€ διαφορά. Αυτό σημαίνει +60% πιο ακριβή. (έχει βγει και 6500 και υπάρχει και full frame Sony α7 Mark II ) Προσωπικά θεωρώ πως δεν θα καταλάβεις ΚΑΜΙΑ διαφορά. Έχω την α6000 και έχω δουλέψει την α6300. Ακόμα και σήμερα για τις ανάγκες μου, δεν θα τα έδινα τα +350€. Αν για κάποιο λόγο μπορείς να δικαιολογήσεις τις επιπλέον δυνατότητες στη ζωή σου, πάρτην.
  • Τη μεγαλύτερη διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα θα την κάνει η κατανόηση της τέχνης της φωτογραφίας μέσω διαβάσματος και δοκιμών. Απαιτούνται πολλές 10άδες ώρες για αυτό. Είσαι διατεθειμένος να τις αφιερώσεις? Οι περισσότεροι νομίζουν πως είναι και στο τέλος δεν ασχολούνται και μετανιώνουν για τις επιλογές τους. Σκέψου το σοβαρά αν θα αφιερώσεις χρόνο. Αν δεν αφιερώσεις, πάρει την α5000 και δεν θα καταλάβεις καμία απολύτως διαφορά. Ούτως ή άλλως σε 2 χρόνια θα έχουν βγει νέα μοντέλα που θα έχουν απαξιώσει όσα χρήματα δώσεις τώρα. Δεν κάνεις επένδυση δηλαδή, απλά καλύπτεις μια εφήμερη ανάγκη σου. Η φωτογραφία είναι περιοδικό έξοδο. Δεν δίνεις μια φορά λεφτά, δίνεις τακτικά.

Πάρε ένα κιτ τώρα, και αν στο μέλλον αποφασίσεις πως σίγουρα θες περισσότερα, πάρε έναν 55-210 με 300€. Όχι απο τώρα.

Σχετικά με την σχετικότητα του zoom vs dlsr/slr/sensor size και σε συνάρτηση με το διάβασμα που πρέπει να ξεκινήσεις, πάρε ένα αρθρο για αρχή https://www.dpreview.com/articles/2666934640/what-is-equivalence-and-why-should-i-care

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ με τη τοποθέτηση του sphinxgr εκτός της προτροπής για τη a5000 εγώ δεν θα την έβαζα καθόλου στο κάδρο για την απουσία evf  του κατώτερου af να αναφέρω μερικά.

Σήμερα όταν mirrorless προσδοκάς εστίαση επιπέδου DSLR όχι point and shoot cameras.

Όπως έγραψα ο 16-50 στη κάμερα αποδίδει επί 1.5 φορές δηλαδή σαν 24-75 σε full frame sensor γιατί συμβαίνει αυτό;

Έστω ότι έχεις ένα κώνο με διάμετρο βάσης όσο η διαγώνιος του φιλμ και η κορυφή του κώνου απέχει 50mm από τη βάση του κώνου. Θεώρησε τη βάση σαν φιλμ ή αισθητήρα και τη κορυφή σαν την εστία του φακού!

Το οπτικό πεδίο που παίρνεις από αυτό το συνδυασμό είναι αυτό που βλέπεις καθημερινά με τα μάτια σου.

Κάμερες με aps-c μέγεθος αισθητήρα έχουν διαγώνιο 1.5 φορές μικρότερο από του φιλμ άρα η βάση του κώνου στο παράδειγμα είναι ανάλογα μικρότερη.

Τι επιφέρει αυτή η αλλαγή στη γωνιά της κορυφής;

Κάνει τη γωνιά μικρότερη και για να πάρεις τέτοια γωνιά με διάσταση φιλμ θέλει να αυξήσεις την εστιακή απόσταση 1.5 φορές!

Γι'αυτό κάμερες με μικρό αισθητήρα μπορούν και αποδίδουν όσα να έχουν ισοδύναμα μεγαλύτερα σε τόσο μικρές διαστάσεις.

Άρα όσο μικραίνει η διαγώνιος (ο κύκλος ακριβέστερα αλλά το βάζω για λόγους κατανόησης) αλλάζει η γωνιά και εκ τούτου αυτό που παίρνεις στη φωτογραφία/βίντεο.

Όταν ενώσεις δύο κώνους μαζί σε σχήμα κλεψύδρας (θεώρησε το οριζόντια) και στη μια βάση έχεις το φιλμ και στην άλλη τη φωτογραφία εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι όσο μικραίνει η γωνιά τόσο μικρότερο μέρος της βάσης φωτογραφίας πέφτει στη ίδια επιφάνεια βάσης του κώνου γι'αυτό και όσο μικραίνει η γωνιά δηλαδή ο φακός γίνεται tele έχουμε μεγένθυση της εικόνας. Η διάσταση της βάσης του μέσου καταγραφής ή κώνου στο παράδειγμα παραμένει αμετάβλητη όπως και σε έναν αισθητήρα!

Ο νορμάλ φακός σε aps-c μέγεθος Sony, Nikon είναι στα 35mm αποδίδει όταν να ήταν 50mm κατασκευή προσεγγίσει αυτό που βλέπεις καθημερινά με τα μάτια σου. Πρακτικά η μεγένθυση αρχίζει από τα 35mm.

....

Τώρα στη Sony μπορείς με το kit φακό να πάρεις ισοδύναμο αποτέλεσμα μεγαλύτερου του 75mm κατεβάζοντας την ανάλυση της φωτογραφίας άρα μικραίνοντας το μέγεθος του αισθητήρα που βλέπει εικόνα χωρίς ψηφιακές αλλοιώσεις εκπτώσεις σε ποιότητα παρά μόνο στην ανάλυση, μικρό το κακό. Παίρνεις μια ιδέα...

Μεγέθη αισθητήρων

Το hardware κάμερα, φακοί μικρό ρόλο παίζουν στη φωτογραφία ένα 30% το υπόλοιπο είσαι εσύ και για να γεμίσεις αυτό το ποσοστό θέλεις χρόνο, μεθοδικότητα, πολλά κλικ, προπάντων κλίση αγάπη και πάντα μια ομάδα ανθρώπων με τα ίδια ενδιαφέροντα δίνει τεράστια ώθηση στη μάθηση.

https://www.youtube.com/user/seantuckermerge

Ο καθένας έχει διαφορετικά ζητούμενα από τη φωτογραφία.

 

Επεξ/σία από thepoint
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 10/05/2018 στις 11:12 ΠΜ, sphinxgr είπε

Σε γενικές γραμμές επειδή την παθαίνουν πολλοί και μαθαίνουν μετά απο πολλά έξοδα και χρόνια, πρώτα κάποιος πρέπει να δει τις πραγματικές του ανάγκες και μετά να αγοράσει αυτό που τις καλύπτει. Άπειροι - όπως και εγώ - έχουμε δώσει πολλά λεφτά παραπάνω , για να διαπιστώσουμε πως τα δώσαμε σε λειτουργίες που δεν μας χρειάζονται και το χειρότερο? εις βάρος άλλων λειτουργιών που μας χρειάζονταν περισσότερο.

Στις ερωτήσεις σου τώρα

  • a6000 kit vs a6300 kit. 350€ διαφορά. Αυτό σημαίνει +60% πιο ακριβή. (έχει βγει και 6500 και υπάρχει και full frame Sony α7 Mark II ) Προσωπικά θεωρώ πως δεν θα καταλάβεις ΚΑΜΙΑ διαφορά. Έχω την α6000 και έχω δουλέψει την α6300. Ακόμα και σήμερα για τις ανάγκες μου, δεν θα τα έδινα τα +350€. Αν για κάποιο λόγο μπορείς να δικαιολογήσεις τις επιπλέον δυνατότητες στη ζωή σου, πάρτην.
  • Τη μεγαλύτερη διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα θα την κάνει η κατανόηση της τέχνης της φωτογραφίας μέσω διαβάσματος και δοκιμών. Απαιτούνται πολλές 10άδες ώρες για αυτό. Είσαι διατεθειμένος να τις αφιερώσεις? Οι περισσότεροι νομίζουν πως είναι και στο τέλος δεν ασχολούνται και μετανιώνουν για τις επιλογές τους. Σκέψου το σοβαρά αν θα αφιερώσεις χρόνο. Αν δεν αφιερώσεις, πάρει την α5000 και δεν θα καταλάβεις καμία απολύτως διαφορά. Ούτως ή άλλως σε 2 χρόνια θα έχουν βγει νέα μοντέλα που θα έχουν απαξιώσει όσα χρήματα δώσεις τώρα. Δεν κάνεις επένδυση δηλαδή, απλά καλύπτεις μια εφήμερη ανάγκη σου. Η φωτογραφία είναι περιοδικό έξοδο. Δεν δίνεις μια φορά λεφτά, δίνεις τακτικά.

Πάρε ένα κιτ τώρα, και αν στο μέλλον αποφασίσεις πως σίγουρα θες περισσότερα, πάρε έναν 55-210 με 300€. Όχι απο τώρα.

Σχετικά με την σχετικότητα του zoom vs dlsr/slr/sensor size και σε συνάρτηση με το διάβασμα που πρέπει να ξεκινήσεις, πάρε ένα αρθρο για αρχή https://www.dpreview.com/articles/2666934640/what-is-equivalence-and-why-should-i-care

 

Στις 10/05/2018 στις 9:32 ΜΜ, thepoint είπε

Συμφωνώ με τη τοποθέτηση του sphinxgr εκτός της προτροπής για τη a5000 εγώ δεν θα την έβαζα καθόλου στο κάδρο για την απουσία evf  του κατώτερου af να αναφέρω μερικά.

Σήμερα όταν mirrorless προσδοκάς εστίαση επιπέδου DSLR όχι point and shoot cameras.

Όπως έγραψα ο 16-50 στη κάμερα αποδίδει επί 1.5 φορές δηλαδή σαν 24-75 σε full frame sensor γιατί συμβαίνει αυτό;

Έστω ότι έχεις ένα κώνο με διάμετρο βάσης όσο η διαγώνιος του φιλμ και η κορυφή του κώνου απέχει 50mm από τη βάση του κώνου. Θεώρησε τη βάση σαν φιλμ ή αισθητήρα και τη κορυφή σαν την εστία του φακού!

Το οπτικό πεδίο που παίρνεις από αυτό το συνδυασμό είναι αυτό που βλέπεις καθημερινά με τα μάτια σου.

Κάμερες με aps-c μέγεθος αισθητήρα έχουν διαγώνιο 1.5 φορές μικρότερο από του φιλμ άρα η βάση του κώνου στο παράδειγμα είναι ανάλογα μικρότερη.

Τι επιφέρει αυτή η αλλαγή στη γωνιά της κορυφής;

Κάνει τη γωνιά μικρότερη και για να πάρεις τέτοια γωνιά με διάσταση φιλμ θέλει να αυξήσεις την εστιακή απόσταση 1.5 φορές!

Γι'αυτό κάμερες με μικρό αισθητήρα μπορούν και αποδίδουν όσα να έχουν ισοδύναμα μεγαλύτερα σε τόσο μικρές διαστάσεις.

Άρα όσο μικραίνει η διαγώνιος (ο κύκλος ακριβέστερα αλλά το βάζω για λόγους κατανόησης) αλλάζει η γωνιά και εκ τούτου αυτό που παίρνεις στη φωτογραφία/βίντεο.

Όταν ενώσεις δύο κώνους μαζί σε σχήμα κλεψύδρας (θεώρησε το οριζόντια) και στη μια βάση έχεις το φιλμ και στην άλλη τη φωτογραφία εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι όσο μικραίνει η γωνιά τόσο μικρότερο μέρος της βάσης φωτογραφίας πέφτει στη ίδια επιφάνεια βάσης του κώνου γι'αυτό και όσο μικραίνει η γωνιά δηλαδή ο φακός γίνεται tele έχουμε μεγένθυση της εικόνας. Η διάσταση της βάσης του μέσου καταγραφής ή κώνου στο παράδειγμα παραμένει αμετάβλητη όπως και σε έναν αισθητήρα!

Ο νορμάλ φακός σε aps-c μέγεθος Sony, Nikon είναι στα 35mm αποδίδει όταν να ήταν 50mm κατασκευή προσεγγίσει αυτό που βλέπεις καθημερινά με τα μάτια σου. Πρακτικά η μεγένθυση αρχίζει από τα 35mm.

....

Τώρα στη Sony μπορείς με το kit φακό να πάρεις ισοδύναμο αποτέλεσμα μεγαλύτερου του 75mm κατεβάζοντας την ανάλυση της φωτογραφίας άρα μικραίνοντας το μέγεθος του αισθητήρα που βλέπει εικόνα χωρίς ψηφιακές αλλοιώσεις εκπτώσεις σε ποιότητα παρά μόνο στην ανάλυση, μικρό το κακό. Παίρνεις μια ιδέα...

Μεγέθη αισθητήρων

Το hardware κάμερα, φακοί μικρό ρόλο παίζουν στη φωτογραφία ένα 30% το υπόλοιπο είσαι εσύ και για να γεμίσεις αυτό το ποσοστό θέλεις χρόνο, μεθοδικότητα, πολλά κλικ, προπάντων κλίση αγάπη και πάντα μια ομάδα ανθρώπων με τα ίδια ενδιαφέροντα δίνει τεράστια ώθηση στη μάθηση.

https://www.youtube.com/user/seantuckermerge

Ο καθένας έχει διαφορετικά ζητούμενα από τη φωτογραφία.

 

 

ευχαριστώ τα μάλα και τους 2 για τις απαντήσεις....ακόμα και αν με μπέρδεψε λίγο ο thepoint :P

τα links που παραθέτετε ειναι πολύ καλά, και επίσης διάβασα και αυτό https://droneblog.gr/photography/sony-a6300-vs-a6000-dite-ti-diafores-echoun/

που αναφέρει μερικές διαφορες 6000vs6300

η αλήθεια ειναι οτι εχω βαλθεί λοιπον να βρώ την 6300 με 16-50mm kit και να αρχίσω να πειραματίζομαι...

προς το παρόν δεν βρίσκω κανα μεταχειρισμένο...υπομονή...

thanks παίδες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...