Προς το περιεχόμενο

Leasing, μέχρι 25000€, απόψεις


SlimData

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θέλω λίγο τις γνώμες σας γιατί προσπαθώ να καταλήξω κάπου και δυσκολεύομαι.

 

Θα μου παραγγείλουν από την εταιρία αυτοκίνητο στα τέλη ιουνίου. Με το σκεπτικό προηγούμενων συμφωνιών της εταιρίας, είναι οκ με την δόση που αντιστοιχεί στα 25000€ αγοράς περίπου και μου αφήνουν το περιθώριο σχεδόν ελεύθερης επιλογής αφού προορίζεται αποκλειστικά για δική μου χρήση σε ιδιωτικό επίπεδο. Τώρα, ξέρω ότι δεν είναι πάντα ίδιες οι προσφορές αλλά οκ, προς το παρόν εξετάζουμε βάση τιμής. Εν τω μεταξύ το αυτοκίνητο δεν θα είναι καν χρεωμένο σε εμένα οπότε δεν με επιβαρύνει κάπως.

 

Οπότε, τι χρειαζόμαστε; 4μελής οικογένεια με ένα 4χρονο και ένα μωρό 10 μηνών, μας νοιάζουν χώροι, αξιοπιστία, ασφάλεια.

Εννοείται diesel.

Κυβικά είμαστε ελεύθεροι σε λογικά επίπεδα.

Ιπποδύναμη σίγουρα κατηγορία 80-90 ίππων αποκλείεται και λόγω οικογένειας και αποσκευών. Τώρα γνωρίζοντας πως το να λέμε σκέτο ιπποδύναμη δεν λέει κατι από μόνο του, απλά για να βοηθήσω στις συμβουλές, ας πούμε περίπου στα 110+ είμαστε καλά.

 

Καθημερινή χρήση στην αθήνα, 1 σαββατοκύριακο το μήνα ταξίδι 650-700 χιλιόμετρα.

 

Και λέω λοιπόν.... Hatchback? Crossover? Μικρό και φθηνό suv?

 

Σε αυτά τα λεφτά κλείνεις hatchback με πολλά πολλά καλούδια. Αλλά από χώρους είμαστε οριακά, πολύ οριακά

 

Μικρό suv? Κερδίζω πολύ σε χώρους και το θέλω, χάνω στην πόλη όμως σε κατανάλωση και ευκολία και επιπλέον, δύσκολα βρίσκω μέχρι τα 25000€. Πχ crv ή rav4 και xtrail παίζουνε σχεδόν στα 30000€.

Επιπλέον και βασικότατο για το μέγεθος, κάποιες μέρες θα το οδηγεί η γυναίκα μου η οποία φοβάται να κυκλοφορήσει μεγάλο αμάξι, γι'αυτό και δεν εξετάζω καν λύσεις σε sedan όπως ένα ωραιότατο avensis πχ...

 

Καλή και ενδιαφέρουσα κατηγορία μου φαίνονται τα crossover. Πολλές επιλογές, mokka, vitara, sportage, tiguan, asx, kuga.

 

Κάποια είναι λίγο ακριβά ή κάποια με πολλά κυβικά, άλλα έχουν βασικά μειονεκτήματα όπως πχ το vitara που είναι 5τάχυτο.

Και έχω φτάσει να μου φαίνεται σχετικά μονόδρομος το qashqai. Σε αυτά τα χρήματα βγαίνει άνετα με ωραία extraδάκια. Δεν έχει τους τεράστιους χώρους αλλά νομίζω κερδίζω σε πρακτικότητα από πχ ένα astra.

Να τονίσω πως έχω κι ένα ενδιαφέρον για το hr-v που δεν έχω δει από κοντά όμως.

 

Είμαι μπερδεμένος και φαντάζομαι φαίνεται.

 

Οποιαδήποτε συμβουλή/ιδέα καλοδεχούμενη :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μολις μιλαγα με ενα φιλαρακι οποιος μου είπε οτι το vitara εχει 6αρι σασμαν και οχι 5αρι οπως νόμιζα, οποτε το ξανακοιταζω πλαι σε qashqai & hrv.

 

Το volvo μου αρεσει πολυ αλλα δεν αρεσει στη γυναικα και δημοκρατικα το αποκλειουμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κίνηση πόλης με ελάχιστα "ανοιχτά" (αυτοκινητόδρομος) χιλιόμετρα, δε χρειάζεσαι diesel. Ίσα-ίσα που μπορεί να είναι και πολύ χειρότερο, λόγω του ότι δε θα προφταίνει να κάνει regenerate το φίλτρο σωματιδίων και να βγάλει και ζημιά! Κοίτα και σε βενζίνη, δεν είσαι απ'τους χρήστες που χρειάζονται οπωσδήποτε diesel. Να 'κανες κατά 70% ταξίδια να πω οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γινεται αδερφε, κανω καθε μερα σχεδον 70 χλμ δουλεια-σπιτι. Με την βενζινη να ξανανεβαινει πανω απο 1,5€ η επιβαρυνση ειναι πολυ μεγαλη.

 

Ασε που με φθηνοτερο καυσιμο και χαμηλοτερη καταναλωση, μπορει να πηγαινουμε και συχνοτερα στο χωριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

VITARAAAAAAAAAA,,,,,

ντηζελ για οικονομια....και αν θες γκαζι ,πατας το κουμπι(σπορ) στο κεντρο του στογγυλου διακοπτη για την κινηση των τροχων και μετατρεπει το κινητηρα σε ενα θηριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nisan Pulsar θα πω εγώ αν πας σε χατσμπακ διότι οι χώροι του είναι οι μεγαλύτεροι της κατηγορίας , κι αν το δεις από κοντά θεωρώ πιθανό αρκετά να σε καλύψει. Άλλωστε και τα vitara, qq κλπ δεν έχουν και τεράστιους χώρους.. Με τέτοιο μπα τζετ το παίρνεις πλήρως εξοπλισμένο , και δε θα χει και θέμα η γυναίκα στην οδήγηση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλωστε και τα vitara, qq κλπ δεν έχουν και τεράστιους χώρους.. Με τέτοιο μπα τζετ το παίρνεις πλήρως εξοπλισμένο ,

 Δεν εχεις μπει μεσα σε ενα απο αυτα;ε;

και τα 2 με 25κ τα αγοραζεις φορτωμενα με καλουδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε vitara είναι η αλήθεια όχι, qq ναι. Αναφέρθηκε στο θέμα της γυναίκας του και ίσως κάποιο suv να της είναι δύσκολο, γι αυτο και το pulsar το θεωρώ μια καλή εναλλακτική. Από κει και πέρα...ο καθένας ξέρει τι θέλει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το qashqai ειναι ανώτερο απτο vitara οσον αφορά τον κινητήρα,το εσωτερικό*,και την οδηγική συμπεριφορά.Το mokka ειναι αρκετα καλό,αλλά το φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει το facelift.

Σε μη suv σε αυτα τα χρηματα υπάρχει και το passat με τεράστιους χώρους και πολύ καλο εσωτερικό,καθως και το mondeo.

*Για το εσωτερικό του qashqai βεβαια εχω ακούσει για πρόβληματα με τριγμούς,οποτε πρεπει να το ψάξεις λίγο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μοκκα ειναι γενικα λιγο μικρο και ο χωρος ειναι απαραιτητος οποτε δεν το βλεπω. Και το facelift νομιζω δεν θα αλλαξει μεγεθος οποτε..

 

Το παλσαρ απ´την αλλη ωραιο αλλα απο μηκος παιζει σε διασταση που παλι σε crossover θα εχω καλυτερους χωρους. Πχ παω σε asx. Νομιζω ειναι 4,35-4,40 περιπου ενω σε qashqai vitara hrv ειμαι περιπου μεχρι 4,20


Και το qashqai τοσο ειναι τελικα αλλα κερδιζω πολυ σε χωρους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μιλας για κατι καινουργιο τα 25 θα γινουν 20(γιατι μεσα στην τιμη βαζουν και τα σερβις λαστιχα μικτη ασφαλεια)...αφου ειναι leasing πες να σου στειλουν μια λιστα με το τι εχουν σε μτχ χρονολογια κμ και τα κοιτας και εκεινα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πανε σε passat η Mondeo. Σαφεστατα πιο ανετα και γενικως καλυτερα αμαξια απο οτιδηποτε ανεφερες μεχρι τωρα. 

Η γυναικα σου θα το παρει μια, δυο, τρεις φορες και δεν θα τις φαινεται μετα μεγαλο. 

Το qasqai ειναι 4.37, το vitara 4.2. Επειδη ειναι πιο ψηλα απο passat, mondeo, μην νομιζεις λεπτο οτι για καποιο λογο κερδιζεις σε χωρους. 

Επισης το Μοκκα ειναι μεγαλυτερο απο βιταρα , σχεδον 4,3, vs 4.2 . 

 

Αλλα το passat πχ ειναι 4.7+ , και πορτμπαγκαζ 550 vs 360 που εχουνε μοκκα, βιταρα. Αμα θεωρεις οτι με τα ιδια λεφτα προτιμας να στριμώχνεις την οικογενεια σου, να εχεις χειροτερη οδηγηκη συμπεριφορα και γενικως κατωτερο αμαξι, go ahead. Εγω ενα αμαξι κατω απο 4.2 μετρα, οικογενειακο δεν το λεω, μαλλον μινι θα το ελεγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν εχω κανει καποια συγκριση με πασσατ και μοντεο για να πω οτι κερδιζω σε χωρους.
Απο αντιστοιχου μεγεθους hatchback ομως ασφαλως κερδιζω, ειδικα σε qashqai και hrv που ειναι και τα δυο που σκεφτομουν. Και σκεψου οτι αυτη τη στιγμη θα παω σε οποιο παω απο fiesta οποτε το κερδος σε χωρους ειναι δεδομενο

 

Τωρα αν αποφασιζα μονο με δικα μου κριτηρια, ευκολα θα κοιτουσα κατι σε avensis/insignia, γιατι οχι και passat. Αλλα πως να γινει, δεν ειμαι μονος μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...