Προς το περιεχόμενο

Προτεραιότητα σε ανηφόρα


jmirko15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 31/5/2020 στις 8:38 ΠΜ, papoys1 είπε

Όταν δεν υπάρχει στοιχειώδη ευγένεια και για απλά πράγματα πρέπει να καταφεύγουμε στον ΚΟΚ άστα να πάνε.Κατεβαίνεις με το ΙΧ και βλέπεις απέναντι να ανεβαίνει φορτωμένο φορτηγό,ακόμη και ΙΧ , που στο ρεύμα του έχει παρκάρει κάποιος και το έχει κλείσει. Τι κάνεις;;;;;;;;;; Αναπολείς τον ΚΟΚ να δεις ποιος έχει προτεραιότητα;;;;;

Εδώ σταματάς π.χ. σε στενά εντός κατοικημένων περιοχών δίνοντας προτεραιότητα σε μητέρα με παιδάκι ή ηλικιωμένο να περάσουν απέναντι και ο αποπίσω αρχίζει να σου κορνάρει και να αναβοσβήνει τα φώτα τι να πούμε μετά.

Στη δικιά μου πάντως περίπτωση είχα ανέβει το 85% περίπου του δρόμου  (η πλευρά αυτή έχει πάντα παρκαρισμένα) και απλώς βρέθηκε το 18χρονο με τη "μαμά με σχολή οδηγού που ξέρει" και το τζιπ του μπαμπά και μου ήρθε κατά πάνω μου με φόρα για να μου πει έχει προτεραιότητα να πάω πίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/5/2016 στις 1:25 ΜΜ, jmirko15 είπε

Ναι δεν λέω στην περίπτωση που υπάρχει "ρεύμα" (γιατί αυτό που λες είναι προφανές) αλλά στην περίπτωση χωριού που ουσιαστικά δεν υπάρχει διαχωριστική λωρίδα (ποτέ δεν υπήρχε).

Επίσης μιας και είπες και δικές σου περιπτώσεις, άμα η μία πλευρά έχει πάντα παρκαρισμένα, εσύ πας να κατέβεις και βλέπεις τον άλλο που ανεβαίνει να είναι στα μισά+ του δρόμου θα περιμένεις να ανέβει ή θα πας πάνω του και θα περιμένεις να πάει τέρμα πίσω για να περάσεις;

Όποιος είναι από το χωριό φυσικά...

Ο ΚΟΚ δεν έχει βαρύτητα σε τέτοιες περιπτώσεις!

ΥΓ. Γράψε στον τίτλο «προτεραιότητα στο χωριό» αντί για «ανηφόρα» να λάβεις τις σωστές απαντήσεις...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπαίνω λίγο αργά στην συζήτηση αλλά πρόσφατα είχα ένα σχετικό encounter, ευτυχώς με γνωστό, αλλά με έβαλε σε σκέψη. Διάβασα τα παραπάνω μηνύματα αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου πει τη γνώμη του για το ποιός είχε δίκιο.

Κατέβαινα ένα στενό με παρκαρισμένα στην αριστερή μεριά του δρόμου. Όταν εγώ είχα φτάσει περίπου τα 2/5 του δρόμου, από την άλλη μπήκε ο γνωστός μου με μεγαλύτερου βάρος αυτοκίνητο. Μεταξύ μας το μόνο κενό ανάμεσα στα παρκαρισμένα που υπήρχε ήταν αριστερά (δεξιά του άλλου δηλ.) και δεν χωρούσε όλο το SUV του να μπει, να παρκάρει π.χ. αλλά σίγουρα μπορούσε να διευκολύνει. Διανύσαμε λίγη απόσταση ακόμα μέχρι που σταματήσαμε και περίμενα να μπεί στο κενό να βοηθήσει. Δεν αντιδρούσε μέχρι που αναγκάστηκα να ανέβω σε ράμπα δεξιά μου στο ύψος του κενού για να χωρέσουμε. Αφότου ανέβηκα, ήρθε στα πλάγια μου και μου είπε από το παράθυρο ότι αυτός έχει προτεραιότητα επειδή ανέβαινε και επίσης ότι είχα κενό 20 μέτρα πιο πίσω, στα αριστερά μου πάλι. Το κενό εγώ το είχα περάσει όταν μπήκε αυτός στο στενό btw. Και όλα αυτά μιλώντας για αστεία κλίση ανηφόρας, ίσως 5-10%...

 

Τί λέτε λοιπόν;

Επεξ/σία από Ts Cherryman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Όποιος έχει εμπόδια στην πλευρά του κι αναγκάζεται να μπεί στο αντίθετο ρεύμα, χάνει προτεραιότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Thresh είπε

Όποιος έχει εμπόδια στην πλευρά του κι αναγκάζεται να μπεί στο αντίθετο ρεύμα, χάνει προτεραιότητα.

Εεε και εγώ αυτό σκέφτηκα.

Γενικά δεν θα το έκανα θέμα, απλά με ενόχλησε το πόσο πείσμωσε και δεν κοίταξε να υποχωρήσει έστω και λίγο συναρτήσει με το πόσο ακριβοδίκαιος είναι γενικά.

Τελικά έμαθα και κάτι καινούργιο σήμερα γιατί και σε εμένα ένα ξερό "όποιος ανεβαίνει έχει προτεραιότητα" μου λέγανε στη σχολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ts Cherryman είπε

Εεε και εγώ αυτό σκέφτηκα.

Γενικά δεν θα το έκανα θέμα, απλά με ενόχλησε το πόσο πείσμωσε και δεν κοίταξε να υποχωρήσει έστω και λίγο συναρτήσει με το πόσο ακριβοδίκαιος είναι γενικά.

Τελικά έμαθα και κάτι καινούργιο σήμερα γιατί και σε εμένα ένα ξερό "όποιος ανεβαίνει έχει προτεραιότητα" μου λέγανε στη σχολή.

Ειναι πολυ πιο ευκολο για αυτον που κατεβαινει να σταματησει απο εκεινον που ανεβαινει, αυτονοητο ειναι αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Ειναι πολυ πιο ευκολο για αυτον που κατεβαινει να σταματησει απο εκεινον που ανεβαινει, αυτονοητο ειναι αυτο.

Αν αυτός που κατεβαίνει είναι τριαξονική νταλίκα και αυτός που ανεβαίνει σμαρτάκι πόσο αυτονόητο είναι?

 

Προτεραιότητα σε ανηφόρα – κατηφόρα

  • Όταν τα αυτοκίνητα είναι ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα αυτός που ανεβαίνει την ανηφόρα.
  • Όταν τα αυτοκίνητα δεν είναι της ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα το πιο βαρύ όχημα και η σειρά έχει ως εξής:

– Μεγάλες νταλίκες (με φορτίο)
– Λεωφορεία
– Φορτηγά
– Τζιπ, Βαν
– Ι.Χ.

Επεξ/σία από supermanbee
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Ειναι πολυ πιο ευκολο για αυτον που κατεβαινει να σταματησει απο εκεινον που ανεβαινει, αυτονοητο ειναι αυτο.

επισης ειναι πιο εύκολο για αυτον που ανεβαινει να κανει οπισθεν στην κατηφόρα απο οτι αυτος που κατεβαινει να κανει οπισθεν στην ανηφόρα παρολα αυτα ο 2ος πρεπει να κανει πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, supermanbee είπε

Αν αυτός που κατεβαίνει είναι τριαξονική νταλίκα και αυτός που ανεβαίνει σμαρτάκι πόσο αυτονόητο είναι?

Προτεραιότητα σε ανηφόρα – κατηφόρα

  • Όταν τα αυτοκίνητα είναι ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα αυτός που ανεβαίνει την ανηφόρα.
  • Όταν τα αυτοκίνητα δεν είναι της ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα το πιο βαρύ όχημα και η σειρά έχει ως εξής:

– Μεγάλες νταλίκες (με φορτίο)
– Λεωφορεία
– Φορτηγά
– Τζιπ, Βαν
– Ι.Χ.

Καλα εσυ το μαμησες τωρα, εχεις δει πολλες τριαξονικες νταλικες σε μεγαλες ανηφορες;

Περα απο την φαντασια οταν δυο αυτοκινητα το ενα κατεβαινει και το αλλο ανεβαινει ειναι πιο λογικο αυτο που κατεβαινει να αφησει αυτο που ανεβαινει να προχωρησει. Παντα μιλαω για μεγαλες ανηφορες/κατηφορες που αυτος που ανεβαινει δεν θα το εχει ευκολο να σταματησει και να ξεκινησει παλι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
49 minutes ago, Spect~ said:

επισης ειναι πιο εύκολο για αυτον που ανεβαινει να κανει οπισθεν στην κατηφόρα απο οτι αυτος που κατεβαινει να κανει οπισθεν στην ανηφόρα παρολα αυτα ο 2ος πρεπει να κανει πισω

Αρκεί ο 1ος να μην έχει εμπόδιο στην πλευρά του που τον αναγκάζει να βγαίνει αντίθετο ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη το πατρικο μου ειναι σε μεγαλη ανηφορα (αν και μολις 300μ εχει κλιση ανω του 10%):

Ανεβαινω εχοντας παντα 1η (δε θελω να $@#σω συμπλεκτη οπως οι ασχετοι που ερχονται γειτονια)

Αν και ξερω οτι εχω προτεραιοτητα αν ειμαι στη βαση της ανηφορας σταματαω και κανω ελαφρα πισω (νεκρα) ωστε να ισιωσει. (δε θελω να #@$σω λαστιχα και συμπλεκτη)

Αν ειμαι στη μεση της ανηφορας και βλεπω κανενα "εχθρο¨ να κατεβαινει κορναρω φωναζω αναβω φωτα ακομα και αν βλεπω οτι καποιος μπαινει στο ιχ ή απλως βαζει μπροστα.

Στα τοσα χρονια ετυχε με ενα βουρλο (που μαλλον το εκανε επιτηδες) να συναντηθουμε στο μεσο αλλα υποχωρησα με νεκρα και προσοχη (βεβαια ακομα πρεπει να θυμαται το μπινελικι που ακουσε η $#@#@λα)

οταν κατεβαινω σπανια εχει τυχει να συναντησω καποιον μιας και αν βλεπω οτι καποιος ερχεται απλως δε βαζω καν μπροστα. Δεν εχει χρειαστει καν να βαλω οπισθεν

 

Τωρα περι κοκ προτεραιοτητες κτλ εχουν γινει φασαριες π.χ με ταξι απο γειτονες ή με κουριερ αλλα περα απο χασιμο χρονο και νευρα πειραξε τις δυο μεριες οικονομικα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
20 λεπτά πριν, Thresh είπε

Αρκεί ο 1ος να μην έχει εμπόδιο στην πλευρά του που τον αναγκάζει να βγαίνει αντίθετο ρεύμα.

Ναι το σχόλιο μου πηγαινε στην περίπτωση που δεν υπαρχουν εμπόδια και απλα πρεπει ενας να κανει οπισθεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολυ γ@μας τον συμπλεκτη, οταν προσπαθεις να κανεις πισω σε ανηφορα, αφου εχεις σταματησει,(για αυτον που κατεβαινει) παρα εαν κανεις λιγο πισω με νεκρα και ξεκινησεις με πρωτη(για αυτον που ανεβαινει).Αρα, εαν βρεθουν  2 αυτοκινητα σε αδιεξοδο σε στενο δρομο για οποιοδηποτε λογο, μιλαω να ερθουν μουρη-μουρη και οχι να βλεπει απο μακρυα ο ενα τον αλλον, το λιγοτερο επιβαρυντικο ειναι να κανει πισω αυτος που ανεβαινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Υπαρχει και ενα αλλο θεμα

Πρακτικα ειναι δυσκολο να βρεις δρομο που να ειναι απολυτως επιπεδος.
Το προβλημα με τον κοκ  ειναι οτι δεν καθοριζει το ποσοστο κλισης

του  δρομου απο το οποιο και μετα θεωρειται ανωφερεια.
Π,χ  με χτυπησε ενας σημερα που θεωρητικα εκινειτο σε ανηφορα

επειδη ο δρομος  ειχε   υψομετρικη διαφορα μολις 1 μετρο σε αποσταση 250 μετρων.
Θεωρειται αυτο ανωφερεια?
Ο τυπος με χτυπησε μπαινοντας φυσικα στο αντιθετο ρευμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...