jmirko15 Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Επειδή δεν κατάφερα να βρω σωστή απάντηση πουθενά (βασικά βρήκα διάφορες αλλά ο καθένας τα δικά του) σε ανηφόρα ποιος έχει προτεραιότητα άμα έχεις αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας και εμπόδιο αυτός που ανεβαίνει. Ο δρόμος είναι σχετικά στενός (χωράνε 2 αυτοκίνητα άμα δεν υπήρχαν τα παρκαρισμένα στο ρεύμα αυτουνού που ανεβαίνει) αλλά δεν υπάρχουν λωρίδες κυκλοφορίας που υποδεικνύουν ότι βρίσκεσαι σε κεντρικό δρόμο διπλής κατεύθυνσης. Κάποιοι λένε ότι πάντα έχει προτεραιότητα αυτός που ανεβαίνει (αυτό ξέρω και εγώ) Κάποιοι λένε ότι έχει προτεραιότητα αυτός που δεν έχει εμπόδιο (ασχέτως κλίσης δρόμου και τύπου δρόμου) Κάποιοι λένε ότι έχει προτεραιότητα αυτός που ανεβαίνει εφόσον είναι στενός ο δρόμος και δεν χωράνε και τα δύο οχήματα, ή εφόσον βρίσκεσαι σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης αυτός που δεν έχει εμπόδιο. Ευχαριστώ! Επεξ/σία 28 Μαΐου 2016 από jmirko15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 διάβασε τα Σηματα. το αναφερει 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Όποιος πληρώνει πιο πολλά τέλη κυκλοφορίας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Νομιζω οτι οταν ανεβαινεις και εχεις εμποδιο παραχωρρεις προτερεοτητα σε αυτον που κατεβαινει . 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Όταν έχεις εμπόδιο, χρησιμοποιείς τα φρένα σου, σταματάς και αφήνεις τον άλλο να περάσει. Δεν υπάρχει λόγος να βγάινεις στο αντίθετο ρεύμα κ να διακόπτεις την κυκλοφορία απλά επειδή βρίσκεσαι σε ανηφόρα, ασχέτως με το τι γίνεται στην Ελλάδα που σα μαλάκες χώνονται στο ρεύμα του άλλου. Εγώ προσωπικά πάω κατα πάνω τους, ίσα ίσα για ν κάνουν αυτό που απέφυγαν, να φρενάρουν και να χρειαστεί να αλλάξουν ταχύτητα. Αυτός που έχει εμπόδιο σταματά. Είναι ακριβώς το ίδιο με το όταν βλέπεις κοκκίνο. Είτε αναβοσβήνει το κόκκινο είτε είναι σταθερό, ΣΤΑΜΑΤΑΣ. Απλά αυτό με τις ανηφόρες γίνεται επειδή είναι ΜΟΝΙΜΩΣ σβησμένες οι γραμμές στους δρόμους,θα παρατηρήσεις ότι σε ανηφόρες απλές με δύο ρεύματα χωρίς νησίδα, σχεδόν πάντα έχει ενιαία γραμμή που απαγορεύει την είσοδο στο ρεύμα του άλλου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jmirko15 Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Όταν έχεις εμπόδιο, χρησιμοποιείς τα φρένα σου, σταματάς και αφήνεις τον άλλο να περάσει. Δεν υπάρχει λόγος να βγάινεις στο αντίθετο ρεύμα κ να διακόπτεις την κυκλοφορία απλά επειδή βρίσκεσαι σε ανηφόρα, ασχέτως με το τι γίνεται στην Ελλάδα που σα μαλάκες χώνονται στο ρεύμα του άλλου. Εγώ προσωπικά πάω κατα πάνω τους, ίσα ίσα για ν κάνουν αυτό που απέφυγαν, να φρενάρουν και να χρειαστεί να αλλάξουν ταχύτητα. Αυτός που έχει εμπόδιο σταματά. Είναι ακριβώς το ίδιο με το όταν βλέπεις κοκκίνο. Είτε αναβοσβήνει το κόκκινο είτε είναι σταθερό, ΣΤΑΜΑΤΑΣ. Απλά αυτό με τις ανηφόρες γίνεται επειδή είναι ΜΟΝΙΜΩΣ σβησμένες οι γραμμές στους δρόμους,θα παρατηρήσεις ότι σε ανηφόρες απλές με δύο ρεύματα χωρίς νησίδα, σχεδόν πάντα έχει ενιαία γραμμή που απαγορεύει την είσοδο στο ρεύμα του άλλου. Ναι δεν λέω στην περίπτωση που υπάρχει "ρεύμα" (γιατί αυτό που λες είναι προφανές) αλλά στην περίπτωση χωριού που ουσιαστικά δεν υπάρχει διαχωριστική λωρίδα (ποτέ δεν υπήρχε). Επίσης μιας και είπες και δικές σου περιπτώσεις, άμα η μία πλευρά έχει πάντα παρκαρισμένα, εσύ πας να κατέβεις και βλέπεις τον άλλο που ανεβαίνει να είναι στα μισά+ του δρόμου θα περιμένεις να ανέβει ή θα πας πάνω του και θα περιμένεις να πάει τέρμα πίσω για να περάσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Ναι δεν λέω στην περίπτωση που υπάρχει "ρεύμα" (γιατί αυτό που λες είναι προφανές) αλλά στην περίπτωση χωριού που ουσιαστικά δεν υπάρχει διαχωριστική λωρίδα (ποτέ δεν υπήρχε). Επίσης μιας και είπες και δικές σου περιπτώσεις, άμα η μία πλευρά έχει πάντα παρκαρισμένα, εσύ πας να κατέβεις και βλέπεις τον άλλο που ανεβαίνει να είναι στα μισά+ του δρόμου θα περιμένεις να ανέβει ή θα πας πάνω του και θα περιμένεις να πάει τέρμα πίσω για να περάσεις; Εκεί παίζει ρόλο σε ποιανού το χωριό είσαι, η εντοπιότητα έχει προτεραιότητα! 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 29 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2016 Για το χωριό καλά τα λέει ο zio10 κατά τα άλλα όταν έχεις εμπόδιο στην λωρίδα σου πρέπει να σταματήσεις ασχέτως αν είναι σε ανηφόρα .Επίσης όταν κάποιο μεγαλύτερο όχημα από το δικό σου κατεβαίνει πρέπει να παραχωρήσεις προτεραιότητα αν είναι στενός ο δρόμος .Στις άλλες περιπτώσεις προτεραίοτητα έχει αυτός που ανεβαίνει . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 30 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2016 《Προτεραιότητα έχει αυτός που βρίσκεται στην αντίθετη πλευρά απο εκείνην που υπάρχει το εμπόδιο. Άρα αν οδηγώντας βρεθούμε πίσω από ένα φορτηγό που συνήθως κλείνει το δρόμο, περιμένουμε την απέναντι κυκλοφορία (παραχωρώντας προτεραιότητα) και μετά περνάμε. Επειδή το αναφέρεις, ότι βρίσκεσαι σε ανηφόρα, ο παραπάνω κανόνας ισχύει παντού ανεξαρτήτως κλίσης εδάφους. Τώρα, η προτεραιότητα σε ανηφορικό επίπεδο στην περίπτωση που λόγω στενώσεως του δρόμου και όχι κινητού εμποδίου όπως ένα φορτηγό, ισχύουν τα παρακάτω: 1) Πρώτα περνούν τα συρόμενα, έπειτα τα επιβατικά λεωφορεία (πούλμαν π.χ.)και τέλος τα φορτηγά και επιβατικά. 2) Προηγούνται τα βαρύτερα οχήματα. 3) Σε περίπτωση ίδιου βάρους προηγείται αυτό που ανεβαίνει. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntiCambeR Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Προτεραιότητα έχει ο πιο εύσωμος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosno1com Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 αν θυμαμαι καλα για ανηφορες χωρις εμποδιο : ( ειχα κανει σεμιναρια για τη θεωρια τοτε το 2007 σε μια σχολη οδηγων στη θηβων κοντα στην αγια σοφια αλλα περασαν τα χρονια.. μας ειχε πει] 1. αν ανεβαινει αμαξι και κατεβαινει φορτηγο , σταματαει το αμαξι επειδη το φορτηγο ως πιο βαρυ δυσκολο να φρεναρει/κοψει ταχυτητα [σε σχεση με το αμαξι] . 2. αν ανεβαινει αμαξι κ κατεβαινει αμαξι , σταματαει αυτος που κατεβαινει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Καλά αυτό που πάνε στο αντίθετο ρεύμα (ναι και χωρίς διαγράμμιση πάλι αντίθετο ρεύμα είναι) και περιμένουν ότι έχουν προτεραιότητα επειδή έχουν ανηφόρα είναι ένας από τους πιο συχνούς λόγους για καυγά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrPro Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Πολύ ωραίο θέμα αυτό. Επειδή χρειάστηκε να στο ψάξω πρόσφατα θα προσθέσω τα εξής. Στην πραγματικότητα ο ΚΟΚ ορίζει πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι οδηγοί όταν τα οχήματα τους κινούνται αντίθετα. Δεν ορίζει προτεραιότητα. Αυτό είναι σημαντικό και δυστυχώς στα περισσότερα βιβλία "σημάτων" δεν τονίζεται επαρκώς. Το αποτέλεσμα είναι πολλά ατυχήματα και εκπλήξεις στις αποφάσεις των ασφαλιστικών/δικαστηρίων. Γιατί είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι μιλάμε για υποχρεωτική συμπεριφορά και όχι προτεραιότητα? Γιατί αν έχεις προτεραιότητα σε ένα δρόμο μπορείς να περάσεις χωρίς να σταματήσεις ή επιβραδύνεις. Αντίθετα όταν ο ΚΟΚ μιλάει για υποχρεωτική συμπεριφορά σε περίπτωση που στενεύει ο δρόμος σε ανηφόρα. Τότε πρέπει και οι οδηγοί να μειώσουν ταχύτητα και να συνεργαστούν όπως ορίζει ο νόμος. Αν κάποιος από τους 2 συνεχίζει επικίνδυνα να κινείται με μεγάλη ταχύτητα έχει σίγουρα παραβιάσει το σχετικό άρθρο του ΚΟΚ. Συγκεκριμένα του άρθρου 18. Αυτό γιατί η πρώτη παράγραφος του άρθρου ορίζει ότι οι οδηγοί πρέπει να μειώνουν ταχύτητα και να αφήνουν χώρο ώστε να περάσουν και οι 2. Τότε αν δεν γίνεται ορίζει ότι αυτός που έχει εμπόδιο πρέπει να περιμένει όπως σωστά αναφέρθηκε. Στην 2η παράγραφο του άρθρου 18 ο ΚΟΚ ορίζει τι γίνεται όταν συμβαίνουν ταυτόχρονα δύο πράγματα. Όταν η κλίση είναι μεγάλη και η διέλευση και των 2 οχημάτων αδύνατη η δύσκολη. Δηλαδή αυτή η παράγραφος ισχύει μόνο για μεγαλες κλίσεις και στενούς δρομους. Επίσης συνεχίζει να ισχύει η παράγραφος 1 (αφού ισχύει χωρίς προϋποθέσεις). Δηλαδή πρέπει και οι 2 οδηγοί να έχουν μειώσει ταχύτητα και να έχουν αφήσει επαρκή χώρο όπως λέει η παράγραφος 1. Επίσης η 2η παράγραφοςς αναφέρεται σε δύσκολες συνθήκες (μεγάλη κλίση, στενός δρόμος ή εμποδιο) και ορίζει ποιος θα πρέπει να κάνει πίσω αν αυτό είναι αναγκαίο. Σημειώστε ότι επειδή δεν μιλάμε για προτεραιότητα αλλά για συμπεριφορά που καθορίζεται και από τις συνθήκες η ίδια η παράγραφος εξηγεί ότι οι οδηγοί πρέπει να συνεργαστούν με βάση την κατάσταση του δρόμου, των συνθηκών και των φορτίων των οχημάτων. Στην πραγματικότητα αυτή η παράγραφος θέλει να λύσει προβλήματα φορτηγών σε αγροτικές ή δύσβατες ορεινές περιοχές. Αλλά συχνά βλέπεις ανώριμους και ανεύθυνους οδηγούς να οδηγούν επικίνδυνα σε στενάκια της Αθήνας με ελάχιστη κλίση και να επικαλούνται αυτές τις παραγράφους. Εκεί ξεκινάνε και οι εκπλήξεις! Παραθέτω το άρθρο κατά λέξη. Άρθρo 18 Διέλευση oχημάτων πoυ κινoύνται αντίθετα 1. O oδηγός κατά τη συνάντησή τoυ με oχήματα πoυ έρχoνται αντίθετα υπoχρεoύται να παραχωρεί επαρκή χώρo παραπλεύρως, κινoύμενoς στo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς. Aν κατά τη συνάντηση αυτήν παρεμπoδίζεται η διέλευση τoυ oχήματoς, λόγω εμπoδίoυ ή από άλλη αιτία, υπoχρεoύται o oδηγός να μειώνει την ταχύτητα και αν είναι αναγκαίo, να διακόπτει την πoρεία τoυ για να επιτρέπει τη διέλευση στoν ερχόμενo ή τoυς ερχόμενoυς. 2. Σε oδoύς μεγάλης κλίσης, πoυ η διέλευση των oχημάτων πoυ έρχoνται αντίθετα είναι αδύνατη ή δυσχερής, o oδηγός τoυ κατερχόμενoυ oχήματoς υπoχρεoύται να παραχωρήσει επαρκή χώρo για τη διέλευση τoυ ανερχόμενoυ oχήματoς. Aν τo ένα από τα δύo oχήματα απαιτείται να oπισθoδρoμήσει, για να μπoρέσει να περάσει τo άλλo, o συνδυασμός oχημάτων (συρμός) έχει πρoτεραιότητα διέλευσης σε σχέση με τα άλλα oχήματα, τα βαρέα πρoς τα ελαφρά και τα λεωφoρεία πρoς τα φoρτηγά αυτoκίνητα. Aν και τα δύo oχήματα είναι της ίδιας κατηγoρίας, υπoχρεoύται να oπισθoδρoμήσει o oδηγός τoυ κατερχόμενoυ oχήματoς εκτός αν, λόγω των συνθηκών κυκλoφoρίας, της διαμόρφωσης και κατάστασης της oδoύ και τoυ μεταφερόμενoυ φoρτίoυ, μπoρεί πιo εύκoλα να oπισθoδρoμήσει o oδηγός τoυ ανερχoμένoυ. 3. Σε κάθε άλλη περίπτωση εκτός από τις αναφερόμενες πιo πάνω στις παραγράφoυς 1 και 2 τoυ άρθρoυ αυτoύ, πoυ η διέλευση oχημάτων πoυ κινoύνται αντίθετα είναι δυσχερής ή αδύνατη, έχoυν ανάλoγη εφαρμoγή oι διατάξεις των δύo τελευταίων περιπτώσεων της πρoηγoύμενης παραγράφoυ με την πρoσθήκη ότι σε περίπτωση oχημάτων της αυτής κατηγoρίας υπoχρεoύται να oπισθoδρoμήσει o oδηγός τoυ oχήματoς πoυ τoυ επιτρέπoυν oι κυκλoφoριακές συνθήκες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Όταν δεν υπάρχει στοιχειώδη ευγένεια και για απλά πράγματα πρέπει να καταφεύγουμε στον ΚΟΚ άστα να πάνε.Κατεβαίνεις με το ΙΧ και βλέπεις απέναντι να ανεβαίνει φορτωμένο φορτηγό,ακόμη και ΙΧ , που στο ρεύμα του έχει παρκάρει κάποιος και το έχει κλείσει. Τι κάνεις;;;;;;;;;; Αναπολείς τον ΚΟΚ να δεις ποιος έχει προτεραιότητα;;;;; Εδώ σταματάς π.χ. σε στενά εντός κατοικημένων περιοχών δίνοντας προτεραιότητα σε μητέρα με παιδάκι ή ηλικιωμένο να περάσουν απέναντι και ο αποπίσω αρχίζει να σου κορνάρει και να αναβοσβήνει τα φώτα τι να πούμε μετά. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2020 από papoys1 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 αν έχεις αθηναικες πινακίδες ΠΑΝΤΑ έχουν οι άλλοι προτεραιότητα, όλοι το ξέρουν αυτό😉 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα