Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικά είναι η δεν είναι σοβαρό πρόβλημα η φλάτζα κεφαλής;

 

 

Εξαρτάται τον μάστορα. Έχεις βρει μάστορα που να εξειδικεύεται στα Peugeot? Aν όχι, πολύ πιθανό να γίνει σοβαρό πρόβλημα. Είμαι επιφυλακτικός για τους εξής λόγους:

1) Δεν είναι στη κατοχή σου το αυτοκίνητο

2) Είναι Peugeot. Δε φημίζονται ειδικά τα μεταχειρισμένα για απροβλημάτιστα. (Γουστάρω τρελά Peugeot από παλιά με τα 106 rallye 205 gti 1.9L κτλ. Απλά επειδή είμαι άνθρωπος που τρώει φρίκες με το να είναι το αμάξι συχνά στο συνεργείο, και δε μου περισσεύουν πλέον τα λεφτά για να τα πετάω στους μηχανικούς, μάλλον δε πρόκειται να αγοράσω ποτέ την γαλλίδα).

Δημοσ.

Που βαζεις κολα;

 

Οποιος μηχανικος βαλει κολα σε φλατζα κεφαλης απλα δεν ξερει τι του γινετε. Να μου ελεγες για φλατζα βαλβίδων να πω οκ.

 

Τα πεζο.εχουν προβλημα και με τα.ρουλεμαν στον πισω αξονα, δες και αυτο προν προχωρησεις στην αγορα

  • Like 1
Δημοσ.

Αν σου αρέσει κάνε πρόταση στον ιδιοκτήτη να μπει το αμάξι συνεργείο , να πληρώσει τη ζημιά κ του δίνεις όσο ζητάει χωρίς παζάρια ΜΕΤΑ την επισκευή

Δημοσ.

εγώ δε θα δεχόμουν πάντως.

κι αν ο φίλος μας αλλάξει γνώμη και δεν το αγοράσει;

 

ο ιδιοκτήτης αντί να βάει λεφτά στην τσέπη του, θα δώσει κιόλας;

:-D

Δημοσ.

Τελικά είναι η δεν είναι σοβαρό πρόβλημα η φλάτζα κεφαλής;

Όσο σοβαρό είναι το κόστος αποκατάστασης, άλλο τόσο σοβαρό είναι και το πρόβλημα.

 

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο, οπότε κάνε διευκρίνηση.

Δημοσ.

Που βαζεις κολα;

 

Οποιος μηχανικος βαλει κολα σε φλατζα κεφαλης απλα δεν ξερει τι του γινετε. Να μου ελεγες για φλατζα βαλβίδων να πω οκ.

 

Τα πεζο.εχουν προβλημα και με τα.ρουλεμαν στον πισω αξονα, δες και αυτο προν προχωρησεις στην αγορα

φλατζοκολλα(την κοκκινη ή χαλκου ή couril παλαιοτερα....) βαζεις σε καθε φλατζα που αλλαζεις,μετα την κατασκευη απο το εργοστασιο,για να μην υπαρχει περιπτωση δακρυσματος λογω ελατωματικης φλατζας ή περιεργων-εντονων  γωνιων.αν δεν εχεις ανοιξει κεφαλαρι για να αλλαξεις φλατζα,και μετα να δεις οτι χρειαζεται ξανα ανοιγμα,δεν μπορεις να το καταλαβεις,οποτε και δικαιολογηται η αποψη σου........

Δημοσ.

οποιαδηποτε εχει οριο ανω των 300 βαθμων,και ειναι χαρακτιρισμενη απο την κατασκευαστρια σαν φλατζοκολλα,συνηθως κοκκινου χρωματος....(οχι η χαλκου....αυτη εχει το χρωμα του χαλκου.)

Δημοσ.

Εγω για αυτην μιλαω αλλα τελος παντων.

 

http://www.autotec.gr/elring-dirko-ht-red-flantzokolla-kokkini-90gr.html

 

Θεωρω οτι στγν φλατζα κεφαλη η μονη βλακεια που μπορει να γινει ειναι να μην κατσει στους οδηγους και οταν μπει το καπακι να κουνηθει. Μετα θελει σωστο σφιξιμο που μετα απο δεκα μερες ξαναελεγχεις.

Δημοσ.

αν ,λεω αν,εχει υπερθερμανθει στιγμιαια λογω οποιασδηποτε αιτιας,και εχεις απειροελαχιστη διαρροη στα καναλια της φλατζας,αλλα τοση οση χρειαζεται για να μην επιληφθεις,και φωριασει ελαχιστα στον κορμο,τι θα κανεις;θα κατεβασεις κορμο,πληρες λυσιμο και πλανισμα;ακομη και τοτε,παλι βαζεις ενα φιλμ φλατζοκολλας καλου κακου.και αυτο το εκανα.......μπλοκ κινητηρα πανω σε ντεποζιτο μηχανης......καλες εποχες....

την κολλα που αναφερεις,θα την εβαζα σε χαμηλης αποδοσης μοτερ.σε μοτερ ανω των 90 ιππων ανα λιτρο,καλυτερα χαλκου ή υψηλοτερης θερμοκρασιακης αντοχης.

Δημοσ.

Εγώ πάντως το πήρα το αμάξι φυσάει θα τη φτιάξουμε και τη φλάτζα :D

Του κοψες από την τιμή?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...