8elwADSL Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Πήγα σήμερα με τον ιδιοκτήτη του σε συνεργείο ένα Peugeot 207 για να το δει πριν κάνω την αγορά,γενικά μου είπε το αμάξι είναι μια χαρά μόνο που έχει 2 προβληματάκια που τα χαρακτήρισε φυσιολογικές φθορές για Peugeot 207. Πρέπει να αλλαχτούν (όχι άμεσα) η φλάτζα κεφαλής και η πολλαπλή εισαγωγής με κόστος και τα 2 μαζί γύρω στο 500αρικο. Αυτά με αποθάρρυναν κάπως και έτσι ξεκίνησα να ρωτώ διάφορους σχετικούς και μη για το αν είναι σοβαρά αυτά τα προβλήματα που έχει και έχω μπερδευτεί πιο πολύ τώρα. Οι μισοί μου λένε δεν είναι τίποτα πάρτο και τα αλλάζεις ενώ οι άλλοι μισοί μου λένε πως πρέπει να ανοιχτεί η μηχανή γιατί ίσως έχει δημιουργήσει και άλλα προβλήματα που δεν φαίνονται αλλιώς. Δεν ξέρω τι να κάνω έχω μπερδευτεί πάρα πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Μη μπλέξεις. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 δεν αξίζει , τόσα υπάρχουν , το μεταχειρησμενο θέλει ψάξιμο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Αν είναι τουρμπάκι μακριά. Κατά τα άλλα μεταχειρισμένο πέρνεις, όλο και κάποια συντήρηση θα θέλει η μηχανή του, αν όχι τώρα, στο μέλλον. Γενικότερα και καινούριο peugeot να πάρεις την υποθεση φλάτζα δεν την γλυτώνεις κάθε 120-150K θέλει αλλαγή. Η πολλαπλή εισαγωγής με προβληματίζει. Σου είπε τι πρόβλημα έχει? Είναι πλαστική και έχει ραγίσει? Γενικότερα ούτε ποιο μοτέρ έχει αναφέρεις, ούτε πόσα χλμ έχει. Το πρώτο πράγμα που σε ενδιαφέρει όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο είναι να μην την έχει φάει πουθενά με αποτέλεσμα να μην ευθυγραμιζεται. Όλα τα άλλα φτιάχνονται σχετικά εύκολα. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θα χρειαστεί τους επόμενους 6 μήνες /1 χρόνο για να μην βγεις εκτός budget. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spertoy Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 ποσα χιλιόμετρα εχει το αυτοκινητο? τιμη αν επιτρεπεται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δές καλύτερο για άλλο αυτοκίνητο, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
8elwADSL Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Το 207 έχει τον 1.4 VTI με 95 άλογα (16v) απ ότι έψαξα στα φορουμ peugeot και citroen είναι αναμενόμενη βλάβη σε αυτά τα μοτέρ λόγω κακής ποιότητας φλάτζας κάποια στιγμή θέλει αλλαγή,δεν είναι κάτι το τόσο σοβαρό δηλαδή. Τώρα σχετικά με την πολλαπλή έχει ένα ράγισμα και μου είπε ο μηχανικός ίσως γίνεται να κολληθεί και αν δεν γίνεται την αλλάζουμε με μεταχειρισμένη ή καινούρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Αν το υπόλοιπο αμάξι είναι σωστό, και η τιμή καλή εγώ θα το προχωρούσα. Φαντάζομαι για να μπήκες στην διαδικασία να το πας και σε μηχανικό να το δει, πάει να πει οτι σου αρέσει σαν αμάξι. Όπως διάβασες και εσύ, το θέμα φλάτζα στα PSA είναι κάτι το συνηθισμένο, την αλλάζεις και για 120Κ χλμ έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Πληροφοριακά να σου πω οτι το 1.4 με τα 95 άλογα είναι προιόν συνεργασίας bmw-psa. Παρόλα αυτά θα βρεις και 207 με τα 90 άλογα και κινητήρα 100% PSA (όπου και εκεί την φλάτζα δεν την γλυτώνεις). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
8elwADSL Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Το πέρασα από μηχανικό και φανοποιό και μου είπαν πως το αμάξι είναι πολύ καλό δεν το έχουν κοπανίσει και όλα είναι κομπλέ,ο μηχανικός μου είπε πως όλα τα 207 και γενικότερα όλα τα γαλλικα του ομίλου PSA που φορούν αυτόν τον κινητήρα βγάζουν αυτό το πρόβλημα στη φλάτζα το οποίο φτιάχνεται. Μου αρέσει πολύ το αμάξι και θέλω να το πάρω το μόνο που με ανησυχεί είναι αυτό το πρόβλημα και αν είναι σοβαρό καθώς αλλοι μου λένε μην το παίρνεις και άλλοι πως δεν είναι τίποτα και φτιάχνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Σοβαρό πρόβλημα την φλάτζα δεν το λές πάντως. Αρκεί βέβαια να επισκευαστεί εγκαίρως, πριν αρχίσει να μπερδεύει τα νερά με τα λάδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Σοβαρό πρόβλημα την φλάτζα δεν το λές πάντως. Αρκεί βέβαια να επισκευαστεί εγκαίρως, πριν αρχίσει να μπερδεύει τα νερά με τα λάδια. που αν δεν ανοιξει τη μηχανη για να την αλλαξει δε προκειται να βγαλει ακρη... καλυτερα για μενα μη μπλεξει... 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 paylidis Αν λύσεις το καπάκι της μηχανής, βλέπεις σε τι κατάσταση είναι τόσο η φλάτζα όσο και αν έχει πετσικάρει το καπάκι (το οποίο και αυτό φτιάχνεται με πλανάρισμα). Αν μπερδεύει νερά με λάδια και το αντίστροφο φαίνεται χωρίς να λύσεις το καπάκι. Ακόμα και νεροφαγώματα να έχει το καπάκι, γεμίζονται και το καπάκι επισκευάζεται (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Πολλά αυτοκίνητα θα βγάλουν φλάτζα κατα την διάρκεια της ζωής τους. Αυτό δεν σημαίνει οτι είναι για πέταμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Θα πρέπει να ανοιχτεί κινητήρας με ότι συνεπάγεται αυτό. Πρέπει να είναι κ καλός ο μηχανικός κ να έχει εμπειρία με τα Peugeot. Δε μπορείς δηλαδή να πας σε ένα τυχαίο συνεργείο κ να κάνεις τέτοιες επισκευές. Μπορεί να φτιάξεις το καπάκι πχ, και μετά να βρίσκουν οι βαλβίδες, μετά μπορεί να να μη κάτσει η φλάτζα καλά και να ξαναμπαίνεις για επισκευή. Αν σου αρέσει πάρτο απλά να έχεις υπόψιν σου την οποιαδήποτε ταλαίπωρία και το μάτι συνέχεια στη θερμοκρασία, και στο ψυκτικό έλεγχος κάθε μέρα μη βγάζει λάδια μέσα. Εγώ δε θα ασχολιόμουν, γιατί ένα αυτοκίνητο που έχει 2 γνωστά προβλήματα στον κινητήρα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχει κι αλλού που δε τα γνωρίζεις. Αν έχεις τρόπο να πηγαίνεις στη δουλειά σου και να μετακινείσαι γενικότερα, υπολογίσε τα έξοδα και την ταλαιπωρία, βρες μηχανικό σωστό, και πάρτο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Εννοείται οτι θα το πάει σε κάποιον που φτιάχνει peugeot. Να μην κάτσει καλά η φλάτζα δεν παίζει πρέπει να είναι χάχας ο άλλος. Βάζεις κολλα και την τοποθετείς. Μετά πρέπει να δεις πόσο πρέπει να σφίξεις το καπάκι. Οι βαλβίδες για να κοπανάνε έχουν 2 περιπτώσεις, πρώτον να μην τρίφτηκαν και να μπήκαν έτσι μετά την επισκευή και δεύτερον να έγινε πλάνισμα αρκετό στην κεφαλή και να μην αγόρασε ο μάστορας παχύτερη φλάτζα για να προσθέσει τα mm που φαγώθηκαν απο το καπάκι. Αυτό προυποθέτει σωστό και έμπειρο μηχανικό και όχι κάποιον που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει. Και επαναλαμβάνω, αλίμονο αν πετάγαμε τα αμάξια (ή τα μοτέρ) κάθε φορά που έβγαζαν φλάτζα. Κατά τα άλλα τα 207 βγάζουν ένα πρόβλημα σε έναν αισθητήρα φρένου (πίσω απο το πετάλ) στα περισσότερα επισκευάστηκε δωρεάν μέσω ανάκλησης. Κατά τα άλλα δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα (εκτός των turbo - οπου εκεί ξαναλέω μακριά!). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
8elwADSL Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Τελικά είναι η δεν είναι σοβαρό πρόβλημα η φλάτζα κεφαλής; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα