Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά ακόμη και αν υπήρχε αυτό το feature θα το έκανα disable και θα έτρεχα το παιχνίδι όπως λές "σε λογικές για τις δυνάμεις της GPU ρυθμίσεις/ανάλυση"...

 

Η Ram του συστήματος είναι αρκετές φορές πιο αργή από την VRAM της GPU... Δεν θα είχε κανένα νόημα να κάνεις κάτι τέτοιο imho μιάς και θα έχεις σοβαρό αντίκτυπο στο framerate για όση ώρα και όσο συχνά κάθεται η GPU και περιμένει να λάβει πληροφορίες από την RAM. Αυτός φυσικά είναι και ένας από τους λόγους που είναι κακές σε επιδόσεις οι onboard κάρτες. Όπως λες για δευτερεύουσες λειτουργίες σίγουρα θα βοηθούσε αλλά προσωπικά έχω αμφιβολίες για το πόσες μπορεί να είναι αυτές οι λειτουργίες και πόσο χώρο μπορει να καταλαμβάνουν στην VRAM ώστε να μιλάμε για ουσιώδες load.

 

Δεν έχω μέτρο σύγκρισης, εκτιμήσεις είναι όλα... π.χ. μπορεί την διαφορά ταχύτητας των μνημών να την εκτιμώ πολύ μεγαλύτερη απ' ότι ουσιαστικά είναι, αλλά μου θυμίζει κάτι σε page file η όλη φάση, όπου, τελείως χοντρικά, όταν δεν φτάνει-γεμίζει η RAM γράφεις και διαβάζεις πληροφορίες από το δίσκο. Ναι οκ, θεωρητικά έχεις άπειρη RAM αλλά τί να το κάνεις? Είναι τόση αργή διαδικασία που για εφαρμογές που χρησιμοποιούν πολλούς πόρους από το σύστημα είναι άχρηστη.

 

Όσον αφορά το ερώτημα του ts: "Όταν γίνεται Limitation VRAM GPU, αναλαμβάνει η RAM. Ισχύει η όχι?" Φαντάζομαι ότι ισχύει. Από το να σου πετάξει ένα error του στυλ "δεν έχω που να αποθηκεύσω τα τάδε δεδομένα", θα το πράξει σε οποιαδήποτε "εύκαιρο μέρος". Προσωπικά πάντως, όπως γράφω και παραπάνω, έχω αμφιβολίες για το αν αυτό θες ή όχι να συμβεί.

Στο βίντεο δεν έχει κολλήματα, stutters κτλπ. Αρχικά εγώ το γνώριζα ως Windows 10 feature αλλά όπως λένε εδώ υπάρχει και στα Windows 7.

Δημοσ.

Τα 3Gb είναι 3145,728Mb ,βλέπεις πουθενά στο βίντεο να τα ξεπερνάει; Για αυτό παίζει ομαλά και χωρίς πρόβλημα.

Δημοσ.

Άμα (το τσέκαρα) τρέχει και με κάνα Dx8 :P

Δεν ξέρω,απλά λέω το ποιο λογικό,όταν το τρέχεις το 3dmark 2001 τερματίζει η κάρτα γραφικών σου;

 

Δεν είδα τι κάρτα γραφικών έχει αλλά χλωμό το κόβω να τερματίζει ακόμα και αν είχε την δυνατότητα το μετροπρόγραμμα να τρέξει σε 8k ανάλυση. Σε γενικές γραμμές το πέτυχες πάντως, σε τόσο παλιές εφαρμογές (και παιχνίδια της εποχής) οι επιδόσεις είναι καθαρά CPU bound.

Δημοσ.

Τα 3Gb είναι 3145,728Mb ,βλέπεις πουθενά στο βίντεο να τα ξεπερνάει; Για αυτό παίζει ομαλά και χωρίς πρόβλημα.

 

Ποτέ και κανένα παιχνίδι δεν ξεπερνάει την χρήση της VRAM μιας GPU, απλούστατα στην τρώει όλη και αν δεν είναι αρκετή, έχεις stuttering/crashes.

Δημοσ.

Ποτέ και κανένα παιχνίδι δεν ξεπερνάει την χρήση της VRAM μιας GPU, απλούστατα στην τρώει όλη και αν δεν είναι αρκετή, έχεις stuttering/crashes.

Ακριβώς. Για αυτό στο βίντεο ξαναλέω ότι ο τύπος έχει δίκιο.

Δημοσ.

Ποτέ και κανένα παιχνίδι δεν ξεπερνάει την χρήση της VRAM μιας GPU, απλούστατα στην τρώει όλη και αν δεν είναι αρκετή, έχεις stuttering/crashes.

Ναι, μάντεψε γιατί. Δεν ξέρω τι πίνει αυτός που κάνει το test και δε με ενδιαφέρει - άσε που δε λειτουργούν όλα τα engines το ίδιο. Το ότι χρησιμοποιείται για συμπλήρωμα κανονική ram είναι δεδομένο και πιο παλιό από το χρόνο. Τώρα το τι δείχνει κάθε monitor κλπ. (που συχνά δείχνουν ότι να 'ναι), είναι άλλο καπέλο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...