Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 H RAM είναι πολύ πιο αργή από την VRAM και γι' αυτό υπάρχει μικρό αντίκτυπο στις επιδόσεις όταν γίνεται αυτό. Τουλάχιστον στο RoTR εάν δεν έχεις αρκετή VRAM και χρησιμοποιήσει RAM για να καλύψει το κενό, έχεις μεγαλύτερο performance hit από ότι αν είχες αρκετή VRAM. Τα textures τρώνε το πολύ 2-3FPS ΑΝ φτάνει η μνήμη της κάρτας. Γενικότερα, ισχύει αυτό που έγραψε ο Ailuros.
TheELF Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Ναι αλλα στο βίντεο δείχνει πως αδειάζει η μνήμη της κάρτας και επεμβάινει η RAM για να συνέχισει το παιχνίδι ομαλά,χωρίς πρόβλημα. Είπες πως η ΡΑΜ ανέκαθεν έπαιζε ρόλο για δευτερεύουσες λειτουργίες, μα όταν γίνεται limitation της VRAM τότε η RAM αναλαμβάνει προταρχικο ρόλο,απο οτι κατάλαβα. Σε ποιο σημείο του βίντεο αναφέρεσαι; Γιατί εγώ βλέπω στο μενού να λέει ότι θέλει 6gb για ultra αλλά όταν φτάνει η κάρτα πάνω από τα 3gb δεν βλέπω την μνήμη του συστήματος να γεμίζει άλλα 3Gb αντιθέτως μένει πάντα στα 8-9Gb. Αν μας δείξει και ένα video να το παίζει σε high και να δεσμεύει μόνο 5-6Gb RAM τότε οκ να πούμε ότι έχει μια βάση.
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Το συγκεκριμένο παιχνίδι, δεν χρειάζεται 6GB και πόσω μάλλον για 1080P. Σε 1440P με 4GB κάρτα πάει αέρας, απλά δεσμεύει όση VRAM βλέπει.
Ailuros Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Σε ποιο σημείο του βίντεο αναφέρεσαι; Γιατί εγώ βλέπω στο μενού να λέει ότι θέλει 6gb για ultra αλλά όταν φτάνει η κάρτα πάνω από τα 3gb δεν βλέπω την μνήμη του συστήματος να γεμίζει άλλα 3Gb αντιθέτως μένει πάντα στα 8-9Gb. Αν μας δείξει και ένα video να το παίζει σε high και να δεσμεύει μόνο 5-6Gb RAM τότε οκ να πούμε ότι έχει μια βάση. Αν και νομίζω ότι με το DX12 αλλάζουν αισθητά τα πράγμα, μέχρι αυτό οτιδήποτε "διαβάζει" οποιαδήποτε εφαρμογή είτε του λειτουργικού είτε τρίτη εφαρμογή είναι απλή ένδειξη και σε καμία περίπτωση δεν είναι ακριβή τα δεδομένα. Το λειτουργικό αναφέρει σε κάθε περίπτωση ότι αυτό γουστάρει, για αυτό δεν καταφέραμε και μέχρι στιγμής να κάνουμε σωστές αναλύσεις κατανάλωσης μνήμης σε ερασιτεχνικό επίπεδο.
Occultist Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Έλα - για την συνέχεια του agp aperture size μιλάμε - ισχύει εδώ και καναν αιώνα : Όταν γεμίζει η vram, συμπληρώνεται από ram. Και όταν μπουκώνει και η ram, χρησιμοποιείται swap από δίσκο. Δεν έχουν όλα τα engines την ίδια αντίδραση, αλλά όσο περισσότερο χρησιμοποιούνται αυτά τα fallback χαρακτηριστικά, τόσο χάνεις σε επιδόσεις (παίζει ρόλο και το πόση είναι η διαφορά που καλύπτεται - άλλο 100mb και άλλο 1gb). Και για τους φωστήρες, ας δοκιμάσουν να τρέξουν gta v με κάρτα 1gb και 4 gb ram, σε πολύ υψηλά settings και τα ξαναλέμε για το αν μετράει η ποσότητα της μνήμης...
TheELF Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Και για τους φωστήρες, ας δοκιμάσουν να τρέξουν gta v με κάρτα 1gb και 4 gb ram, σε πολύ υψηλά settings και τα ξαναλέμε για το αν μετράει η ποσότητα της μνήμης... Υπάρχει κάρτα γραφικών με 1GB που βγάζει πάνω από 10FPS στο gtav σε high?
Occultist Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Υπάρχει κάρτα γραφικών με 1GB που βγάζει πάνω από 10FPS στο gtav σε high? Δεν το είπα για να πιάσουμε κυριολεκτικά τις μπέντσες. Το είπα για "γιου γκετ δε πιξουρ" φάση, που λένε και στο χωριό μου...Άμα το έχεις τόσο νταλκά να υπερασπιστείς τη δισκέτα, μπορείς να ψάξεις να το υλοποιήσεις σε κάτι πιο διακριτό, με τους όρους που σου είπα...
BigKnight Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Το βίντεο είναι σε 4Κ. Όχι 1080Ρ. Τώρα ισχύει αυτό που είπε ο AILUROS. Παίζει να μπαίνει και το DX12 στην φάση με το βίντεο γιατί ο τύπος είχε Windows 10 και το δοκίμασε. Τώρα οποίος θέλει και μπορεί δοκιμάζει με το δικό του pc παρόμοια κατάσταση και μας δίνει τις δικές του εντυπώσεις.
Psycho_Warhead Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Που κολλάει το DX12 με το SoM, το παιχνίδι ειναι DX11.
Alchemist` Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 To πως διαχειρίζεται η μνήμη είναι θέμα λειτουργικού σε συνεργασία με τον οδηγό κάρτας γραφικών. Υπήρχαν ανέκαθεν παιχνίδια που χρησιμοποιούσαν μνήμη συστήματος πολύ πριν αδειάσει η μνήμη της κάρτας γραφικών κυρίως για δευτερεύουσες λειτουργίες που δεν απαιτούν υψηλού εύρους μνήμη όπως η onboard της κάρτας γραφικών. Ένα σωστά προγραμματισμένο παιχνίδι δεν έχει ιδιαίτερα θέματα διαχείρισης μνήμης από όπου και αν προέρχεται αυτή (όταν μια κάρτα γραφικών την χρησιμοποιείς σε λογικές για τις δυνάμεις της ρυθμίσεις/ανάλυση...). Εάν τώρα μιλάμε για console port των οπισθίων φοβάμαι ότι συχνά πυκνά δεν θα αρκεί η οποιαδήποτε ποσότητα μνήμης για να καλύψει την βλακεία των δημιουργών του.... Προσωπικά ακόμη και αν υπήρχε αυτό το feature θα το έκανα disable και θα έτρεχα το παιχνίδι όπως λές "σε λογικές για τις δυνάμεις της GPU ρυθμίσεις/ανάλυση"... Η Ram του συστήματος είναι αρκετές φορές πιο αργή από την VRAM της GPU... Δεν θα είχε κανένα νόημα να κάνεις κάτι τέτοιο imho μιάς και θα έχεις σοβαρό αντίκτυπο στο framerate για όση ώρα και όσο συχνά κάθεται η GPU και περιμένει να λάβει πληροφορίες από την RAM. Αυτός φυσικά είναι και ένας από τους λόγους που είναι κακές σε επιδόσεις οι onboard κάρτες. Όπως λες για δευτερεύουσες λειτουργίες σίγουρα θα βοηθούσε αλλά προσωπικά έχω αμφιβολίες για το πόσες μπορεί να είναι αυτές οι λειτουργίες και πόσο χώρο μπορει να καταλαμβάνουν στην VRAM ώστε να μιλάμε για ουσιώδες load. Δεν έχω μέτρο σύγκρισης, εκτιμήσεις είναι όλα... π.χ. μπορεί την διαφορά ταχύτητας των μνημών να την εκτιμώ πολύ μεγαλύτερη απ' ότι ουσιαστικά είναι, αλλά μου θυμίζει κάτι σε page file η όλη φάση, όπου, τελείως χοντρικά, όταν δεν φτάνει-γεμίζει η RAM γράφεις και διαβάζεις πληροφορίες από το δίσκο. Ναι οκ, θεωρητικά έχεις άπειρη RAM αλλά τί να το κάνεις? Είναι τόση αργή διαδικασία που για εφαρμογές που χρησιμοποιούν πολλούς πόρους από το σύστημα είναι άχρηστη. Όσον αφορά το ερώτημα του ts: "Όταν γίνεται Limitation VRAM GPU, αναλαμβάνει η RAM. Ισχύει η όχι?" Φαντάζομαι ότι ισχύει. Από το να σου πετάξει ένα error του στυλ "δεν έχω που να αποθηκεύσω τα τάδε δεδομένα", θα το πράξει σε οποιαδήποτε "εύκαιρο μέρος". Προσωπικά πάντως, όπως γράφω και παραπάνω, έχω αμφιβολίες για το αν αυτό θες ή όχι να συμβεί.
Ailuros Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Προσωπικά ακόμη και αν υπήρχε αυτό το feature θα το έκανα disable και θα έτρεχα το παιχνίδι όπως λές "σε λογικές για τις δυνάμεις της GPU ρυθμίσεις/ανάλυση"... Η Ram του συστήματος είναι αρκετές φορές πιο αργή από την VRAM της GPU... Δεν θα είχε κανένα νόημα να κάνεις κάτι τέτοιο imho μιάς και θα έχεις σοβαρό αντίκτυπο στο framerate για όση ώρα και όσο συχνά κάθεται η GPU και περιμένει να λάβει πληροφορίες από την RAM. Αυτός φυσικά είναι και ένας από τους λόγους που είναι κακές σε επιδόσεις οι onboard κάρτες. Όπως λες για δευτερεύουσες λειτουργίες σίγουρα θα βοηθούσε αλλά προσωπικά έχω αμφιβολίες για το πόσες μπορεί να είναι αυτές οι λειτουργίες και πόσο χώρο μπορει να καταλαμβάνουν στην VRAM ώστε να μιλάμε για ουσιώδες load. Δεν έχω μέτρο σύγκρισης, εκτιμήσεις είναι όλα... π.χ. μπορεί την διαφορά ταχύτητας να την εκτιμώ πολύ μεγαλύτερη απ' ότι ουσιαστικά είναι, αλλά μου θυμίζει κάτι σε page file η όλη φάση, όπου, τελείως χοντρικά, όταν δεν φτάνει-γεμίζει η RAM γράφεις και διαβάζεις πληροφορίες από το δίσκο. Ναι οκ, θεωρητικά έχεις άπειρη RAM αλλά τί να το κάνεις? Είναι τόση αργή διαδικασία που για εφαρμογές που χρησιμοποιούν πολλούς πόρους από το σύστημα είναι άχρηστη. Όσον αφορά το ερώτημα του ts: "Όταν γίνεται Limitation VRAM GPU, αναλαμβάνει η RAM. Ισχύει η όχι?" Φαντάζομαι ότι ισχύει. Από το να σου πετάξει ένα error του στυλ "δεν έχω που να αποθηκεύσω τα τάδε δεδομένα", θα το πράξει σε οποιαδήποτε "εύκαιρο μέρος". Προσωπικά πάντως έχω αμφιβολίες για το αν αυτό θες ή όχι να συμβεί. Kανονικά θα πρέπει να κάνω μετάνοιες στον Αλλάχ όταν βρίσκω και ένα λογικό άνθρωπο επιτέλους (για την πρώτη παράγραφο...). Για τα υπόλοιπα¨Υπάρχουν αρκετές να τις πούμε ψωρο-δουλίτσες σε μια μηχανή παιχνιδιού που θα ήταν σπατάλη να τις πέρναγε κανείς από την γρήγορη μνήμη μιας κάρτας γραφικών. Για αυτό και πολλές μηχανές παιχνιδιών εδώ και χρόνια αρκετά δεδομένα τα φορτώνουν από την αρχή και εσκεμμένα στην μνήμη συστήματος. Δεν έχει πάντα νόημα και δεν αφορά φυσικά την πλειοψηφία δεδομένων που κυκλοφορεί μια μηχανή παιχνιδιών, ωστόσο εσύ θα έβαζες μια χελώνα να τρέξει αγώνα δρόμου σε αυτοκινητόδρομο ταχείας; Μάλλον όχι. Τα του Καίσαρος Καίσαρη....
Alchemist` Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Kανονικά θα πρέπει να κάνω μετάνοιες στον Αλλάχ όταν βρίσκω και ένα λογικό άνθρωπο επιτέλους (για την πρώτη παράγραφο...). Για τα υπόλοιπα¨Υπάρχουν αρκετές να τις πούμε ψωρο-δουλίτσες σε μια μηχανή παιχνιδιού που θα ήταν σπατάλη να τις πέρναγε κανείς από την γρήγορη μνήμη μιας κάρτας γραφικών. Για αυτό και πολλές μηχανές παιχνιδιών εδώ και χρόνια αρκετά δεδομένα τα φορτώνουν από την αρχή και εσκεμμένα στην μνήμη συστήματος. Δεν έχει πάντα νόημα και δεν αφορά φυσικά την πλειοψηφία δεδομένων που κυκλοφορεί μια μηχανή παιχνιδιών, ωστόσο εσύ θα έβαζες μια χελώνα να τρέξει αγώνα δρόμου σε αυτοκινητόδρομο ταχείας; Μάλλον όχι. Τα του Καίσαρος Καίσαρη.... Κοίτα η μηχανή ενός παιχνιδιού προφανώς θα τρέχει πολλά άλλα πράγματα πέρα από τα γραφικά, π.χ. ΑΙ κτλ, τα οποία φαντάζομαι ότι τρέχουν σε CPU+RAM. Δεν γνώριζα ότι κάποιες λειτουργίες γραφικών τις στέλνουν οι devs επιτιδευμένα στην RAM επειδή δεν χρειάζεται να εκτελεστούν τόσο γρήγορα, οπότε μάθαμε κάτι. Πίστευα ότι για να κλείσει ένας κύκλος επεξεργασίας της GPU και να ζωγραφιστούν πράγματα στην οθόνη (για να πούμε δηλαδή ότι ολοκληρώθηκε ο υπολογισμός ενός frame) ότι έχει σχέση με γραφικά πρέπει να υπολογιστεί όσον τον δυνατό γρηγορότερα. Έτσι όπως θέτει ο TS το θέμα πιστεύω ότι αναφέρεται σε load το οποίο απαιτείται να εκτελεστεί στην VRAM για να τρέξει κανονικά το παιχνίδι, η VRAM δεν φτάνει και έτσι χρησιμοποιείται η RAM. Απ' αυτή την σκοπιά τα γράφω όλα αυτά... Ερώτηση όσον αφορά το bold κομμάτι: Παρατήρησα (δεν έκανα και έρευνα, μερικά χαζοτεστ παλιότερα) ότι αν τρέξει κανείς πολύ παλιά benchmark σε νέα συστήματα (π.χ. 3d mark 2001) δεν έχει την αναμενόμενη αύξηση σε fps σε σχέση με τις κάρτες της εποχής. Παραδείγματος χάρην μιά Geforce 4 MX440 έβγαζε λ.χ. 30fps στο 1 test. Μια σημερινή κάρτα αποδίδει 300fps. Προφανώς η διαφορά είναι τεράστια αλλά θα περίμενε κανείς να είναι 100πλάσια αντί για 10πλάσια. Αυτό οφείλεται γιατί ο driver κρίνει το load που του στέλνουμε και δεν χρησιμοποιεί την VRAM ή την κάρτα στο 100%? EDIT: από περιέργεια έκανα Install το 3dmark 2001. Στο 1ο test (1024x768 32bit) το σύστημα της υπογραφής έχει 350-500fps (1024χ768 low settings χωρίς ΑΑ)... Θα περίμενα κάτι κοντά σε 5000fps ας πούμε. PS: αν κάποιος θέλει για πλάκα να τρέξει το 3d mark 2001 πρέπει να το βάλει σε συμβατότητα με Win XP. Έχει ανοιχτό task manager και μόλις το ανοίξει βρίσκει την διεργασία και την κάνει "ορισμό συνάφειας" με ένα μόνο cpu core. Υπάρχουν download της free έκδοσης.
TheELF Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Μια σημερινή κάρτα αποδίδει 300fps. Προφανώς η διαφορά είναι τεράστια αλλά θα περίμενε κανείς να είναι 100πλάσια αντί για 10πλάσια. ... ... PS: αν κάποιος θέλει για πλάκα να τρέξει το 3d mark 2001 πρέπει να το βάλει σε συμβατότητα με Win XP. Έχει ανοιχτό task manager και μόλις το ανοίξει βρίσκει την διεργασία και την κάνει "ορισμό συνάφειας" με ένα μόνο cpu core. Υπάρχουν download της free έκδοσης. Ο επεξεργαστής σου,ο ένας πυρήνας δηλαδή που λες,πόσο ποιο γρήγορος είναι από αυτόν του 2001; ~10 ή ~100 φορές;
Alchemist` Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Ο επεξεργαστής σου,ο ένας πυρήνας δηλαδή που λες,πόσο ποιο γρήγορος είναι από αυτόν του 2001; ~10 ή ~100 φορές; Τόσο εξαρτημένο είναι από την cpu ένα καθαρό bench γραφικών?
TheELF Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Δημοσ. 31 Μαΐου 2016 Άμα (το τσέκαρα) τρέχει και με κάνα Dx8 Δεν ξέρω,απλά λέω το ποιο λογικό,όταν το τρέχεις το 3dmark 2001 τερματίζει η κάρτα γραφικών σου;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα