Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας. Θα ήθελα να ρωτησω σχετικά με τα Windows 10. Κυρίως θέλω να μου απαντησουν χρήστες Windows 10 αν όντως υφίσταται RAM+VRAM STACK. Δηλαδή όταν για παράδειγμα, η VRAM της GTX 980(4GB) μόλις τερματίζει και φτάνει και τα 4GB, αν αναλαμβάνει η RAM και κάνει αυτή το share της μνήμης ώστε να μην έχεις stutter και να ειναι κανονικά smooth το game.

 

 

 

Ο παρακάτω χρήστης αναφέρει πως ναι όντως συμβαίνει αυτό και αυτό το FEATURE των Windows 10 "λύνει" τα χέρια όλων των χρηστών με το θέμα του VRAM USAGE.

 

 

 

Δημοσ.

Ισχύει, π.χ. στο RoTR μπορείς να ενεργοποιήσεις τις ultra υφές με 4GB κάρτες μόνο αν έχεις 16GB Ram, έχει ένα αντίκτυπο στις επιδόσεις όμως αυτό, αλλά όχι κάτι το τραγικό.

Δημοσ.

Ισχύει, π.χ. στο RoTR μπορείς να ενεργοποιήσεις τις ultra υφές με 4GB κάρτες μόνο αν έχεις 16GB Ram, έχει ένα αντίκτυπο στις επιδόσεις όμως αυτό, αλλά όχι κάτι το τραγικό.

 

Ο τύπος στο βίντεο δεν έχει αντίκτυπο. Απλά τρέχει η 780Τι στο 4K,οσο μπορεί με τον πυρήνα της και τα σχετικά χωρίς να γίνεται limitation η vram. Αυτό και μόνο δίνει ένα μεγάλο bonus στα Windows 10. Γιατί όταν τα games θα χρησιμοποιουν πάνω από 4Gb, στα Windows 10 οι 4GB κάρτες θα τρέχουν απροβληματιστες. (Πάντα σε σωστά ports και όχι τα broken games)

Δημοσ.

Δεν δουλεύει πάντα έτσι, η VRAM χρειάζεται. Στο DOOM για παράδειγμα, υπάρχει θέμα αν ενεργοποιήσεις τις Nightmare υφές/σκιές σε 4GB κάρτα(Σε προειδοποιεί ότι θες 5GB+), ας έχεις και 128GB RAM. Και μιλάμε για παιχνίδι που είναι από τα πιο optimized της φετινής χρονιάς. Ίσως να μην δουλεύει σε OpenGL.

Δημοσ.

Δεν δουλεύει πάντα έτσι, η VRAM χρειάζεται. Στο DOOM για παράδειγμα, υπάρχει θέμα αν ενεργοποιήσεις τις Nightmare υφές/σκιές σε 4GB κάρτα(Σε προειδοποιεί ότι θες 5GB+), ας έχεις και 128GB RAM. Και μιλάμε για παιχνίδι που είναι από τα πιο optimized της φετινής χρονιάς. Ίσως να μην δουλεύει σε OpenGL.

Με το opengl πρέπει να παίζει κατι όπως είπες στο Ram stack. Στα υπόλοιπα γίνεται ρε συ τώρα μερικά μπορεί να μην το έχουν. Η πλειοψηφία όμως ναι.

Δημοσ.

Ο τύπος στο βίντεο δεν έχει αντίκτυπο. Απλά τρέχει η 780Τι στο 4K,

Τα όρια για της vram είναι για όταν τρέχουν οι κάρτες με τα μέγιστα FPS που μπορούν,αν τρέχεις με τα μισά fps

επειδή είσαι σε 4k προφανώς και παίζει λιγότερο ρόλο η Vram.

Δημοσ.

Για αυτο μου γραφει στο Control Panel της GTX 950 διαθεσιμη μνημη συστηματος 10gb περιπου?

 

Εμας με τα 2 Gb VRAM μας βοηθαει καπου η χρηση της DDR 4 του συστηματος?

Δημοσ.

Τα όρια για της vram είναι για όταν τρέχουν οι κάρτες με τα μέγιστα FPS που μπορούν,αν τρέχεις με τα μισά fps

επειδή είσαι σε 4k προφανώς και παίζει λιγότερο ρόλο η Vram.

Αφού γίνεται limitation το vram στο βίντεο. Το θέμα είναι ότι η RAM βοηθάει στο να μην έχει stutters και όλα τα σχετικά όταν το vram τελειώνει.

Για αυτο μου γραφει στο Control Panel της GTX 950 διαθεσιμη μνημη συστηματος 10gb περιπου?

 

Εμας με τα 2 Gb VRAM μας βοηθαει καπου η χρηση της DDR 4 του συστηματος?

Όλους τους βοηθάει. Αλλά αυτό γίνεται στα Windows 10.

Δημοσ.

Το total available graphics memory παίζει ρόλο στα παιχνίδια(Μπορείς να δεις πόσο έχεις στο system information), και λειτουργεί και στα Win7.

 

Το έκαναν και για τα 7?

Δημοσ.

Ανέκαθεν ήταν και για τα 7, απλά στα 10 έχουν κάνει βελτιώσεις.

 

Τότε γιατί λένε ότι τα 4Gb θα είναι λίγα σε λίγο καιρό και άλλα τέτοια? Βλακειες.

Δημοσ.

To πως διαχειρίζεται η μνήμη είναι θέμα λειτουργικού σε συνεργασία με τον οδηγό κάρτας γραφικών. Υπήρχαν ανέκαθεν παιχνίδια που χρησιμοποιούσαν μνήμη συστήματος πολύ πριν αδειάσει η μνήμη της κάρτας γραφικών κυρίως για δευτερεύουσες λειτουργίες που δεν απαιτούν υψηλού εύρους μνήμη όπως η onboard της κάρτας γραφικών.

 

Ένα σωστά προγραμματισμένο παιχνίδι δεν έχει ιδιαίτερα θέματα διαχείρισης μνήμης από όπου και αν προέρχεται αυτή (όταν μια κάρτα γραφικών την χρησιμοποιείς σε λογικές για τις δυνάμεις της ρυθμίσεις/ανάλυση...). Εάν τώρα μιλάμε για console port των οπισθίων φοβάμαι ότι συχνά πυκνά δεν θα αρκεί η οποιαδήποτε ποσότητα μνήμης για να καλύψει την βλακεία των δημιουργών του....

  • Like 2
Δημοσ.

Θα είναι για 4Κ.

Αυτά τα λένε για 1080Ρ/1440Ρ. Αλλά εφόσον υφίσταται αυτό με ΤΗΝ RAM ακόμα και στα 7' τότε όλα τα άλλα είναι μπαρουφες.

To πως διαχειρίζεται η μνήμη είναι θέμα λειτουργικού σε συνεργασία με τον οδηγό κάρτας γραφικών. Υπήρχαν ανέκαθεν παιχνίδια που χρησιμοποιούσαν μνήμη συστήματος πολύ πριν αδειάσει η μνήμη της κάρτας γραφικών κυρίως για δευτερεύουσες λειτουργίες που δεν απαιτούν υψηλού εύρους μνήμη όπως η onboard της κάρτας γραφικών.

 

Ένα σωστά προγραμματισμένο παιχνίδι δεν έχει ιδιαίτερα θέματα διαχείρισης μνήμης από όπου και αν προέρχεται αυτή (όταν μια κάρτα γραφικών την χρησιμοποιείς σε λογικές για τις δυνάμεις της ρυθμίσεις/ανάλυση...). Εάν τώρα μιλάμε για console port των οπισθίων φοβάμαι ότι συχνά πυκνά δεν θα αρκεί η οποιαδήποτε ποσότητα μνήμης για να καλύψει την βλακεία των δημιουργών του....

Ναι αλλα στο βίντεο δείχνει πως αδειάζει η μνήμη της κάρτας και επεμβάινει η RAM για να συνέχισει το παιχνίδι ομαλά,χωρίς πρόβλημα. Είπες πως η ΡΑΜ ανέκαθεν έπαιζε ρόλο για δευτερεύουσες λειτουργίες, μα όταν γίνεται limitation της VRAM τότε η RAM αναλαμβάνει προταρχικο ρόλο,απο οτι κατάλαβα.

 

Η RAM γίνεται VRAM στην θέση της VRAM (:P)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...