akpe Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δεν υπάρχει λόγος για ψιλές, ούτε θα ρισκάρω τη ζωή μου στα 80χαω. Απλά μου φαίνεται για κάτι τέτοιους χρειάζεται κουμπάκι στο ταμπλό που θα ανάβει τα φώτα φρενών χωρίς να επιβραδύνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Εσύ μπορεί να έχεις και Koenigsegg και τα 180χλμ/ώρα να σου φαίνονται χαλαρή βόλτα στην παραλιακή με στρίψιμο τσιγάρου ταυτόχρονα. Όταν η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στις περισσότερες εθνικές οδούς είναι 130χλμ/ώρα και στην Εγνατία 140χλμ/ώρα σε όλες τις λωρίδες, με ποια λογική θα βγεις κι από πάνω; Αλλιώς αν είναι να αρχίσουμε τα «καλά τώρα νταξ», να τα αρχίσω κι εγώ σε άλλες παραγράφους του Κ.Ο.Κ.. Δεν το παίζω τυπικός και σωστός οδηγός (γιατί δεν είμαι), αλλά μην προκαλούμε κιόλας. δεν εχει νοημα να προσπαθησω να σε πεισω. εχω κανονικο διπλωμα, αγωνιστικο διπλωμα, εχω περασει σεμιναρια ασφαλους οδηγησης σε γερμανια κ ελλαδα και εχω 2 κλησεις για οριο ταχυτητας σε 15 χρονια οδηγησης κι αυτα εξω απ'το αιγιο που το οριο ειναι 70κμ για καποιο περιεργο λογο, οταν ο δρομος γινεται ευθεια. προφανως ειναι "λαθος" να υπερβαινουμε το οριο αλλα καταλαβαινεις οτι η αριστερη λωριδα ειναι για τους πολυ γρηγορους, η δεξια για τους πολυ αργους ή νεους ή αυτους που θελουν καφε κ τσιγαρο και η μεσαια για τους κανονικους. και αν παραβλεψω τα παντα, ο θειος με τα 80 έως 120 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να βγαλει φλας και να χωθει αριστερα για προσπεραση οταν πηγαινει στη μεσαια επι 5 λεπτα...κι εγω ερχομαι με 140. φρεναρω ή αφηνω γκαζι = αυξηση καταναλωσης αναιτια + οτιδηποτε αλλο μπορει να συμβει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Περίμενε. Πρώτον, πού τον παρατήρησες εσύ το θείο επί πέντε (5) λεπτά ότι πηγαίνει με 80-120; Δεύτερον, από πού κι ως πού ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιήσει την αριστερή λωρίδα για προσπέραση, με όσα κι αν πηγαίνει; Δηλαδή είμαι εγώ στη μεσαία με 100χλμ/ώρα και καλώς είμαι στη μεσαία, να μυρίσω τα νύχια μου ότι έρχεται απ' την αριστερή ο νεόπλουτος με τη Ferrari με 280χλμ/ώρα και να μείνω στη λωρίδα μου ενώ θέλω να προσπεράσω τον μπροστινό; Ρε είμαστε καλά εδώ μέσα; Παιδιά, αν έχει αλλάξει ο Κ.Ο.Κ. πείτε το μου να μην αισθάνομαι ψιλοάσχημα που μαλακίζομαι κάθε φορά που οδηγώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Βασικά η οδήγηση είναι απόλαυση. Φτάνει να μην είσαι κάγκουρας. Αυτός που τρέμει στο τιμόνι και βλέπει την όλη διαδικασία σαν μια απίστευτη αγγαρεία καλό είναι να πέρνει το ΚΤΕΛ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Ε ναι, αλλά κάποιος πρέπει να θέσει τα όρια πού αρχίζει η καγκουριά. Εγώ π.χ. όταν είμαι στη Βουλιαγμένης και κατευθύνομαι προς Γλυφάδα/Βούλα, είτε έχει κίνηση είτε δεν έχει, αν με παίρνει να πάω πάνω από 60χλμ/ώρα που είναι το όριο, θα πάω. Προχθές έπιασα 150χλμ/ώρα στη Βούτα. Σχεδόν μόνος μου ήμουν σε εκείνο το σημείο και δεν κινδύνεψε κάποιος, αλλά να βγω να πω ότι εκτίμησα το δρόμο, ε είναι κάπως προκλητικό. Μπορεί εκ των υστέρων να είχα «δίκιο», αλλά δεν παύω να είμαι παραβάτης. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Αφιερωμένο στους Έλληνες Fittipaldi Όταν δεν ξέρεις ούτε τα βασικά της οδήγησης, αλλά θες να πουλας μούρη. Ευτυχώς αυτη η "μόδα" (106-saxo-punto gt κτλ) έχει παρακμάσει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Σε πάρα πολλές περιπτώσεις τα όρια ταχύτητας, ιδίως σε επαρχιακούς δρόμους είναι ξεχασμένα στα 30km/h Πχ.στο δρόμο Πατρών-Πύργου αν και είναι φαρδύς και με ανοιχτές στροφές πάντα είμαι συντηριτικός γιατί έχει άπειρες παραπλευρες εξόδους που πετάγονται τρακτέρ και φρέζες των ντόπιων .Στη Εγνατία Γιάννενα- Κοζάνη έχω πάει και με 180 χωρίς να αισθάνομαι κίνδυνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Περίμενε. Πρώτον, πού τον παρατήρησες εσύ το θείο επί πέντε (5) λεπτά ότι πηγαίνει με 80-120; Δεύτερον, από πού κι ως πού ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιήσει την αριστερή λωρίδα για προσπέραση, με όσα κι αν πηγαίνει; Δηλαδή είμαι εγώ στη μεσαία με 100χλμ/ώρα και καλώς είμαι στη μεσαία, να μυρίσω τα νύχια μου ότι έρχεται απ' την αριστερή ο νεόπλουτος με τη Ferrari με 280χλμ/ώρα και να μείνω στη λωρίδα μου ενώ θέλω να προσπεράσω τον μπροστινό; Ρε είμαστε καλά εδώ μέσα; Παιδιά, αν έχει αλλάξει ο Κ.Ο.Κ. πείτε το μου να μην αισθάνομαι ψιλοάσχημα που μαλακίζομαι κάθε φορά που οδηγώ. περιμενα τους νεοελληνες που πηγαιναν με 110-120 στην αριστερη να κανουν στην ακρη να περασω. η εμπειρια μου κ οι γνωσεις μου, μου επιτρεπουν να εχω σφαιρικη αποψη του δρομου κ των καταστασεων που επικρατουν. βλεπω και το μηχανακι που ερχεται με 180 απο τερμα δεξια στα τερμα αριστερα κ τον περιμενω που λεει ο λογος. προφανως κι εχω κανει λαθος εκτιμησεις & θα κανω κ στο μελλον. σιγουρα ομως δεν ειμαι καθυστερημενος κ ακομη πιο σιγουρα, δεν εχω πληρωσει για να εχω χαρτι οδηγικης ικανοτητας. ελπιζω να οδηγεις προσεκτικοτερα απ'ότι διαβαζεις. εγραψα οτι απαγορευεται να βγαλει φλας κ να χωθει. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΤΟΥ, αυτον που ειναι επανω απ'το δεξι του χερι κ αυτόν που ειναι στο αριστερο και αφου δει οτι δεν ερχεται κανενας ταχυτερος του...μπορει να ξεκινησει την επελαση του και οχι να σταματησει ή ανακοψει τον ερχομενο με 140 (αφου δε σου κανει το 180) για να περασει εκεινος με 110 τον πηγαινοντα με 100 σε 10'. ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΣΟΥ, ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ Κ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ 101% ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ. τα ιδια κανετε και με τους μηχανοβιους που τους ριχνετε οταν σας προσπερνουν μεσα στην πολη απο αριστερα με φλας και μετα λετε : "ωχ συγγνωμη, δε σε ειδα" !!!! επαναλαμβανω για να μην μπερδευομαστε, προσπερναμε οταν μπορουμε κ οταν εχει δυνατοτητες το καρο μας. οταν εγω βγαινω στην εθνικη με το 1000αρι και πηγαινω για εργασια φορτωμενος, πηγαινω δεξια κι ας πηγαινω με 90 κι ας πρεπει να προσπερασω 10 φορες μεχρι την Κορινθο. καθομαι στ'αυγα μου. νεοελληνες. υγ - αν ησουν ο κυριος με τη φερραρι προφανως δε θα ειρωνευοσουν, ουτε θα εβαζες σχολια για νεοπλουτισμους κλπ. αλλα ειπαμε, ελλαδαρα ! 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 εγραψα οτι απαγορευεται να βγαλει φλας κ να χωθει. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΤΟΥ, αυτον που ειναι επανω απ'το δεξι του χερι κ αυτόν που ειναι στο αριστερο και αφου δει οτι δεν ερχεται κανενας ταχυτερος του...μπορει να ξεκινησει την επελαση του και οχι να σταματησει ή ανακοψει τον ερχομενο με 140 (αφου δε σου κανει το 180) για να περασει εκεινος με 110 τον πηγαινοντα με 100 σε 10'. ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΣΟΥ, ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ Κ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ 101% ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ. Σε αυτή την περίπτωση δεκτόν. Έκανα το λάθος να το θεωρήσω δεδομένο. Σε όποια λωρίδα και να είσαι, με όσα κι αν πηγαίνεις, είναι λάθος να αλλάξεις λωρίδα χωρίς να κοιτάξεις καθρέπτες. Πάμε παρακάτω όμως: Πόσοι απ' όσους προσπερνά με τόσα που πηγαίνει θεωρείς πως μπορούν να είναι 101% βέβαιοι ότι (δε) μπορούν να αλλάξουν λωρίδα; Εγώ πιστεύω ένα 5-10% δεν κατάλαβε καν ότι πέρασε δίπλα τους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Πόσοι απ' όσους προσπερνά με τόσα που πηγαίνει θεωρείς πως μπορούν να είναι 101% βέβαιοι ότι (δε) μπορούν να αλλάξουν λωρίδα; Εγώ πιστεύω ένα 5-10% δεν κατάλαβε καν ότι πέρασε δίπλα τους. ε, αν ειναι να μιλαμε για συγχωρεμενους το παρακανουμε. περα απ'την πλακα, ο αναβατης ειναι ανεγκεφαλος αλλα επειδη εμεις δε θελουμε να γινουμε δολοφονοι έστω εξ αμελειας... δε βαζουμε τερμα τη μουσικη. δε φοραμε ακουστικα. δε μιλαμε στο κωλοκινητο. δε μαλωνουμε. και αφου κανουμε εναν τεραστιο καταλογο με δε(ν)...ισως να τη γλιτωνει για παντα ο φιλος μας ο γκαζιαρης. αυτα παντα θα υπαρχουν γιατι δεν ειμαστε ολοι ιδιοι αλλα για τους οδηγους του καλοκαιριου + του σαββατοκυριακου ειναι ευκολο να υπαρξει παιδεια & ενημερωση απλως δεν υπαρχει θεληση. ουτε καν απ'τις οικογενειες μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DYEL Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Συμπέρασμα: Όλοι είναι λάθος και εγώ σωστός. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Τρελή κίνηση σήμερα στην εθνική προς παραλιακή. Κι οι κλασικοί έξυπνοι περνούσαν όλη την κίνηση από τη δεξιά λωρίδα, και τελευταία στιγμή βέβαια αφού δεν ήθελαν την έξοδο, κοιτούσαν να χωθούν αριστερά. Εννοείται ότι δεν αφήσαμε ούτε έναν παπάρα να χωθεί. Τελικά πιο κάτω μετά το σεφ είχε γίνει Στούκα 7-8 αμάξια και μηχανή 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Συμπέρασμα: Όλοι είναι λάθος και εγώ σωστός. το συμπερασμα ειναι οτι ολοι κανουμε λαθη. η διαφορα ειναι οτι τα λαθη της αμαθειας κ της βλακειας κοστιζουν περισσοτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 τα ιδια κανετε και με τους μηχανοβιους που τους ριχνετε οταν σας προσπερνουν μεσα στην πολη απο αριστερα με φλας και μετα λετε : "ωχ συγγνωμη, δε σε ειδα" !!! Οι δικυκλιστες είναι τραγική ιστορία στους ελληνικούς δρόμους. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δεν υπάρχει λόγος για ψιλές, ούτε θα ρισκάρω τη ζωή μου στα 80χαω. Απλά μου φαίνεται για κάτι τέτοιους χρειάζεται κουμπάκι στο ταμπλό που θα ανάβει τα φώτα φρενών χωρίς να επιβραδύνω. Σε πολλά αμάξια αν ακουμπήσεις απαλά το πεντάλ του φρένου ανάβουν τα φώτα, χωρίς όμως να "πιάνει" το φρένο. Το κάνω συχνά σε όσους μου κολλάνε από πίσω αφήνοντας απόσταση ένα φωτόνιο απ'τον προφυλακτήρα μου. Αλλά κάνε μερικές δοκιμές πρώτα, μη τσαρουχώσεις κάνα φρένο κατά λάθος και σε αγκαλιάσει ο πίσω. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις