Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 7/6/2016 στις 6:56 ΜΜ, HALF EVIL είπε

Αφιερωμένο στους Έλληνες Fittipaldi

 

Απίστευτο, ειδικά το πρώτο.  :o

Λετε να λαδωσε ?

  • Like 2
  • Απαντ. 590
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 7/6/2016 στις 6:00 ΜΜ, stormrain είπε

Επισης με ενοχλουν αφανταστα οσοι ενω κανουν λαθος (και προφανως ολοι κανουμε ενιοτε) δε σηκωνουν το κωλοχερακι τους να κανουν ενα νοημα συγγνωμης παρα κραζουν και απο πανω.

 

Ακόμα ένα τραγικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα... κατέβαινα από Άγ. Στέφανο προς Πειραιά. Βγάζω φλας να μπω αριστερά να προσπεράσω, ελέγχω την κυκλοφορία (δεν υπάρχει ψυχή πίσω) και κάνω κίνηση να μπω. Ε, μέχρι να γυρίσω το τιμόνι, μ' έχει φτάσει και μ' έχει προσπεράσει μηχανή με 200+ από δεξιά μου. Σηκώνει και το χέρι και με φασκελώνει φεύγοντας. Κατάλαβες ; Έφταιγα εγώ που ο τύπος ενώ δεν ήταν καν στο ορατό μου πεδίο κάλυψε αυτή την απόσταση σε 1 femtosecond.

 

Μετά παίζει να μπήκε και σε κάνα απ'τα σχετικά forum και να έβριζε τον "κουτάκια" που παραλίγο να τον σκοτώσει, ενώ ο ίδιος είπε να τελικιάσει τη μηχανή του σε δρόμο με κυκλοφορία.

  • Like 7
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καποιοι αλλοι εκνευριστικοι ειναι κατι βαρυμαγκες με κατι φτιαγμενα ερειπια σταρλετ κλπ που στο παρκαρισμα μαρσαρουν στις 6000 στροφες να ακουστει η εξατμιση εξω απο την καφετερια

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Τώρα τελευταία έχει πέσει πολύ παίδεμα με τα φλας.

Δεν ξέρω, έχουν πληθύνει τα αυτοκίνητα που όταν το αγγίξεις ανάβει 3 φορές; Ή απλά παλεύουν με τα χειριστήρια...

Πάντως να ανάβουν φλας για αλλαγή λωρίδας, να το μετανιώνουν (ή να διαπιστώνουν ότι δεν γίνεται), και αμέσως να ανάβει από την άλλη πλευρά. Ή γενικά να κάνει σα λαμπατέρ σε αποσύνθεση.

 

Βρε παιδιά, ήπια με τα χειριστήρια. Θα σας μείνουν στο χέρι.

Δημοσ.

το χειροτερο με τα φλας ειναι στην εθνικη...

 

πηγαινεις τερμα αριστερα με 180 και ξαφνικα κ@υλωνει ο/η θειος/θεια και θεωρει πως με 110 θα βγαλει φλας κ θα προσπερασει εκεινον τον αργο στη μεσαια λωριδα που τοση ωρα καθεται πισω του, ετσι...επειδή μπορεί ! αφου αναψε φλας, μπαινει κ οτι γινει...

 

και το δευτερο χειροτερο, μεσα στην πολη που καθε ανικανος πνευματικα πληρωνει κ παιρνει διπλωμα και αδιαφορει πως υπαρχουν για να προειδοποιουν κ να δειξουν τις αμεσες κινησεις μας...στροφες, παρκαρισμα στα φρυδια μας ολα. οπου κ οποτε γουσταρουμε !

  • Like 3
Δημοσ.
  Στις 27/6/2016 στις 2:18 ΜΜ, phanispal είπε

Στο δεύτερο σκέλος μαζί σου, στο πρώτο με ποια λογική κράζεις κιόλας όταν πηγαίνεις με 180χλμ/ώρα;

 

με τη λογικη οτι τα 130κμ/ωρα ειναι λιγα για τον εθνικο δρομο της χωρας.

 

δε λεω για εθνικη κορινθου πατρων αλλα εγνατια πχ οπου και 170-180 με 2λιτρο αμαξι ή μεγαλυτερο,

μπορεις να πας ανετα στην αριστερη λωριδα..(οπως γερμανια ή ντουμπάι) !

 

το φλας ειναι προειδοποίηση όχι απειλή. δεν το χρησιμοποιουμε για να κανουμε την κίνηση αλλά να δείξουμε πρόθεση & εφόσον εχουμε τη δυνατοτητα προχωρουμε στην πραξη. φυσικα το κατηγορητηριο ειναι πρωτα για την εκπαιδευση κ ακολουθως για τον μαθητη.

Δημοσ.

Εσύ μπορεί να έχεις και Koenigsegg και τα 180χλμ/ώρα να σου φαίνονται χαλαρή βόλτα στην παραλιακή με στρίψιμο τσιγάρου ταυτόχρονα.

 

Όταν η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στις περισσότερες εθνικές οδούς είναι 130χλμ/ώρα και στην Εγνατία 140χλμ/ώρα σε όλες τις λωρίδες, με ποια λογική θα βγεις κι από πάνω;

 

Αλλιώς αν είναι να αρχίσουμε τα «καλά τώρα νταξ», να τα αρχίσω κι εγώ σε άλλες παραγράφους του Κ.Ο.Κ..

 

Δεν το παίζω τυπικός και σωστός οδηγός (γιατί δεν είμαι), αλλά μην προκαλούμε κιόλας.

  • Like 1
Δημοσ.

Δίκιο έχεις αλλά τα 130-140 στην Εγνατία φαίνονται κάπως λίγα όταν έχεις ανοιχτό δρόμο και καλό αμάξι. Σου φαίνονται είπα, όχι ότι είναι.

Δημοσ.

Κι εμένα τα 50χλμ/ώρα στην Αθηνών-Πατρών μου φαίνονται λίγα. Άρα καλά κάνω που πηγαίνω με 100+ όταν δεν έχει πολλή κίνηση.

Δημοσ.

Γύρισα χτες από Μεσολόγγι... με τα όσα είδα στην Κορίνθου Πατρών γράφω βιβλίο, αλλά θα σταθώ μόνο σε ένα:

Στην επιστροφή, μετά τη γέφυρα, και για αρκετά μεγάλο διάστημα έχει έργα με μια μόνο λωρίδα για τα οχήματα. Ούτε καν ΛΕΑ. Δεν υπάρχει χώρος για δεύτερο όχημα. Από το αντίθετο ρεύμα (επίσης μια λωρίδα) μας χώριζαν μόνο αυτά τα πλαστικά προστατευτικά, πως σκατά τα λένε. Όριο τα 50-60, εγώ πήγαινα με 80 (και μαλακία μου). Και να έχεις τώρα το κλασικό ουγκανό να έχει κολλήσει στο μέτρο, και στα αριστερά, να αναβοσβήνει φώτα, και να προσπαθεί να προσπεράσει. 

Πραγματικά, αν δεν είχα άλλους στο αμάξι, δεν ξέρω κι εγώ τι θα έκανα.
 

  • Like 1
Δημοσ.

Και πάλι τυπικά σωστός είσαι. Όμως κατά την 25ετη εμπειρία μου αυτός που ξέρει να διαβάζει την κίνηση, τον εκάστοτε δρόμο, τους άλλους οδηγούς, έχει ορθή κρίση, ξέρει τι κάνει, δεν υπερτιμά ούτε το αυτοκίνητο ούτε τον εαυτό του και δεν φοβάται τον δρόμο είναι ο καλός οδηγός.

  • Like 2
Δημοσ.

Βασικά το μόνο που μπορούσες να κάνεις ήταν να επιβραδύνεις απότομα, να πέσει πάνω σου και να τις παίξετε (τις ψιλές).


  Στις 27/6/2016 στις 3:01 ΜΜ, HALF EVIL είπε

Και πάλι τυπικά σωστός είσαι. Όμως κατά την 25ετη εμπειρία μου αυτός που ξέρει να διαβάζει την κίνηση, τον εκάστοτε δρόμο, τους άλλους οδηγούς, έχει ορθή κρίση, ξέρει τι κάνει, δεν υπερτιμά ούτε το αυτοκίνητο ούτε τον εαυτό του και δεν φοβάται τον δρόμο είναι ο καλός οδηγός.

 

Ρε μαζί σου. Και με τον mclein δε διαφωνώ, εκτός απ' το κομμάτι της πρόκλησης.

 

Όταν γίνει παπαριά όμως, ισχύει ό,τι λέει ο Κ.Ο.Κ.. Και το θέμα είναι ότι αν έχεις δίκιο και ο άλλος άδικο, τον Κ.Ο.Κ. θα επικαλεστείς για να μην πληρώνεις κι από πάνω.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...