zio10 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Γίνεται γίνεται! Δοκίμασε λίγο να αλλάζεις στις 2000-2200, να πηγαίνεις σα getz και να βάλεις 1,5 με 2 νοητά αυγά κάτω απ' το γκάζι και γίνεται. Κι εγώ στην αρχή δε το πίστευα, αλλά το 6,8-7,1 συνέχισε να εμφανίζεται...! Σε ταξίδι ναι, αλλά μπαίνει και η πόλη μέσα και το έχω σίγουρο το 8+... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Σε πολλές περιπτώσεις το ανέβασμα στροφών (άρα χαλάρωμα του μοτέρ) θα οδηγήσει σε οικονομία. Π.χ. όταν ο δρόμος είναι ανηφορικός και το αμάξι ζορίζεται με 2K RPM σε συμφέρει να κατεβάσεις μία σχέση. Γενικά οι χαμηλές στροφές οδηγούν σε οικονομία όταν είναι χαλαρός ο κινητήρας, όχι όταν ψεκάζει μισό λίτρο καύσιμο σε κάθε πιστονιά. Έχω καταφέρει να πετύχω κατανάλωση κάτω από 7, αλλά και κάτω από 6 (!) με αυτοκίνητα που (θεωρητικά) δε μπορούν να πέσουν τόσο χαμηλά. Αλλά οι συνθήκες ιδανικές: ευθεία ή ελαφρά κατηφορική κλίση σε σημεία, μηδέν επιταχύνσεις (στην κοσμάρα μου) και με ταχύτητα που κοντεύεις να κοιμηθείς ακόμα και με 30 Red Bull. Άλλη μία εκνευριστικότατη κατηγορία είναι οι πακιστανοί. Δεν είναι οδηγοί βέβαια, αλλά κατά μία έννοια "χρήστες" του δρόμου είναι κι αυτοί. Αυτοί που καθαρίζουν τα τζάμια με το ζόρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Στο πετρελαιο οταν παω δουλεια 80μαξ γιατι βαριεμαι εχω δει μεχρι και 3/100.Σε ψιλοσβελτο ταξιδι παιζω 4,3-4,5/100.Τι 7-8 λετε Α μ έκαιγε 3-4-5 π λες θα ήμουν όλη μέρα στο τιμόνι και θα έκανα βόλτες Εμένα στην καλύτερη 7-8 και αν είσαι γκαζιαρης 14-15 και φεύγουν τα 20€ αβερτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Μαξ εχω δει 6,7 με πολυ κινηση και αρπαγματα(αποτομες εκινησεις κλπ) γιατι μου ειχαν σπασει να νευρα.Αλλα τις χαμηλες καταναλωσεις τις πετυχαινω ευκολα διοτι εχει πολλη ροπη απο χαμηλα και οποτε το θες ακουει και στο ελαφρυ πατημα του γκαζιου.Ετσι ρολαρεις ανετα χωρις να πηγαινεις σπαστικα αργα.Μ.Ο γενικα απο γεμισμα σε γεμισμα παιζω 4,5/100, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 3/100 δεν καίει ούτε το μηχανακι μου λολ 125cc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntiCambeR Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Ξεκινάω απο το σπίτι για δουλειά για να βγω εθνική.Ερχεται ταξιτζής απο στενό διπλής κατεύθυνσης με διπλοπαρκαρισμένα για να μπεί αντίθετα στο στενό που είμαι.Δεν μπορώ να συνεχίσω στο απέναντι στενό γιατί περιμένω να βγούν απο το απέναντι στενό διπλής 2-3 αυτοκίνητα γιατί δεν χωράνε 2 ταυτόχρονα λόγω διπλοπαρκαρισμένων.Τα 2 στενά χωρίζονται οριζόντια απο μονόδρομο.Ο ταξιτζής περιμένει να περάσω απέναντι για να χωθεί.Περνάω δίπλα του,κατεβάζω παράθυρο και του λέω: -Πας αντίθετα! Μου λέει με χαλαρό στύλ: -Κάνε λίγο στην άκρη να περάσω,πρώτη φορά περνάς απο'δω; Ηθελε να του δώσω και προτεραιότητα κιόλας.Μου ήρθε να τραβηβήξω χειρόφρενο κα να καλέσω την αστυνομία,αλλά σιγά μην καθόταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Kαι είχε μια φαγούρα η αστυνομία ..χαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Ή αστυνομία θα έκανε κάνα 2ωρο να έρθει. Εν τ μεταξύ μπορούσες εσύ όσο θα περιμένεις να μορφωθεις για τα πάντα από τον ταξιτζη Να τον ρωτάς για ότι θέλεις και να σ απαντάει για τα πάντα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Ή αστυνομία θα έκανε κάνα 2ωρο να έρθει. Εν τ μεταξύ μπορούσες εσύ όσο θα περιμένεις να μορφωθεις για τα πάντα από τον ταξιτζη Να τον ρωτάς για ότι θέλεις και να σ απαντάει για τα πάντα. Σωστός καθότι όλοι οι ταριφες είναι γιατροί δικηγόροι που απλά κάνουν αυτό το επάγγελμα από χόμπι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Ε ναι Ξέρουν τα πάντα. Από ιατρική μέχρι πυρηνική σχάση και για οτιδήποτε γίνεται γύρω μας μπορούν να σου πούν γιατί γίνεται. Οποτε σε αυτο το 2ωρο θα μαθαίνες πολλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Δηλαδή καις περισσότερο όταν αλλάζεις στις 2.500 στροφές στην ευθεία σε σχέση με τις 3.500 - 4.000; Δεν βλέπω τι σχέση έχει η ροπή .... Σκέψου ότι σε δρόμους όπως μικρές λεωφόρους, βάζω πέμπτη και δεν έχω περάσει τα 60km/h, πάω μέχρι 80-90 και γενικότερα ίσα που πατάω το γκάζι. Κι όμως, μετρημένα, καίω 8-8.5 λίτρα/100km. Και υπάρχουν περίοδοι που το ζορίζω, αλλάζω στις 4-4.5Κ, πάω και πάνω από 90-100 όταν το σηκώνει ο δρόμος, πλακώνομαι στα φρένα σε φανάρια, και έχω δει 7.5-8 λίτρα/100. Ειλικρινά δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω. Σκέψου ότι πέρυσι με το δημοψήφισμα, τον Αύγουστο πήγαινα όσο πιο χαλαρά ήταν δυνατόν, ίσα που χάιδευα το γκάζι, και μου έκαψε ~9 λίτρα/100. Και πριν ένα μήνα είχα κάνει Ηλιούπολη-Βάρκιζα και επιστροφή, σε 29 λεπτά, και γενικότερα το είχα ζορίσει αρκετά, και είδα 7.5 λίτρα/100. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrisxkar Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Άλλη μία εκνευριστικότατη κατηγορία είναι οι πακιστανοί. Δεν είναι οδηγοί βέβαια, αλλά κατά μία έννοια "χρήστες" του δρόμου είναι κι αυτοί. Αυτοί που καθαρίζουν τα τζάμια με το ζόρι. υπαρχει και το αλλο βεβαια εχω στην πολη μου εναν γκει γυφτο ("μπλουζα" δυχτι ψαρεματος,σορτσακι και κραταει το κονταρι για τα τζαμια λες και κραταει κολωνα pole dancing και οταν πιανει κοκκινο κανει και ενα μινι χορευτικο) ενταξει οσα νευρα και να εχεις δεν γινεται να μην γελασεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτό που δεν σταματάει κανένας να περάσεις και ας έχεις βγει ο μισός έξω και έχει σταματήσει ο άλλος απο την άλλη λωρίδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Είχα κάνει ταξίδι με το bravo επίτηδες σαν κότα για να δω πόσο θα κάψω. Κατάφερα 250 km ταξίδι να γράψει 7,1. Κόντεψα να πεθάνω από βαρεμάρα. Όπως λες, αυγά κάτω από το γκάζι και δεξιά με 110-120. Στην επιστροφή έγραψε 10. Σε ταξίδι δε νομίζω ότι θα το έκανα. Εκεί κοιτάς να απολαύσεις το ταξίδι, και "όσο κάψει". Για καθημερινό δρόμο από/προς δουλειά λέω εγώ όμως, που ξέρω που βρίσκεται μέχρι και η τελευταία λακούβα. Στο πετρελαιο οταν παω δουλεια 80μαξ γιατι βαριεμαι εχω δει μεχρι και 3/100.Σε ψιλοσβελτο ταξιδι παιζω 4,3-4,5/100.Τι 7-8 λετε Τα mini ταξί δεν λογίζονται ως αυτοκίνητα να φχαριστηθείς οδήγηση. Αν είχα τη δυνατότητα να είχα ένα i10 diesel για τη πόλη και ένα με 200 άλογα για το ΣΚ, θα το έκανα. Αλλά.... Οπότε μιλάμε για το μη χείρον βέλτιστον. Μιλούσαμε βασικά, γιατί είμαστε offtopic και εγώ over & out. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτό που δεν σταματάει κανένας να περάσεις και ας έχεις βγει ο μισός έξω και έχει σταματήσει ο άλλος απο την άλλη λωρίδα. Παραβίαση stop ftw? :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις