Προς το περιεχόμενο

Επικίνδυνοι και εννευριστικοί οδηγοί


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτοί που ενώ βλέπουν ότι έχεις ανάψει φλάς για να μπεις στη λωρίδα τους λόγω εμποδίου μπροστά αντί να κόψουν ή να πατήσουν γκάζι και να σου δώσουν χώρο πάνε και κάθονται ακριβώς δίπλα σου.

Δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να κόψει επειδή έχεις ανάψει φλάς , είναι δική σου υποχρέωση να αποφύγεις το εμπόδιο χωρίς να αναγκάσεις τους υπόλοιπους οδηγούς να ελαττώσουν ταχύτητα .

 

Το πρόβλημα δημιουργείται όταν πιστεύεις ότι επειδή έχεις ανάψει φλας ο άλλος είναι υποχρεωμένος να σε αφήσει να περάσεις . Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα ακόμα και να σταματήσω για να περάσει κάποιος που έχει εμπόδιο μπροστά του ( εφόσον δεν έχω κάποιον πίσω μου ) , το θέμα είναι να αφήσεις τον άλλον να περάσει χωρίς να αναγκάσεις τον οδηγό πίσω σου να κόψει ταχύτητα ..  

Βλέπω πολλούς οδηγούς που πέφτουν στα φρένα για να περάσει κάποιος που δεν έχει προτεραιότητα και δεν σέβονται την προτεραιότητα του οχήματος που ακολουθεί .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 590
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μου ειχε τυχει να ειμαι στη μεσαια και στη δεξια μολις 1 μετρο λιγο πιο μπροστα ενας μαγκας

Τον βλεπω αναβει φλας και παει να βγει Του κορναρω και δεν τον αφηνω

Ερχεται διπλα μου και μου λεει καλα ρε δε βλεπεις το φλας ??

Πας καλα του λεω ? Επειδη εβγαλες φλας θα πεσεις πανω μου ή πρεπει να κοκκαλωσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή για λίγες μέρες οδηγησα στην Ευρώπη αυτό δε θα γινόταν με την καμία. Εκεί εφόσον έχεις ενημερώσει ότι θες να αλλάξεις λωρίδα ή θες να μπεις στην Ε.Ο από κάποια είσοδο κόβουν και σε αφήνουν. Η νοοτροπία και παιδια είναι να αφήνουν χώρο ώστε μην υπάρξει ακινητοποιηση οχήματος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αν υπάρχει απόσταση της προκοπής που απλά αφήνοντας το γκάζι ή πατώντας ελάχιστα το φρένο γίνεται η δουλειά, το βρίσκω λογικό, αλλά προφανώς δεν μιλάμε για αυτές περιπτώσεις...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα έτσι και τηρήσεις απόσταση, ειδικά σε μπουρδέλα όπως η Αθήνα, τσούπ μπαίνει άλλος ενδιάμεσα. Μπορεί να χρειαστεί μετά από κανα χιλιόμετρο οχι απλά να ακινητοποιηθείς άλλα να χρειαστεί να βάλεις και όπισθεν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ειπατε και θα το ξαναγράψω. 

Αυτό που βγάζεις φλας να αλλάξεις λωρίδα, είναι ο άλλος 1000 μέτρα μακριά και πατάει γκάζι για να μη περάσεις είναι τραγικό. 

Σιγουρα το φλας δεν υποχρεώνει κανέναν να πατήσει φρένο ή να αφησει τον άλλο να περάσει, αλλά εδώ το φλας αποτελεί αφορμη να πατησουμε γκάζι, μη και μας καθυστερήσει ο «μλκς που του ρθε να αλλάξει λωριδα».

Αποτέλεσμα αυτης της ανόητης νοοτροπίας είναι να δημιουργουνται ατυχήματα, διοτι ο άλλος προσπαθει για κανα χιλιομετρο να αλλάξει λωρίδα, δε μπορει και σκάει πάνω σε καναν άλλο στη τελευταια του προσπάθεια.

Το χειρότερο δε είναι η φάση που τον βλέπεις τον άλλο, να προσπαθει να αλλάξει λωρίδα και όχι απλά δε τον αφηνεις αλλά θα πέσεις πάνω του διοτι «θα με πληρώσει. Αυτος φταίει».

Γενικά οδηγουμε πολύ επιθετικά στην Ελλάδα. Μονο οι Ιταλοι και οι Τουρκοι είναι χειρότεροι από εμάς.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

True dat Death Lord...

 

Ίδια φάση, ο τύπος που σε δρόμο 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση πάει στην δεξιά λωρίδα (που συνήθως υπάρχουν παρκαρισμένα) και χώνεται κάθε τρεις και λίγο στην αριστερή με την απαίτηση του έβγαλα φλας μόνο και μόνο για να γλυτώνει την ουρά/κίνηση στην αριστερή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα η αριστερη ειναι η λωριδα των αργων στην Ελλαδα και την Αγγλια

Η δεξια παντα αδεια εκτος κι αν πεσεις στους ταριφες που ψαχνονται

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κορυφαιο που μου εχει τυχει;

 

Εγω με το δικο μου στη μεσαία , ο τοτε φιλος μου στη δεξια κι ερχεται κ περναει ενας τυπος αναμεσα μας!!!! Αν θυμαμαι καλα ειχε τζίμυ. Στη Βουλιαγμενη εγινε αυτο .

 

Πραγματικα επική ελληνικη στιγμη.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα η αριστερη ειναι η λωριδα των αργων στην Ελλαδα και την Αγγλια

Η δεξια παντα αδεια εκτος κι αν πεσεις στους ταριφες που ψαχνονται

 

Αυτό το πράγμα είναι αδιανόητο έτσι;

 

Εγώ στη Βουλιαγμένης συνήθως χρησιμοποιώ μόνο τη δεξιά λωρίδα (και σχεδόν πάντα βιάζομαι).

 

Ήθελα να 'ξερα, μία-δύο-τρεις-δέκα-πενήντα, ακόμα να πάρουν χαμπάρι ότι χρησιμοποιώντας την αριστερή καθυστερούν;

Δε λέω να τη χρησιμοποιούν παρά μόνο για προσπέραση, αυτό έλειπε να οδηγήσουν όπως ορίζει ο ΚΟΚ.

Αλλά δε βλέπουν ότι οι άλλοι στη δεξιά τους προσπερνούν;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντα στη δεξια οδηγω για να μπορω να πηγαινω γρηγορα

στην αριστερη συνηθως ειναι κατι μπαρμπες με αυτοκινητα 70-80 ιππων και 2-3 αεροτομες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Καλα η αριστερη ειναι η λωριδα των αργων στην Ελλαδα και την Αγγλια

Η δεξια παντα αδεια εκτος κι αν πεσεις στους ταριφες που ψαχνονται

Μιλάω για φάσεις όπως πχ η Λ.Πεντέλης που η δεξιά έχει παρκαρισμένα κάθε κάμποσα μέτρα κι η αριστερή ουσιαστικά γίνεται η μοναδική λωρίδα κυκλοφορίας (2 λωρίδες όχι 3+ όπως η Βουλιαγμένης). Εκεί υπάρχουν τύποι που πάνε στην δεξιά και χώνονται με το ζόρι στην αριστερή (και ξανά πίσω στη δεξιά μετά) κάθε φορά που βρίσκουν παρκαρισμένο/εμπόδιο μπροστά τους, μόνο και μόνο για να μην τρώνε την ουρά/κίνηση της αριστερής...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκηνικό πρίν μερικούς μήνες.Δεν είχε ξημερώσει,είμαι σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης που έχει κράσπεδο στην μέση.Απο την στιγμή που μπήκα σε αυτόν τον δρόμο,περίπου στα 250-300 μέτρα θα έστριβα σε άλλον δρόμο δεξιά.Ξαφνικά βλέπω φώτα αυτοκινήτου να έρχονται πάνω μου.Εκοψα οσο πιο δεξιά μπορούσα γιατί θα έπεφτε πάνω μου.Ο τύπος είχε μπεί στο αντίθετο ρεύμα.Πιθανότατα μεθυσμένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...