Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η κόντρα στο φανάρι δε λέει κάτι για τον οδηγό, για το αυτοκίνητο μόνο λέει και αυτά λίγα. Δε νομίζω να έπαιρνε κανείς ένα lada με 400 άλογα αντί για ένα σύγχρονο με 180

  • Απαντ. 590
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Νιώθεις οτι με 50άρι "πατάς" κάποιον με 106-saxo ,rallye 1.3 σου λέω εγώ, όχι τα 1.6 και πιστεύεις οτι κοιμάται ο άλλος?

Ακόμα και τάβλα να βάλεις στο 50άρι για να ξαπλώσεις μπρούμυτα και να ζυγίζεις 30 κιλά με τα ρούχα και τα παπούτσια, αυτό που λες απλά δεν γίνεται.

Στα πρώτα 2 μέτρα ίσως, στο 400άρι απλά ποτέ.

μιλάμε για φανάρι σε φανάρι και όχι μεγάλη απόσταση και ναι σε εκκίνηση του τη λέω στο 306 και μετά όταν πάει να με φτάσει φτάνουμε στο φανάρι και δεν μίλησα για μεγάλη απόσταση και σχεδόν κάθε μέρα γίνετε αυτό και τώρα αν λες ότι δεν γίνετε και όμως γίνετε αν το σκούτερ είναι καλοστημένο με μηχανή polini και 21 delordo καρμπιρατέρ που οι μάρκες και πάλι δεν λέτε τίποτα.

Δεν ξέρω τι λες αλλα με golf 5 380 αλογα, saxo τετραπετάλουδο στην συγγρού αρχίσαμε να το μαζεύουμε στα 190... Σε στροφές δεν θα είχε καμια επαφή αλλα στην ευθεία πηγαινε. Στο λέω για να μην νομίζεις πως με 250 αλογα εισαι ο βασιλιάς της ασφάλτου.

Αυτό που ειπα πριν πως τα αλογα εχουν γίνει στραγγάλια και εχουμε πάθει ανοσια σε νουμερα ειναι αληθεια. Οταν παίρνεις αμαξι διλιτρο απο το εργοστάσιο 265 αλογα (βλεπε audi s3) και με φιλτρο προγραμμα εξατμιση πας ανετα 350-360 και αυτο ειναι το καθημερινό σου αμάξι καταλαβαίνεις τι κυκλοφορεί εκεί έξω.

δεν είπα ότι είμαι βασιλιάς και ούτε κολλάω σε κανέναν για να το παίξω γρήγορος και το αμάξι το έχω για τη δίκη μου κα*λα και μόνο άλλα σου μιλάω για άτομα με εργοστασιακό αμάξια και σε άθλια κατάσταση που το παίζουν Schumacher. έχω κάτσει σε fiesta πειραγμένο και κουβάς κουβάς άλλα σκότωνε. 

Δημοσ.

μιλάμε για φανάρι σε φανάρι και όχι μεγάλη απόσταση και ναι σε εκκίνηση του τη λέω στο 306 και μετά όταν πάει να με φτάσει φτάνουμε στο φανάρι και δεν μίλησα για μεγάλη απόσταση και σχεδόν κάθε μέρα γίνετε αυτό και τώρα αν λες ότι δεν γίνετε και όμως γίνετε αν το σκούτερ είναι καλοστημένο με μηχανή polini και 21 delordo καρμπιρατέρ που οι μάρκες και πάλι δεν λέτε τίποτα.

 

Δηλαδή το αμάξι έκανε κανονική εκκίνηση, με τις στροφές που πρέπει, σβέλτες αλλαγές και στην ώρα τους ... και ήσουν μπροστά; Με το 50άρι scooter; Αυτό ούτε παπί 125cc δε μπορεί να το κάνει, πόσο μάλλον 50άρι... scooter. 

 

Ή απλά ο τύπος άφησε το μοτέρ να στροφάρει παραπάνω, εσύ άκουγες το "βουυυ" και λες "α, με κοντράρει";

 

Γιατί μια φορά κι εγώ ήμουν μ' ένα φιλαράκι κι έπαιζα κοφτίδια με το αμάξι και νόμιζε ένας με scooter ότι τον έτρεχα. Ε, αφού κατάλαβα ότι είχε όρεξη, ξεκίνησα κανονικά, πέρασα το επόμενο φανάρι, κι εκείνον... τον έπιασε κόκκινο.  :P

 

Τα μικρά μηχανάκια, δεν είναι γρήγορα, απλά σβέλτα είναι. Δίνουν την αίσθηση του γρήγορου κυρίως λόγω των συνθηκών της πόλης. Δίπλα - δίπλα με αυτοκίνητο απλά εξαφανίζονται (ακόμα και βελτιωμένα να είναι). 

Δημοσ.

Δηλαδή το αμάξι έκανε κανονική εκκίνηση, με τις στροφές που πρέπει, σβέλτες αλλαγές και στην ώρα τους ... και ήσουν μπροστά; Με το 50άρι scooter; Αυτό ούτε παπί 125cc δε μπορεί να το κάνει, πόσο μάλλον 50άρι... scooter.

 

Ή απλά ο τύπος άφησε το μοτέρ να στροφάρει παραπάνω, εσύ άκουγες το "βουυυ" και λες "α, με κοντράρει";

 

Γιατί μια φορά κι εγώ ήμουν μ' ένα φιλαράκι κι έπαιζα κοφτίδια με το αμάξι και νόμιζε ένας με scooter ότι τον έτρεχα. Ε, αφού κατάλαβα ότι είχε όρεξη, ξεκίνησα κανονικά, πέρασα το επόμενο φανάρι, κι εκείνον... τον έπιασε κόκκινο. :P

 

Τα μικρά μηχανάκια, δεν είναι γρήγορα, απλά σβέλτα είναι. Δίνουν την αίσθηση του γρήγορου κυρίως λόγω των συνθηκών της πόλης. Δίπλα - δίπλα με αυτοκίνητο απλά εξαφανίζονται (ακόμα και βελτιωμένα να είναι).

Σε εκκίνηση μιλάμε.

Δημοσ.

Δηλαδή το αμάξι έκανε κανονική εκκίνηση, με τις στροφές που πρέπει, σβέλτες αλλαγές και στην ώρα τους ... και ήσουν μπροστά; Με το 50άρι scooter; Αυτό ούτε παπί 125cc δε μπορεί να το κάνει, πόσο μάλλον 50άρι... scooter. 

 

Ή απλά ο τύπος άφησε το μοτέρ να στροφάρει παραπάνω, εσύ άκουγες το "βουυυ" και λες "α, με κοντράρει";

 

Γιατί μια φορά κι εγώ ήμουν μ' ένα φιλαράκι κι έπαιζα κοφτίδια με το αμάξι και νόμιζε ένας με scooter ότι τον έτρεχα. Ε, αφού κατάλαβα ότι είχε όρεξη, ξεκίνησα κανονικά, πέρασα το επόμενο φανάρι, κι εκείνον... τον έπιασε κόκκινο.  :P

 

Τα μικρά μηχανάκια, δεν είναι γρήγορα, απλά σβέλτα είναι. Δίνουν την αίσθηση του γρήγορου κυρίως λόγω των συνθηκών της πόλης. Δίπλα - δίπλα με αυτοκίνητο απλά εξαφανίζονται (ακόμα και βελτιωμένα να είναι). 

 

Αν μιλάει για δίχρονο 50ρι (που δεν θα είναι 50 άλλα 70) φτιαγμένο με ΣΩΣΤΗ μετάδοση κοντή για επιταχύνσεις και σωστά ελατήρια στο συμπλέκτη για να ξεκινάει αμέσως, πχ aerox yamaha ή aprilia sr που είναι πανάλαφρα, απλά δε πιάνονται στα φανάρια, χτυπάνε τα 80 σε λίγα δεύτερα, δουλεύουν σε 12κ στροφές και βγάζουν σχεδόν 15 άλογα σε λίγότερα από 100 κιλά όχημα, δε σου έχει τύχει απλώς για να το πιστέψεις. Ήταν η μόνη φορά που πραγματικά γούσταρα την οδήγηση Αθήνα όταν οδήγησα ένα τέτοιο.

Δημοσ.

Αν μιλάει για δίχρονο 50ρι (που δεν θα είναι 50 άλλα 70) φτιαγμένο με ΣΩΣΤΗ μετάδοση κοντή για επιταχύνσεις και σωστά ελατήρια στο συμπλέκτη για να ξεκινάει αμέσως, πχ aerox yamaha ή aprilia sr που είναι πανάλαφρα, απλά δε πιάνονται στα φανάρια, χτυπάνε τα 80 σε λίγα δεύτερα, δουλεύουν σε 12κ στροφές και βγάζουν σχεδόν 15 άλογα σε λίγότερα από 100 κιλά όχημα, δε σου έχει τύχει απλώς για να το πιστέψεις. Ήταν η μόνη φορά που πραγματικά γούσταρα την οδήγηση Αθήνα όταν οδήγησα ένα τέτοιο.

Aerox έχω 50αρι με 21delordo.

  • Like 1
Δημοσ.

O ανηψιός μου έχει ένα τρίκυκλο ποδηλατάκι, που κάνει τον "γύρο" της πυλωτής σε χρόνο d/t. Ταχύτερα απο οποιοδήποτε αυτοκίνητο (φυσικά λόγω του στενού χώρου), κερδίζει και Ferrari F1. Όταν μεγαλώσει, να του πω να λέει οτι πάταγε Ferrari?

Ομοίως, η απόσταση απο φανάρι σε φανάρι, εμένα δεν μου λέει προσωπικά κάτι. Ξέρω φανάρι που έχει απόσταση απο το άλλο 25 μέτρα, ξέρω και αλλο που έχει απόσταση 2Km. Γι'αυτό ακριβώς τον λόγο, όταν μετράμε επιδόσεις, μετράμε 0-100, μετράμε το 400άρι, μετράμε τον χρόνο που κάνει να ολοκληρώσει το όχημα, ολόκληρο γύρο πίστας κ.ο.κ.

Απο εκεί και πέρα, παίζουν και άλλα πράγματα, όπως το power to weight ratio. Είναι αδύνατον λοιπόν, στο 400άρι ή στο χιλιόμετρο, ένα δίκυκλο με δύναμη 10 ίππων στα 100 κιλά (χωρίς τον αναβάτη) να μπορεί να κερδίσει αμάξι (με περισσότερες ρόδες - και άρα καλύτερη πρόσφυση) με 120 ίππους στα 950 κιλά (χωρίς τον οδηγό).

Για οποιονδήποτε αμφισβητεί τα παραπάνω, (ειδικά ο TS που έχει τα 306 για πρωινό), μπορεί κάλλιστα να το πει, και να σκάσω μύτη με 306 και μια go pro (για να ανέβει το βιντεάκι youtube καπάκι) και να δούμε το κατα πόσο ισχύουν αυτά που λέει.

Και ξανατονίζω, οι συνθήκες κόντρας είναι συγκεκριμένες, ούτε μέσα σε τηλεφωνικό θάλαμο, ούτε απόσταση απο φανάρι σε φανάρι.

Στο μόνο που κερδίζει το οποιοδήποτε 50άρι (με καρμπυρατέρ , εκκεντροφόρους ή/και turbo) είτε 106 gti είτε 306 gti είναι στην ηχορύπανση.

  • Like 4
Δημοσ.

O ανηψιός μου έχει ένα τρίκυκλο ποδηλατάκι, που κάνει τον "γύρο" της πυλωτής σε χρόνο d/t. Ταχύτερα απο οποιοδήποτε αυτοκίνητο (φυσικά λόγω του στενού χώρου), κερδίζει και Ferrari F1. Όταν μεγαλώσει, να του πω να λέει οτι πάταγε Ferrari?

Ομοίως, η απόσταση απο φανάρι σε φανάρι, εμένα δεν μου λέει προσωπικά κάτι. Ξέρω φανάρι που έχει απόσταση απο το άλλο 25 μέτρα, ξέρω και αλλο που έχει απόσταση 2Km. Γι'αυτό ακριβώς τον λόγο, όταν μετράμε επιδόσεις, μετράμε 0-100, μετράμε το 400άρι, μετράμε τον χρόνο που κάνει να ολοκληρώσει το όχημα, ολόκληρο γύρο πίστας κ.ο.κ.

Απο εκεί και πέρα, παίζουν και άλλα πράγματα, όπως το power to weight ratio. Είναι αδύνατον λοιπόν, στο 400άρι ή στο χιλιόμετρο, ένα δίκυκλο με δύναμη 10 ίππων στα 100 κιλά (χωρίς τον αναβάτη) να μπορεί να κερδίσει αμάξι (με περισσότερες ρόδες - και άρα καλύτερη πρόσφυση) με 120 ίππους στα 950 κιλά (χωρίς τον οδηγό).

Για οποιονδήποτε αμφισβητεί τα παραπάνω, (ειδικά ο TS που έχει τα 306 για πρωινό), μπορεί κάλλιστα να το πει, και να σκάσω μύτη με 306 και μια go pro (για να ανέβει το βιντεάκι youtube καπάκι) και να δούμε το κατα πόσο ισχύουν αυτά που λέει.

Και ξανατονίζω, οι συνθήκες κόντρας είναι συγκεκριμένες, ούτε μέσα σε τηλεφωνικό θάλαμο, ούτε απόσταση απο φανάρι σε φανάρι.

Στο μόνο που κερδίζει το οποιοδήποτε 50άρι (με καρμπυρατέρ , εκκεντροφόρους ή/και turbo) είτε 106 gti είτε 306 gti είναι στην ηχορύπανση.

 

http://cdn.toperiodiko.gr/wp-content/uploads/2015/09/Albert-Einstein-genius.jpg

Δημοσ.

Και επειδή ποτε δεν ξέρεις απο που θα σου ερθει... πάρτε ενα Lada 400 αλογάκια :).

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jks9ZF-YS0I

 

Προσπαθήστε να διακρίνεται το εγκεφαλικό του τύπου μεσα στην porsche προς το τέλος του βιντεο :P

 

Ναι γιαυτο το ειπα

Αλλα ποιος θα το επαιρνε ακομα και 1000 αλογα να ειχε?

Επισης δε θα ηθελα να ειμαι μεσα σε αυτο σε δρομο με στροφες

Δημοσ.

Αν μιλάει για δίχρονο 50ρι (που δεν θα είναι 50 άλλα 70) φτιαγμένο με ΣΩΣΤΗ μετάδοση κοντή για επιταχύνσεις και σωστά ελατήρια στο συμπλέκτη για να ξεκινάει αμέσως, πχ aerox yamaha ή aprilia sr που είναι πανάλαφρα, απλά δε πιάνονται στα φανάρια, χτυπάνε τα 80 σε λίγα δεύτερα, δουλεύουν σε 12κ στροφές και βγάζουν σχεδόν 15 άλογα σε λίγότερα από 100 κιλά όχημα, δε σου έχει τύχει απλώς για να το πιστέψεις. Ήταν η μόνη φορά που πραγματικά γούσταρα την οδήγηση Αθήνα όταν οδήγησα ένα τέτοιο.

 

Κοίτα, άμα έχεις αλλάξει κινητήρα, μετάδοση, συμπλέκτη και ό,τι άλλο έχει πάνω (λες κι έμεινε τίποτε άλλο) ποιο το νόημα της σύγκρισης; Δεν υπάρχει καμία σχέση με το αρχικό όχημα, μιλάμε για custom project πλέον με μοναδικό στόχο τις επιταχύνσεις, όχι για τυπικό "μηχανάκι 50cc". 

 

Αν δώσουμε την ίδια "ελευθερία μετατροπών" και στο αυτοκίνητο και καταλήξουμε με ροπές και πρόσφυση στο θεό, πάλι δε θα 'χει καμία ελπίδα το μηχανάκι.

  • Like 1
Δημοσ.

Μου σπασε τα νευρα ένας χθες. Αττική οδό, πολύ κίνηση, κινούμαι αναγκαστικά μεσαία λωρίδα, διότι στη δεξιά είχε κομβόι φορτηγών (καλά αυτοί δεν έχουν συγκεκριμένες ωρες που πρέπει να κυκλοφορουν), στο όριο ταχύτητας εγω, κολλημένος ο άλλος πίσω, να κορνάρει για να πάω εγω δεξιά με το κομβόι που πήγαιναν με 50, ενώ απλά μπορούσε να με προσπεράσει απο την αριστερή λωρίδα.

Και αφου προσπέρασε κόλλησε και σε μια μηχανή λίγο πιο κάτω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γυρνώντας από Ροβιές στην Εύβοια, στο δρόμο που πάει παράλληλα στο ποτάμι καμιά 40ρια χιλιόμετρα από τη Χαλκίδα, που είναι όλο στροφές και με το ζόρι πας πάνω από 40-50, να κάνουν προσπεράσεις στην κυριολεξία στα τυφλά καπάκια πριν τη στροφή.

Τρεις φορές μετά από στροφή είδα τζιπάκι/smart/φορτηγάκι να έρχεται κατά πάνω μου, τη μια πλακωθήκαμε στα φρένα αλλιώς θα είχαμε τσουγκρίσει στάνταρ.

Δεύτερο σκηνικό, περιλαμβάνει και εμάς στους «επικίνδυνους και εκνευριστικούς» αυτό, κυρίως λόγω της συμπεριφοράς μας:

Ένα βράδυ στο δρόμο για Αιδηψό έγινε το εξής χαριτωμένο. Σε σχετικά δύσκολο δρόμο (όχι επικίνδυνο, απλά δεν τον ξέραμε και πηγαίναμε σχετικά σιγά, ~50χαω) κολλάει πίσω μας κάγκουρας με κάμπριο και με τα συνηθισμένα κακοτοποθετημένα xenon. Οδηγούσε η κοπέλα η οποία είχε καραστραβωθεί, το ίδιο και εγώ όταν γύρισα να του κάνω νόημα με τα φώτα στην κυριολεξία πόνεσα, αφού πίστεψα πως μας είχε ανάψει τα μεγάλα. Εννοείται κολλημένος στο μέτρο έτσι; Αθηναίος.

(το λέω απλά γιατί ΟΛΟΙ οι οδηγοί που συναντήσαμε με πινακίδες από Χαλκίδα ήταν κομπλέ)

Σε κάποια στιγμή προσπερνάει (guess it, πάνω σε στροφή) και η κοπελιά κάνει το λάθος να του αναβοσβήσει μια φορά τα φώτα. Και καλά για να του δείξει πως την γκάβωσε (μαλακία #1 - ίσως, τώρα που το σκέφτομαι πιο ψύχραιμα, αν και εγώ θα είχα καντηλιάσει). Ο κύριος σηκώνει μια μούτζα προς τα πίσω, η κοπελιά τα παίρνει και ξανά αναβοσβήνει φώτα. Εκεί αρχίζουν τα ωραία.

Ο άνθρωπος ΚΟΚΑΛΩΝΕΙ άμεσα το αμάξι, ευτυχώς η δικιά μου δεν είναι ηλίθια και κρατούσε απόσταση. Γυρίζει πίσω και αρχίζει να βρίζει, κωλοδάχτυλα and all. Μέσα στον πανικό της μην κατέβει κάτω, δεν ξέρεις και που πέφτεις μέσα στην ερημιά, η κοπελιά γυρίζει να σιγουρευτεί πως ο από πίσω μας έχει σταματήσει και δεν μας προσπερνάει, και του κάνει προσπέραση. Εγώ κόβω κίνηση 45ρης, με το γκομενάκι δίπλα, που προφανώς θέλει να κάνει το κομμάτι του γιατί είναι ο μόνος άνδρας στον κόσμο που υποφέρει από φθόνο του πέους. Του πετάω ένα «μας γάμησες με τα κωλόφωτα σου ρε μαλάκα» (μαλακία #2) ενώ έλεγε κάτι για καρκίνους (!) και γκρεμούς. 

Από εκεί και πέρα και για περίπου 4 χιλιόμετρα, λίγο πριν μπούμε Αιδηψό, μας έχει κολλήσει στο μισό μέτρο γκαζώνοντας, με τα μεγάλα φώτα αναμμένα. Ακόμα χειρότερα από πριν. Κάναμε άκρη να φύγει, εκεί κολλημένος πίσω μας. Φάση να φοβάσαι να πατήσεις φρένο πριν από στροφή μην πέσει ο μαλάκας πάνω σου. Πρώτη φορά είχα τρομάξει τόσο πολύ με τον τρόπο που μας κολλούσε, έφτασα σε σημείο να πάρω τους μπάτσους και να τους δώσω πινακίδα. Όταν με είδε πως γύρισα προς τα πίσω με το κινητό (δεν μπορούσα να βγάλω βίντεο, απλά ήθελα να πιστέψει πως μπορούσα, να το πω μαλακία #3), κάνει εκ νέου προσπέραση -πάνω σε στροφή- και εξαφανίζεται.

In retrospect ίσως έπρεπε να τον είχαμε γράψει στα παπάρια μας εξαρχής, πραγματικά αν οδηγούσα εγώ με τα νεύρα που είχα εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω αν και τι θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά. 

Επεξ/σία από akpe
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...