vasilissouvlaki Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Εμένα μου την δίνουν αυτοί οι επιστήμονες με τα 106 306 saxo που το παίζουν οδηγαρες και σου λένε ότι σε πατάνε ενώ εσύ έχεις 3.0l v6 250+ άλογα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Από φανάρι σε φανάρι π.χ. δεν ξέρεις, μπορεί και να σε πατάνε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Να τον πατάω με σκούτερ 50αρι απο φανάρι σε φανάρι και θα με πατήσει με το αμάξι? Και μετά θα ξυπνήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Εμένα μου την δίνουν αυτοί οι επιστήμονες με τα 106 306 saxo που το παίζουν οδηγαρες και σου λένε ότι σε πατάνε ενώ εσύ έχεις 3.0l v6 250+ άλογα... αν κοντρολαρουν τον κουβα με 100-120+ στις στροφες, τοτε ειναι οδηγαρες. αν παλι ο κουβας ειναι 210-220 αλογακια, φανταζομαι τα 800 κιλα γινονται πυραυλος... τωρα να μας ελεγες οτι στο λιτρο βαζουμε κλιματισμο, αυτοματο πιλοτο και παμε με το σακακι ατσαλακωτο αθηνα-σαλονικη σε 3.5 ωρες να καταλαβω... γενικως μην ασχολειστε με το τι εχουν ή δεν εχουν οι αλλοι... ειδικα στην ελλαδα το πουλ μουρ κ η επιμηκυνση πεους μεσω δανεικου αυτοκινητου ειναι φοβερο σπορ... το μονο καλο που εκανε η "κριση" ειναι η μειωση της πλεμπας που επιδεικνυεται & εμειναν μονο οι κλασικοι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Εγώ δεν κριτικαρω κανέναν και ούτε το τρόπο που οδηγεί αλλά όχι να μου λεει ο άλλος γιατί πας σιγά (σε δρόμο που κατεβενουν φορτηγά γεμάτα πυρήνα) και θα πηγαίνω οπως θέλω εγώ και παρκάρω ανθρώπινα χωρίς να ενοχλώ κανέναν. Φίλε μου η κρίση κρίση αλλά τη γκάζια μου θα τη παίξω αλλά ξέρω όμως το που και όχι στη πόλη ή σε στενά για να δείξω κάτι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Προφανώς και γνωρίζω ότι η αριστερή λωρίδα είναι για προσπέραση.Άμα διαβάσεις να σχόλια μου πουθενά δεν αναφέρω ότι ο άλλος οδηγός ήταν σωστός.Αλλά αυτό πάει εναλλάξ .. όσο υποχρεωμένος είσαι εσύ να πηγαίνεις με το μέγιστο όριο ταχύτητας άλλο τόσο υποχρεωμένος είναι ο άλλος να κάνει δεξιά για να περάσεις. Προσωπικά αν βρω κάποιον στην αριστερή λωρίδα να κάνει πικνικ θα περιμένω λίγο μήπως δεν έχει αντιληφθεί την παρουσία μου και αν δεν παίρνει χαμπάρι απλά θα περάσω από δεξιά ..ούτε κόρνες φώτα, να κολλήσω στο 1 μέτρο και μαλακίες . Στην Ελλάδα βλέπεις να είναι τελείως άδειος ο δρόμος και να κάθονται τέρμα αριστερά ..τι να πεις.Προσωπικά προτιμώ αυτους που κάθονται στην αριστερή λωρίδα πάρα αυτούς που νομίζουν ότι η αριστερή λωρίδα δεν έχει όριο και πάνε δίχως αύριο . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Εγω δεν τους προτιμω αυτους που καθονται επιτηδες αριστερα Γιατι σημαινει οτι 1) Ειναι ασχετοι απο οδηγηση 2) Ειναι επικινδυνοι 3) Εχουν αρρωστημενη νοοτροπια γαιδουριου 4) Εκνευριζουν τους υπολοιπους με αποτελεσμα να τους αναγκαζουν σε προσπερασεις απο δεξια ή στο αντιθετο ρευμα με μεγαλο κινδυνο να προκληθει ατυχημα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Εγώ όταν βλέπω από αριστερά ότι ο άλλος δεν παίρνει χαμπαρι ότι είμαι πίσω του σε σχετικά κοντινή απόσταση 4-5 μέτρα πετάω 1 φορά φώτα.αν δεν χαμπαριαζει πάω δεξια τον προσπερναω και ξανά μπαίνω αριστερά. Σιγά μην κάτσω να σκασω,σιγα μην νευριασω με τον κάθε οδηγό του σαββατοκύριακου. Όσο για κάτι saxo-punto-smart-rally- και λοιπά που μου κολλάνε από πίσω ή δίπλα κατά καιρούς γ να "παιξουμε" απλά τα αγνοω. Όταν ομως ειμαι αριστερά και πάω γρήγορα και έρθει ο άλλος και κολλήσει πίσω μ έτσι για σπάσιμο επειδή θέλει να τελικιασει το σημάδι του ε τότε ήρθε η ωρα να δει την πινακίδα μου και άντε γεια!Αν είναι κάτι πολυ δυνατό πάω πάσο και κάνω δεξιά Μέχρι εκεί που μας πέρνει πάντα όχι μαλακιες σε τέρατα! Πάντα με ασφάλεια! Ποτέ τρέξιμο σε στενακια ή σε δρόμους που δεν έχω τεράστια ορατότητα,η σε δρόμους που έχει κίνηση.τ α παραπάνω που είπα μόνο σε άδειες εθνικές ή άντε σε καμία αττική οδό πολυ αργά το βράδυ. Παίζουμε μόνο σε ευθείες και με φουλ ορατότητα και ποτέ σφήνες και λοιπές μαλακιες. Έτσι να το ξεμπουκωνουμε που και που το εργαλείο! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Προσωπικά αν βρω κάποιον στην αριστερή λωρίδα να κάνει πικνικ θα περιμένω λίγο μήπως δεν έχει αντιληφθεί την παρουσία μου και αν δεν παίρνει χαμπάρι απλά θα περάσω από δεξιά . γεια σου ρε μανκι εγγλεζε που προσπερνας απο δεξια μηπως εισαι και ολυμπιακος ; επιστημονας εισαι παντως ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Duck Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Εμένα μου την δίνουν αυτοί οι επιστήμονες με τα 106 306 saxo που το παίζουν οδηγαρες και σου λένε ότι σε πατάνε ενώ εσύ έχεις 3.0l v6 250+ άλογα... Δεν ξέρω τι λες αλλα με golf 5 380 αλογα, saxo τετραπετάλουδο στην συγγρού αρχίσαμε να το μαζεύουμε στα 190... Σε στροφές δεν θα είχε καμια επαφή αλλα στην ευθεία πηγαινε. Στο λέω για να μην νομίζεις πως με 250 αλογα εισαι ο βασιλιάς της ασφάλτου. Αυτό που ειπα πριν πως τα αλογα εχουν γίνει στραγγάλια και εχουμε πάθει ανοσια σε νουμερα ειναι αληθεια. Οταν παίρνεις αμαξι διλιτρο απο το εργοστάσιο 265 αλογα (βλεπε audi s3) και με φιλτρο προγραμμα εξατμιση πας ανετα 350-360 και αυτο ειναι το καθημερινό σου αμάξι καταλαβαίνεις τι κυκλοφορεί εκεί έξω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Εδώ είχα φίλο για καθημερινό αμάξι είχε evo 8αρι 600ps Βέβαια κάνεις δεν του κολλαγε ή μερικοί του πέταγαν ξερογκαζα να ψαρωσει αλλά μόλις παταγε γκάζι και ήσουν μέσα σ ερχόταν περίοδος από την επιτάχυνση χαχαχαχαχα 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Να τον πατάω με σκούτερ 50αρι απο φανάρι σε φανάρι και θα με πατήσει με το αμάξι? Και μετά θα ξυπνήσει. Νιώθεις οτι με 50άρι "πατάς" κάποιον με 106-saxo ,rallye 1.3 σου λέω εγώ, όχι τα 1.6 και πιστεύεις οτι κοιμάται ο άλλος? Ακόμα και τάβλα να βάλεις στο 50άρι για να ξαπλώσεις μπρούμυτα και να ζυγίζεις 30 κιλά με τα ρούχα και τα παπούτσια, αυτό που λες απλά δεν γίνεται. Στα πρώτα 2 μέτρα ίσως, στο 400άρι απλά ποτέ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Ο άλλος έχει 50αρακι φτιαγμενο για dragster μάλλον..... Και έχει μοτέρ hayabusa.. Πλακιτσα κάνω έτσι; Μην θιχτητε μερικοί. 50αρακι και πατάει κόσμο! Χχαχααχχα Σαν μερικούς που έχουν μπομπο και νομίζουν ότι έχουν κανενα Κ9 και ψαρωνουν επειδή κάνουν σφήνες.χαχαχααχχα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Εν τω μεταξύ αυτό το βίντεο που πόσταρε ο mclein στο παραδίπλα νήμα, είναι λες και το πόσταρε για τον vasilissouvlaki :Ρ Το 350Z πηγαίνει με ~200χλμ/ώρα αν δείτε, όταν τον περνάει σα σταματημένο το Golf. Αμέσως μετά, το Nissan κοντεύει τα 220 όταν το Golf επιταχύνει κι άλλο 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2016 Εμ βέβαια αν ο καθένας μας βάζει σε ένα lada μοτέρ από F16 έτσι θα πήγαινε Ωραίο πάντως κομμάτια πάει και πουλάς και εφέ ότι είσαι αργός στα φανάρια και φεύγεις με σουζα με το αμάξι από την επιτάχυνση αλλά ψαλτης Φτάνεις στα επόμενα φανάρια και έχει παραμόρφωση στο σασί από την δύναμη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις