tsourakis13 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Στη τελευταία 24ωρη απεργία του μετρό είχα πάει για μια δουλειά κοντά στη ΓΑΔΑ. Όλη η Αλεξάνδρας ακίνητη και φυσικά είχε τροχονόμους να ρυθμίζουν την κυκλοφορία. Σε κάποιο σημείο λοιπόν περίμενα στο φαναρι στην αριστερή λωρίδα για να στρίψω αριστερά. Κάμποσοι από τη μεσαία είχαν ανάψει φλας για αριστερά αλλά λόγω της κίνησης δεν δημιουργούσαν μεγάλο πρόβλημα γιατί όπως είπα τα αμάξια ήταν ακίνητα. Κάποια στιγμή λοιπόν, τύπος ελληνάρας τρελός με μερσεντα ήταν στη δεξιά(!) και ανάβει φλας για να στρίψει αριστερά. Έχει κλείσει λοιπόν δεξιά και μεσαία λωρίδα και έχει σταματήσει δίπλα από τον τροχονόμο λέγοντας του ότι θέλει να στρίψει αριστερά. Μετά από μισό λεπτό διαπραγματεύσεων και κορναρισμάτων, τελικά έφυγε ευθεία ρίχνοντας μπινελίκια που δεν τον άφησε να στρίψει αριστερά στο φανάρι. Τι να πεις τώρα για αυτόν τον άνθρωπο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Πολλοί νομίζουν ότι η μερσεντε ή άλλο καλό αυτοκίνητο τους δίνει άλλο κύρος, δικαιώματα και αέρα ανωτερότητας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Εγώ φίλε λέω ότι όποιος πληρώνει πολλά τέλη κυκλοφορίας έχει προτεραιότητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Πολλοί νομίζουν ότι η μερσεντε ή άλλο καλό αυτοκίνητο τους δίνει άλλο κύρος, δικαιώματα και αέρα ανωτερότητας Δεν είναι θέμα αυτοκινήτου, αλλά αυτής της νοοτροπίας: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalogeros Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Εγώ φίλε λέω ότι όποιος πληρώνει πολλά τέλη κυκλοφορίας έχει προτεραιότητα Επίσης, μπορεί να παρκάρει όπου θέλει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TRILOBYTER Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 H περιφερειακή όραση δεν φτάνει και έτσι συμβαίνουν τα ατυχήματα ..2 φορές είναι το λιγότερο που πρέπει να κοιτάξεις πριν προχωρήσεις .Δυστυχώς οι ελληναράδες το στοπ το έχουν ως εξής , πάω κανονικά και άμα λάχει σταματάω τελευταία στιγμή και άντε εσύ που έχεις προτεραιότητα να εμπιστευτείς τον άλλον ότι θα σταματήσει . Όσο για τους καθρέπτες προφανώς δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει το νεκρό σημείο όπου δεν μπορείς να δεις άμα υπάρχει όχημα δίπλα σου. Εδω που μενω ολοι οσοι εχουν προτεραιοτητα σταματανε γιατι ξερουν οτι κυκλοφορουν πολλοι μαλακες που δε σεβονται τα στοπ. Εγω η παιζω τα φωτα, η αφηνω το γκαζι η κορναρω λιγουλακι ισα να ακουστει οταν ειμαι σε κεντρικο με πολλα στενα που εχουν στοπ. Εχουν γινει πολλα ατυχηματα εδω κυριως λογω ατομων που δε ξερουν τι ειναι το στοπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Irene.j Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Εδω που μενω ολοι οσοι εχουν προτεραιοτητα σταματανε γιατι ξερουν οτι κυκλοφορουν πολλοι μαλακες που δε σεβονται τα στοπ. Εγω η παιζω τα φωτα, η αφηνω το γκαζι η κορναρω λιγουλακι ισα να ακουστει οταν ειμαι σε κεντρικο με πολλα στενα που εχουν στοπ. Εχουν γινει πολλα ατυχηματα εδω κυριως λογω ατομων που δε ξερουν τι ειναι το στοπ. Μπορει να μην ξερουν αγγλικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DYEL Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Πριν κατι μερες ημουν σταματημενος σε φαναρι και ερχετε κλασσικα ενα μηχανακι και σταματαει μπροστα μου. Ερχετε πρασινο λοιπον και μενω πισω του για περιππου 200 μετρα,μετα απο αυτη την αποσταση ειναι ενας πιο ανοιχτος δρομος (επειδη δεν παρκαρουν ουτε στην μια ουτε στην αλλη λοριδα) αλλα ειναι μιας λωρίδας και μια απο την αλλη μερια. Δρομος που ανετα πηγαινεις με 60 με ασφαλεια ο κύριος με το μηχανακι να πηγαίνει 30 στη μεση τις λωρίδας,σε σημειο που πρεπει να παταω φρενο ενω πηγαίνω με 40. Αυτο διηρκησε σε για περιπου 1km και δεν μπορουσα να κανω προσπεραση,περα απο το οτι θα ηταν παρανομο ειχε συνεχεια αμαξια στην αλλη λωριδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Eντός κατοικημένης περιοχής το όριο είναι 50 χιλιόμετρα , και μιλάμε για όριο ταχύτητας και όχι για ταχύτητα την οποία είσαι υποχρεωμένος να έχεις. Σίγουρα μπορεί να είναι ενοχλητικό να έχεις κάποιον που πάει αργά μπροστά σου αλλά είναι ακόμα ποιο ενοχλητικό και επικίνδυνο να έχεις κάποιον πίσω σου που βιάζεται και δεν μπορεί να κρατήσει σταθερή ταχύτητα . Φρένο πάταγες γιατί προφανώς δεν έχεις την ικανότητα να ελέγξεις την ταχύτητα του οχήματος σου, επιλέγοντας την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και με το φρένο του κινητήρα μπορείς να διατηρήσεις σταθερή ταχύτητα. Ο κύριος μπορεί να ήταν νέος οδηγός η απλά να τηρεί το όριο ταχύτητας , πολύ σωστά καθόταν στο κέντρο της λωρίδας για να αποτρέψει μια επικίνδυνη προσπέραση . Να σου υπενθυμίσω πως η απόσταση που προσπερνάς ένα μηχανάκι είναι η ίδια με αυτή που θα αφήσεις για να προσπεράσεις ένα αμάξι. Βλέπω πολλούς οδηγούς να κολλάνε πίσω από μηχανάκια και να κάνουν επικίνδυνες προσπεράσεις για να φτάσουν ποιο γρήγορα στο επόμενο φανάρι...πόσο χαζό είναι αυτό ; απλά καις τσάμπα βενζίνη και βάζεις την ζωή των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου σε κίνδυνο .Ότι και να κάνεις μέσα στην πόλη δεν υπάρχει περίπτωση να πας φτάσεις στο προορισμό σου ποιο γρήγορα από ένα μηχανάκι ...όποιος έχει έστω και λίγη οδηγική εμπειρία το έχει διαπιστώσει. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tehAllantin Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Η οδήγηση χρειάζεται εκτός από τις minimal γνώσεις ΚΟΚ (hur hur hur) και αυτο που λεμε common sense, με λιγα λόγια, ΔΕΝ. Παλι καλά που έχω να οδηγήσω Ελλάδα από το 12 (με μικρές εξαιρέσεις στις διακοπές μου) και γενικά η οδικη συμπεριφορά των ξένων καμία σχέση. (Ενα "αρνητικό" ειναι ο τροπος που εχουν τους δρομους στη Σουηδια. Διπλή λωρίδα, γινεται μονή για Χ χλμ, μετά πάλι διπλή για Χ χλμ κ.ο.κ. Το φιλαρακι λεει οτι έτσι μειώσαν τα ατυχήματα αλλά εμένα μου φαίνεται πιο επικινδυνο, γιατί με ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΟΓΙΚΗ, αν εχεις φορτηγα μπροστά σου, θα "τρέξεις" να τα περάσεις στη διπλή για να μην τα εχεις να σε χασομεράνε στη μονη. Επισης, προσπερνάνε με 100, ενώ αυτος που προσπερνάνε πά'ει με 99 ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Σάββατο πρωί (~7:30) στην Αθηνών - Λαμίας. Πίσω μου υπάρχει μια Boxster την οποία είχα παρατηρήσει να μπαινοβγαίνει όπου σκατά χώραγε το αμάξι. Δηλαδή απ'την αριστερή να πηγαίνει καρφί στη δεξιά, απ' τη δεξιά να μπαίνει ΛΕΑ, απ'τη ΛΕΑ ξανά καρφί αριστερά, τέλος πάντων έκανε ένα όμορφο και απρόβλεπτο ζιγκ-ζαγκ. Εν τω μεταξύ εγώ έχω ξεκινήσει προσπέραση σε νταλίκα, κι εκείνη τη στιγμή μάλλον δε θα 'βρισκε χώρο να περάσει ανάμεσα από 2-3 αμάξια από τα δεξιά, οπότε ήρθε πίσω μου. Μου παίζει τα φώτα ενώ πλησιάζει, λέω οκ, "ειδοποιεί" για να μη κάτσω μπάστακας εκεί, να βγω απ' τη λωρίδα μόλις τελειώσω την προσπέραση. Αμ δε... ξανά τα φώτα, 2-5-10-1000 φορές, ενώ μπαστακώνεται πίσω μου. Τόσο κοντά όσο σε παρκάρισμα. Και κόρνα φυσικά. Πηγαίναμε με >130. Και αναρωτιέμαι τι στο διάολο ήθελε; 1) Να κάνω δεξιά και να μπω κάτω απ' τη νταλίκα για να περάσει; Πρέπει να το 'χω δει στο The Fast & The Furious, μετράει, αλλά κωλώνω να το κάνω, sorry! 2) Να το σανιδώσω και να διακτινιστώ; Δε μου έχουν παραδώσει ακόμα τη Chiron που παρήγγειλα, πάλι sorry! Τη διάλεξα σε δύσκολο χρώμα βλέπεις! Ε ρε να μην παίρνει κοτσαδόρο το Polo, να δοκίμαζα πόσο καλά φρένα έχει η Boxster. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sargio01 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Βγάλ' του έντονη χειρονομία "τί θες;" να καταλάβει οτι σου την έσπασε με τον παραλογισμό του. Πιάνει, πραγματικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Βγάλ' του έντονη χειρονομία "τί θες;" να καταλάβει οτι σου την έσπασε με τον παραλογισμό του. Πιάνει, πραγματικά. Εγώ σε αυτούς βγάζω χεράκι πάνω από την πανοραμική, με κWLοδαχτυλάκι να στριφογυρνάει, ενώ ταυτόχρονα χαζογελάω (για να με βλέπει απ' τον καθρέφτη). Δυστυχώς, μόνο έτσι αντιμετωπίζονται αυτά για να μην ανεβάσεις την πίεσή σου. Και δεν μιλάω για κάνα προσπέρασμα με 100 ενώ η νταλίκα πάει με 99, αλλά στα πλαίσια των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου... Στο θέμα μας όμως: Στενάκι στο Χαλάνδρι με παρκαρισμένα. Διασταύρωση με άλλο (μικρότερο) στενάκι, επίσης με παρκαρισμένα παντού. Το στενάκι αυτό έχει STOP. Επειδή δεν βλέπουν λόγω των ξεχειλισμένων παρκαρισμένων, ενώ γνωρίζω ότι έχουν STOP, επίσης γνωρίζω ότι έρχονται μέχρι την άκρη άκρη για να δουν, γι' αυτό κόβω και πάω προσεκτικά προκαταβολικά. Τύπος με παρέα μέσα, έρχεται με χαμηλή ταχύτητα, βλέπω τα φώτα του, συνεχίζω προσεκτικά. Ξαφνικά ενώ έχει φτάσει στην άκρη κοκκαλώνει. Σκέφτομαι, ΟΚ, μπορεί να μην με είχε δει, να κοίταζε αλλού κλπ... Τέλος πάντων, αφού σταμάτησε εγκαίρως και πριν φτάσει να ενοχλεί, συνεχίζω την ήσυχη πορεία μου. Όπως πέρναγε το αυτοκίνητό μου από το ύψος της μούρης του δικού του, ξαφνικά κορνάρει ενώ έχει σταματήσει. Σταματάω κι εγώ αμέσως (δεν ερχόταν κάποιος πίσω μου). Του κάνω, έντονα και λίγο ειρωνικά, αλλά χωρίς προσβολές και βρισιές. "ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΠ, ΤΙ ΚΟΡΝΑΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ???" Μου λέει: "Εσύ έχεις stop!" (!!!!!) Του απαντώ: "Το σήμα το βλέπεις;" (Δείχνοντάς του ότι αυτός έχει stop, το οποίο είναι σε μέγεθος διπλάσιο από καρπουζιού δίπλα στο κεφάλι του). Το βλέπει και μου λέει: "Καλά ντάξει....". Δηλαδή θα τρελαθούμε τελείως, τώρα έχουν αρχίσει και σου λένε ο,τι να 'ναι εκτός από το ότι δεν βλέπουν τα σήματα... Ερώτηση για προχωρημένους: Τι αμάξι είχε ο τύπος; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Το βλέπει και μου λέει: "Καλά ντάξει....". "Καλάμια",του απαντάω. Και συνέχισα τον δρόμο μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Πέρασα την Παρασκευή από Κορίνθου-Πατρών. Δεν νομίζω να συναντήσω ξανά τόσο ΚΑΚΟ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ δρόμο. Για πάρα πολλά χλμ σε κάθε κατεύθυνση υπάρχει μόνο μια λωρίδα και οι δύο κατευθύνσεις χωρίζονται με...κώνους. Επίσης λόγω των έργων σε πολλά σημεία είχε μεγάλα φορτηγά που μας πήγαιναν καροτσάκι. Και εδώ λοιπόν έρχεται ο αθάνατος καραβλαχος Ελληνάρας. Μάλλον όχι ένας αλλά πολλοί. Ενώ βλέπει ότι ο δρόμος είναι μισή λωρίδα και μισή ΛΕΑ όπου οριακά χωράνε 2 αμάξια, κολλάει από πίσω και παίζει με τα φώτα, ενω βλέπει ότι σε 100 μέτρα υπάρχει νταλίκα με 10 αμάξια ουρά και αναγκαστικά θα περιμένει πίσω της! Σε κάποια σημεία μαλιστα όπου άνοιγε λίγο ο δρόμος γινόταν το έλα να δεις. Ταυτόχρονη προσπέραση 4-5 αμαξιων σε νταλίκα, με τους τελευταίους να προλαβαινουν οριακά το να γίνουν χαλκομανια με τους απέναντι. Με το κορυφαίο όλων να βλέπεις να γίνεται ταυτόχρονη προσπέραση και στις δύο κατευθύνσεις και να περνάει ο ένας εκατοστά δίπλα από τον άλλο... Χθες λοιπόν είπα θα γυρίσω από πάνω(Βοιωτία) για να μην χρειαστεί να πάω πάλι από εκεί(να γλιτώσω και το νταβατζιλικι της γέφυρας). Παρά τις πολλές στροφές πράγματι ο δρόμος ήταν αρκετά πιο ασφαλής. Κορυφαία στιγμή να βλέπεις σε δρόμο έξω από Θήβα (2 κατευθύνσεις 1 λωρίδα ανά ρεύμα) νταλίκα να κάνει προσπέραση σε νταλίκα και να κλείνει για αρκετό χρόνο τη μισή αντίθετη λωρίδα! Τρέλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις