phanispal Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Το όριο των 120 ήταν από την εποχή που τα αυτοκίνητα είχαν 50-60 άλογα,ειχαν φρένα της πλάκας χωρίς abs...... Κάποια πράγματα αλλάζουν με τους αιώνες. Μαζί σου, αλλά για πες μου, για κάθε περίπτωση θα πρέπει να ισχύει διαφορετικό όριο; Π.χ. εγώ με το Starlet να πηγαίνω μέχρι 120 κι ο άλλος με το Cayenne να πάει μέχρι 260; Ή να μετράει και πόσο καλά το έχεις συντηρημένο και τι λάστιχα φοράς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Το όριο των 130 χαω υπάρχει γιατί εκεί έξω κυκλοφορούν και κουβάδες, όπως πχ saxo, atos, 106 αλλά και οχήματα παλαιότερης τεχνολογίας και ασφάλειας. Όπως -θέλω να πιστεύω ότι- μπορείς να καταλάβεις, τα όρια δεν καθορίζονται για κάθε αμάξι ξεχωριστά, αλλά για όλους. Καταλαβαίνω ότι το να έχει πχ Porsche και να πρέπει να πας με 130 σου φαίνεται κάπως, αλλά στον ίδιο δρόμο με εσένα οδηγάει και το punto. Όσο κι αν έχουν αλλάξει τα πράγματα με τους αιώνες, τα καημένα τα ζώα δεν έχουν μάθει ακόμα ανάγνωση και ως συνέπεια τα αδέσποτα δεν μπορούν να διαβάσουν τον ΚΟΚ. Σου έχει πεταχτεί ποτέ μπροστά σου σκυλί ενώ πας με 150-160 χαω; Πίστεψέ με, θα το λερώσεις το βρακάκι σου και η μαγκιά θα σου φύγει επιτόπου. Επίσης, υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να σου τύχουν, όπως να σου σκάσει το λάστιχο εν κινήσει. Αν σου φαίνεται ακραίο αυτό, το έχει πάθει ο πατέρας φίλου μου στην Εγνατία με BMW 520 και λάστιχα 6μήνου. Όταν τον ρώτησα, η απάντησή του ήταν "Ευτυχώς που δεν έτρεχα". Όλοι εσείς που λέτε για όριο στα 150 χαω, σκεφτείτε το εξής. Η απόσταση από Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη είναι χοντρικά 500 χιλιόμετρα. Αν υποθέσουμε ότι κάποιος κρατάει σταθερή την ταχύτητα του σε όλη τη διαδρομή (πράγμα απίθανο) στα 130 χαω, χρειάζεται περίπου 3 ώρες και 50 λεπτά. Με το ίδιο σκεπτικό και 150-160 χάω σταθερή ταχύτητα, θέλει περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά. Δηλαδή όλη η συζήτηση γίνεται για maximum 30 λεπτά διαφορά. Αν νομίζετε ότι η αξίζει να ρισκάρετε την σωματική σας ακεραιότητα για μισή ώρα, με γεια σας με χαρά σας και αν συμβεί το μοιραίο βασιστείτε στους αερόσακούς σας. Εγώ θα προτιμήσω την ασφάλεια της χαμηλής ταχύτητας και ας φτάσω 30 λεπτά αργότερα. Και όπως έλεγε ο παππούς μου, πάω αργά γιατί βιάζομαι. Αναθεωρώντας τον ΚΟΚ και βάζοντας ένα speed limit στα 150km/h όπως προανέφερα σε ΜΕΡΙΚΑ σημεία ΜΟΝΟ στην αριστερή λωρίδα δεν αναγκάζεις ΟΛΟΥΣ τους χρήστες του δρόμου να πάνε ΣΤΟ όριο...άρα λίγο άτοπα αυτά περί porsche και punto... Επίσης τα 130 είναι χαμηλή ταχύτητα για τα σύγχρονα αυτοκίνητα με ιπποδυνάμεις πάνω απο 100hp και στοχεύουν ΜΟΝΟ στο να έχει μία παραπάνω ταμειακή εισροή το κράτος. Αν θέλανε την ασφάλεια μας θα φτιάχνανε δρόμους με επαρκή φωτισμό, σήμανση και αστυνόμευση...Δεν έχει να κάνει με το πόση ώρα θα φτάσεις Θεσ/νίκη... ( Αυτά τα γράφει εντελώς φιλικά ένας άνθρωπος που οδηγάει το πολύ με 100km/h ενίοτε μεσαία με δεξιά λωρίδα ) και παρόλο την χαμηλή ταχύτητα που διατηρώ καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού έχω κινδυνέψει πολλές φορές από βαστικές νταλίκες, από ζώα και ανθρώπους που διασχίζουν κάθετα Ε.Ο (το έχω δει και αυτό), από επικίνδυνες κακοτεχνίες στους δρόμους και άλλα πολλά.... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Όλοι εσείς που λέτε για όριο στα 150 χαω, σκεφτείτε το εξής. Η απόσταση από Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη είναι χοντρικά 500 χιλιόμετρα. Αν υποθέσουμε ότι κάποιος κρατάει σταθερή την ταχύτητα του σε όλη τη διαδρομή (πράγμα απίθανο) στα 130 χαω, χρειάζεται περίπου 3 ώρες και 50 λεπτά. Με το ίδιο σκεπτικό και 150-160 χάω σταθερή ταχύτητα, θέλει περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά. Δηλαδή όλη η συζήτηση γίνεται για maximum 30 λεπτά διαφορά. Αν νομίζετε ότι η αξίζει να ρισκάρετε την σωματική σας ακεραιότητα για μισή ώρα, με γεια σας με χαρά σας και αν συμβεί το μοιραίο βασιστείτε στους αερόσακούς σας. Εγώ θα προτιμήσω την ασφάλεια της χαμηλής ταχύτητας και ας φτάσω 30 λεπτά αργότερα. Και όπως έλεγε ο παππούς μου, πάω αργά γιατί βιάζομαι. ειμαι μαζι σου σε ολα μονο μια επεξηγηση, για να βγαλεις μ.ο 150 ειναι αδυνατο με διοδια κλπ, εκτος αν εχεις αμαξι που πιανει 220-240 οποτε μηδενιζεις τις απωλειες. ο μαστορας που πηγαινει 120-130 θα κανει 4+ ωρες. εγω που πηγαινω 200+ θα κανω 3 + 20. και δεν τρεχω για να φτασω γρηγορα αλλα γιατι είναι ωραίο (παιδικο μεν, αληθινο δε) !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Όντως μερικές φορές δεν σε νοιάζει τόσο το πότε θα φτάσεις αλλά αν έχεις ανοιχτό δρόμο Εγνατία πχ. σε τρώει να το πατήσεις. Το ρίσκο βέβαια πάντα υπάρχει και για το καλύτερο αμάξι. Εγνατία Ηγουμενίτσα Γιάννενα 3 το μεσημέρι τέλεια ερημια, ε, δεν γίνεται να πας με 120, το πάτησα μέχρι 180, όχι ότι πήγαινε και παραπάνω. Και όχι για πολλή ώρα γιατί βόγγαγε. Άσε το τι έκαιγε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Εγώ εχθες αττική οδο περίπου 4 τα ξημερώματα ήταν άδειος ο δρόμος μόνο εγώ και άντε 1-2 αυτοκίνητα ανά χιλιόμετρα. Ε δεν γινόταν να μην το πατήσω στις τεράστιες ευθείες π είχε. Τώρα αν θα έρθει η κλήση σπίτι αυτό είναι άλλο θέμα Eγω το ευχαριστηθηκα είχα καιρό να πιάσω 200 χλμ κοντερισια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Το να σου πεταχτεί σκύλος στο δρόμο είναι θέμα ατυχιας και λίγη σημασία έχει αν πας με 130 ή 150. Συμφωνώ ότι κυκλοφορούν και αρχαία οχήματα αλλά αυτά έτσι κι αλλιώς πάνω από 140-150 δύσκολα πάνε. Σε δρόμους όπως η Αθηνών Θεσσαλονίκης το 130 είναι ταχύτητα που πιθανώς να σε οδηγήσει σε ύπνο. Το θέμα είναι να δίνονται διπλώματα με πολύ αυστηρές εξετάσεις σε κανονικές συνθήκες όπως μεγάλες ταχύτητες, συνθήκες αποφυγης ατυχημάτων κλπ. Επίσης να μη λαδωνει ο κάθε 85 χρόνος για να συνεχίζει να οδηγεί στις ΕΟ. Να μη έχουμε τα κτεο σαν απλό μέσο εισπραξης του 50αρικου.Οπως και να φτιαχτουν επιτέλους δρόμοι. Η Κορίνθου Πατρών είναι το λιγότερο εγκληματικο να υπάρχει σε Ευρωπαϊκή χώρα. Δεν είναι τυχαίο ότι στην εθνική αυτή που οι ταχύτητες είναι 80-90 συμβαίνουν καθημερινά δυστυχημστα ενώ στην Αθηνών Θεσσαλονίκης που οι ταχύτητες παίζουν στο 160 - 200+ σπάνια να γίνει κάτι 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Όλοι μπορούνε να πάνε με 160-170 χλμ το πρόβλημα δημιουργείται όταν χρειαστεί να κόψεις σε 0 από τα 170 .. είναι ένας από τους λόγους που υπάρχουν τα όρια ταχύτητας . Ακόμα και άδειος να είναι ο δρόμος μπορεί να συναντήσεις κάποιο εμπόδιο στον δρόμο όπως πέτρες , νεκρό ζώο η οτιδήποτε άλλο που μπορεί να έχει πέσει από κάποιο φορτηγό ,άμα πηγαίνεις με 170 ούτε να κλάσεις δεν θα προλάβεις . Όπως λέει και ένα ρητό ο γρήγορος οδηγός φτάνει ποιο γρήγορα..ο συνετός πάντα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Το όριο των 130 χαω υπάρχει γιατί εκεί έξω κυκλοφορούν και κουβάδες, όπως πχ saxo, atos, 106 Ε όχι και στην ίδια πρόταση το καρότσι του super market με Saxo, 106 και Punto! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Όλοι μπορούνε να πάνε με 160-170 χλμ το πρόβλημα δημιουργείται όταν χρειαστεί να κόψεις σε 0 από τα 170 .. είναι ένας από τους λόγους που υπάρχουν τα όρια ταχύτητας . Ακόμα και άδειος να είναι ο δρόμος μπορεί να συναντήσεις κάποιο εμπόδιο στον δρόμο όπως πέτρες , νεκρό ζώο η οτιδήποτε άλλο που μπορεί να έχει πέσει από κάποιο φορτηγό ,άμα πηγαίνεις με 170 ούτε να κλάσεις δεν θα προλάβεις . Όπως λέει και ένα ρητό ο γρήγορος οδηγός φτάνει ποιο γρήγορα..ο συνετός πάντα. δεκτο οτι 170 -> 0, ειναι αδυνατο με ενα μεσο οχημα + εναν μεσο οδηγο. βεβαια να πουμε πως τα 130 -> 0, ειναι εξισου δυσκολο...έως αδυνατο σε καποιες περιπτωσεις. ετσι κι αλλιως δεν πιστευω να το εχει δοκιμασει καποιος σε μη ελεγχομενες συνθηκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Να πούμε λίγο για το δίπλωμα που παίρνει κάποιος στην Ελλάδα; Δεν παίρνω την περίπτωση που κάποιος πληρωνει και του το φερνουν στο σπίτι. Κανονικές συνθήκες. Μπαίνεις στο αμάξι του δασκάλου και ξεκινάς να κινείσαι μέσα στην πόλη με 30 χιλιόμετρα.Αν δεν τόχεις κάνεις και 30 μαθήματα στράτα στρατουλα ,λες και θα κινεισαι σε ολη σου τη ζωη απο το σπιτι στη λαϊκη.Σου τονίζουν ότι για να δείξεις στους εξεταστες πόσο προσέχεις στο στοπ κοκαλώνεις κοιτάς 10 φορές αριστερά δεξιά,ενώ με την περιφερειακή σου όραση μπορείς να δεις αν έρχεται κάποιος. Για να στριψεις δεν φτάνουν οι καθρέφτες αλλά γυρνάς ολόκληρος και κοιτάς πίσω! Αν μάθεις να παρκάρεις ή να κάνεις γωνία δικαιούσαι βραβείο Νόμπελ. Αν τα κάνεις όλα αυτά παίρνεις περήφανος το δίπλωμα και ξαμολιεσαι στην εθνική οδό και όποιον πάρει ο Χαρος . Για μηχανολογικα δεν το συζητάμε. Τι χρειάζεται να ξέρεις τι ειναι μηχανή εσωτερικής καυσης; Για πορεία σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ούτε συζήτηση. Τι είναι υποστροφη ή υπερστροφη, που οφειλεται και πως διορθωνεται, χαχα. Πως λειτουργούν τα λάστιχα, ποια είναι η ιδανική θερμοκρασία τους για περισσότερη ασφαλεια; τι μου λες τώρα.Πώς κάνεις ασφαλή προσπεραση σε επαρχιακο δρομο και να μην πας πίσω από την νταλίκα 50 χιλιομετρα; άναψε καμία λαμπάδα και ο Αι Γιώργης θα αναλάβει τα υπόλοιπα. Πως να διαβάζεις τον δρόμο και να διευκολυνεις τους άλλους οδηγους; ε, στη βραση κολλάει το σίδερο. κλπ κλπ. Αυτά τα διπλώματα λίγο πολύ δίνουν στην Ελλάδα. Στις βορειες ειδικά χώρες που εχουν ειδικές πίστες εκμάθησης οδήγησης, που σε τεσταρουν σε δύσκολες καταστάσεις, είναι βληματα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Miracle Worker Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Επικίνδυνοι και εκνευριστικοί είναι αυτοί που δεν έχουν ακόμα καταλάβει ότι όταν έχουν πορτοκαλί που αναβοσβήνει για να στρίψουν δεξιά, ο πεζός έχει πράσινο. Όχι τίποτα άλλο, αλλά περνάω κάθε μέρα από ένα τέτοιο φανάρι πεζός και μπαίνουν όλοι με τις μπάντες χωρίς ορατότητα. Πολλές φορές έχει τύχει αν είμαι στη μέση της διάβασης και να σκάει ο άλλος φρικλίδια από το πουθενά. Και το χειρότερο κορνάρουν κιόλας. Πλέον περνάω με σπριντ ή αναγκάζομαι να πάω πιο κάτω και να περάσω εκτός διάβασης. http://prntscr.com/bs1zfg 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 ειμαι μαζι σου σε ολα μονο μια επεξηγηση, για να βγαλεις μ.ο 150 ειναι αδυνατο με διοδια κλπ, εκτος αν εχεις αμαξι που πιανει 220-240 οποτε μηδενιζεις τις απωλειες. ο μαστορας που πηγαινει 120-130 θα κανει 4+ ωρες. εγω που πηγαινω 200+ θα κανω 3 + 20. και δεν τρεχω για να φτασω γρηγορα αλλα γιατι είναι ωραίο (παιδικο μεν, αληθινο δε) !!! Κοιτα, μαθηματικα δεν βγαινει. Το να πας με 200% (260χλμ ωρα) στο 20-30% της διαδρομης δεν εχει μεγαλη επιρροη στο συνολο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Κοιτα, μαθηματικα δεν βγαινει. Το να πας με 200% (260χλμ ωρα) στο 20-30% της διαδρομης δεν εχει μεγαλη επιρροη στο συνολο. δε βγαινει ποιο πραγμα ; δεν καταλαβα το συλλογισμο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Δεν βγαινει το τρεχω πολυ αρα κερδιζω χρονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Δεν βγαινει το τρεχω πολυ αρα κερδιζω χρονο. δηλαδη εγω που πηγαινω με 240 μαξ με τον αλλο που πηγαινει 140 μαξ, φτανουμε στον ιδιο χρονο ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις