adi32 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Η ταχύτητα δε σκοτώνει οι λαλακιες σκοτώνουν. Συνήθως αυτοί που τρέχουν ξέρουν να οδηγούν. Εγώ φοβάμαι πιο πολύ αυτούς που πάνε αργά. Καθημερινά βλέπω ζώα που σερνονται και περνάνε με καρακοκκινο μόλις φτάνουν στο φανάρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Η ταχύτητα σκοτώνει .. τα όρια ταχύτητας δεν έχουν μπει τυχαία όσο και αν το νομίζουν μερικοί . Αυτοί που τρέχουν απλά δεν έχουν εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα η δεν έχουν συναίσθηση ότι βρίσκονται σε δημόσιο δρόμο . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Ταχυτητα ελληνικοι δρομοι και ασφαλεια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Τα πιο πολλά όρια δυστυχώς έχουν μπει τυχαία ή εσκεμενα για να εισπρατουν πρόστιμα. Σε δρόμους του εξωτερικού που δεν υπάρχουν όρια δεν έχει παρατηρηθεί αύξηση ατυχημάτων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 εκτος απ'αυτό, τα περισσότερα ατυχηματα γίνονται εντός πόλης, την ώρα που κάποιος δένει τη γραβατα, μιλαει στο τηλεφωνο, στελνει μειλ κ πινει μια τζουρα καφε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalogeros Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Και εγω ακριβως εκει, 235 στο κοντερ και μπορουσα και αλλο. Αλλα επαιζα με το χαρο ισως και δεν το ρισκαρα. Απλα ειχα τον κολλητο απο διπλα να μου τα πριζει να δωσω. Μη σου πω οτι οταν καθομαι με αυτον να οδηγαει τα κανω πανω μου. Οσο για τις ταχυτητες, ειμαστε ολοι παραβατες, καποτε καποια στιγμη το καναμε και θα το κανουμε. Απλα ρε παιδια, μεσα στη πολη οχι πανω απο 60, ειναι επικινδυνο και υπαρχουν ατομα πανω σε 50αρια και ποδηλατα που τρομαζουν με τους ταριφες. Ακομα και εγω πανω στα δικυκλα μου πανω απο 60 δε πηγαινω, και εχω μαλωσει αρκετες φορες με μαλακες που εκαναν αεροπλανικα και νομιζα οτι θα με σκοτωσουν. Απλα εκτως πολης υπαρχουν σημεια που ο δρομος σε αφηνει να το δωσεις, και προς ηγουμενιτσα σε καποια τουνελ εχει καλους χωρους και αερα για τις μηχανες αν δεν εχει κινηση. Με το παπι εχω πατησει 125 σε τουνελ εκει, μαλιστα παπι 100αρι, ουτε καν 125αρι δεν ηταν. Απλα, ξανα, μεσα στη πολη οπως και να το κανεις το οριο των 50-60 υπαρχει για καποιο λογο, δε ξερεις ποτε απο που θα σου πεταχτει η γρια (χθες μου ετυχε, χεστηκα πανω μου, και πηγαινα και αργα). Ενώ στην Εγνατία το έχουν βάλει έτσι. Για να σου τη σπάσουν. Ξύπνησε ένα πρωί κάποιος και είπε "Βαριέμαι σήμερα, δεν έχω τι να κάνω, ας βάλω ένα όριο 130 χαω στην Εγνατία". Fuck logic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Το όριο των 120 ήταν από την εποχή που τα αυτοκίνητα είχαν 50-60 άλογα,ειχαν φρένα της πλάκας χωρίς abs...... Κάποια πράγματα αλλάζουν με τους αιώνες. Δεν μπορεί για να πας Θεσσαλονίκη ακολουθώντας τα όρια να θέλεις 9 ώρες. Όταν υπάρχουν παράλογα όρια δε σέβεται κάνεις ούτε τα λογικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Το όριο των 120 ήταν από την εποχή που τα αυτοκίνητα είχαν 50-60 άλογα,ειχαν φρένα της πλάκας χωρίς abs... Έχει ανέβει στα 130 εδώ και κάμποσα χρόνια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 εντάξει ισχύει πως η τροχαία ακολουθεί μία εισπρακτική πολιτική αλλά τα όρια υπάρχουν για πολλούς λόγους. συμφωνώ πως είναι χαμηλό το όριο των 130Km/h (που είναι και το υψηλότερο) πιστεύω ένα της τάξεως των 150-160km/h ΜΟΝΟ στην αριστερή λωρίδα θα ήταν πιο ορθολογικό. και αφού αναθεωρηθούν λίγο τα όρια ταχύτητας τότε να μπουν κάμερες κατά μήκος των Ε.Ο όχι να μου λέει όμως όριο 90 km/h και να ξέρουμε όλοι ότι "λίγο πιο κάτω στήνονται" και από τα 150 πέφτουμε όλοι στα φρένα λες και πλησιάζουμε το σικειν .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 εντάξει ισχύει πως η τροχαία ακολουθεί μία εισπρακτική πολιτική αλλά τα όρια υπάρχουν για πολλούς λόγους. συμφωνώ πως είναι χαμηλό το όριο των 130Km/h (που είναι και το υψηλότερο) πιστεύω ένα της τάξεως των 150-160km/h ΜΟΝΟ στην αριστερή λωρίδα θα ήταν πιο ορθολογικό. και αφού αναθεωρηθούν λίγο τα όρια ταχύτητας τότε να μπουν κάμερες κατά μήκος των Ε.Ο όχι να μου λέει όμως όριο 90 km/h και να ξέρουμε όλοι ότι "λίγο πιο κάτω στήνονται" και από τα 150 πέφτουμε όλοι στα φρένα λες και πλησιάζουμε το σικειν .... έχει και στο Αίγιο, 70 όριο στην ευθεία από 110 στις στροφές προ κώνων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 έχει και στο Αίγιο, 70 όριο στην ευθεία από 110 στις στροφές προ κώνων. καλά η Αθηνών-Πατρών είναι αστα να πάνε...λόγω εξοχικού στο ξυλόκαστρο βλέπουν πολλά τα μάτια μου...όσο μπορώ την αποφεύγω και πάω από μέσα από τα χωριά... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 καλά η Αθηνών-Πατρών είναι αστα να πάνε...λόγω εξοχικού στο ξυλόκαστρο βλέπουν πολλά τα μάτια μου...όσο μπορώ την αποφεύγω και πάω από μέσα από τα χωριά... εχει και ωραιες διαδρομες επειδη εχω γραψει ~7-8Κ κμ αυτο το δρομο προ εργων κλπ. τοσοι ανθρωποι δεν πρεπει να εχουν σκοτωθει ουτε κακια σκαλα, ουτε μπραλο, ουτε στην παλια εθνικη εξω απ'τα χανια..ουτε πουθενα αλλου !!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Έχει ανέβει στα 130 εδώ και κάμποσα χρόνια Καλα τα +10 χλμ σε αεροδιαδρομους ειναι μονο για αστειο έχει και στο Αίγιο, 70 όριο στην ευθεία από 110 στις στροφές προ κώνων. Εκει με γραψανε για 80χλμ !!! και μου ειπαν καλα γιατι τρεχατε τοσο πολυ !!!!!!!! Επρεπε να τους πω οτι εκανα κοντρα με μια κουτση χελωνα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Εκει με γραψανε για 80χλμ !!! και μου ειπαν καλα γιατι τρεχατε τοσο πολυ !!!!!!!! Επρεπε να τους πω οτι εκανα κοντρα με μια κουτση χελωνα κι εμενα, με 169κμ. 10+ χρονια πισω !!! ερχεται ο μαστορας με το ρανταρ στο χερι θυμωμενος και φωναζει : βλεπετε τι λεει εδω ; βλεπετεεεεε ;;; τρέχατε κ μαλιστα πολλιυ !!!!! το ξερω του λεω. θα σας γραψω, θα σας παρω το διπλωμα κ τις πινακιδες. ενταξει του λεω. δε σας πειραζει ; οχι, αφου αυτο ειναι το προβλεπομενο κ βγηκατε στη 2η λωριδα με ρισκο της ζωης σας για 250€. τι να σας πω, για ανεγκεφαλος ειστε πολυ προσγειωμενος γι'αυτο δε θα σας παρω τις πινακιδες για να μπορειτε να εχετε αμαξι αλλα να μην μπορειτε να το οδηγησετε. αυτο ισως σας βαλει μυαλο. ενταξει απαντω, ο συνοδηγος μπορει να το οδηγησει ; βεβαιως, αν εχει διπλωμα. τελειωνει τις ζωγραφιες, αλλαζουμε θεση με το συναδελφο κ φευγουμε κυριοι ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalogeros Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Το όριο των 120 ήταν από την εποχή που τα αυτοκίνητα είχαν 50-60 άλογα,ειχαν φρένα της πλάκας χωρίς abs...... Κάποια πράγματα αλλάζουν με τους αιώνες. Δεν μπορεί για να πας Θεσσαλονίκη ακολουθώντας τα όρια να θέλεις 9 ώρες. Όταν υπάρχουν παράλογα όρια δε σέβεται κάνεις ούτε τα λογικά Το όριο των 130 χαω υπάρχει γιατί εκεί έξω κυκλοφορούν και κουβάδες, όπως πχ saxo, atos, 106 αλλά και οχήματα παλαιότερης τεχνολογίας και ασφάλειας. Όπως -θέλω να πιστεύω ότι- μπορείς να καταλάβεις, τα όρια δεν καθορίζονται για κάθε αμάξι ξεχωριστά, αλλά για όλους. Καταλαβαίνω ότι το να έχει πχ Porsche και να πρέπει να πας με 130 σου φαίνεται κάπως, αλλά στον ίδιο δρόμο με εσένα οδηγάει και το punto. Όσο κι αν έχουν αλλάξει τα πράγματα με τους αιώνες, τα καημένα τα ζώα δεν έχουν μάθει ακόμα ανάγνωση και ως συνέπεια τα αδέσποτα δεν μπορούν να διαβάσουν τον ΚΟΚ. Σου έχει πεταχτεί ποτέ μπροστά σου σκυλί ενώ πας με 150-160 χαω; Πίστεψέ με, θα το λερώσεις το βρακάκι σου και η μαγκιά θα σου φύγει επιτόπου. Επίσης, υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να σου τύχουν, όπως να σου σκάσει το λάστιχο εν κινήσει. Αν σου φαίνεται ακραίο αυτό, το έχει πάθει ο πατέρας φίλου μου στην Εγνατία με BMW 520 και λάστιχα 6μήνου. Όταν τον ρώτησα, η απάντησή του ήταν "Ευτυχώς που δεν έτρεχα". Όλοι εσείς που λέτε για όριο στα 150 χαω, σκεφτείτε το εξής. Η απόσταση από Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη είναι χοντρικά 500 χιλιόμετρα. Αν υποθέσουμε ότι κάποιος κρατάει σταθερή την ταχύτητα του σε όλη τη διαδρομή (πράγμα απίθανο) στα 130 χαω, χρειάζεται περίπου 3 ώρες και 50 λεπτά. Με το ίδιο σκεπτικό και 150-160 χάω σταθερή ταχύτητα, θέλει περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά. Δηλαδή όλη η συζήτηση γίνεται για maximum 30 λεπτά διαφορά. Αν νομίζετε ότι η αξίζει να ρισκάρετε την σωματική σας ακεραιότητα για μισή ώρα, με γεια σας με χαρά σας και αν συμβεί το μοιραίο βασιστείτε στους αερόσακούς σας. Εγώ θα προτιμήσω την ασφάλεια της χαμηλής ταχύτητας και ας φτάσω 30 λεπτά αργότερα. Και όπως έλεγε ο παππούς μου, πάω αργά γιατί βιάζομαι. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις