Προς το περιεχόμενο

Επικίνδυνοι και εννευριστικοί οδηγοί


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ταξι που απλά νομίζουν ότ όλςο ο δρόμος είναι δικος τους αλαρμ οτι σταματαν ανυπαρκτα φλας το ιδιο πινακιδες δεν το συζητω ουτε καν πεζει να νομιζουν οτι ειναι διακοσμητικα στοιχεία του δρομου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 590
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Απλοποιείς πάρα πολύ κάτι που είναι πολύ επικίνδυνο σε έναν δρόμο που ακόμα και ο απειροελάχιστος λάθος υπολογισμός μπορεί να σε κάνει να βρεθείς στα κιγκλιδώματα.

 

Οπότε, όχι, αν δεν νιώσεις απόλυτα ασφαλής για να κάνεις δεξιά, απλά δεν κάνεις. Και ας εκνευριστεί ο από πίσω, τι να κάνουμε.

 

Φυσικα οταν υπαρχει χωρος και ορατοτητα

Δε λεμε να πας να στριμωχτεις στο εκατοστο

Αλλα υπαρχουν πολλοι που το κανουν επιτηδες επειδη και καλα πανε με το οριο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο γενικά, αλλά επί του συγκεκριμένου δρόμου κάθε φορά που ο δρόμος μετατρέπεται σε «μια λωρίδα συν ένα έρεισμα, με κολωνάκια στη μέση», σε όλες τις περιπτώσεις έχει σήμανση που απαγορεύει την προσπέραση.

 

Οπότε, στην συγκεκριμένη περίπτωση, όχι δεν είμαι υποχρεωμένος να μπω στο έρεισμα προκειμένου να προσπεράσει ο ηλίθιος, θέτοντας τις ζωές όλων μας σε κίνδυνο.

 

Όχι, δεν έχει σε όλες, οπότε ναι, είσαι υποχρεωμένος να διευκολύνεις την προσπέραση όπου επιτρέπεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Όχι, δεν έχει σε όλες, οπότε ναι, είσαι υποχρεωμένος να διευκολύνεις την προσπέραση όπου επιτρέπεται.

 

Στην ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου οπουδήποτε έχει κολωνάκια απαγορεύεται η προσπέραση με σήμανση. Στα περισσότερα σημεία το απαγορευτικό σήμα της προσπέρασης είναι πακέτο με το μέγιστο όριο 50 ή των 70, πάνω σε ορθογώνια κίτρινη πινακίδα:

 

1647045.jpg

 

 

Στα λίγα σημεία που δεν έχει κολωνάκια (και στα οποία δεν υπάρχει σήμανση που να απαγορεύει την προσπέραση), ισχύουν τα όσα ανέφερες περί του ερείσματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο σημείο που δείχνεις γίνεται στένωση του οδοστρώματος σε 1 λωρίδα χωρίς έρεισμα. Η πινακίδα εκεί είναι πλεονασμός γιατί δεν υπάρχει χώρος έτσι κι αλλιώς για προσπέραση.

 

Μετά τα νέα διόδια Ζευγολατιού π.χ. που υπάρχει 1 λωρίδα + 1 μεγάλο έρεισμα με κολωνάκια δεν υπάρχει απαγορευτικό προσπέρασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τις νεκροφόρες...

 

ΗΠΑ: Πρόστιμο σε όποιον κινείται αργά στην αριστερή λωρίδα
 

http://www.autoblog.gr/2016/07/09/hpa-prostimo-se-opoion-kineitai-arga-sthn-aristerh-lwrida/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν νομίζω όμως ότι το αργά θα είναι απλά χαμηλότερη ταχύτητα από τον άλλο που έρχεται κομμάτια (πχ 150 όταν ο άλλος έρχεται με 180-200) αλλά λογικά κάτω απο 100-120km/h :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είμαι από τους ανθρώπους που τους αρέσει η οδήγηση με αρκετά χλμ στο κοντέρ και σε εξωτερικό..ο αδερφός μου μάλιστα το έκανε και επάγγελμα σαν εκπαιδευτής υποψήφιων οδηγών. ωστόσο όσο μεγαλώνω παρατηρώ πως η οδήγηση χωρίς κανόνες (έτσι είναι το σύστημα στην ελλάδα) με κουράζει απίστευτα. φέτος είναι το πρώτο καλοκαίρι που χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ πιο πολύ επειδή ξέρω ότι πρωί και μεσημέρι (πήγαινε-έλα δουλειά) είναι οι πιο δύσκολες ώρες για οδήγηση. το κακό είναι πως για να ξεφύγω από επικίνδυνες καταστάσεις θα γίνω και εγώ επικίνδυνος και επιθετικός οδηγός. 


είναι αδιανόητο να μην υπάρχει μία σοβαρή εφαρμογή του ΚΟΚ, σοβαρές υποδομές και να πρέπει όλοι οι χρήστες των δρόμων να έχουμε στο μυαλό μας από έναν διαφορετικό ΚΟΚ ο καθένας.


  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εμπαιναν καθημερινα προστιμα στους παραβατες θα ειχαμε ξοφλησει το χρεος μεσα σε ενα χρονο

 

αφαίρεση διπλωμάτων (ακόμα και επαγγελματικών - εκεί τσούζει), αφαίρεση αδειών και όλα ελεγχόμενα ηλεκτρονικά με μία ελεγκτική αρχή για να αποφεύγονται τα 'κονέ'....

με τα έσοδα φτιάξε τους καρόδρομους και βάλε κατάλληλη σήμανση και φωτισμό στους δρόμους.

αλλά είπαμε εδώ είναι Ελλάδα..ας τα αφήσουμε αυτά για άλλους πιο εξελιγμένους νοητικά πολιτισμούς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εμπαιναν καθημερινα προστιμα στους παραβατες θα ειχαμε ξοφλησει το χρεος μεσα σε ενα χρονο

Βασικά αν γινόταν αυτό, θα είχε λυθεί το κυκλοφοριακό.

Όσοι θα κυκλοφορούσαν αμάξι θα ήταν είδος προς εξαφάνιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά αν γινόταν αυτό, θα είχε λυθεί το κυκλοφοριακό.

Όσοι θα κυκλοφορούσαν αμάξι θα ήταν είδος προς εξαφάνιση.

 

θα γινει σε λιγο λογω οικονομικων !  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Εγνατία Γιάννενα- Κοζάνη έχω πάει και με 180 χωρίς να αισθάνομαι κίνδυνο.

 

Και εγω ακριβως εκει, 235 στο κοντερ και μπορουσα και αλλο. Αλλα επαιζα με το χαρο ισως και δεν το ρισκαρα. Απλα ειχα τον κολλητο απο διπλα να μου τα πριζει να δωσω. Μη σου πω οτι οταν καθομαι με αυτον να οδηγαει τα κανω πανω μου.

 

Οσο για τις ταχυτητες, ειμαστε ολοι παραβατες, καποτε καποια στιγμη το καναμε και θα το κανουμε. Απλα ρε παιδια, μεσα στη πολη οχι πανω απο 60, ειναι επικινδυνο και υπαρχουν ατομα πανω σε 50αρια και ποδηλατα που τρομαζουν με τους ταριφες. Ακομα και εγω πανω στα δικυκλα μου πανω απο 60 δε πηγαινω, και εχω μαλωσει αρκετες φορες με μαλακες που εκαναν αεροπλανικα και νομιζα οτι θα με σκοτωσουν.

 

 

Απλα εκτως πολης υπαρχουν σημεια που ο δρομος σε αφηνει να το δωσεις, και προς ηγουμενιτσα σε καποια τουνελ εχει καλους χωρους και αερα για τις μηχανες αν δεν εχει κινηση. Με το παπι εχω πατησει 125 σε τουνελ εκει, μαλιστα παπι 100αρι, ουτε καν 125αρι δεν ηταν. Απλα, ξανα, μεσα στη πολη οπως και να το κανεις το οριο των 50-60 υπαρχει για καποιο λογο, δε ξερεις ποτε απο που θα σου πεταχτει η γρια (χθες μου ετυχε, χεστηκα πανω μου, και πηγαινα και αργα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...