Haldol Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Επειδή δέν ακολούθησα όλο το θέμα με τις προσπεράσεις,για τον κόπανο που σου "επιβάλει" να πατήσεις ΛΕΑ τι γίνεται; Πχ η Κορίθνου-Πατρών στο μεγαλύτερο μέρος της είναι μία λωρίδα ανα κατεύθυνση+ΛΕΑ. Κινείσαι πάνω απο τα όρια, στύλ 80+20 ή 100+20,άλλα ο πάπαρος της ασφάλτου πάει να σε προσπεράσει γιατί θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα/έχει momentum και δέν θέλει να το χάσει/δέν γουστάρει να είναι άλλος μπροστά του ξέρω γώ. Για τη συγκεκριμένη μορφή παρενόχλησης τι γνώμη έχετε; Προσωπικά δέν θέλω να πατήσω ΛΕΑ,γιατί: -το οδόστρωμα είναι σε χειρότερη κατάσταση. -υπάρχουν πέτρες/σκουπίδια. -υπάρχουν κουφάρια ζώων (ή ζώα που ΘΑ γίνουν κουφάρια ) -επειδή είναι ΛΕΑ και το αμάξι μου δέν έχει δουλειά εκεί. Και θέλοντας να προλάβω άτομα με τα οποία έχουμε συζητήσει (και διαφωνήσει) στο παρελθόν...όχι,δέν επιβάλλω σε κανέναν με τι ταχύτητα θα κινηθεί.Γι αυτό το λόγο υπάρχουν και οι πινακίδες.Οχι,δέν επιβάλλω σε κανένα πού και πότε θα προσπεράσει.Γι αυτό το λόγο υπάρχουν οι διακεκομμένες γραμμές,ίσως σε μικρότερη έκταση απο το επιθυμητό,άλλα υπάρχουν πάραυτα. Είμαι υποχρεωμένος όμως να ανεχτώ το bullying,για να μήν σκοτωθούμε και οι δύο; Μάλλον είσαι αναγκασμένος. Διότι αν δεν το "ανεχτείς" όπως λες ο κόπανος θα βγει ολόκληρος στο αντίθετο ρεύμα. Οπότε όταν στην απέναντι κατεύθυνση υπάρξει κάτι μεγάλο (νταλίκα που κάνει προσπέραση σε νταλίκα που κι αυτή κάνει προσπέραση σε άλλη νταλίκα -- και ναι, το έχω δει στο συγκεκριμένο δρόμο που αναφέρεις!) θα κινδυνέψετε όλοι πολύ περισσότερο απ' όσο θα κινδυνεύατε αν έμπαινες στη ΛΕΑ. Ή πιστεύεις ότι θα αλλάξει γνώμη επειδή δε μπαίνεις στη ΛΕΑ και δε θα προσπεράσει μέχρι να αποκτήσει κι άλλη λωρίδα ο δρόμος; Γενικώς, η λογική λέει να κάνουμε και λίγο τους μαλάκες. Καλύτερα να προσβληθεί ο εγωισμός μας λίγο, παρά να αγκαλιαστούμε με τα σίδερα χωρίς ουσιαστικό λόγο. Εγώ προσωπικά τείνω να αγνοώ αυτούς του τύπους όταν δε μπορώ να δω το δρόμο για "καλή" απόσταση (π.χ. σε στροφιλίκια). Κι ευτυχώς όταν υπάρχουν στροφές, κωλώνουν και δε προσπερνάνε βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα, κάνουν υπομονή. Δε θέλω να μπω στη ΛΕΑ για να διευκολύνω και ξαφνικά να βρω μπροστά μου χαλασμένο αμάξι σταματημένο και να την πατήσω εγώ (κι ο άλλος να φύγει κύριος). Αλλά μόλις βρω ευθεία και βλέπω τι γίνεται στο δρόμο, εννοείται πως θα κάνω δεξιά στη ΛΕΑ για να προσπεράσει. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Κι ευτυχώς όταν υπάρχουν στροφές, κωλώνουν και δε προσπερνάνε βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα, κάνουν υπομονή. Not. Σχεδόν το σύνολο των προσπεράσεων που έφαγα σε αυτόν τον κωλόδρομο ήταν ΕΠΑΝΩ σε στροφή. Είχε μεν ΛΕΑ (ο κτούλου να την κάνει, ούτε μηχανή δεν χωρούσε με ασφάλεια) αλλά και πάλι... Μόνο τρεις οδηγοί που με πλησίασαν επάνω σε στροφή έμειναν πίσω μου τηρώντας αποστάσεις και προσπέρασαν μόλις βρήκαν ευθεία. Και ξαναλέω, όλα αυτά στα σημεία που έχει έργα και στα ~80χαω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Μόνο τρεις οδηγοί που με πλησίασαν επάνω σε στροφή έμειναν πίσω μου τηρώντας αποστάσεις και προσπέρασαν μόλις βρήκαν ευθεία. Και ξαναλέω, όλα αυτά στα σημεία που έχει έργα και στα ~80χαω. Σ' αυτά τα σημεία είναι το τραγικότερο όλων. Ένα βράδυ ένας Cayenneάς είχε κολλήσει πίσω μου σε τέτοιο κομμάτι και έπαιζε κόρνες και φώτα για να πάω πιο γρήγορα. Να περάσει δε γινόταν, αφού είχε κώνους. Εγώ πήγαινα με φυσιολογική ταχύτητα για το σημείο, δεν έκανα και τη χελώνα, εκεί θα τον καταλάβαινα (και μάλλον θα επιτάχυνα). Του άλλου δε του 'φτανε, ήθελε να ξεπεράσει την ταχύτητα του φωτός ανάμεσα στους κώνους! Φυσικά, αυτόν τον άφησα να χτυπιέται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Σήμερα παραλίγο να την πατήσω στην εθνική προς (Πειραιά/Ποσειδώνος). Πηγαίνω με 110-120 όπως και ο μπροστινός μου και έχω απόσταση 20+ μέτρων. Μετά από μια στροφή όμως τα αμάξια ήταν σταματημένα λόγω μποτιλιαρίσματος οπότε η μερσέντα μπροστά μου πλακώθηκε στα φρένα. Ευτυχώς ο μπάρμπας που οδηγούσε άναψε έγκαιρα τα αλαρμ και κατάλαβα ότι θα φρενάρει αρκετά, οπότε γλίτωσα την επαφή μαζί του για 20-30εκ μέχρι να μειώσω στη δικιά του ταχύτητα. Αν δεν τα είχε ανάψει θα είχα σπρώξει λίγο μιας και το carina ήταν αρκετά φορτωμένο μετά από ταξίδι και φυσικά δεν έχω τόσο καλά φρένα όσο αυτός. Δυστυχώς θα με χαρακτήριζα επικίνδυνο οδηγό στη συγκεκριμένη περίπτωση μιας και δεν είδα έγκαιρα το μποτιλιαρισμα ώστε να μειώσω και δεν πρόλαβα να ανάψω και εγώ τα αλαρμ, ενώ πίσω μου δεν κοίταξα ποτέ σε αυτά τα 4-5" μήπως μου κολλήσει κανένας. Πιο μετά στην Ποσειδώνος μια αχαρακτηριστη που ξεκινούσε από φανάρι θεώρησε λογικο να ανάψει φλας για να μπει από τη δεξιά στη μεσαία ενώ από πίσω ερχομουν με 60χλμ. Έκλεισε λίγο τη λωρίδα μου και αναγκάστηκα να κάνω μικρό ελιγμό για να την αποφύγω, αλλά ευτυχώς δεν ήταν άλλο όχημα δίπλα μου. Και το κερασάκι στην τούρτα: Τύπος στην Καλαμακιου έχει σταματήσει στην άκρη του δρόμου για να ψωνίσει από περίπτερο ενώ βλέπει ότι υπάρχει μια λωρίδα στη δική μας κατεύθυνση. Και ενω ανοίγει λίγο την πόρτα και με βλέπει ότι έρχομαι από πίσω, ξαφνικά την ανοίγει τέρμα αναγκαζωντας με να βγω λίγο στο αντίθετο ρεύμα ώστε να τον αποφύγω μιας και δεν προλάβαινα να σταματήσω. Δεν ξέρω τι είχε στο μυαλό του πραγματικά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Μάλλον είσαι αναγκασμένος. Διότι αν δεν το "ανεχτείς" όπως λες ο κόπανος θα βγει ολόκληρος στο αντίθετο ρεύμα. Οπότε όταν στην απέναντι κατεύθυνση υπάρξει κάτι μεγάλο (νταλίκα που κάνει προσπέραση σε νταλίκα που κι αυτή κάνει προσπέραση σε άλλη νταλίκα -- και ναι, το έχω δει στο συγκεκριμένο δρόμο που αναφέρεις!) θα κινδυνέψετε όλοι πολύ περισσότερο απ' όσο θα κινδυνεύατε αν έμπαινες στη ΛΕΑ. Ή πιστεύεις ότι θα αλλάξει γνώμη επειδή δε μπαίνεις στη ΛΕΑ και δε θα προσπεράσει μέχρι να αποκτήσει κι άλλη λωρίδα ο δρόμος; Γενικώς, η λογική λέει να κάνουμε και λίγο τους μαλάκες. Καλύτερα να προσβληθεί ο εγωισμός μας λίγο, παρά να αγκαλιαστούμε με τα σίδερα χωρίς ουσιαστικό λόγο. Μάλλον δέν είμαι αναγκασμένος να ανεχτώ τίποτα.Εκτός αν καταφέρει και μπεί μέσα απο το παράθυρο στύλ Τσάκ Νόρρις για να κόψει το τιμόνι μου δεξιά,η ρόδα μου δέν πρόκειται να ακουμπήσει τη ΛΕΑ. Πάνω στην προσπέραση το αμάξι θα βγεί στο αντίθετο ρεύμα αναγκαστικά,αφού όπως είπε και ο akpe,η ΛΕΑ σε αρκετά κομμάτια της εθνικής δέν είναι αρκετά μεγάλη για να χωρέσει μηχανή (μήν πώ και ποδήλατο). Όπως προανέφερα,η ΛΕΑ δεν είναι λουλούδια και χαρές.Είναι εξίσου επικίνδυνο για μένα να οδηγώ μέσα/πάνω,όσο και για τον άλλο που θα επιχειρήσει προσπέραση με το έτσι θέλω.Έχω όλη την καλή διάθεση να βοηθήσω την προσπέραση αφήνοντας γκάζι,σε καμία όπως περίπτωση δέν θα βγάλω τα μάτια μου (μπουγιουρντί δεξί ψαλίδι και ζάντα πέρυσι) για τον κάθε πυροβολημένο. Το πρόβλημα είναι οτι ζητάμε απο τον Έλληνα να κάνει την υπέρβαση (το αυτονόητο πλέον είναι υπέρβαση) .Γιατί η λογική λέει να βάλουμε τα σκατά που έχουμε στο κεφάλι μας να δουλέψουν,να υπολογίσουν αποστάσεις και να κρίνουν πότε μπορεί κάποιος να προσπεράσει και πότε όχι. Άλλα γάματο,δέν έχω υπομονή για τέτοια και ας έρχεται κομβόι απ' απέναντι.Τέρμα γκάζι,γιόλο και όποιον πάρει ο χάρος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Candlemass Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) Επειδή δέν ακολούθησα όλο το θέμα με τις προσπεράσεις,για τον κόπανο που σου "επιβάλει" να πατήσεις ΛΕΑ τι γίνεται; Πχ η Κορίθνου-Πατρών στο μεγαλύτερο μέρος της είναι μία λωρίδα ανα κατεύθυνση+ΛΕΑ. Κινείσαι πάνω απο τα όρια, στύλ 80+20 ή 100+20,άλλα ο πάπαρος της ασφάλτου πάει να σε προσπεράσει γιατί θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα/έχει momentum και δέν θέλει να το χάσει/δέν γουστάρει να είναι άλλος μπροστά του ξέρω γώ. Για τη συγκεκριμένη μορφή παρενόχλησης τι γνώμη έχετε; Προσωπικά δέν θέλω να πατήσω ΛΕΑ,γιατί: -το οδόστρωμα είναι σε χειρότερη κατάσταση. -υπάρχουν πέτρες/σκουπίδια. -υπάρχουν κουφάρια ζώων (ή ζώα που ΘΑ γίνουν κουφάρια ) -επειδή είναι ΛΕΑ και το αμάξι μου δέν έχει δουλειά εκεί. Και θέλοντας να προλάβω άτομα με τα οποία έχουμε συζητήσει (και διαφωνήσει) στο παρελθόν...όχι,δέν επιβάλλω σε κανέναν με τι ταχύτητα θα κινηθεί.Γι αυτό το λόγο υπάρχουν και οι πινακίδες.Οχι,δέν επιβάλλω σε κανένα πού και πότε θα προσπεράσει.Γι αυτό το λόγο υπάρχουν οι διακεκομμένες γραμμές,ίσως σε μικρότερη έκταση απο το επιθυμητό,άλλα υπάρχουν πάραυτα. Είμαι υποχρεωμένος όμως να ανεχτώ το bullying,για να μήν σκοτωθούμε και οι δύο; Ενημερωτικά και φιλικά, επέτρεψέ μου να σε διορθώσω. ΛΕΑ υπάρχει μόνο σε δρόμους με 2 λωρίδες/κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα στη μέση. Στην Κορίνθου-Πατρών και σε όλους τους υπόλοιπους με 1 λωρίδα, το άκρο του οδοστρώματος χαρακτηρίζεται ως "λωρίδα πολλαπλών χρήσεων"/έρεισμα και ΠΡΕΠΕΙ να μπαίνεις μέσα για να διευκολύνεις όποιον θέλει να προσπεράσει (αν υπάρχει χώρος, φυσικά). ΚΟΚ, άρθρο 16. Και από το άρθρο 2 (ορισμοί) : Έρεισμα: H πέραν τoυ oδoστρώματoς ακραία λωρίδα της oδoύ. Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.): Η επί αυτοκινητοδρόμου λωρίδα που βρίσκεται μεταξύ της ακραίας δεξιάς συνεχούς διαγράμμισης και του άκρου της οδού. Από wikipedia : https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82_8%CE%B1_%28%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%29 "Το μεγαλύτερο μέρος στο υπόλοιπο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας με μια λωρίδα κυκλοφορίας και ένα έρεισμα." (όχι αυτοκινητόδρομος). Από το εγχειρίδιο της τροχαίας για την οδική ασφάλεια (ΤΕΕ) : http://library.tee.gr/digital/m2391.pdf σελίδα 15 Οπότε, είσαι λάθος. Τον δρόμο τον έχω κάνει άπειρες φορές, υπάρχουν στενά σημεία, αλλά υπάρχουν και άπλες που προσπερνάς εύκολα ΚΑΙ νταλίκα, ακόμα και τώρα με τα κολωνάκια στη μέση και τη 1 λωρ+έρεισμα. Επεξ/σία 29 Ιουνίου 2016 από Candlemass 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Ωραίος Candlemass. Αυτό δεν το γνώριζα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 6) οδηγοί μηχανών που σταματάνε στο φανάρι όπως φαίνεται στην εικόνα και δεν μπαίνουν μπροστά από το πρώτο αυτοκίνητο αλλά είναι σε άλλη πλάγια θέση και θέλουν να στρίψουν. (χωρίς φυσικά να κοιτάνε πλάγια-πίσω τους, ο οδηγός του αυτοκινήτου πρέπει να προσέξει και για αυτούς) Καλα εδω φταιει το καρ να ουμε. Εγω που σταματαω στη μεση της λοριδας και πισω απο το φαναρι για να το βλεπω. Παντα μα παντα ερχεται ενα αμαξι απο αριστερα μου, κλεινοντας και τις δυο λωριδες, ή κλεινοντας το αναποδο ρευμα. Θα βγαλω φωτο την επομενη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Για το πόςτ του φίλου με τη στροφή στην εθνική θα ήθελα να σας συμβούλευςω το εξής... Όταν δεν έχετε καλή ορατότητα και δε ξέρετε τι ακολουθεί, πάντα μα πάντα να μειώνετε ταχύτητα! Πίσω από μια στροφή μπορεί να ναι μποτιλιάρισμα, κοκκινο φανάρι, ένα αδέσποτο , μια μεγάλη λακκούβα, οτιδήποτε. Όποτε αφού δε βλέπεις μείωσε ταχύτητα ώστε να ανταποκριθείς καλύτερα σε ενδεχόμενο εμπόδιο 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 και οι αυτοματοι, δοκιμαστε το kick down. σωζει ζωες ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Ενημερωτικά και φιλικά, επέτρεψέ μου να σε διορθώσω. ΛΕΑ υπάρχει μόνο σε δρόμους με 2 λωρίδες/κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα στη μέση. Στην Κορίνθου-Πατρών και σε όλους τους υπόλοιπους με 1 λωρίδα, το άκρο του οδοστρώματος χαρακτηρίζεται ως "λωρίδα πολλαπλών χρήσεων"/έρεισμα και ΠΡΕΠΕΙ να μπαίνεις μέσα για να διευκολύνεις όποιον θέλει να προσπεράσει (αν υπάρχει χώρος, φυσικά). ΚΟΚ, άρθρο 16. Έλα μου ντε που στο συγκεκριμένο σημείο (αν κατάλαβα καλά) στο έρεισμα όχι αμάξι δε χωράει (με κάποια σχετική ασφάλεια), με το ζόρι μηχανάκι Μαζί με το έρεισμα, δύο αμάξια παράλληλα, πες με χώρο 30 εκατοστών μεταξύ τους ή δεν χωράνε καν, ή αφήνουν κενό δεξιά και αριστερά το πολύ άλλα 30 εκατοστά, αναλόγως του σημείου. Ντάξει ίσως είμαι υπερβολικός, τελευταία φορά που πέρασα ήταν νύχτα, αλλά δε σου δίνει την αίσθηση ασφάλειας σε πιθανή προσπέραση. Άσε που τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις το έρεισμα έκλεινε, είτε χωρίς καμία προειδοποίηση, είτε με ταμπέλα μόλις100 μέτρα νωρίτερα. Και όταν σε προσπερνάνε 30 ταυτόχρονα υπάρχει θέμα. Αλλά εδώ εμένα πήγαν να μου κάνουν προσπέραση χωρίς έρεισμα... epic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Candlemass Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Καλά, προφανώς αγνοούμε τα γίδια που κολλάνε στο εκατοστό ενώ δεν υπάρχει χώρος να περάσουν. Επίσης, αναφέρομαι στα σημεία π.χ. μετά τα νέα διόδια Ζευγολατιού (προς Κόρινθο), που υπάρχει 1 λωρίδα + έρεισμα. Αυτό είναι αρκετά μεγάλο ώστε να χωρέσει και νταλίκα για μια ασφαλή προσπέραση. Ακόμα κι εκεί όμως υπάρχουν οδηγοί που κάθονται μέσα στη μέση, αυτό ήθελα να επισημάνω, ότι θα πρέπει να οδηγούμε όσο πιο δεξιά επιτρέπει ο δρόμος και να μη μπερδεύουμε τη ΛΕΑ με το έρεισμα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Ιουλίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2016 Ενημερωτικά και φιλικά, επέτρεψέ μου να σε διορθώσω. ΛΕΑ υπάρχει μόνο σε δρόμους με 2 λωρίδες/κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα στη μέση. Στην Κορίνθου-Πατρών και σε όλους τους υπόλοιπους με 1 λωρίδα, το άκρο του οδοστρώματος χαρακτηρίζεται ως "λωρίδα πολλαπλών χρήσεων"/έρεισμα και ΠΡΕΠΕΙ να μπαίνεις μέσα για να διευκολύνεις όποιον θέλει να προσπεράσει (αν υπάρχει χώρος, φυσικά). ΚΟΚ, άρθρο 16. Έχεις δίκιο γενικά, αλλά επί του συγκεκριμένου δρόμου κάθε φορά που ο δρόμος μετατρέπεται σε «μια λωρίδα συν ένα έρεισμα, με κολωνάκια στη μέση», σε όλες τις περιπτώσεις έχει σήμανση που απαγορεύει την προσπέραση. Οπότε, στην συγκεκριμένη περίπτωση, όχι δεν είμαι υποχρεωμένος να μπω στο έρεισμα προκειμένου να προσπεράσει ο ηλίθιος, θέτοντας τις ζωές όλων μας σε κίνδυνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2016 Οσοι δεν κανουν επιτηδες για 4-5'' λιγο δεξια ωστε να περασει καποιος που θελει το μονο που κανουν ειναι να εκνευριζουν τους πισω οι οποιοι θα βγουν στο αντιθετο ρευμα με αποτελεσμα αν γινει τρακαρισμα να κινδυνεψουν να σκοτωθουν ολοι και οχι μονο ο κακος βιαστικος Οποτε ας ειμσατε λιγο ευγενεις και να προσπαθουμε να βοηθαμε ο ενας τον αλλο στους απαραδεκτους δρομους που εχουμε 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Ιουλίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2016 Οσοι δεν κανουν επιτηδες για 4-5'' λιγο δεξια ωστε να περασει καποιος που θελει το μονο που κανουν ειναι να εκνευριζουν τους πισω οι οποιοι θα βγουν στο αντιθετο ρευμα με αποτελεσμα αν γινει τρακαρισμα να κινδυνεψουν να σκοτωθουν ολοι και οχι μονο ο κακος βιαστικος Οποτε ας ειμσατε λιγο ευγενεις και να προσπαθουμε να βοηθαμε ο ενας τον αλλο στους απαραδεκτους δρομους που εχουμε Απλοποιείς πάρα πολύ κάτι που είναι πολύ επικίνδυνο σε έναν δρόμο που ακόμα και ο απειροελάχιστος λάθος υπολογισμός μπορεί να σε κάνει να βρεθείς στα κιγκλιδώματα. Οπότε, όχι, αν δεν νιώσεις απόλυτα ασφαλής για να κάνεις δεξιά, απλά δεν κάνεις. Και ας εκνευριστεί ο από πίσω, τι να κάνουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις