Προς το περιεχόμενο

Toyota Supra με 837.000 χλμ!


tala1pwros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υπάρχουν αρκετά moter (όχι βέβαια ιδίου τύπου) που έχουν βγάλει πολλά χλμ με σωστή συντήρηση και κάποιο ίσως ρεκτιφιέ. Έχω δει Audi 80 αυγό με 650.000, Ascona C με 450.000 (περπατάει ακόμα καθημερινά) και υπάρχουν άρθρα για ορισμένα Mercedes Diesel που άντεχαν ακόμα παραπάνω και έχουν πάρει και βραβεία.

 

Αν κατάφερναν να χαλάνε και αυτά με 50 άλογα στο λίτρο καλύτερα να το άφηναν το άθλημα οι Γερμανοί! :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω ακούσει για mercedes ταξί σε επαρχία 350 χλμ από την Αθήνα που είχε κάνει 3.000.000 χλμ  (δεν ξέρω αν ήταν με ένα κινητήρα) και ήταν δεκαετίας 80.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Τα ταξί αλλάζουν κινητήρες μην ψαρώνετε.

 

Εχω την εντύπωση οτι το ρεκόρ το εχει merc με 1.2M χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά αυτοκίνητα, ιδιαίτερα diesel μπορεί να φτάσουν και να ξεπεράσουν το 1 εκ χιλιόμετρα. Η HONDA πριν λίγα χρόνια σε ορισμένες χώρες έδινε εγγύηση 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα για το καινούργιο diesel μοτέρ της.

 

Το τυπικό βενζινοκίνητο με σωστή συντήρηση (δηλαδή ό,τι λέει ο κατασκευαστής*) και νορμάλ οδήγηση θα βγάλει ~400.000χλμ. χωρίς πρόβλημα.

 

Από την άλλη ρωτήστε πόσα έχει δώσει κάποιος με πολλά χιλιόμετρα στη λοιπή συντήρηση... μήπως τακτικά αλλάζει ψαλίδια-ρουλεμάν κλπ.? Πολλά αυτοκίνητα πάσχουν στο θέμα ανάρτηση/μετάδοση και κοστίζουν πολλά χρήματα ενώ το μοτέρ δε ζητάει τίποτα.

 

*Το να βάζεις κάθε 5.000χλμ. "10W-40 λάδι" (τυχαία και ενδεικτικά) χωρίς τις προδιαγραφές που απαιτεί ο κατασκευαστής δεν είναι σωστή συντήρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Corollaki του 92 έβγαλε 450k με βαριά χρήση ( θα έβγαζε παραπάνω απλά αποφάσισε να το αλλάξει )...το φόρτωνε ο πατέρας μου ότι μπορείς να φανταστείς και έκανε πολλά ταξίδια πάνω από 400χλμ διαδρομές .Γενικά τα toyota είναι πολύ αξιόπιστα και φθηνά αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Corollaki του 92 έβγαλε 450k με βαριά χρήση ( θα έβγαζε παραπάνω απλά αποφάσισε να το αλλάξει )...το φόρτωνε ο πατέρας μου ότι μπορείς να φανταστείς και έκανε πολλά ταξίδια πάνω από 400χλμ διαδρομές .Γενικά τα toyota ήταν πολύ αξιόπιστα και φθηνά αυτοκίνητα.

 

Fixed

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μισό ρε παιδιά , τι ακριβώς μπορεί να χαλάσει σε ένα τογιοτα του 90? τα χερούλια?? 

Δεν έκαναν κάτι ιδιαίτερο οι ιαπωνες , κατασκεύαζαν πολύ απλά αυτοκίνητα γι αυτο δεν χαλανε 

οσο ποιο απλο ειναι κατι = τοσο ποιο αξιοπιστο ειναι 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το taxi Mercedes με 4.600.000 χλμ!!

 

http://taxitzhs.blogspot.com/2013/07/blog-post_566.html

Είχε λέει και δύο εφεδρικές (3 σύνολο μαζί με τις μάνας του) και τις άλλαζε κατά καιρούς. Δεν παύει να είναι κατόρθωμα αλλά...

Η αλήθεια είναι ότι αρκετοί παλιοί κινητήρες ήταν αρκετά αργόστροφοι αλλά και αντοχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μισό ρε παιδιά , τι ακριβώς μπορεί να χαλάσει σε ένα τογιοτα του 90? τα χερούλια?? 

Δεν έκαναν κάτι ιδιαίτερο οι ιαπωνες , κατασκεύαζαν πολύ απλά αυτοκίνητα γι αυτο δεν χαλανε 

οσο ποιο απλο ειναι κατι = τοσο ποιο αξιοπιστο ειναι 

 

Δηλαδή η FIAT κατασκεύαζε πολύπλοκα αυτοκίνητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να έχω διαβάσει πολλά άν το αμάξι το συντηρείς καλά και τι εννοώ ότι στα τόσα χιλιομετρα λαδια/φιλτρα/τακακαι και δεν λες έλα μωρε ας γράψω 2-3 χιλιάδς ακόμα αφού αντέχει το αμάξι κρατάει εξάλου οπως τους φερθεις ετσι θα φερθεί.Μεγάλο ρόλο παίζει και ο τροπος που το οδηγας πχ οχι καρφωτες η τέρμα οι στροφές και πολλά άλλα.Τα πιο τρελά είναι οι τυπαδες που πετυχενω στο συνεργειο που πανε τα αμαξια χωρις σταγονα λαδι και μετα ουρλιαζουν.Πχ μια ειχε φερει ενα μερσεντες το οποιος δεν το ειχε παει 2 χρονια σε συνεργειο λεει και απλα ψυγειο/λαδια φρενα ήταν ανυπαρκτα ιδικά τα λάδια σταγόνα δεν ειχαν προφανως και το αμαξι αυτό μετά αλλαχτήκανε τα πάντα μα παντα.Σαν παράδειγμα αν αντεχει ενα αμαξι μπορω να σου πω τα ταξι που ειναι 24/7 πάνω κάτω στους δρόμους ρώτα κανα ταρίφα ποσα χιλιομετρα εχει γραμενα και θα μεινεις καγκελο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...