Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μερικές διευκρινήσεις , το Skroutz δεν ειναι μηχανή αναζήτησης προϊόντων.

Είναι περισσότερο σύγκρισης τιμών και επιλέγει ποια προϊόντα θα εμφανίζονται πχ αν κάποιο προϊόν έχει λίγα κλικ το βγάζει τελείως από την αναζήτηση ή αν κάποια μάρκα δεν υπάρχει σε κάποιο άλλο κατάστημα .

Το cpc του είναι ήδη πολύ υψηλό και τώρα θα ζητάει και 8%! για την υπηρεσία καλαθιού!

Μάλιστα δεν προσφέρει καμία έξτρα παροχή -ασφάλεια στον πωλητή πχ αν ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία θα επιστρέφει τα μεταφορικά στον πωλητή;

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όλα τα συστήματα που χρησιμοποιούν το skroutz api δεν παράγουν χρέωση στα καταστήματα. Είναι πολιτική του Skroutz.

 

Αν από το valu.gr εσύ πατήσεις να δεις ένα προϊόν σε ένα eShop, τότε το eShop δε χρεώνεται και ας περνάει μέσω του Skroutz.

 

Εντυπωσιακό, αλλά μου ακούγεται παράξενο, Σε αυτήν την περίπτωση το skroutz χάνει έσοδα με αυτό που κάνεις Είσαι σίγουρος ότι οι όροι χρήσης του skroutz api σου επιτρέπουν να κάνεις αυτό που κάνεις; 

Δημοσ.

Εφ' όσον το κατάστημα δεν καλύπτει εγγύηση ως οφείλει, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές, εννοείται να καταγγείλει το γεγονός και στην Skroutz, γιατί ενδεχομένως το κατάστημα να έχει κάποια επίπτωση. 

Παρεμπιπτόντως, δεν νομίζω το amazon να έχει κάποιο είδος προστασίας για θέματα εγγύησης τρίτων πωλητών (του amazon marketplace δηλαδή). 

 

 

 

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

 

Τα συνοικιακά καταστήματα πάντα είχαν αυξημένες τιμές και μεγάλο περιθώριο κέρδους ακριβώς εκμεταλλευόμενα το συνοικιακό "φιλικό" χαρακτήρα τους και την προσωποποιημένη υποστήριξη/πληροφόρηση που δίνουν.

 

Είναι προφανές ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταστημάτων αυτών δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει online - τους αρκεί η αγορά της γειτονιάς. 

 

Είναι επίσης προφανές ότι τα καταστήματα αυτά δεν θέλουν να ακούνε για σύγκριση τιμών με άλλους ανταγωνιστές (ακριβώς αυτό που προσφέρει η μηχανή αναζήτησης της Skroutz). Άλλωστε αυτό ήταν περισσότερο από εμφανές στην Στουρνάρη στα Εξάρχεια, εκεί που παλαιότερα ήταν συγκεντρωμένοι όλοι οι κλασσικοί "κομπιουτεράδες". Κι εκεί δούλευαν με μικρά περιθώρια κέρδους γιατί ο ένας προσπαθούσε να βγάλει τα μάτια του άλλου. 

Εχεις δικιο σε όλα εκτός απ το οτι εκμεταλευονταν τον συνοικιακο φιλικο χαρακτήρα για να δουλεύουν με τόσο μεγάλο περιθώριο κέρδους.

Στην ευκολία πατούσαν.

Το σκρουτζ εκανε προσιτο το eshop και στον μεσο ανίδεο,και τώρα μπορεί να βρει ο,τι θελει,σε τιμές καλύτερες απ το συνοικιακό μαγαζί.

Και όντως ειναι όπως τα λες για τα εξαρχεια,έτυχε να τους γνωρίσω και αρκετους λογω συνεργασίας.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μερικές διευκρινήσεις , το Skroutz δεν ειναι μηχανή αναζήτησης προϊόντων. Είναι περισσότερο σύγκρισης τιμών και επιλέγει ποια προϊόντα θα εμφανίζονται πχ αν κάποιο προϊόν έχει λίγα κλικ το βγάζει τελείως από την αναζήτηση ή αν κάποια μάρκα δεν υπάρχει σε κάποιο άλλο κατάστημα . Το cpc του είναι ήδη πολύ υψηλό και τώρα θα ζητάει και 8%! για την υπηρεσία καλαθιού! Μάλιστα δεν προσφέρει καμία έξτρα παροχή -ασφάλεια στον πωλητή πχ αν ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία θα επιστρέφει τα μεταφορικά στον πωλητή;

 

 

Διάβασε λίγο την είδηση, κρίμα είναι. Το λέει καθαρά, στην επιστροφή προϊόντων τα μεταφορικά τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η Skroutz.

Εχεις δικιο σε όλα εκτός απ το οτι εκμεταλευονταν τον συνοικιακο φιλικο χαρακτήρα για να δουλεύουν με τόσο μεγάλο περιθώριο κέρδους.

Στην ευκολία πατούσαν.

Το σκρουτζ εκανε προσιτο το eshop και στον μεσο ανίδεο,και τώρα μπορεί να βρει ο,τι θελει,σε τιμές καλύτερες απ το συνοικιακό μαγαζί.

Και όντως ειναι όπως τα λες για τα εξαρχεια,έτυχε να τους γνωρίσω και αρκετους λογω συνεργασίας.

 

 

Και στην ευκολία ("έλα μωρέ, πάω στην δίπλα γωνία και θα πάρω τον σκληρό που θέλω ΤΩΡΑ όχι σε 5 ημέρες που θα μου τον στείλει το πάλαι-ποτέ e-shop.gr") και στον φιλικό χαρακτήρα ("θα ρωτήσω τον Μήτσο δίπλα μου τι να κάνω με το θέμα του ανεμιστήρα που ανεβάζει χωρίς λόγο στροφές") και στα... παρελκόμενα ("θα πάω στον Μήτσο να μου δώσει και κάνα αντιγραμμένο έργο να δω το βράδυ με την κοπέλα μου"). 

 

;)

  • Like 1
Δημοσ.

 

Διάβασε λίγο την είδηση, κρίμα είναι. Το λέει καθαρά, στην επιστροφή προϊόντων τα μεταφορικά τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η Skroutz.

 

;)

 

Δεν αναφέρομαι στην επιστροφη χρημάτων στον αγοραστή-πελάτη αλλά στον πωλητή .

Δημοσ.

Skroutz: Εφτιαξε εμας τους καταναλωτες αλλα κατεστρεψε τα μαγαζια.

Δουλευουν για κερδος 1-1,5€ τα σκρουτζομαγαζα οταν πουλανε εναν εξωτερικο σκληρο 500Gb ή για 5 ευρω κερδος σε ενα κινητο android low-mid. B)

Θα ερθω να συμφωνησω με τον Αρη!

 

Θεωρω την κινηση τους απαραδεκτη και καθολου συμφερουσα για τα καταστημα που εχουν μικρο περιθωριο κερδους. Επισης το συγκεκριμενο πλανο αρχικα θα εφαρμοστει στα ηλεκτρονικα φαρμακεια και οχι σε ολες τι κατηγοριες. Ενα αλλο θεμα ειναι οτι δεν μπορει κανεις να διασφαλισει το κατα ποσο "δικαια" θα μοιραζονται οι παραγγελιες. 

 

Υποθετικα ενα φαρμακειο διαθετει 25.000 προιοντα στο φυσικο φαρμακειο που μπορει να πουλησει μεσω ιντερνετ ενω με αυτο το σχεδιο θα αναγκαστουν νε περασουν εικονικα ολοκληρους καταλογους που δεν εχουν αλλα προκειται να παραγγειλουν και οι ιδιοι ετσι ωστε να κερδισουν την παραγγελια. Οπως καταλαβαινετε θα γινει ενας χαμος στον κλαδο που ηδη πασχει απο αθεμιτο ανταγωνισμο και το μονο που θα βγει ειναι δυσαρεστημενοι πελατες μιας και θεωρω ακατορθωτο να καταφερει καποιος να ολοκληρωσει παραγγελια σε 3 ημερες με προιοντα που δεν διαθετει ηδη.

Δημοσ.

Δεν ειναι ιδεα μου ρε παιδια οτι το σκρουτζ παει να γινει το αμαζον της Ελλαδας, ειναι?

Δημοσ.

Μπράβο στο skroutz που παρέχει βελτιωμένες υπηρεσίες. Τα λεφτά είναι το πρόβλημα που δεν υπάρχουν, όχι η εξέλιξη του site.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το skroutz γενικά είναι μια πολύ καλή υπηρεσία και με μια άριστη εκτέλεση (ακόμα και για τα παγκόσμια δεδομένα) αλλά αυτό δεν αναιρεί το ότι έχει γίνει ο νταβατζής της αγοράς.

 

Χρεώνει υπέρογκα τα καταστήματα και ουσιαστικά έχει διαλύσει την αγορά αναγκάζοντας τα περισσότερα καταστήματα να δουλεύουν με 1-3 % κέρδος πράγμα που μακροπρόθεσμα (μη πω βραχυπρόθεσμα) δεν είναι βιώσιμο.

 

Φυσικά και βολεύει εμάς ως καταναλωτές, όμως είμαστε μόνο η μια πλευρά του νομίσματος.

 

Συμφωνώ απόλυτα. Το skroutz γενικά είναι μια πολύ καλή υπηρεσία αλλά είναπολλά καταστήματα έχουν δυσαρεστηθεί και αποχωρούν ειδικά μετά την ξαφνική υπέρογκη αύξηση των χρεώσεων που αποφάσισε κάποια στιγμή παλαιότερα. Πολλές φορές έχει τύχει να βρώ καταστήματα σε άλλες μηχανές (bestprice.gr, snif.gr) τα οποία σταμάτησαν να εμφανίζονται ξαφνικά στο skroutz λόγω των υπέρογκων χρεώσεων. 

 

Και γιατί τόσος ντόρος με το "πρωτοποριακό" ενιαίο καλάθι αγορών; Στο bestprice το είχαν υλοποιήσει νομίζω πριν 3-4 χρόνια!

Επεξ/σία από wow
Δημοσ.

μπράβο στο skroutz για μια ακόμη φορά.

 

Υπάρχει κάτι αντίστοιχο για

Αγγλία;

Ιταλία;

Κίνα;

 

Υπάρχει εδώ και χρόνια το http://www.idealo.eu

 

Ίδια φάση με το σκρουτζ αλλά υπάρχει σε 7 χώρες και υποστηρίζει και κάποιες ακόμα (εκτός από Ελλάδα φυσικά)

Δημοσ.

Γιατί φυσικά το κόστος ενός μαγαζιού είναι απλώς τα ... υλικά.  :-(

 

Τι κάθεσαι, άνοιξε σουβλατζίδικο να χεστείς στο τάλαρο. :devil:

 

Πολύ εύκολα τα έχετε όλα.  :-D

 

Άλλο το κόστος της επιχείρησης, άλλο το κόστος του προϊόντος. Το κόστος της επιχείρησης είναι ενοίκια, ρεύμα, ασφάλεια, υπάλληλοι κλπ., όπως σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Αυτό ΔΕΝ έχει όμως καμία σημασία!

 

Το κόστος του προϊόντος είναι υλικά, ενέργεια που καταναλώθηκε για να παραχθεί, εργατοώρες μεταποίησης και κόστος χρήσης μηχανημάτων. Αυτό δεν αλλάζει. Το κέρδος υπολογίζεται πάνω σε αυτά. Όπως όταν μιλάμε για μία καθαρά εμπορική επιχείρηση (πχ. supermarket) όπου το κόστος προϊόντος είναι απλά η τιμή που αγοράστηκε το προϊόν και το κέρδος υπολογίζεται πάνω σε αυτή.

 

Κόστη όπως ενοίκια, ασφάλειες, λογιστικά έξοδα, κλπ. έχει ΚΑΘΕ επιχείρηση, ανεξαρτήτως φύσεως. Αυτά αφαιρούνται από τα κέρδη, δεν προστίθενται στο κόστος του προϊόντος.

 

Αν λοιπόν ένα σουβλατζίδικο έχει μεγάλο μαγαζί, ή Δευτέρα-Πέμπτη κυνηγάει τους πελάτες με το δίκανο, ή μπαίνει ένας πελάτης και ο επόμενος μπαίνει μετά από 10 λεπτά και οι υπάλληλοι στο ενδιάμεσο κάθονται... αυτά δεν ανήκουν ούτε στις εγατοώρες του προϊόντος, ούτε στο κόστους του. Επίσης ακριβό ενοίκιο σε ακριβή περιοχή, σημαίνει ότι η περιοχή είναι περιζήτητη, αρα έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, άρα περισσότερη πελατεία και δεν αφορά και πάλι το κόστος του προϊόντος, αλλά είναι επένδυση για το άνοιγμα σε μεγαλύτερη αγορά και την πώληση μεγαλύτερης ποσότητας. Αν η ποσότητα που μπορεί να πουλήσει ένα σουβλατζίδικο λοιπόν δε φτάνει ώστε με ένα πολύ υψηλό κέρδος της τάξης του 50-100% να έχει καθαρά κέρδη, προφανώς και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ, μέχρι τα 10 σουβλατζίδικα να γίνουν 3 ή 2 ή 1 τα οποία θα πάρουν την πελατεία των υπολοίπων.

 

Το ότι κάθε γωνία γέμισε σουβλατζίδικα και καφετέρειες στην Ελλάδα και αυτή ήταν η ανάπτυξη των τελευταίων δεκαετιών, δε σημαίνει ότι ποτέ η αγορά χωρούσε τόσα... 

Δημοσ.

Conan, όχι απλά συμφωνούν αλλά χαρηκαν ιδιαίτερα που κάποιος χρησιμοποίησε το api τους για να προσφέρει κάτι στους τελικούς χρήστες. Προφανώς μετά από την κουβέντα μας καταλάβαμε όλοι πως το valu δεν έχει νόημα ύπαρξης μιας και θα συνέβαινε αυτό που συνέβη (το καλάθι αγορών του Skroutz). Οπότε και δεν συνέχισα να προωθώ το valu.gr

Δημοσ.

Το συγκεκριμένο feature το είχα προτείνει σε ένα email που τους έστειλα πριν έξι μήνες.. Ελπίζω να μην μου έλεγαν ψέματα ότι το έχουν σκεφτεί ήδη χαχα

Δημοσ.

Άλλο το κόστος της επιχείρησης, άλλο το κόστος του προϊόντος. Το κόστος της επιχείρησης είναι ενοίκια, ρεύμα, ασφάλεια, υπάλληλοι κλπ., όπως σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Αυτό ΔΕΝ έχει όμως καμία σημασία!

 

Ε ναι, γιατί όταν έρχεται ο λογαριασμός ή η μισθοδοσία, αυτό λες και στην ΔΕΗ ή στον υπάλληλο - λεφτά θες; Ο jimex λέει ότι δεν έχουν σημασία, βρες τα μαζί του.  :-D

 

 

Το κόστος του προϊόντος είναι υλικά, ενέργεια που καταναλώθηκε για να παραχθεί, εργατοώρες μεταποίησης και κόστος χρήσης μηχανημάτων. Αυτό δεν αλλάζει. Το κέρδος υπολογίζεται πάνω σε αυτά.

 

Δεν είναι το μαγαζί excel λογιστικής. Το κέρδος είναι τι σου μένει μετά από όλα τα έξοδα. Αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία, όπως για τον υπάλληλο το πόσα καθαρίζει. Τώρα, το ότι διάλεξες ένα metric επειδή είναι εύκολο στις πράξεις... τι να πω...  :-(

 

 

Αν η ποσότητα που μπορεί να πουλήσει ένα σουβλατζίδικο λοιπόν δε φτάνει ώστε με ένα πολύ υψηλό κέρδος της τάξης του 50-100% να έχει καθαρά κέρδη, προφανώς και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ, μέχρι τα 10 σουβλατζίδικα να γίνουν 3 ή 2 ή 1 τα οποία θα πάρουν την πελατεία των υπολοίπων.

 

Ά, ώστε υπάρχει κομισσάριος που λέει ποιός πρέπει να είναι ο λόγος τιμής/(κόστος υλικών) ενός μαγαζιού αλλιώς λουκέτο; :-D Μια στιγμή να τσεκάρω το διαβατήριό μου. Χμ... δεν λέει Βενεζουέλα.  :-(

 

Τα πράγματα είναι απλούστατα. Το κάθε μαγαζί τιμολογεί όπως νομίζει ότι θα βγάλει λεφτά. Αν η εκτίμηση είναι καλή (και άρα το "επιβραβεύει" ο καταναλωτής), επιζεί. Αν δεν είναι (και άρα το "τιμωρεί" ο καταναλωτής), κλείνει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...