dollyyy19 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Ρε συ λες ότι μένεις χωρίς βενζίνη επειδή δουλεύει στο παρασκήνιο με υποπίεση. Δε βλέπεις στο ταμπλό ότι ο δείκτης της βενζίνης κατεβαίνει όσο περνάν οι βδομάδες; Έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο πάντα με βενζίνη δε ξεκινάει, επομένως καταναλώνει κι εκεί. Χωρίς πλάκα τώρα αντλία βενζίνης μπορεί να τύχει κ σε καινούριο αυτοκίνητο. Το κόλπο είναι να έχεις πάντα το ντεπόζιτο πάνω από το τέταρτο για να μη δουλεύει αέρα η αντλία και καίγεται. Τι σχέση έχει αντλία του νερού με την αντλία της βενζίνης... δεν αναφερομαι στην βενζινη,ουτε αναφερομαι σε αντλια νερου,αλλα βενζινης είναι ασφαλές αυτό?σε τι αμάξι το έκανες? τι εννοεις ασφαλες?δεν εχει σχεση με την ασφαλεια.εβαλα την αντλια βενζινης να σταματαει οταν τα νερα εχουν 10 βαθμους.στην ουσια,μονο στις παγωνιες ξεκιναω με βενζινη.
daPro Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 ΟΚ άλλη ερώτηση..Αν κατάλαβα σωστά η αντλία σου το καλοκαίρι δεν δουλεύει καθόλου..Αυτό δεν είναι επικίνδυνο να χαλάσει/κολλήσει? Κ δεν είναι επικίνδυνο για τα βαλβίδες να δουλεύει το αμάξι μόνο με υγραεριο?
d_gkal Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 ποσο την αλλαξες. Σάββατο βράδυ με άφησε και μένα. χτες την άλλαξα. καλό είναι να είναι το ρεζερβουάρ στο μισο και παραπανω σχεδόν παντα. επίσης να χρησιμοποιείς που και που μονο βενζίνη.
dollyyy19 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 ΟΚ άλλη ερώτηση..Αν κατάλαβα σωστά η αντλία σου το καλοκαίρι δεν δουλεύει καθόλου..Αυτό δεν είναι επικίνδυνο να χαλάσει/κολλήσει? Κ δεν είναι επικίνδυνο για τα βαλβίδες να δουλεύει το αμάξι μόνο με υγραεριο? μα εγραψα οτι μου χαλασε μια φορα.αλλα δεν μπορω να κατηγορησω το αεριο.ηταν ηδη 15 χρονων αυτη η αντλια.βεβαια,και η αντικαταστατρια,βγηκε αχρηστη παρα τα 100 ευρουλακια που κοστιζε.η επομενη,με 50 ευρω,ειναι στην τριετια,σχεδον δεν δουλεψε καθολου.μονο στην εγκατασταση και στο κτεο.προβλημα στις βαλβιδες ,σε καταλυτικα ,δυσκολο να βγει.μετα την αντικατασταση του μολυβδου στην βενζινη,ο οποιος και συντελουσε στην λιπανση των εδρων των βαλβιδων,μπηκαν καινουρια ανθεκτικα κραματα στα σημεια αυτα.αν βγει προβλημα στις βαλβιδες με αεριο,θα το εβγαζε και στην βενζινη.μπορει ,λιγο πιο αργα,αλλα θα το εβγαζε παλι....
meletis_m Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Πιστεύω οτι τα χιλιόμετρα αλλά και απο τα χρόνια είναι φυσιολογίκη φθορά.Άλλωστε τα Hyundai έχουν και φθηνά ανταλλακτικά γνήσια. Επειδή και εγω πρόσφατα εγκατέστησα Lpg σε Honda Accord πάντα έχω βενζίνη πάνω απο τη μέση , και κάθε 2500 χιλιόμετρα δουλεύω 10-15 χιλιόμετρα με βενζίνη.Μέχρι στιγμής έχω κάνει 16.000 χιλιόμετρα απο τον Ιανουάριο του 16 με το LPG.Εδώ και 325.000 δεν έχω αλλάξει αντλία βενζίνης, οπότε την περιμένω να δούμε πότε θα τα φτύσει. Βέβαια έχει ρυθμιστεί να ψεκάζει 1 λίτρο βενζίνη/100χλμ. Πάντως στο Corsa C που είχα , είχε αλλαχτεί 2 φορές η αντλία βενζίνης( στίς 90.000χλμ & 190.000) , απο οτι θυμάμαι η Bosch μου είχε κοστίσει 90-100ευρώ.Δέν είχε τοποθετηθεί σύστημα υγραερίου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα