Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το αμαξάκι μου getz έχει κάνει 160 χιλιάδες Χιλ...στα 110 έβαλα υγραεριο brc το οποίο όπως μου είπε ο κατασκευαστής μαζί με το υγραεριο ρουφάει κ 5 με 10% βενζίνη ώστε να υπάρχει σωστή λίπανση στην καύση.

Εχθές έμεινα από τρόμπα βενζινης..ο τυπαρας απτή οδική βοήθεια μου είπε πως όσοι έχουν υγραέριο κάποια στιγμή κ ξαφνικά θα μείνουν από τρομπα βενζινης.

Ισχύει αυτό?

Δημοσ.

Το αμαξάκι μου getz έχει κάνει 160 χιλιάδες Χιλ...στα 110 έβαλα υγραεριο brc το οποίο όπως μου είπε ο κατασκευαστής μαζί με το υγραεριο ρουφάει κ 5 με 10% βενζίνη ώστε να υπάρχει σωστή λίπανση στην καύση.

Εχθές έμεινα από τρόμπα βενζινης..ο τυπαρας απτή οδική βοήθεια μου είπε πως όσοι έχουν υγραέριο κάποια στιγμή κ ξαφνικά θα μείνουν από τρομπα βενζινης.

Ισχύει αυτό?

 

 

Αυτοι οι τυπαδες το παιζουν πολυ ξερολες σε ολλα !!!

  • Like 1
Δημοσ.

yep,καλα στα ειπανε οι "τυπαδες".ειδικα στα παλαιοτερα συστηματα,που μπορουσες να ακυρωσεις εντελως την αντλια βενζινης,και καθοταν χωρις λειτουργια για μεγαλο διαστημα,αλλα και διοτι ο γυφτουλας ιδιοκτητης ειχε στεγνωσει το ρεζερβουαρ απο βενζινα,οι αντλιες ή καιγοταν ή κολουσαν και αχρηστευονταν.στο δικο σου,αναλογως την συνδεσμολογια που χρησιμοποιησε ο εγκαταστατης,εβγαλε ζημια.αν ειχε πολυ χαμηλα πχ 20 ,τους βαθμους απεμπλοκης της αντλιας,σχεδον ολακερο καλοκαιρι περσι,δεν δουλεψε η αντλια.επομενο ηταν..........υποψην,ακομη και χωρις αντλια,αν δεν απεμπλακουν και τα μπεκ,και ανοιγοκλεινου εστω και χωρις πιεση απο την αντλια,λογω υποπιεσης στην εισαγωγη,συνεχιζει να καιει ελαχιστη βενζινη..........

 

υγ αυτο το εντελως ξαφνικα ειναι που πειραζει.νομιζεις οτι εχεις ενα ντεποζιτο βενζινας για καβατζα,και οταν το χρειαστεις πχ αν ξεμεινεις απο αεριο,δεν εχεις την αντλια.και στο αεριο δεν εχει"παω με τα ποδια στο βενζιναδικο να γεμισω ενα μπετονι".....κατευθειαν οδικη,και οχι στο συνεργειο,αλλα στο βενζιναδικο!!!!!!!!!!

Δημοσ.

yep,καλα στα ειπανε οι "τυπαδες".ειδικα στα παλαιοτερα συστηματα,που μπορουσες να ακυρωσεις εντελως την αντλια βενζινης,και καθοταν χωρις λειτουργια για μεγαλο διαστημα,αλλα και διοτι ο γυφτουλας ιδιοκτητης ειχε στεγνωσει το ρεζερβουαρ απο βενζινα,οι αντλιες ή καιγοταν ή κολουσαν και αχρηστευονταν.στο δικο σου,αναλογως την συνδεσμολογια που χρησιμοποιησε ο εγκαταστατης,εβγαλε ζημια.αν ειχε πολυ χαμηλα πχ 20 ,τους βαθμους απεμπλοκης της αντλιας,σχεδον ολακερο καλοκαιρι περσι,δεν δουλεψε η αντλια.επομενο ηταν..........υποψην,ακομη και χωρις αντλια,αν δεν απεμπλακουν και τα μπεκ,και ανοιγοκλεινου εστω και χωρις πιεση απο την αντλια,λογω υποπιεσης στην εισαγωγη,συνεχιζει να καιει ελαχιστη βενζινη..........

 

υγ αυτο το εντελως ξαφνικα ειναι που πειραζει.νομιζεις οτι εχεις ενα ντεποζιτο βενζινας για καβατζα,και οταν το χρειαστεις πχ αν ξεμεινεις απο αεριο,δεν εχεις την αντλια.και στο αεριο δεν εχει"παω με τα ποδια στο βενζιναδικο να γεμισω ενα μπετονι".....κατευθειαν οδικη,και οχι στο συνεργειο,αλλα στο βενζιναδικο!!!!!!!!!!

 

 

Γιατί δεν παραμένει η ένδειξη της βενζίνης στο ταμπλό; Εφόσον το υγραέριο έχει δική του ένδειξη στάθμης;

Δημοσ.

????? παραμενει η ενδειξη της βενζινης στο ταμπλο?τι να παραμεινει?το αεριο εχει δικη του ενδειξη,γνωστο αυτο.............δν καταλαβαινω τι ρωτας.

Δημοσ.

Μα υποτίθεται ότι η αντλία δουλεύει συνέχεια(στο δικο μου συστημα)γιατί να χάλασε?

Μήπως ήταν η ώρα της?κ δεν έφταιγε το υγραεριο?

Δημοσ.

τι εννοεις δουλευει συνεχει?καθε φορα που σταματας το μοτερ και κρυωνουν τα νερα,δουλευει η αντλια μεχρι να τα φερει σε μια θερμοκρασια ,την οποια οριζει ο τοποθετητης.μολις πιασουν τα νερα αυτην την θερμοκρασια,η αντλια σταματαει και αρχιζει το αεριο.αν εχεις επιλεξει να φτυνει συνεχως λιγη βενζινη για λιπανση και παπαριες,την επιβαρυνεις ακομη περισοτερο,διοτι για να κρατηθει το κοστος χαμηλα,ενω δουλευει με αεριο,ανοιγοκλεινουν την αντλια για να στελνει  την μικρη ποσοτητα βενζινης.αλλα το ανοιγοκλειμα της αντλιας,της κανει μεγαλυτερη ζημια απο το να ανοιξει μια φορα και να δουλευει συνεχως.......εδω ειναι που βγαζουν την ζημια......

Δημοσ.

Φίλε δεν είμαι μηχανικός κ δεν ξέρω κ πολλά..Αλλά όταν έβαλα το lpg μου είπαν ότι η κατανάλωση θα είναι 90% υγραεριο κ 10% βενζίνη..δεν ξέρω αν μου είπαν παπαριες.

Οπότε η αντλία λειτουργεί συνέχεια...το βλέπω κ άπτον δείκτη της βενζίνης που σιγά σιγά κατεβαίνει(ειδικά σε ταξιδια)

Edit..Τώρα κατάλαβα ότι λέμε το ίδιο πράμα..Οπότε λες ότι το σύστημα μου είναι επικίνδυνο για αντλίες..

Δημοσ.

ολα τα συστηματα,ετσι τα συνδεουν,για να μην βγαλει ζημια σε μηχανικα μερη και τους κραξουν.αλλα και εγω που επι 4ετια δεν εκαψα ιχνος βενζινης,αλλαξα αντλια,αφου κολλησε  απο την αχρηστια...........

Δημοσ.

Άρα πιστεύεις ότι μου την έκανε την ζημιά το υγραεριο..

Δεν παίζει να ήρθε η ώρα της αφού έχω κάνει 160 χιλιάδες?

Δημοσ.

Κ τι κάνουμε ρε φίλε..υποτίθεται ότι το βάλαμε για οικονομία.αν είναι να βγάζει τέτοιες ζημιές γμσ τα..

Δημοσ.

κατσε ρε φιλε,κανεις οικονομια 40% απο οτι αν ησουν με βενζινα.σχεδον πετρελαιο κινητη καταναλωση εχει το οχημα......και για μια αντλια κανεις ετσι?καποτε,αλλαζαν κεφαλαρια,αν εβρισκαν,αλλιως επισκευη.......κατεμε,αυτο πρεπει να το υπολογιζεις στο κοστος λειτουργιας του αεριου..............ποσο κανει μια αντλια?50-100 ευρω?βαλτα μεσα στο κοστος κινησης  με αεριο.η αλλη λυση ειναι να παρεις συγχρονο πετρελαιοκινητο,η το γυρνας σε βενζινη μονιμως............δεν νομιζω να συμφερουν........μια χαρα ειναι το αεριο.........

 

υγ αλλη λυση,αυτη που εφαρμοζω πλεον εγω,ειναι να ακυρωσεις εντελως την αντλια βενζινης,μαζι και τα μπεκ,αλλα πρεπει να δεις ποσα χλμ σε βγαζει μια μπουκαλα ,ωστε να μην ξεμεινεις ποτε απο αεριο.αν κανεις εκτακτες διαδρομες,ξεχνα αυτην την λυση

Δημοσ.

????? παραμενει η ενδειξη της βενζινης στο ταμπλο?τι να παραμεινει?το αεριο εχει δικη του ενδειξη,γνωστο αυτο.............δν καταλαβαινω τι ρωτας.

 

Ρε συ λες ότι μένεις χωρίς βενζίνη επειδή δουλεύει στο παρασκήνιο με υποπίεση. Δε βλέπεις στο ταμπλό ότι ο δείκτης της βενζίνης κατεβαίνει όσο περνάν οι βδομάδες; Έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο πάντα με βενζίνη δε ξεκινάει, επομένως καταναλώνει κι εκεί.

Χωρίς πλάκα τώρα αντλία βενζίνης μπορεί να τύχει κ σε καινούριο αυτοκίνητο. Το κόλπο είναι να έχεις πάντα το ντεπόζιτο πάνω από το τέταρτο για να μη δουλεύει αέρα η αντλία και καίγεται.

τι εννοεις δουλευει συνεχει?καθε φορα που σταματας το μοτερ και κρυωνουν τα νερα,δουλευει η αντλια μεχρι να τα φερει σε μια θερμοκρασια ,την οποια οριζει ο τοποθετητης.μολις πιασουν τα νερα αυτην την θερμοκρασια,η αντλια σταματαει και αρχιζει το αεριο.αν εχεις επιλεξει να φτυνει συνεχως λιγη βενζινη για λιπανση και παπαριες,την επιβαρυνεις ακομη περισοτερο,διοτι για να κρατηθει το κοστος χαμηλα,ενω δουλευει με αεριο,ανοιγοκλεινουν την αντλια για να στελνει  την μικρη ποσοτητα βενζινης.αλλα το ανοιγοκλειμα της αντλιας,της κανει μεγαλυτερη ζημια απο το να ανοιξει μια φορα και να δουλευει συνεχως.......εδω ειναι που βγαζουν την ζημια......

 

 

Τι σχέση έχει αντλία του νερού με την αντλία της βενζίνης...

Δημοσ.

 

υγ αλλη λυση,αυτη που εφαρμοζω πλεον εγω,ειναι να ακυρωσεις εντελως την αντλια βενζινης,μαζι και τα μπεκ,αλλα πρεπει να δεις ποσα χλμ σε βγαζει μια μπουκαλα ,ωστε να μην ξεμεινεις ποτε απο αεριο.αν κανεις εκτακτες διαδρομες,ξεχνα αυτην την λυση

είναι ασφαλές αυτό?σε τι αμάξι το έκανες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...