Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποιο gaming benchmark είναι multithreaded για να χουμε καλό ρώτημα;

3Dmark. Kαι επίσης πολλά games (π.x. όλα τα Crysis, όλα τα παιχνίδια που τρέχουν σε Unreal engine, κ.λ.π.).

 

Και επίσης μάλλον κάποιοι δεν διαβάζετε τα posts.

 

Μετά άρχισα να στήνω κάποια Intel μηχανάκια για πελάτες όπως i5, κλπ. Όταν ο πελάτης δεν το βιαζόταν, έπαιζα κάνα παιχνίδι, έτρεχα κάνα Bench να δω τι γίνεται. Πολλές φορές ήταν και ο φίλος που μου πρότεινε το AMD. Μάλιστα είχαμε κάνει και ένα Video που δεν το ανέβασα ποτέ αν και το έχω.

Άρχισα να μετράω από εποχή i7 3770 και μετά περισσότερο. Απλά έτυχε να έχω περισσότερο χρόνο και όρεξη. Έβλεπα πράγματα που ήταν διαφορετικά από αυτά που διαβάζω στα Reviews. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν έστησα το πρώτο μηχάνημα DDR4 με 6600K. Μ

 
Ο άνθρωπος λέει ότι έτρεχε benchmarks με πλατφόρμα ιντελ και έβλεπε διαφορές σε σχέση με τα reviews! Αντιλαμβάνεται κανείς αυτό τι σημαίνει άραγε;
Δημοσ.

Ποιο gaming benchmark είναι multithreaded για να χουμε καλό ρώτημα;

Bench που έχουν τα ίδια τα παιχνίδια πρακτικά ΟΛΑ. 

Ακόμα και σε παιχνίδια όπως το total war π.χ. που παίζουν σχεδόν αποκλειστικά σε έναν πυρήνα το bench του τρέχει multithtreaded όσο να τερματίσει η κάρτα γραφικών.

 

Ο άνθρωπος λέει ότι έτρεχε benchmarks με πλατφόρμα ιντελ και έβλεπε διαφορές σε σχέση με τα reviews! Αντιλαμβάνεται κανείς αυτό τι σημαίνει άραγε;

Ότι δεν κατάλαβε τι έλεγε το review;

Ότι δεν είχε ολόιδιο setup με το review;

Ότι δεν έτρεχε της ίδιες εκδώσεις;

Ότι ήταν ανάστροφος ο ερμής;

  • Like 2
Δημοσ.

Bench που έχουν τα ίδια τα παιχνίδια πρακτικά ΟΛΑ. 

Ακόμα και σε παιχνίδια όπως το total war π.χ. που παίζουν σχεδόν αποκλειστικά σε έναν πυρήνα το bench του τρέχει multithtreaded όσο να τερματίσει η κάρτα γραφικών.

 

Ότι δεν κατάλαβε τι έλεγε το review;

Ότι δεν είχε ολόιδιο setup με το review;

Ότι δεν έτρεχε της ίδιες εκδώσεις;

Ότι ήταν ανάστροφος ο ερμής;

 

Ανάδρομος Ερμής είναι το σωστό, το λέει η Λίτσα Πατέρα, εγγύηση τα λόγια της... :-D

  • Like 2
Δημοσ.

Bench που έχουν τα ίδια τα παιχνίδια πρακτικά ΟΛΑ. 

Ακόμα και σε παιχνίδια όπως το total war π.χ. που παίζουν σχεδόν αποκλειστικά σε έναν πυρήνα το bench του τρέχει multithtreaded όσο να τερματίσει η κάρτα γραφικών.

Συνεχίζετε να με αφήνετε άφωνο με την κορυφαία τεχνική σας κατάρτιση.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πράγματι το βρήκες, δεν έτρεξα ποτέ το Rome II Total War.... και με sli κιόλας που δεν δούλεψε ποτέ. Μπροστά ήσουν;;;;

Τώρα αν και είναι σειρά μου να σου πω τι αναρωτιέμαι εγώ, θα το παραλείψω.

Δημοσ.

Παράλειψε ότι θες. Βασικά στείλε σε pm οτι προσωπικό έχεις να μου πεις να το λύσουμε.. Η ουσία ειναι πως in game έτρεχε σε 2 πυρήνες το παιχνίδι και η κάρτα ήταν στο 30% , ενώ όταν έτρεχες το benchmark η κάρτα τερμάτιζε . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παράλειψε ότι θες. Βασικά στείλε σε pm οτι προσωπικό έχεις να μου πεις να το λύσουμε.. Η ουσία ειναι πως in game έτρεχε σε 2 πυρήνες το παιχνίδι και η κάρτα ήταν στο 30% , ενώ όταν έτρεχες το benchmark η κάρτα τερμάτιζε . 

 

Φωτογραφία απο msi afterburner μετά απο benchmark run.

Για πες μου, πόσα cores είχανε load; Αναμένω απάντηση.

 

Rome2_CPU_limitation_1.png?psid=1

 

This graphic shows very well that even in the benchmark, scenes with many units and some small clashes brings down the framerate considerably.

 

Κάποια στιγμή όλοι εσείς εδώ πρέπει να μάθετε την διαφορά μεταξύ task scheduling σε in-line execution thread σε multicore cpu και του core usage.

Και στην τελική νoμίζετε ότι με προγράμματα τύπου MSI afterburner μπορείτε να κάνετε πραγματικό monitoring σε 3-4 δισεκατομύρια κύκλους ρολογιού ανά sec, αλλά δεν είναι έτσι. Σε ΚΑΘΕ έναν από αυτούς τους κύκλους, το OS μέσω του task scheduler και με την χρήση interrupts ανακατανέμει το επόμενο set εντολών πιθανώς σε άλλο computing core, και ούτω καθεξής. Και τα συμπεράσματα που βγαίνουν με τέτοιες μεθόδους τις χαρακτηρίζω το λιγότερο ερασιτεχνικές.

 

 

This means that the framerate in big battles with lots of units on the screen and from medium- or closer distance, is usually determined by the single core CPU speed since only a single CPU core is fully utilized. All other cores are utilized only to about 50% on average.

 

Και τέλος το benchmark είναι heavily scripted, ενώ σε real battle οι real time υπολογισμοί είναι δυσανάλογα περισσότεροι, γι' αυτό και γονατίζει το παιχνίδι. Η μηχανή της C.A. είναι γνωστό ότι έχει πρόβλημα.

 

Υ.Γ. Σιγά μη σου στείλω και PM κιόλας.

Επεξ/σία από Formation
  • Like 1
Δημοσ.

Και εσείς όλοι σας λέτε δεν υπάρχουν διαφορές ή είναι καλύτεροι οι amd αλλά δεν λέει κανείς τι και πως,

τι μετρήσατε τι διαφορές υπήρχαν τίποτα,μόνο μπλα μπλα να περνάει η ώρα.

Ποτέ δεν είπα ότι οι FX είναι καλύτεροι.

Αυτό που λέω είναι πως οι Intel δεν είναι όσο καλοί τους παρουσιάζετε μερικοί και αρκετά Reviews Sites.

 

Yπάρχει σχετικό thread.

Πρέπει να κάνουμε ένα Update βασικά.

Θα πω στο Νώντα να φέρει το PC του όταν είναι για Service και θα μετρήσουμε μερικά ακόμα για να έχουμε και τα Screenshots.

 

Ενταξει το τερματισατε και εκτος θεματος...Αν φτασει 8320 τον i5 6600k oc κιολας σε βαρυ game εγω τον χαριζω τον 6700k...

O 6600K κλοκαρισμένος ήταν καλύτερος από τον 8320 όταν και ο τελευταίος ήταν κλοκαρισμένος. Οι θερμοκρασίες του πρώτου όμως ήταν υψηλές με υδρόψυξη με μονό ψυγείο.

 

Εγώ με fx4130 πάντως, πέρασα 5960x σε rendering.

Φίλε μου δεν διαβάζεις καλά μου φαίνεται.

 

Ότι δεν είχε ολόιδιο setup με το review;

Το Setup δεν ήταν ίδιο, ναι.

Αλλά δεν νομίζω πως επειδή έχω καλή μητρική, οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες.

Δημοσ.

O 6600K κλοκαρισμένος ήταν καλύτερος από τον 8320 όταν και ο τελευταίος ήταν κλοκαρισμένος. Οι θερμοκρασίες του πρώτου όμως ήταν υψηλές με υδρόψυξη με μονό ψυγείο.

Αφού δεν ήταν stable ο i5 ρε συ σε εκείνα τα ρολόγια.... Για τα 4.4 δεν λες; Kαι θυμάσαι τα 85άρια temps υποθέτω με νερό μετά από 5 λεπτά heat torture test. Δηλαδή με αερόψυκτρα πόσο θα πήγαινε ρε φιλε;

 

Τώρα το pc του νώντα, default το έχεις αφήσει;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...