dproductionz Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Αγόρασα την προηγούμενη εβδομάδα ένα tablet 10,1 με Atom 9300, Windows 10 μόνο, 4gb ram και 64gb δισκο της onda Τελικά μου στείλανε ένα 9,7 με 3536 Atom, Windows 10+Android που δεν ήθελα, 2gb ram και 32gb Τους στέλνω φωτό και όλα τα παραπάνω και η απάντηση ήταν "εξετάσαμε τον συμβάν και μπορούμε να σας δώσουμε 15 δολλάρια πίσω"???? Τα άκουσαν φυσικά (αν και δεν νομίζω να συγκινούνται οι κινέζοι) αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα Επίσης στο site τους λέει αν σας στείλουμε λάθος προιόν θα λάβετε full refund ή απόστολή του σωστού προιόντος Τι μου προτείνετε να κάνω μιας και έχω πληρώση με κάρτα? Να πάω στη τράπεζα να ακυρώσω την συναλλαγή με αποδεικτικά στοιχεία? Περιμένω προτάσεις Ευχαριστώ! D
dproductionz Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Όχι δεν πλήρωσα με paypal...αλλά αν έχεις παραλάβη κάτι δεν βρίσκεις άκρη με paypal...το έχω πάθει αρκετές φορές... Σε ένα αγγλικό site που δεν μου στείλανε κάτι (πριν 4-5 χρόνια) μου δώσανε δίκιο αλλά μου είπαν δυστυχώς δεν έχει λεφτά ο πελάτης στο paypal για να σου κάνουμε το refund Και άλλες 2 με κινέζο δεν βρήκα άκρη...την μία ειδικά μου είπαν να τα στείλω πίσω για να μου κάνει refund και ο τύπος δεν το παρέλαβε και έτσι πήρα το 3ο το .... Οπότε μην περιμένει κανείς από το paypal...
WalkerSW Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Προφανώς και δεν διαχειριστηκες τα πράγματα σωστά με το paypal! Δεν υπάρχει περίπτωση να είχες δίκιο και να μην σε εξυπηρέτησε το paypal. Στην πρώτη περίπτωση δεν παίζει να σου είπε κάτι τέτοιο το paypal διότι τα λεφτά τα επιστρέφει το ίδιο το paypal και μετά αναλαμβάνει να τα πάρει από τον πωλητή με το ένα η με τον άλλο τρόπο! Και στη δεύτερη περίπτωση αν έστειλες πίσω το αντικείμενο με απλο ταχυδρομιο χωρίς tracking number και ο πωλητής μετά ισχυρίστηκε ότι δεν παρέλαβε κάτι , τι σου φταίει το paypal? Επεξ/σία 24 Μαΐου 2016 από WalkerSW 1
dproductionz Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δεν υπάρχει περίπτωση να είχες δίκιο και να μην σε εξυπηρέτησε το paypal. Στην πρώτη περίπτωση δεν παίζει να σου είπε κάτι τέτοιο το paypal διότι τα λεφτά τα επιστρέφει το ίδιο το paypal και μετά αναλαμβάνει να τα πάρει από τον πωλητή με το ένα η με τον άλλο τρόπο! Case ID: PP-002-905-472-413 Transaction Date: Dec 11, 2013 Transaction Amount: -51.56 EUR Seller's Email: paypal[email protected] Seller's Name: thehut.com After careful review, we have determined that the seller is at fault but regret to inform you that we were unable to recover any funds from the seller's account. We'll make every effort to recover the funds from the seller although we can't guarantee you will receive a refund. For more information please review our Buyer Protection Policy in the User Agreement. Όπως καταλαβαίνεται μετά από πολλά email πήρα το τρίτο που έλεγα... Το θέμα μας τώρα όπως καταλαβαίνεις δεν είναι το Paypal γιατί πλήρωσα με κάρτα... Έχει πάθει κάποιος κάτι παρόμοιο να μου πει?
meletis_m Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Καλησπέρα, το λάθος σου κατά τη γνώμη μου ήταν οτι δέν έκανες τη συναλλαγή με το Paypal για να έχεις κάλυψη.Πάντως τελευταία έχουν ακουστεί πολλά παράπονα για το συγκεκριμένο κατάστημα, 1 φορά ψώνισα και καθυστέρησε πολύ η αποστολή του δέματος. Πλέον το συγκεκριμένο κατάστημα το έχω στην μάυρη λίστα.
dproductionz Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Και εγώ από σήμερα κατάμαυρη! Τώρα όμως? λέτε με τη τράπεζα να μπορέσω να ακυρώσω την συναλλαγή?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα