Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα την προηγούμενη εβδομάδα ένα tablet 10,1 με Atom 9300, Windows 10 μόνο, 4gb ram και 64gb δισκο της onda

Τελικά μου στείλανε ένα 9,7 με 3536 Atom, Windows 10+Android που δεν ήθελα, 2gb ram και 32gb

 

Τους στέλνω φωτό και όλα τα παραπάνω και η απάντηση ήταν "εξετάσαμε τον συμβάν και μπορούμε να σας δώσουμε 15 δολλάρια πίσω"???? Τα άκουσαν φυσικά (αν και δεν νομίζω να συγκινούνται οι κινέζοι) αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα

 

Επίσης στο site τους λέει αν σας στείλουμε λάθος προιόν θα λάβετε full refund ή απόστολή του σωστού προιόντος

 

Τι μου προτείνετε να κάνω μιας και έχω πληρώση με κάρτα? Να πάω στη τράπεζα να ακυρώσω την συναλλαγή με αποδεικτικά στοιχεία?

 

Περιμένω προτάσεις

 

Ευχαριστώ!

 

D

Δημοσ.

Όχι δεν πλήρωσα με paypal...αλλά αν έχεις παραλάβη κάτι δεν βρίσκεις άκρη με paypal...το έχω πάθει αρκετές φορές...

 

Σε ένα αγγλικό site που δεν μου στείλανε κάτι (πριν 4-5 χρόνια) μου δώσανε δίκιο αλλά μου είπαν δυστυχώς δεν έχει λεφτά ο πελάτης στο paypal για να σου κάνουμε το refund

 

Και άλλες 2 με κινέζο δεν βρήκα άκρη...την μία ειδικά μου είπαν να τα στείλω πίσω για να μου κάνει refund και ο τύπος δεν το παρέλαβε και έτσι πήρα το 3ο το ....

 

Οπότε μην περιμένει κανείς από το paypal...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς και δεν διαχειριστηκες τα πράγματα σωστά με το paypal!

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να είχες δίκιο και να μην σε εξυπηρέτησε το paypal.

 

Στην πρώτη περίπτωση δεν παίζει να σου είπε κάτι τέτοιο το paypal διότι τα λεφτά τα επιστρέφει το ίδιο το paypal και μετά αναλαμβάνει να τα πάρει από τον πωλητή με το ένα η με τον άλλο τρόπο!

 

Και στη δεύτερη περίπτωση αν έστειλες πίσω το αντικείμενο με απλο ταχυδρομιο χωρίς tracking number και ο πωλητής μετά ισχυρίστηκε ότι δεν παρέλαβε κάτι , τι σου φταίει το paypal?

Επεξ/σία από WalkerSW
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν υπάρχει περίπτωση να είχες δίκιο και να μην σε εξυπηρέτησε το paypal.

 

Στην πρώτη περίπτωση δεν παίζει να σου είπε κάτι τέτοιο το paypal διότι τα λεφτά τα επιστρέφει το ίδιο το paypal και μετά αναλαμβάνει να τα πάρει από τον πωλητή με το ένα η με τον άλλο τρόπο!

 

Case ID:  PP-002-905-472-413

Transaction Date:  Dec 11, 2013

Transaction Amount:  -51.56 EUR

Seller's Email:  paypal[email protected]

Seller's Name:  thehut.com

 

 

After careful review, we have determined that the seller is at fault but

regret to inform you that we were unable to recover any funds from the

seller's account.

 

We'll make every effort to recover the funds from the seller although we

can't guarantee you will receive a refund. For more information please

review our Buyer Protection Policy in the User Agreement.

 

Όπως καταλαβαίνεται μετά από πολλά email πήρα το τρίτο που έλεγα...

 

Το θέμα μας τώρα όπως καταλαβαίνεις δεν είναι το Paypal γιατί πλήρωσα με κάρτα...

 

Έχει πάθει κάποιος κάτι παρόμοιο να μου πει?

Δημοσ.

Καλησπέρα, το λάθος σου κατά τη γνώμη μου ήταν οτι δέν έκανες τη συναλλαγή με το Paypal για να έχεις κάλυψη.Πάντως τελευταία έχουν ακουστεί πολλά παράπονα για το συγκεκριμένο κατάστημα, 1 φορά ψώνισα και καθυστέρησε πολύ η αποστολή του δέματος.

Πλέον το συγκεκριμένο κατάστημα το έχω στην μάυρη λίστα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...