Dantε Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Πριν 5 χρονια,λογω μιας μετακομισης ειχαμε βαλει οτε. Στην αρχη μονο τηλεφωνο με πακετο απεριοριστων. Μετα απο 2 μηνες εκανα αιτηση για φοιτητικο ιντερνετ μαζι με το τηλεφωνο. Ομως καποιος εξυπνος στον οτε περασε το φοιτητικο ιντερνετ και ακυρωσε το πακετο τηλεφωνιας με αποτελεσμα να ερθει ο επομενος λογαριασμος φουσκωμενος απο τις χρεωσεις. Μιλησαμε με υπαλληλο κτλ ,αναγνωρισαν οτι ηταν δικο τους λαθος και θελανε να πληρωσουμε παρολα αυτα το ποσο και θα μας το επεστρεφαν μετα. Φυσικα δε το δεχθηκαμε και απλα φυγαμε απο τον οτε. Καθε φορα που επαιρναν κανα τηλ (1-2 φορες) τους λεγαμε οτι δεχομαστε να πληρωσουμε οτι χρωσταμε κανονικα,δηλαδη το παγιο των πακετων που ειχαμε για τους 2 μηνες και οχι το φουσκωμενο λογαριασμο,αλλα αυτοι θελαν το λογαριασμο κανονικα. Ηρθε τωρα χαρτι απο δικηγορο που ζητανε παλι παραπανω ποσο χωρις τοκους κτλ απο οτι λεει. Αυτη τη φορα ζητανε σχεδον 300Ε ενω τοτε το ποσο ηταν 100 κατι ευρω. Καποια χαρτια δυστυχως τα πεταξαν αλλα υπαρχει νομιζω το χαρτι που τους ειχαμε στειλει και ισως και το συμβολαιο. Θα το προχωρησουν αραγε αυτοι τωρα η απλα το αγνοουμε το θεμα?
xifiassamsung Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 πηγαινε βρες κανεναν προισταμενο να συνενοηθεις χωρις νταιλικια.Γιαυτους εισαι φοιτητης που εκανε φοιτητικο ιντερνετ κ δε πληρωνε γιατι..γιολο.Οι εταιριες δεν ειναι μπακαλικο να παιξεις μπουνιες,εχει ιεραρχια κ στοχους,κ κανεις δε καθεται νασχοληθει με ιδιαιτεροτητες του καθε πελατη.χρωστας σε πηραμε,νταηλικια,δικηγοροι τελος.Επρεπε εξ αρχης να πληρωσεις το 100αρι,δεν ηταν τραγικο ποσο,κ απλα θα σου καναν συμψηφισμο στους επομενους λογαριασμους.Δεν ειναι μονο το ποσο που χρωστας οταν κανεις συμβολαιο,αλλα κ οι νομικες υποχρεωσεις σου.Αν δεν εισαι δικηγορος,η δεν αξιζει να βαλεις,δε μπλεκεις με νταηλικια κ να γιατι...^^^ Βεβαια ο οτε ειχε θεματα ενιοτε κ με την τιμολογηση του κ χρεωνε τελη επανασυνδεσης 7-8ε,οπως κ υποτιθεμενες κλησεις για ραντεβου εοπυ 1,5-2ε κλπ.Στην πρωτη περιπτωση ηξεραν το θεμα προφανως κ με προφορικο παραπονο "ξερετε κανατε λαθος" απλα δε τα πληρωνες το ελεγες στον ταμια κ τα αφαιρουσε.ουτε χαρτια ουτε κανα δικαιολογητικο. Οποτε φτιαξε μια υπερασπιστικη γραμμη,πες οτι θες να διορθωθει το προβλημα,κ μιλα με καποιον αρμοδιο. 1
Dantε Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 To εχουν ηδη προχωρησει... Το οτι εστειλε ενας δικηγορος ενα χαρτι δε σημαινει οτι το προχωρησαν. Ειναι γνωστο οτι εχουν για αυτη τη δουλεια δικηγορους. Εδω η forthnet σου στελνε ετσι χαρτια με υποθετικες οφειλες. Θα παρω τηλ να τους πω οτι ειμαι διατεθημενος να πληρωσω 60-70 που ηταν το χρεος και αντε κατι ψιλα για τη διακοπη αλλα σε καμια περιπτωση τα 300 που φουσκωσαν και εβαλαν. Α να συμπληρωσω τωρα που θυμηθηκα ,για να δειτε ποσο αστειοι ειναι,οτι ενω ειχαμε κοψει τη γραμμη,αυτοι συνεχιζαν και εβαζαν παγια. Λεγανε οτι η γραμμη υπηρχε ακομα και οτι καλουσε και το τηλεφωνο εαν επαιρνες! Τωρα το πως γινοταν αυτο,ενω ειχε κοπει η γραμμη και ηταν αλλος αριθμος στη θεση της,ειναι ευλογο ερωτημα.
Silverage Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Πήγαινε και κάνε διακανονισμό μην σε πάνε σε δίκαστήτιο. Φυσικά δεν θα πάνε μόνο εσένα αλλά πολλά άτομα μαζί. 1
l337 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Δημοσ. 24 Μαΐου 2016 Το οτι εστειλε ενας δικηγορος ενα χαρτι δε σημαινει οτι το προχωρησαν. Ειναι γνωστο οτι εχουν για αυτη τη δουλεια δικηγορους. Εδω η forthnet σου στελνε ετσι χαρτια με υποθετικες οφειλες. Θα παρω τηλ να τους πω οτι ειμαι διατεθημενος να πληρωσω 60-70 που ηταν το χρεος και αντε κατι ψιλα για τη διακοπη αλλα σε καμια περιπτωση τα 300 που φουσκωσαν και εβαλαν. Α να συμπληρωσω τωρα που θυμηθηκα ,για να δειτε ποσο αστειοι ειναι,οτι ενω ειχαμε κοψει τη γραμμη,αυτοι συνεχιζαν και εβαζαν παγια. Λεγανε οτι η γραμμη υπηρχε ακομα και οτι καλουσε και το τηλεφωνο εαν επαιρνες! Τωρα το πως γινοταν αυτο,ενω ειχε κοπει η γραμμη και ηταν αλλος αριθμος στη θεση της,ειναι ευλογο ερωτημα. Eίμαι σε θέση να σου πω πως το έχουν ήδη προχωρήσει. Εκείνη την εποχή το φοιτητικό δεν συνδυαζόταν με πακέτο τηλεφωνίας. Το αν βέβαια δεν σε είχαν ενημερώσει (ο agent), εκεί έχεις εσύ δίκιο. Και γι' αυτό σου είπαν ότι είναι δικό τους λάθος. Για να μπορούσε να γίνει η αποχρέωση στο πληροφοριακό τους χρειαζόταν να γίνει πρώτα η πληρωμή, γι' αυτό και σου ζητήσαν να πληρώσεις πρώτα, ώστε να κατέβει η εντολή και να κάνουν τον αντιλογισμό ύστερα. Και ας πούμε ότι δεν συμφωνείς ούτε με αυτό αλλά και ούτε σε ενδιαφέρει σαν πελάτη. Και εγώ μαζί σου, συμφωνώ. Εσύ όμως τι έκανες (και αν κατάλαβα καλά).. δεν πλήρωσες τίποτα. Ούτε καν αυτά που όφειλες έως την αλλαγή του πακέτου και μετά γραπτή επικοινωνία με τον πάροχο. Οπότε τώρα, καλά ξεμπερδέματα. (αν και έχει περάσει σε collection και έχει φύγει από την αρμοδιότητα του 1305, θα σου πρότεινα να μιλήσεις μαζί τους ώστε να δεις τι βλέπουν στο crm, και τι interactions και requests έχουν γίνει από τότε, μπας και είναι σε στάδιο που ακόμη σώζεται η κατάσταση. Αν πάρεις όμως να πουλήσεις νταηλίκι και εξυπνάδα, το 'χεις χάσει ήδη..)
Dantε Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Επειδη βρηκα και την επιστολη που ειχαμε στειλει οπου τα αναφεραμε αναλυτικα. Αφου δε πληρωσαμε το διμηνο μας εκοψαν τον τηλεφωνο. Αυτοι ξαναστειλαν λογαριασμο και χρεωναν εξτρα(παρολο που ηταν κομμενο το τηλ) Επικοινωνησαμε μαζι τους πολλες φορες αλλα δεν εβγαζαν ακρη ουτε και αυτοι. Το οτι δεν μπορεις να βαλεις φοιτητικο με κανονικο πακετο,δε το ξεραμε,επρεπε να ειδοποιησουν. Επισης ειχαμε δωσει και εγγυηση οπου μας τη φαγανε ουσιαστικα. Αυτοι δηλαδη ζητησανε αντι για 80 που ηταν το διμηνο 140 και μετα εστειλαν αλλο λογαριασμο 230. Ενω ηταν κομμενο το τηλεφωνο και προσπαθουσαμε να βγαλουμε ακρη. Εν τελει βαρεθηκαμε και απλα φυγαμε. Και τους αναφεραμε οτι πληρωνουμε οτι μας αναλογει(δηλαδη τους 2 μηνες μεχρι να μας το κοψουν) αλλα παρολα αυτα τιποτα. Τωρα θα παρω ενα τηλ αλλα αυτοι θα θελουν διακανονισμο στα 300Ε. Τοσα δε παιζει να δωθουν,ας παει δικαστηριο,θα μπει δικηγορος. Και οπως ειπα εχουν φαει και την εγγυηση(μικρο ποσο μεν αλλα υπαρκτο)
l337 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 δύο ερωτήσειςα) όταν λες εγγύηση τι εννοείς; δεν υπάρχει κάποια εγγύηση ούτε πληρώνεις κάτι τέτοιο.β) γιατί δεν πηγες σε κατάστημα, σε ατμ ή οπουδήποτε αλλού να πληρώσεις μόνο το ποσό που αποδέχεσαι;(δεν έχει σημασία τι σου λέει ο κάθε υπάλληλος και τι γράφει ο λογαριασμός. εσύ μπορείς να κάνεις πληρωμή ό,τι ποσό θέλεις)
Dantε Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Στην αρχη σου ζητανε παραπανω ποσο και στο βγαζουν σιγα σιγα απο το καθε λογαριασμο. Αν θυμαμαι καλα καμια 30-40αρια ευρω ηταν. Και εκοψαν στο πρωτο διμηνο γυρω στα 5-6,αρα μεσα σε ενα χρονο υποτιθεται οτι επιστρεφεται. Και να πληρωνα το ποσο που αποδεχομαι,δε θα ζηταγαν τα υπολοιπα? Τωρα δεν εχει σημασια,οτι εγινε εγινε. Απλα δειχνουν ποσο σοβαρη εταιρεια ειναι.
jkoukos Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Την τηλεφωνική σύνδεση δεν στην έκοψαν, αλλά έκαναν φραγή κλήσεων λόγω χρέους και γι' αυτό έτρεχε το πάγιο. Η σύνδεση κόβεται μετά από συνεχόμενους μήνες μη πληρωμής ή με δικιά σου αίτηση και χάνεται ο αριθμός μετά από 6 μήνες. Και δεν είναι πολιτική της κάθε εταιρείας, αλλά κανονισμός της ΕΕΤΤ.
Dantε Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μα δεν εβαζαν παγιο,χρεωναν οτι να ναι τους 2 μηνες που ειχαμε φραγη. Και επαναλαμβανω,εγω αυτα που θελουν να τα ξερω? Δε πρεπει να ειδοποιησουν? Ειχα παει γυρω σε 4 καταστηματα οτε και ο καθενας ελεγε τα δικα του αλλα λυση στο προβλημα κανενας.
jkoukos Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Το "οτι να ναι", σε τι χρέωση μεταφράζεται; Το ρωτάω, διότι στο συμβόλαιο που υπογράφουμε υπάρχει ρητή πρόβλεψη για τέτοιες περιπτώσεις. Το έχεις διαβάσει καθόλου; Σε κάθε σύμβαση, υπάρχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις και για τα 2 συμβαλλόμενα μέρη. Τα έχεις υπόψιν; Κάθε μηνιαίος λογαριασμός, σύμφωνα με τον νόμο, έχεις θέση έγγραφης ειδοποίησης. Αν δεν τον αμφισβητήσεις εγγράφως εντός 60 ημερών, σημαίνει ότι τον αποδέχεσαι. Εσύ τι έπραξες;
l337 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Στην αρχη σου ζητανε παραπανω ποσο και στο βγαζουν σιγα σιγα απο το καθε λογαριασμο. Αν θυμαμαι καλα καμια 30-40αρια ευρω ηταν. Και εκοψαν στο πρωτο διμηνο γυρω στα 5-6,αρα μεσα σε ενα χρονο υποτιθεται οτι επιστρεφεται. Και να πληρωνα το ποσο που αποδεχομαι,δε θα ζηταγαν τα υπολοιπα? Τωρα δεν εχει σημασια,οτι εγινε εγινε. Απλα δειχνουν ποσο σοβαρη εταιρεια ειναι. Καταρχήν δεν είναι εγγύηση, και δεν υπάρχει εγγύηση, είναι οι αναδρομικές χρεώσεις των υπηρεσιών έως την πρώτη έκδοση του λογαριασμού. Εάν ενεργοποιήθηκες πχ. (τυχαία ημερομηνία) 20/02 και ο πρώτος λογαριασμός εκδόθηκε 12/03 σου έρχεται η χρεώση του επόμενου διμήνου (12/03 - 11/05) συν αναδρομικά την αναλογία χρέωσης από 20/02 έως 12/03. Αντίστοιχα γίνεται και όταν καταργείς μια υπηρεσία (σου πιστώνεται η αναλογία παγίου που έχεις προπληρώσει και σου επιστρέφεται ένα μέρος των χρημάτων. Ας πούμε ότι δεν συμφωνείς με τα υπόλοιπα, αν και θα σου πρότεινα να δεις αυτά που σου γράφει παραπάνω ο jkoukos, το θέμα είναι όμως ότι δεν πλήρωσες καν το ποσό που αποδέχεσαι έως την αλλαγή του πακέτου. Δηλαδή δεν πλήρωσες τίποτα. Εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτό;
Dantε Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Τον λογαριασμο τον αμφισβητησαμε αμεσα. Και ζητησαμε και διακοπη,αλλα αυτοι συνεχιζαν και χρεωναν. Αλλα χρεωναν ουτε με βαση το παλιο συμβολαιο(μονο τα αστικα) ,αλλα ουτε και με βαση τα καινουργια(ιντερνετ και αστικα,ετσι οπως ζητησαμε να το κανουμε) για αυτο και σου λεω οτι ηταν χρεωση οτι να ναι. Γιατι ποτε δεν εξηγηθηκε το πως χρεωθηκε. Αυτοι σαν εγγυηση το ανεφεραν,οταν τους ρωτησαμε τι ηταν το εξτρα ποσο στην αρχη. Και εφοσον σου το επιστρεφουν μεσω των λογαριασμων,δεν νομιζω να ειναι οι χρεωσεις μεχρι το πρωτο λογαριαμο,γιατι τοτε δε θα το επεστρεφαν αφου ηταν πληρωμη για υπηρεσια. Οντως δε πληρωθηκαν οι υπηρεσιες του τελευτιου διμηνου,αλλα δεν αρνηθηκα και να τις πληρωσω. Αυτοι ομως ζηταγαν 200 τοσα ευρω ενω οι υπηρεσιες που μου προσεφεραν με βαση τα συμβολαια που ειχαν γινει,ηταν 82Ε. Καταλαβαινω οτι προφανως περα απο δικαιωματα εχω και υποχρεωσεις αλλα οταν τους ψαχνεις για να λυσεις το θεμα και δεν ενδιαφερονται,ενω τους λες οτι δεν αρνουμαι να πληρωσω οτι μου αναλογει,αλλα δε πληρωνω φουσκωμενο λογαριασμο απο δικο σας λαθος,τοτε σε τι ημουν λαθος?
jkoukos Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Βρε θα ας τρελάνεις; Εσύ (και όχι άλλος) ανέφερε ότι η επικοινωνία ήταν τηλεφωνική ή σε κατάστημα. Ουδέποτε ζητήσατε κάτι εγγράφως. Και γι αυτό δεν είχατε καμία έγγραφη απάντηση, πέραν αυτών που σας έλεγαν οι υπάλληλοι και οι τηλεφωνήτριες. Και μάλιστα στο κατάστημα σας εξήγησαν πως θα γίνει ο αντιλογισμός, αλλά ήσασταν κάθετοι και αντίθετοι, αδιαφορώντας για το τι πρόκειται να επακολουθήσει. Για να σε χρεώνουν, διακοπή δεν έγινε. Για να γίνει διακοπή εκ μέρους σου, πρέπει να είσαι ενήμερος στους προηγούμενους λογαριασμούς. Όπως σου εξήγησαν και οι άλλοι, για να προχωρούσε το θέμα και να γινόταν αντιλογισμός, έπρεπε να πληρτώσεις την τρέχουσα οφειλή, αλλά δεν το καταλαβαίνεις. Σε περίπτωση φραγής κλήσεων λόγω οφειλών, το πάγιο της τηλεφωνικής γραμμής τρέχει κανονικά, αλλά όχι αυτές των όποιων υπηρεσιών (π.χ. Internet, TV κλπ) αφού δεν τις έχεις λόγω φραγής. Και αυτό θα συνεχίζεται μέχρι να εξοφλήσεις την οφειλή ή να έρθεις σε διακανονισμό ή να σου διακόψουν οριστικά την σύνδεση. Στη συνέχεια τα ποσά προσαυξάνονται με τόκους. Διάβασε το συμβόλαιο που υπέγραψες, εκεί αναφέρονται όλα και αν δεν το έχεις, εδώ είναι το εν ισχύ. Επίσης σε κάθε μηνιαίο λογαριασμό είχες σχετική ειδοποίηση για το τι πρόκειται να συμβεί, αλλά δεν δίνατε σημασία. Εγγύηση δεν πλήρωσες και ούτε σου ζήτησαν. Ισχύουν αυτά που ανέφερε ο l337, άλλο αν δεν καταλάβατε τι σας ανέφεραν ή τι έγραφε ο πρώτος λογαριασμός που σας ήλθε. Όσον αφορά την αλλαγή του πακέτου με φοιτητικό, μια χαρά στα εξήγησε ο l337, αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα