Προς το περιεχόμενο

Αλαρμ η Μαστιγα του Οδηγου


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως αυτό που είπατε οτι κ σε άλλες χώρες δεν τα χρησιμοποιούν όπως πρέπει είναι γεγονός τουλάχιστον Ιταλία είναι ΠΟΛΥ πιο επικίνδυνοι από εμάς. Εκεί αν δείς ΦΛΑΣ ή έστω αλάρμ να ανάβει, νομίζεις ότι έγινε κάποιο κοσμογονικό γεγονός!

http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/awxpNe1_460sv_v1.mp4

με πάνω από 2000 χιλιόμετρα διαδρομή στην autostrada το 2009. Πηγαίναν όλοι το λιγότερο με 130-140 οι περισσότεροι με 150-160, άλλαζαν λωρίδα σαν να παίζουν ΤΕΤΡΙΣ και φλας για αλλαγή λωρίδας, ούτε 1 στους 100(μας είχε κάνει εντύπωση κι επειδή ήμασταν πολλά άτομα στο βανάκι παίρναμε μετρήσεις :-D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέσα έχω τον πατέρα και την μάνα και επιστρέφω σπίτι. Κοντά στην γειτονιά μου έχει πρακτορείο ΠΡΟΠΟ, φτάνει ο μπροστά (ήμουν τρίτος στην λωρίδα μου) αλλάζει λωρίδα ανάβει alarm κατεβαίνει να ρίξει το δελτίο, ο δεύτερος μένει στην λωρίδα πάει παράλληλα στον προηγούμενο και ανάβει alarm. Αφήνει λοιπόν σε ολόκληρο δρόμο μία μικρή λωρίδα "μόνο" για ποδήλατο. Μου χτυπούν οι φλέβες από τα νεύρα το περνώ από την τρύπα της καρφίτσας και σταματάω και εγώ παράλληλα. Αυτός δεν μπορεί να ανοίξει την πόρτα δεν έχει χώρο, ανοίγω το παράθυρο του father (ο οποίος έχει καταλάβει τα νεύρα μου και είναι σιωπηλός) και λέω στον ταρίφα (ω ναι ταρίφας ήταν), "είσαι και επαγγελματίας οδηγός", περνούν 2-3 δευτερόλεπτα να καταλάβει τι παίζει και χωρίς να βγάλει λέξη κάνει 2 μέτρα μπροστά το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φλας για πάρκινγκ, απλώς δεν παίζει στην πραγματικότητα ε, στην καλύτερη η θέση θα πάει άπατη γιατί ο από πίσω θα 'χει κολλήσει.

Ο περισσότερος κόσμος δεν το ξέρει, εμπειρικά έχουμε μάθει τα αλάρμ. Εγώ δε θυμάμαι καν αν μου το 'χαν μάθει όντως με φλας στη σχολή οδηγών.

Επεξ/σία από Lucifer
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φλας για πάρκινγκ, απλώς δεν παίζει στην πραγματικότητα ε, στην καλύτερη η θέση θα πάει απίστευτο είναι γιατί ο από πίσω θα 'χει κολλήσει.

Ο περισσότερος κόσμος δεν το ξέρει, εμπειρικά έχουμε μάθει τα αλάρμ. Εγώ δε θυμάμαι καν αν μου το 'χαν μάθει όντως με φλας στη σχολή οδηγών.

Μόνο για να παρκάρω στην απέναντι λωρίδα βγάζω πρώτα φλας και μετά αλάρμ...

 

Γενικά όμως χρησιμοποιώ σε διάφορες περιπτώσεις το συνδυασμό πρώτα φλας για να δείξω που πάω και μετά αλάρμ για να δείξω ότι θα σταματήσω.

Ευκολάκι θα σου πει καποιος ότι με το γράμμα του νόμου πρέπει να διατηρουμε απόσταση. Και σωστά θα το πει. Μονο που το γράμμα του νόμου, θα ίσχυε σε μια χώρα που έχει λύσει το κυκλοφοριακό της. Εδώ αν διατηρήσεις απόσταση σε κεντρικό δρόμο που επιτρέπετε να παρκάρεις, θα αυξηθεί η κίνηση. Γενικά ο ΚΟΚ έχει τεράστια κενά που θα πρέπει να λυθουν. Δεν ζουμε στο 1980.

Υπάρχει πόλη στον κόσμο που να κρατάνε απόσταση τα αυτοκίνητα;!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά όμως χρησιμοποιώ σε διάφορες περιπτώσεις το συνδυασμό πρώτα φλας για να δείξω που πάω και μετά αλάρμ για να δείξω ότι θα σταματήσω.

 

Άμα ξέρεις πού πας ναι, αλλά άμα είσαι στην φάση "Θέση είναι αυτό; Όχι, κάδος... Εδώ είναι γκαράζ... ΩΠ ΝΑΤΟ!" ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει πόλη στον κόσμο που να κρατάνε απόσταση τα αυτοκίνητα;!

 

 

Ιδέα δεν έχω. Υποθέτω όμως ότι αφού οι άλλες χώρες είναι τόσο τιτανοφανταστικές σε σχέση με τη δική μας, θα χουν βρει μια λύση στο θέμα :P :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα ξέρεις πού πας ναι, αλλά άμα είσαι στην φάση "Θέση είναι αυτό; Όχι, κάδος... Εδώ είναι γκαράζ... ΩΠ ΝΑΤΟ!" ;

Γενικά το έγραψα αυτό, όταν θέλω να σταματήσω κάπου. Όχι για το παρκάρισμα συγκεκριμένα :) Για το παρκάρισμα ισχύει το αλάρμ μόνο, εκτός αν πρόκειται να παρκάρω στην απέναντι λωρίδα.

 

 

Ιδέα δεν έχω. Υποθέτω όμως ότι αφού οι άλλες χώρες είναι τόσο τιτανοφανταστικές σε σχέση με τη δική μας, θα χουν βρει μια λύση στο θέμα :P :P

 

Μου φαίνεται πρακτικά πολύ δύσκολο να μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε πόλεις που έχουν κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ κι εγώ με το παρκάρισμα δε γίνεται να βγάλεις φλας. Αν βγάλεις φλας και σταματήσεις ο άλλος θα πέσει πάνω σου γιατί θα περίμενε ότι θα στρίψεις στο επόμενο στενό.

Γενικά το αλάρμ το θεωρώ καλό και το χρησιμοποιώ για το παρκάρισμα.

 

Ακριβως !

Επισης οταν εχει γινει καποιο ατυχημα μπροστα και πρεπει να προειδοποιησεις τους πισω

+ τις φορες που τα αναβει μονο του το αυτοκινητο απο αποτομο φρεναρισμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως !

Επισης οταν εχει γινει καποιο ατυχημα μπροστα και πρεπει να προειδοποιησεις τους πισω

+ τις φορες που τα αναβει μονο του το αυτοκινητο απο αποτομο φρεναρισμα

Συμβαίνει αυτό; Δεν το ήξερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μονες φορες που χρησιμοποιω αλαρμ ειναι για παρκαρισμα και οταν ειμαι στο περιφερειακο της θεσσαλονικης που κλασικα παντα εχει 1-2 τρακες και πρεπει να αναψω αλαρμ για να χαμηλωσουν ταχυτητα οι απο πισω.

 

Σε γενικες γραμμες εχεις δικιο, αλαρμ = κανω οτι θελω γιατι αλαρμ bro

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...