Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η συνεργασία μεταξύ της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla και της ιαπωνικής Panasonic καλά κρατεί, με την δεύτερη να επιταχύνει τη ροή κεφαλαίων για την κατασκευή του Gigafactory, στο Ρίνο της Νεβάδα.

H ιαπωνική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών και προμηθευτής μπαταριών της Tesla, είχε συμφώνησε πριν από μερικούς μήνες να συμβάλλει στη χρηματοδότηση του έργου αλλά και να βοηθήσει στο στήσιμο του με την τεχνογνωσία της - διαδικασία που πρέπει μάλλον να επιταχυνθεί, προκειμένου να καλυφθεί η τεράστια ζήτηση του νέου Tesla Model 3.

 

Η Panasonic, στην οποία μάλιστα ανήκει και ένα μικρό μέρος του μετοχικού κεφαλαίου της Tesla, ανακοίνωσε ότι επισπεύδει την εκταμίευση του ποσού των 1.6 δις δολαρίων, προκειμένου να επιταχυνθεί ο ρυθμός εργασιών και να επιτευχθεί η κατασκευή 500.000 οχημάτων ανά έτος - μέχρι το 2018.

 

Η εμπλοκή στην κατασκευή και λειτουργία του εργοστασίου της Tesla είναι μέρος ενός ευρύτερου επενδυτικού σχεδίου, καθώς η ιαπωνική φίρμα σκοπεύει να μειώσει - ή ακόμα και να τερματίσει - την παραγωγή καταναλωτικών ηλεκτρονικών αγαθών και να εμπλακεί περαιτέρω σε πιο κερδοφόρους τομείς όπως πχ. η αυτοκινητοβιομηχανία, στην οποία μάλιστα οφείλεται και μεγάλο ποσοστό του συνολικού της τζίρου.

 

Η επένδυση στο νέο «Γίγα-εργοστάσιο» είναι ένα αρκετά μεγάλο επενδυτικό ρίσκο, με τους ειδικούς να διχάζονται, όσον αφορά τους στόχους της αμερικανικής κατασκευάστριας και την επιτυχία αυτής της τεράστιας παραγωγικής μονάδας, η οποία ή θα καταποντίσει τα όνειρα του Elon Musk ή θα τα απογειώσει.

 

Link.png Site: Engadget

Δημοσ.

Η επένδυση στο νέο «Γίγα-εργοστάσιο» είναι ένα αρκετά μεγάλο επενδυτικό ρίσκο, με τους ειδικούς να διχάζονται, όσον αφορά τους στόχους της αμερικανικής κατασκευάστριας και την επιτυχία αυτής της τεράστιας παραγωγικής μονάδας, η οποία ή θα καταποντίσει τα όνειρα του Elon Musk ή θα τα απογειώσει.

 

Το αστείο είναι ότι η Tesla πιο πολλές πιθανότητες έχει σαν κατασκευάστρια μπαταριών από ότι να αυξήσει σημαντικά την παραγωγή αυτοκινήτων. Το gigafactory είναι must.

Δημοσ.

Εγώ πάντως βλέπω τις τιμές των μπαταριών να κατρακυλάνε απο την στιγμή που το gigafactory θα πάρει μπροστά. Και μόνο να σκεφτείτε πως η Tesla θα σταματήσει να αγοράζει μπαταρίες απο την αγορά σημαίνει πτώση τιμών.

Αυτό συμαίνει ταυτόχρονα ότι το gigafactory θα είναι κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας και θα απορροφάται όλη η παραγωγή του εκεί.

Για ποιον λόγο δηλαδή φοβούνται η σκεπτικιστές για την επένδυση της TESLA όταν ήδη πούλησε και την παραγωγή των μπαταριών και την αυξημένη παραγωγή αυτοκινήτων για τα επόμενα 2 χρόνια;

  • Like 2
Δημοσ.

Το model 3 είναι καλό value for money, έχει τα συστατικά της επιτυχίας. Τελευταία είδα μερικά, μετρημένα στα δακτυλα, Tesla στο δρομο (εκτος Ελλάδας)

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...