Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το καλυτερο ειναι πετρελαιο με πινελο.εννοειται εχεις πιεστικο,αλλιως ,με τα καθαριστικα τυπου αφρου κλπ,και λαστιχο,βγαινει επιφανιακη λιγδα.βεβαια,αν δεν εχεις πολλη μπιχλα,θα κανεις δουλιτσα και με αυτα......

Δημοσ.

Θυμάμαι μια φορά ήμουν στο πλυντήριο και ένας επληνε την μηχανή και μετά δεν έπαιρνε μπρος και μετά που του πρότεινα να κάνει με τον αέρα στα καλώδια πήρε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν καλύψεις προσεκτικά ασφαλειοθήκη,τους πολλαπλασιαστές και μετα το κάνεις και με πίεση αέρα δεν έχεις πρόβλημα.

Διανομέας ή Ντιστριμπιτερ είναι που μοιράζει το ρεύμα στους πολλαπλασιαστές και πηγαίνει αντίστοιχα στα μπουζί.

15 ευρώ δίνω σε πλυντήριο μέσα έξω και το κινητήρα.

Για ποιό αμάξι πρόκειται εάν επιτρέπεται

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Καλυτερα σε πλυντηριο μην κανεις καμκα ζημια

 

Ναι ενώ στα πλυντήρια οι πιτσιρικάδες που έχουν εκεί τα προσέεεεεχουν το αμάξια... Λοιπόν να κάνω κι εγώ την πρότασή μου.  Bρίσκεις ένα καλό καθαριστικό για κινητήρες  (πχ Wurth Engine wash ,όχι πετρέλαιο, δε θες να πάει πετρέλαιο σε κάποιον ιμάντα). Καλύπτεις όπως σου είπαν καλώδια,δείκτη λαδιού, φίλτρο αέρα κτλ. Ψεκάζεις, αφήνεις να δράσει, περνάς με το πινέλο κανένα δύσκολο σημείο, και μετά ξεπλένεις με πίεση ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ή απλά με το λάστιχο). Μετά στεγνώνεις με αέρα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. Δεν αφήνεις νερά μέσα στο χώρο της μηχανής.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...