Joshua21 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Αυτό είναι ΛΑΘΟΣ!!!! Πρέπει να είναι γυρισμένο το κλειδί για να μην κλειδώσει το τιμόνι. Για να σβήσεις δηλαδή το βάζεις ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ σε θέση που κλειδώνει το τιμόνι...θα πρέπει να το ξαναστρίψεις χωρίς να μιζάρεις για να μην κλειδώνει και να είναι σβηστό. Κάτι που σίγουρα δεν είναι καλή ιδέα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Όπως τα λες είναι Δεν σβήνει αν το γυρίσεις στο ACC, πρέπει να το πας στο lock! Επίσης όπως λέει και ο άλλος τα φρένα δεν συνδέονται με κανένα τρόπο με τον κινητήρα! Όλα τα μαργαριτάρια της Παρασκευής μαζεμένα εδώ, σε τιμή ευκαιρίας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 αχαχαχα να γινει sticky το θεμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Για τα λάστιχα έχει να πει κανείς κατι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Τα λαστιχα εγω τα βγαζω να μη φθειρονται και παω με τις ζαντες ωστε να εχω και λιγοτερη τριβη = μικροτερη καταναλωση 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Τα λαστιχα εγω τα βγαζω να μη φθειρονται και παω με τις ζαντες ωστε να εχω και λιγοτερη τριβη = μικροτερη καταναλωση Δοκίμασε καμιά πατέντα να μη πατάει καθόλου στο έδαφος το αμάξι! Γελάω μόνος μου, να'σαι καλά! 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Τελικά άλλοι σβήνουν κινητήρες και άλλοι εγκεφάλους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikko_ Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Εγώ σβήνω κινητήρα στις κατηφόρες και το σπρώχνω στην ανηφόρα. Δεν καίει τίποτα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Τελικά άλλοι σβήνουν κινητήρες και άλλοι εγκεφάλους. τζάμπα παιδεύεσαι , ο 6κυλινδρος γιαπωνεζος ότι και να κάνεις θα και τα κέρατα του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 τζάμπα παιδεύεσαι , ο 6κυλινδρος γιαπωνεζος ότι και να κάνεις θα και τα κέρατα του Λογικά η αλλαγή προφίλ έχει ως αποτέλεσμα μια μικρή αύξηση κατανάλωσης απλά επειδή τα λάστιχα που είχα πριν ήταν φαγομενα και με ρογμες και βαρύ τιμόνι και τώρα με τα νεα λάστιχα που πάει πιο ομαλά το αμάξι και το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ και λεω μήπως με τα παλιά είχα περισσότερη κατανάλωση από τι με τα νεα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 μπα , μεγαλύτερα λάστιχα υπολόγιζε μέχρι και 1λιτρο παραπανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Μιας και μαζευτηκαν σε αυτο το θρεντ ολοι οι μηχανικοι να μου πειτε την αποψη σας για τα καυσαερια Μιας και μαζευτηκαν σε αυτο το θρεντ ολοι οι μηχανικοι να μου πειτε την αποψη σας για τα καυσαερια Το αριστερο ειναι τωρινο ενω το δεξι του 2012. Μπορει να ειναι η αιτια που καιει 700ml/100χλμ παραπανω??? Τι να κοταξω??? Συνολικα μου ειπαν να κοιταξω για μπεκ,πεταλουδα,αισθητηρα,να βαλω καθαριστικο βενζινης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Moderators Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Με την χρονολογια πρεπει να κανεις λαθος.. Χοντρικα απο το 80 και μετα η υποβοηθηση στα φρενα ηταν στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα. Οσο για τα φρενα οταν σβησεις τον κινητηρα μετα την 3 με 4 φορα σκληραινουν παρα πολυ τα φρενα.. Εκτιμω οτι χανουν την ευαισθησια τους κατα 95%. Οχι ακριβως. Η μανα μου εχει ενα Suzuki Maruti Alto του 96. Δεν εχει καμια υποβοηθηση. Και σβηστο φρεναρεις ακριβως το ιδιο. Βεβαια με ενα Lancia Dedra που ειχε η οικογενεια (του 94), αν το εσβηνες εν κινησει οχι δεν φρεναρες το ιδιο, ουτε χιλιομετρο δεν εκοβε κι ας καθοσουν ολοκληρος πανω στο φρενο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreapaog328 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 κατα ταλλα ρωταει εμας πως πηραμε διπλωμα 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 ε και? λάθος του κοκ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 @nickolas Δεν θα επιμείνω αφού ενδεχομένως να υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Σε αυτά όμως που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα (δικά μου, συγγενών, δουλειάς, παλιά, καινούργια) η διαδικασία που έχω βιώσει είναι η εξής: Οδηγείς κανονικά. Σταματώντας και περιστρέφοντας το κλειδί στην αρχική θέση σβήνει ο κινητήρας αλλά το τιμόνι παραμένει ξεκλείδωτο μέχρι να το τραβήξεις και να ακουστεί το "κλάκ". Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση αλλά σε όλα ήταν ίδια διαδικασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις