Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό είναι ΛΑΘΟΣ!!!! Πρέπει να είναι γυρισμένο το κλειδί για να μην κλειδώσει το τιμόνι. Για να σβήσεις δηλαδή το βάζεις ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ σε θέση που κλειδώνει το τιμόνι...θα πρέπει να το ξαναστρίψεις χωρίς να μιζάρεις για να μην κλειδώνει και να είναι σβηστό. Κάτι που σίγουρα δεν είναι καλή ιδέα.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

 

Όπως τα λες είναι :)

 

400_ignition-lock-repair-400x220.jpg

 

Δεν σβήνει αν το γυρίσεις στο ACC, πρέπει να το πας στο lock!

 

Επίσης όπως λέει και ο άλλος τα φρένα δεν συνδέονται με κανένα τρόπο με τον κινητήρα!

 

Όλα τα μαργαριτάρια της Παρασκευής μαζεμένα εδώ, σε τιμή ευκαιρίας :)

  • Like 1
  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα λαστιχα εγω τα βγαζω να μη φθειρονται και παω με τις ζαντες ωστε να εχω και λιγοτερη τριβη = μικροτερη καταναλωση

  • Like 11
Δημοσ.

Τα λαστιχα εγω τα βγαζω να μη φθειρονται και παω με τις ζαντες ωστε να εχω και λιγοτερη τριβη = μικροτερη καταναλωση

Δοκίμασε καμιά πατέντα να μη πατάει καθόλου στο έδαφος το αμάξι! :P :D

 

Γελάω μόνος μου, να'σαι καλά! :D

  • Like 5
Δημοσ.

Τελικά άλλοι σβήνουν κινητήρες και άλλοι εγκεφάλους.

τζάμπα παιδεύεσαι , ο 6κυλινδρος γιαπωνεζος  ότι και να κάνεις θα και τα κέρατα του :P

Δημοσ.

τζάμπα παιδεύεσαι , ο 6κυλινδρος γιαπωνεζος ότι και να κάνεις θα και τα κέρατα του :P

Λογικά η αλλαγή προφίλ έχει ως αποτέλεσμα μια μικρή αύξηση κατανάλωσης απλά επειδή τα λάστιχα που είχα πριν ήταν φαγομενα και με ρογμες και βαρύ τιμόνι και τώρα με τα νεα λάστιχα που πάει πιο ομαλά το αμάξι και το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ και λεω μήπως με τα παλιά είχα περισσότερη κατανάλωση από τι με τα νεα.

Δημοσ.

Μιας και μαζευτηκαν σε αυτο το θρεντ ολοι οι μηχανικοι να μου πειτε την αποψη σας για τα καυσαερια

 


Μιας και μαζευτηκαν σε αυτο το θρεντ ολοι οι μηχανικοι να μου πειτε την αποψη σας για τα καυσαερια

Το αριστερο ειναι τωρινο ενω το δεξι του 2012. Μπορει να ειναι η αιτια που καιει 700ml/100χλμ παραπανω???

Τι να κοταξω???

 

Συνολικα μου ειπαν να κοιταξω για μπεκ,πεταλουδα,αισθητηρα,να βαλω καθαριστικο βενζινης

post-269103-0-03964600-1464021513_thumb.jpg

post-269103-0-44258500-1464021546_thumb.jpg

  • Moderators
Δημοσ.

Με την χρονολογια πρεπει να κανεις λαθος.. Χοντρικα απο το 80 και μετα η υποβοηθηση στα φρενα ηταν στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα.

Οσο για τα φρενα οταν σβησεις τον κινητηρα μετα την 3 με 4 φορα σκληραινουν παρα πολυ τα φρενα..

Εκτιμω οτι χανουν την ευαισθησια τους κατα 95%.

 

Οχι ακριβως. Η μανα μου εχει ενα Suzuki Maruti Alto του 96. Δεν εχει καμια υποβοηθηση. Και σβηστο φρεναρεις ακριβως το ιδιο.

 

Βεβαια με ενα Lancia Dedra που ειχε η οικογενεια (του 94), αν το εσβηνες εν κινησει οχι δεν φρεναρες το ιδιο, ουτε χιλιομετρο δεν εκοβε κι ας καθοσουν ολοκληρος πανω στο φρενο!

Δημοσ.

@nickolas

Δεν θα επιμείνω αφού ενδεχομένως να υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτοκίνητα.

Σε αυτά όμως που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα (δικά μου, συγγενών, δουλειάς, παλιά, καινούργια) η διαδικασία που έχω βιώσει είναι η εξής:

Οδηγείς κανονικά. Σταματώντας και περιστρέφοντας το κλειδί στην αρχική θέση σβήνει ο κινητήρας αλλά το τιμόνι παραμένει ξεκλείδωτο μέχρι να το τραβήξεις και να ακουστεί το "κλάκ".

Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση αλλά σε όλα ήταν ίδια διαδικασία.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...