Προς το περιεχόμενο

Οικονομική οδήγηση


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό είναι ΛΑΘΟΣ!!!! Πρέπει να είναι γυρισμένο το κλειδί για να μην κλειδώσει το τιμόνι. Για να σβήσεις δηλαδή το βάζεις ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ σε θέση που κλειδώνει το τιμόνι...θα πρέπει να το ξαναστρίψεις χωρίς να μιζάρεις για να μην κλειδώνει και να είναι σβηστό. Κάτι που σίγουρα δεν είναι καλή ιδέα.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

 

Όπως τα λες είναι :)

 

400_ignition-lock-repair-400x220.jpg

 

Δεν σβήνει αν το γυρίσεις στο ACC, πρέπει να το πας στο lock!

 

Επίσης όπως λέει και ο άλλος τα φρένα δεν συνδέονται με κανένα τρόπο με τον κινητήρα!

 

Όλα τα μαργαριτάρια της Παρασκευής μαζεμένα εδώ, σε τιμή ευκαιρίας :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λαστιχα εγω τα βγαζω να μη φθειρονται και παω με τις ζαντες ωστε να εχω και λιγοτερη τριβη = μικροτερη καταναλωση

Δοκίμασε καμιά πατέντα να μη πατάει καθόλου στο έδαφος το αμάξι! :P :D

 

Γελάω μόνος μου, να'σαι καλά! :D

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τζάμπα παιδεύεσαι , ο 6κυλινδρος γιαπωνεζος ότι και να κάνεις θα και τα κέρατα του :P

Λογικά η αλλαγή προφίλ έχει ως αποτέλεσμα μια μικρή αύξηση κατανάλωσης απλά επειδή τα λάστιχα που είχα πριν ήταν φαγομενα και με ρογμες και βαρύ τιμόνι και τώρα με τα νεα λάστιχα που πάει πιο ομαλά το αμάξι και το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ και λεω μήπως με τα παλιά είχα περισσότερη κατανάλωση από τι με τα νεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και μαζευτηκαν σε αυτο το θρεντ ολοι οι μηχανικοι να μου πειτε την αποψη σας για τα καυσαερια

 


Μιας και μαζευτηκαν σε αυτο το θρεντ ολοι οι μηχανικοι να μου πειτε την αποψη σας για τα καυσαερια

Το αριστερο ειναι τωρινο ενω το δεξι του 2012. Μπορει να ειναι η αιτια που καιει 700ml/100χλμ παραπανω???

Τι να κοταξω???

 

Συνολικα μου ειπαν να κοιταξω για μπεκ,πεταλουδα,αισθητηρα,να βαλω καθαριστικο βενζινης

post-269103-0-03964600-1464021513_thumb.jpg

post-269103-0-44258500-1464021546_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Με την χρονολογια πρεπει να κανεις λαθος.. Χοντρικα απο το 80 και μετα η υποβοηθηση στα φρενα ηταν στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα.

Οσο για τα φρενα οταν σβησεις τον κινητηρα μετα την 3 με 4 φορα σκληραινουν παρα πολυ τα φρενα..

Εκτιμω οτι χανουν την ευαισθησια τους κατα 95%.

 

Οχι ακριβως. Η μανα μου εχει ενα Suzuki Maruti Alto του 96. Δεν εχει καμια υποβοηθηση. Και σβηστο φρεναρεις ακριβως το ιδιο.

 

Βεβαια με ενα Lancia Dedra που ειχε η οικογενεια (του 94), αν το εσβηνες εν κινησει οχι δεν φρεναρες το ιδιο, ουτε χιλιομετρο δεν εκοβε κι ας καθοσουν ολοκληρος πανω στο φρενο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nickolas

Δεν θα επιμείνω αφού ενδεχομένως να υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτοκίνητα.

Σε αυτά όμως που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα (δικά μου, συγγενών, δουλειάς, παλιά, καινούργια) η διαδικασία που έχω βιώσει είναι η εξής:

Οδηγείς κανονικά. Σταματώντας και περιστρέφοντας το κλειδί στην αρχική θέση σβήνει ο κινητήρας αλλά το τιμόνι παραμένει ξεκλείδωτο μέχρι να το τραβήξεις και να ακουστεί το "κλάκ".

Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση αλλά σε όλα ήταν ίδια διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...