Προς το περιεχόμενο

Οικονομική οδήγηση


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Iq ραδικιού εμείς έχουμε???Μάλιστα το ακούσαμε κ αυτό.... :)

Βασικά χεστήκαμε όλοι μας για το τί κάνεις και τι μυαλό κουβαλάς....αλλά κυκλοφορείς ανάμεσα μας και γι αυτό στο τονίζουμε ότι δεν είσαι σωστός...

Μέσα στο σπίτι σου κατέβα τα σκαλιά σου και με τούμπες για να μην καις θερμίδες...βασικά μην τρως κιόλας για να κάνεις οικονομία...δεν δίνει κανείς δεκάρα....αλλά έξω όταν κυκλοφορείς υπάρχουν και άλλοι ανθρωποι!!! :)

επίσης το σταρτ-στοπ των οχημάτων λειτουργεί κατά την ακινητοποιηση του οχήματος στο φανάρι ...από κει την πήρες την πατέντα?? χαχαχαχ

Ότι να ναι λες και το υποστηρίζεις κιόλας....εγω σου εύχομαι να μην την πατήσεις πάντως ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

7 αμαξια λεει εχει , start stop λεει ειναι το ιδιο πραγμα....

 

Έπος το θρεντ, να γινει στικυ πρεπει.

 

@cosmos ισως πρεπει να τη πατησει για να βαλει μυαλο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον μηχανικος απο αντιπροσωπεια μου ειπε(injection)οτι απο τις 1500στρ και κατω με ταχυτητα αρχιζουν και

και ψεκαζουν τα μπεκ. Το θεμα ειναι σε ευθεια τι συμφερει να κανεις???

Αμα εχεις μεσα ταχυτητα μειωνει και πρεπει να συμπληρωνεις με γκαζι ενω με νεκρα καις ρελαντι αλλα δεν μειωνει..

Στην πραξη τωρα.Επειδη εχω κανει και τα 2 στυλ οδηγησης,με νεκρα εχω λιγο καλυτερη καταναλωση.. Μιλαμε για 300-400ml/100χλμ

Σε ποιο σύμπαν ισχύει αυτό στα bold? Για να μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, αν βάλεις νεκρά στην ευθεία το αυτοκίνητο θα κόβει ταχύτητα μέχρι να σταματήσει.

 

Παιδια τα χιλιαρα μεσα στη πολη ποσο καινε? Ενας μηχανικος μου ειχε πει 7 με 7,5λ και αμα δεν προσεχεις ανετα τα 8λ!

Η δικη σας εμπειρια? ή απο γνωστους σας τι σας εχουν πει? Μιλαμε για ατομα που μετρανε εγκυρα..

Το απολυτο ειναι φουλαρισμα μεχρι το στομιο και ξαναγεμισμα μεχρι το στομιο απο το ιδιο βενζιναδικο..

Κανεις μερικα χιλιομετρα πχ 50χλμ με νορμαλ συνθηκες και ξαναφουλαρεις

πχ εγραψε η αντλια 3,57λ στα 50χλμ. 3,57:50=0,0714 δηλαδη 7,14λ/100χλμ

Ανάλογα για ποιο χιλιάρι μιλάμε, τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης. Μπορεί να καίει και 5l/100km, μπορεί να καίει και πάνω από 10.

 

Όσο για τον τρόπο μέτρησης, καλύτερα να κάνεις πολλά και όχι μόνο μερικά χιλιόμετρα πριν ξαναφουλάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.iq,αδικιου.yep,καταντατε κουραστικοι......τις εταιριες που εβαλαν σταρτ στοπ στα οχηματα,ποτε θα τις κραξετε;και αυτα τα οχηματα,παρανομα ειναι;μισο λεπτο,αν σβησει το μοτερ,κλειδωνει το τιμονι.......ΟΛΕΕΕΕΕ.......

 

Αστα να πάνε φίλε, τις προάλλες ήμουν με ένα Start/Stop αμάξι και το απενεργοποίησα γιατί μου έσβηνε το μοτέρ στις κατηφόρες και τις ανηφόρες για να μην καίει. Και στα φανάρια ο κινητήρας δούλευε στο ρελαντί. Τρου στόρυ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα,πως πηρες το ρισκο και εμεινες στο τιμονι;αφου λενε τα σαΐνια,οτι κλεινδωνει το τιμονι............ψεματα μας λενε;;;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχει κανείς trip computer??Το πιο απλό...αφήστε το γκάζι με ταχύτητα μέσα να δείτε ότι στην current κατανάλωση θα δείχνει μηδέν.....ενώ αν το αφήσετε με νεκρά θα γράφει κατανάλωση!

Το υπέρτατο που γράφτηκε εδώ μέσα που ο άλλος σβήνει τον κινητήρα,,,δεν νομίζω ότι μπορεί να σχολιαστεί.Όπως και να το δικαιολογήσεις....κουταμάρα κάνεις...και τυχερός είσαι που δεν σου έχει τύχει να πεταχτεί κάτι μπροστά σου να πάρεις κόσμο στον λαιμό σου στο αθόρυβο...και όχι μόνο.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνεις αυτό και αν δεν έχεις λεφτά για να κινείς όπως πρέπει τ αμάξι σου...πάρε ποδήλατο και στις κατηφόρες σβηστός θα πηγαίνεις ;) ;)

Α και την κόρνα μην την πατάς....καίει βενζίνη...βγες και γκάριζε απ το παράθυρο...

για φώτα ούτε λόγος....υπάρχουν οι φακοί....

και απο υαλοκαθαριστήρες ....έχεις χέρι μωρέ βγάλτο απ το παράθυρο και κούνα το...

Μην σου πω να βρίσκεις και 5-6 παιδια και απο φανάρι σε φανάρι να σε σπρώχνουν....

Έτσι είσαι μάγκας...όχι την φλωριά που κάνεις και σβήνεις μόνο στην κατηφόρα!! :)

Με επιφύλαξη, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν έχω δει ποτέ 0 στο δικό μου. Νομίζω ότι το 2 είναι το ελάχιστο που γράφει. Θα το τσεκάρω όμως για σιγουριά.

 

Για μένα πάντως η μόνη χρησιμότητα του θέματος είναι να μάθουμε πως μπορούμε να κάνουμε οικονομία σε περιπτώσεις που είμαστε κάπου στο πουθενά και κοντεύουμε να μείνουμε από βενζίνη. Για συστηματική χρήση το θεωρώ αστείο να συζητάμε πως θα γλιτώσουμε μισό ευρώ σε κάθε ταξίδι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως στο θέμα μιλάμε για οικονομική οδήγηση και για λογικές πρακτικές.Το μηδένισμα το βλέπω σίγουρα σε renault και σε opel τελευταίας 10ετίας ...

Επίσης οικονομία γίνεται και αν τα λάστιχα είναι σωστά φουσκωμένα....δεν έχουμε κανα τόνο στο πορτμπαγκαζ να τον πηγαίνουμε βόλτες (αν δεν χρειάζεται εννοώ) γιατί πολλά άκουσαν τ αυτιά μας ήδη... :)

Όσο για τον οδηγό που το πάει σβηστό...καλό θα ήταν να μην είναι τόσο εριστικός και υπερόπτης και δεν λέει τίποτα το χρονικό διάστημα που οδηγεί.Ούτε υπάρχει κάπου συμβόλαιο ότι μετά την 25τία δεν γίνεται ατύχημα.Και φυσικά εγώ πρώτος ευχήθηκα να μην πάθει τίποτα για τον κάνει να καταλάβει ότι δεν χρησιμοποιεί σωστά το αυτοκίνητο στην συγκεκριμένη στιγμή .Θα έπρεπε όμως να προβληματιστεί που τόσα άτομα του λένε το αντίθετο και όχι να σκαλώνει με αστεία πράγματα.25 χρόνια στο τιμόνι η εμπειρία του θα έπρεπε να του λέει άλλα πράγματα όπως επίσης και η κρίση του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοεις να πιστευω οτι λεει ο καθενας;δλδ πρεπει να πιστευω οτι κλειδωνει το τιμονι οτα σβηνει το μοτορι;κυριοτερο βεβαια,ειναι η δοκιμη...αν υποθεσω οτι ημουν ασχετος με την μαγειρικη,και ελεγε καποιος οτι βαζοντας κοκακολα στην φασολαδα,γινεται μαγικο φιλτρο,θα εκανα το πιο απλο,θα εβαζα κοκακολα στην φασολαδα.αν γινοταν μαγικο φιλτρο,θα τον θεοποιουσα,αλλα ελα που δεν γινεται.μετα,οσες φορες και να μου το πει καποιος αλλος,που τον πιστεψε χωρις να το δοκιμασει ο ιδιος,δεν τον πιστευω.γιατι;διοτι ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ.......στην περιπτωση μου ομως,δυστηχως,εχω διαβασει πολυ,και εχω κανει και τα πειραματα μου.και επιδη εγω,ξερω,δεν μπορω να διαβαζω το καθε αμουστακο η ασχετο με το θεμα,να λεει μπαρουφες.πως να το κανουμε;το κυκλωμα φρενων,ειναι ανεξαρτητο απο τον κινητηρα,για λογους ασφαλειας,οτι και να λετε.α,παρεπιφτωντως,ειναι διπλο ανεξαρτητο,αντε να μαθενετε κατι .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, το τιμόνι δεν κλειδώνει με απλό σβήσιμο του κινητήρα (μόνο αν τραβήξεις το κλειδί).

Από την άλλη όμως και η υποβοήθηση στα φρένα έχει μπει για τα καλά πολύ πριν το 90 (το ξέρω από τα entry level οικογενειακά αυτκίνητα που πέρασαν απ' τα χέρια μου) και δεν μπήκε ως "αξεσουάρ". Υπάρχει τελείως διαφορετικός σχεδιασμός στα φρένα των αυτοκινήτων που δεν έχουν (απ' τη μαμά τους) υποβοήθηση και διαφορετικός σε αυτά που έχουν. Δηλαδή αφαιρώντας την υποβοήθηση από ένα που σχεδιάστηκε με αυτή δεν έχεις το φρενάρισμα ούτε αυτοκινήτου του 50 με απλά φρένα.

 

Τώρα, όταν ένας επιμένει κόντρα στους πολλούς, δύο μπορεί να συμβαίνουν. Ή είναι πρωτοπόρος και αξίζει συγχαρητηρίων που εμμένει στην άποψή του, ή........... (ας το αφήσουμε καλύτερα)

 

 

(ενημερωτικά το να πχ ξαπλώσεις στην άσφαλτο 50 φορές και να μην σε έχει πατήσει αυτοκίνητο δεν είναι ακριβώς επιχείρημα για το ότι πρέπει να ξαπλώνουμε στην άσφαλτο)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εμένα ο τύπος απ το τελευταίο του ποστ, μου θυμίζει το ανέκδοτο που κάποιος μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας έρχονται όλοι καταπάνω του...και αυτός επιμένει ότι οι άλλοι πάνε ανάποδα!!!

Περαστικά!! :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, αν βάλεις νεκρά στην ευθεία το αυτοκίνητο θα κόβει ταχύτητα μέχρι να σταματήσει.

Που το διαβασες αυτο? ή αυτο καταλαβες? ή εγω εχω δυσλεξια?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έκανες quote το λέω εγώ, και προκύπτει από τους νόμους της φυσικής.

 

Εσύ υποστήριξες το ακριβώς αντίθετο, αυτό που έβαλα σε bold.

 

Μη με βγάλεις και τρελό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, το τιμόνι δεν κλειδώνει με απλό σβήσιμο του κινητήρα (μόνο αν τραβήξεις το κλειδί).

 

Αυτό είναι ΛΑΘΟΣ!!!! Πρέπει να είναι γυρισμένο το κλειδί για να μην κλειδώσει το τιμόνι. Για να σβήσεις δηλαδή το βάζεις ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ σε θέση που κλειδώνει το τιμόνι...θα πρέπει να το ξαναστρίψεις χωρίς να μιζάρεις για να μην κλειδώνει και να είναι σβηστό. Κάτι που σίγουρα δεν είναι καλή ιδέα.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...