Joshua21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 ναι οκ,την επομενη φορα θα εξηγω τα αυτονοητα οτι εννοω κατευθειαν να πατησεις φρενο.... μα ειναι δυνατον ρε παιδια να εχεις σβηστο τον κινητηρα και να πατησεις μια φορα φρενο που θα χρειαστεις και μετα να συνεχισεις να εχεις σβηστο τον κινητηρα?αυτο κατανταει το λιγοτερο ηλιθιο. Σε κανονικές συνθήκες ναι, προλαβαίνεις να ανάψεις τον κινητήρα ώστε να δημιουργηθεί υποπίεση, μη σου πω ότι προλαβαίνεις να τραβήξεις και τζούρα από τη φραπεδιά. Σε φρενάρισμα πανικού όμως ούτε το κλειδί δε θα προλάβεις να πιάσεις με το χέρι σου πριν πάρεις παραμάζωμα οτιδήποτε πετάχτηκε μπροστά σου. και δεν ειναι σχοδον αχρηστο το υδραυλικο ηλεκτρικο τιμονι χωρις υποβοηθηση εαν τσουλαει το αυτοκινητο.εαν ειναι σταματημενο ναι ειναι.τεσπα... Εξαρτάται... αν είσαι άντρας γεροδεμένος και οδηγάς Seicento των 700 κιλών κάτι γίνεται, αν είσαι γυναίκα και οδηγάς SUV των 2 τόνων τότε μόνο η προσευχή σε σώζει. Στο θέμα μας τώρα: Ανοίγω αυτό το ποστ για να πούμε περί της οικονομικής οδήγησης και τι είναι αλήθεια και τι μύθος. Πχ έχω μια απορία σε κατηφόρα αν βάλω νεκρά κάνω οικονομία όντως? Γιατί σε κάποιο βίντεο στο ίντερνετ έλεγε κάποιος ότι στη πραγματικά γίνετε το αντίθετο. Όχι δεν κάνεις οικονομία. Αν βάλεις νεκρά στην κατηφόρα ο κινητήρας καταναλώνει κάποια ποσότητα καυσίμου ώστε να δουλεύει στο ρελαντί, ενώ όταν έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο τα μπεκ δεν ψεκάζουν καθόλου καύσιμο. Υπόψιν, μιλάμε πάντα για κινητήρες με ψεκασμό της τελευταίας 10ετίας-15αετίας, στα παλιότερα και ειδικά σε αυτά με καρπυρατέρ ισχύει αυτό που λες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Πραγματικά ότι να'ναι..... Και επικίνδυνος αλλά και ισχυρογνώμον δεν μπα να του τα εξηγούν χίλιες φορές.... Απλά να αναφέρω, οτι σε κάποιες πολιτίες της Αμερικής, απαγορεύεται να βάζεις νεκρά εν κινήση. Που να τους πεις οτι σβήνεις και το κινητηρα....!!!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikko_ Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Το θεματακι παει με την μια για τα ανέκδοτα, θα σπάσει ταμεία !!! Δε λες τίποτα, εδώ ο άλλος ισχυρίζεται ότι έχει 7 οχήματα στην κατοχή του αλλά σβήνει τον κινητήρα για να γλυτώσει 30 λεπτά (τα οποία δεν γλυτώνει γιατί αν απλά τσουλάει με ταχύτητα δεν καίει τίποτα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Ρε παιδια το θεμα ειναι απλο και με στοιχειωδη λογικη θα καταλαβει καποιος.δεν χρειαζεται να εξηγουμε τα αυτονοητα. Με καρμπυρατερ αυτοκινητο Εαν πας με νεκρα σε κατηφορα κανεις οικονομια,καιει οσο καιει στο ρελαντι. Εαν πας με ταχυτητα σε κατηφορα,δεν κανεις οικονομια,καιει οσο λεει το στροφομετρο. Συγχρονο αυτοκινητο με Injection Εαν πας με νεκρα σε κατηφορα κανεις οικονομια,καιει οσο καιει το ρελαντι. Εαν πας με ταχυτητα σε κατηφορα δεν καιει τιποτα,ουτε οσο καιει στο ρελαντι. Και στις 2 περιπτωσεις εχει τιμονι και φρενα.εαν μπορεις να τα κουμανταρεις ειναι αλλο θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Με καρμπυρατερ αυτοκινητο Εαν πας με νεκρα σε κατηφορα κανεις οικονομια,καιει οσο καιει στο ρελαντι. Εαν πας με ταχυτητα σε κατηφορα,δεν κανεις οικονομια,καιει οσο λεει το στροφομετρο. καιει οσο καιει στο ρελαντι. Διόρθωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 εσυ δλδ πιστευεις οτι ο κατασκευαστης,θα συνεδεε το σημαντικοτερο συστημα ασφαλειας του οχηματος,δλδ τα φρενα,με το πιο αναξιοπιστο συστημα λειτουργιας πανω στο οχημα,τον κινητηρα,που μπορει να σβησει απο οποιαδηποτε δυσλειτουργια,ανα πασα ωρα και στιγμη?πχ αισθητηρας στροφαλου?αισθητηρας λαμδα?και αλλους χιλιους δυο αισθητηρες?δεν γραφω για μηχανολογικα,γιατι θα γραφω μεχρι αυριο....αυτο πστευουν οσοι γραφουν τις μπαρουφες που γραφουν?θα μου πεις,εδω ο αλλος γραφει οτι θα κλειδωσει το τιμονι αν σβησεις μοτερ.........χαμενος κοπος...... βεβαια,πρεπει να εξηγησω κιολα,διοτι ακατοικητο το ατιμο,οτι γραφω για κατηφορα εκτος πολεως,μηκους 5 + χιλιομετρων,με χαμηλη κινηση,και οχι για 1000 μετρα κατηφορα με κληση 40% και μεσα σε γειτονιες,ενω κρατας το μπουκαλι με το γουισκι στο ενα χερι,το τσιγαρο με το τελεφωνο στο δευτερο χερι,και εναν διμετρο απο πισω σου........ Έχεις υπολογίσει τι γλιτώνεις; Βασικά για οικονομία το κάνεις αυτό; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 @zio: Ανάλογα το αυτοκίνητο, γλιτώνεις από 0,7 ως 2,5 λίτρα καύσιμο ανά ώρα... Οι δάσκαλοι οδήγησης παγκοσμίως λένε με ότι ταχύτητα(στο κιβώτιο) ανεβαίνεις μια ανηφόρα με την ίδια να κατεβαίνεις. Δεν ξέρουν την τύφλα τους 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Διόρθωση. Με καρμπυρατερ αυτοκινητο καιει οσο καιει στο στροφομετρο,δεν καιει οσο καιει στο ρελαντι.δεν ειναι injection. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Με καρμπυρατερ αυτοκινητο καιει οσο καιει στο στροφομετρο,δεν καιει οσο καιει στο ρελαντι.δεν ειναι injection. Εφόσον η πεταλούδα του καρμπυρατέρ είναι κλειστή(δεν πατάμε γκάζι δλδ), το ίδιο καύσιμο περνάει στους κύλινδρους είτε δουλεύει στο ρελαντί είτε λόγω κατηφόρας δουλεύει στις 2 στις 3 ή και στις 5000 στροφές. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 @zio: Ανάλογα το αυτοκίνητο, γλιτώνεις από 0,7 ως 2,5 λίτρα καύσιμο ανά ώρα... Οι δάσκαλοι οδήγησης παγκοσμίως λένε με ότι ταχύτητα(στο κιβώτιο) ανεβαίνεις μια ανηφόρα με την ίδια να κατεβαίνεις. Δεν ξέρουν την τύφλα τους Άρα στα 5-10 χιλιόμετρα η οικονομία που κάνεις είναι αμελητέα, σωστά; Αυτό με τις ταχύτητες το έχω ακούσει κι εγώ, είναι λάθος δηλαδή; Δεν ξέρω για οικονομία αλλά για τον έλεγχο του αυτοκινήτου νομίζω είναι αρκετά σωστό! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Άρα στα 5-10 χιλιόμετρα η οικονομία που κάνεις είναι αμελητέα, σωστά; Έτσι πιστεύω. Αυτό με τις ταχύτητες το έχω ακούσει κι εγώ, είναι λάθος δηλαδή; Δεν ξέρω για οικονομία αλλά για τον έλεγχο του αυτοκινήτου νομίζω είναι αρκετά σωστό! Όχι δεν είναι λάθος, ειρωνικά το έγραψα. Κυρίως για τον έλεγχο είναι, φαντάσου μια ανηφόρα που το αμάξι σου την ανεβαίνει μόνο με πρώτη, αν προσπαθήσεις να την κατέβεις με τρίτη πχ το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να ανάψεις τα φρένα σου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 εχεις δικιο βλακεια ειπα τωρα καταλαβα τι εγραψα.... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Λοιπον μηχανικος απο αντιπροσωπεια μου ειπε(injection)οτι απο τις 1500στρ και κατω με ταχυτητα αρχιζουν και και ψεκαζουν τα μπεκ. Το θεμα ειναι σε ευθεια τι συμφερει να κανεις??? Αμα εχεις μεσα ταχυτητα μειωνει και πρεπει να συμπληρωνεις με γκαζι ενω με νεκρα καις ρελαντι αλλα δεν μειωνει.. Στην πραξη τωρα.Επειδη εχω κανει και τα 2 στυλ οδηγησης,με νεκρα εχω λιγο καλυτερη καταναλωση.. Μιλαμε για 300-400ml/100χλμ Παιδια τα χιλιαρα μεσα στη πολη ποσο καινε? Ενας μηχανικος μου ειχε πει 7 με 7,5λ και αμα δεν προσεχεις ανετα τα 8λ! Η δικη σας εμπειρια? ή απο γνωστους σας τι σας εχουν πει? Μιλαμε για ατομα που μετρανε εγκυρα.. Το απολυτο ειναι φουλαρισμα μεχρι το στομιο και ξαναγεμισμα μεχρι το στομιο απο το ιδιο βενζιναδικο.. Κανεις μερικα χιλιομετρα πχ 50χλμ με νορμαλ συνθηκες και ξαναφουλαρεις πχ εγραψε η αντλια 3,57λ στα 50χλμ. 3,57:50=0,0714 δηλαδη 7,14λ/100χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχει κανείς trip computer??Το πιο απλό...αφήστε το γκάζι με ταχύτητα μέσα να δείτε ότι στην current κατανάλωση θα δείχνει μηδέν.....ενώ αν το αφήσετε με νεκρά θα γράφει κατανάλωση! Το υπέρτατο που γράφτηκε εδώ μέσα που ο άλλος σβήνει τον κινητήρα,,,δεν νομίζω ότι μπορεί να σχολιαστεί.Όπως και να το δικαιολογήσεις....κουταμάρα κάνεις...και τυχερός είσαι που δεν σου έχει τύχει να πεταχτεί κάτι μπροστά σου να πάρεις κόσμο στον λαιμό σου στο αθόρυβο...και όχι μόνο.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνεις αυτό και αν δεν έχεις λεφτά για να κινείς όπως πρέπει τ αμάξι σου...πάρε ποδήλατο και στις κατηφόρες σβηστός θα πηγαίνεις ;) Α και την κόρνα μην την πατάς....καίει βενζίνη...βγες και γκάριζε απ το παράθυρο... για φώτα ούτε λόγος....υπάρχουν οι φακοί.... και απο υαλοκαθαριστήρες ....έχεις χέρι μωρέ βγάλτο απ το παράθυρο και κούνα το... Μην σου πω να βρίσκεις και 5-6 παιδια και απο φανάρι σε φανάρι να σε σπρώχνουν.... Έτσι είσαι μάγκας...όχι την φλωριά που κάνεις και σβήνεις μόνο στην κατηφόρα!! 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 αλλος ενας που γραφει οτι του κατεβει.ναι ,οπως καταλαβες μαζι με τους αλλους,γραφω οτι σβηνω μοτερ,μεσα στην πολη,και μαλιστα,κοντα στις γειτονιες που παιζουν παιδια.και κανω και μαγκιες,παντιλικια κλπ,με ΣΒΗΣΜΕΝΟ μοτερ......iq,αδικιου.yep,καταντατε κουραστικοι......τις εταιριες που εβαλαν σταρτ στοπ στα οχηματα,ποτε θα τις κραξετε;και αυτα τα οχηματα,παρανομα ειναι;μισο λεπτο,αν σβησει το μοτερ,κλειδωνει το τιμονι.......ΟΛΕΕΕΕΕ....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις