Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

έχει γράψει σε διπλανό θρεντ ότι έχει 2 bmw 10ετιας+

 

μου θυμιζει λιγο το εχω iphone και κανω αναπαντητες για να μη βαλω καρτα

  • Like 3
Δημοσ.

εγω τα παραταω......οχι μονο ανεπιδεκτοι μαθησεως,αλλα ημιμαθεις,δλδ χειροτερο.και το κακο,κλασικα,νομιζετε οτι ειστε αλαθητοι......χαμενος κοπος,καμμενος τοπος......

 

Μονο και μονο απο τον τροπο που μιλας δειχνεις το ποιόν σου... Απο την αλλη μιλας για ημιμαθεια αλλα εγω ξερω οτι οι μορφωμενοι ανθρωποι δεν μιλανε ετσι, οποτε η τρολ εισαι ή κανας 30αρης που μεγαλωσε μονο σωματικα... Κριμα, οχι για σενα αλλα για τους υπολοιπους που εσυ κυκλοφορεις στον δρομο και οχι μονο..

  • Like 2
Δημοσ.

εγω τα παραταω......οχι μονο ανεπιδεκτοι μαθησεως,αλλα ημιμαθεις,δλδ χειροτερο.και το κακο,κλασικα,νομιζετε οτι ειστε αλαθητοι......χαμενος κοπος,καμμενος τοπος......

Πες τους τα.

Πιτσιρίκια και πριγκίπισσες! Τι περίμενες!

  • Like 1
Δημοσ.

έχει γράψει σε διπλανό θρεντ ότι έχει 2 bmw 10ετιας+

+fiesta 5ετιας,+σιβικ 15ετιας,+ vw τ4 20ετιας,+2 nsr250 25ετιας(ωιμε,τα νσραρια θα 30αρισουν σε 4χρονια!!!!!!)

Δημοσ.

παιδια με σβηστο κινητηρα και φρενα εχεις και τιμονι.τωρα σιγουρα δεν ειναι ουτε για να κανεις σλαλομ το τιμονι αλλα ουτε και για να πατας 5 φορες το φρενο.

αμα σβησεις τον κινητηρα,μεχρι να πατησεις την πρωτη φορα φρενο,δεν θα καταλαβεις διαφορα.απο την δευτερη φορα θα αρχισεις να καταλαβαινεις διαφορα στην αισθηση και σε καποια φαση θα νοιωθεις και τους δισκους να τριβουν τα τακακια απο την αισθηση ενω εσυ κρατας κοντρα το τιμονι και πατας με ολη σου την δυναμη το πεταλ.αλλα ποιος λογικος ανθρωπος θα το κανει αυτο?

Δημοσ.

παιδια με σβηστο κινητηρα και φρενα εχεις και τιμονι.τωρα σιγουρα δεν ειναι ουτε για να κανεις σλαλομ το τιμονι αλλα ουτε και για να πατας 5 φορες το φρενο.

αμα σβησεις τον κινητηρα,μεχρι να πατησεις την πρωτη φορα φρενο,δεν θα καταλαβεις διαφορα.απο την δευτερη φορα θα αρχισεις να καταλαβαινεις διαφορα στην αισθηση και σε καποια φαση θα νοιωθεις και τους δισκους να τριβουν τα τακακια απο την αισθηση ενω εσυ κρατας κοντρα το τιμονι και πατας με ολη σου την δυναμη το πεταλ.αλλα ποιος λογικος ανθρωπος θα το κανει αυτο?

Αρα δεν εχουμε φρενα.. τι το κουραζουμε???
  • Like 1
Δημοσ.

Αρα δεν εχουμε φρενα.. τι το κουραζουμε???

απο αυτο που εγραψε ο θανος,και γραφω και εγω εδω και δεκα ποστ,εσυ καταλαβες οτι δεν εχεις φρενο???????????????????????δλδ αν σου σβησει το μοτερ,εσυ ΔΕΝ θα πατησεις φρενο?και θα αρχισεις την προσευχη??????????????αλαχ ακμπαρ.........

  • Like 1
Δημοσ.

απο αυτο που εγραψε ο θανος,και γραφω και εγω εδω και δεκα ποστ,εσυ καταλαβες οτι δεν εχεις φρενο???????????????????????δλδ αν σου σβησει το μοτερ,εσυ ΔΕΝ θα πατησεις φρενο?και θα αρχισεις την προσευχη??????????????αλαχ ακμπαρ.........

Εσυ γραφεις οτι σβηνεις τον κινητηρα.. και οι αλλοι σου λενε οτι δεν εχεις φρενα.. και συ ισχυριζεσαι

οτι εχεις και οτι τα φρενα δεν βασιζονται στον κινητηρα...

Το οτι θα πατησεις 1-2 φορες και θα εχεις φρενο συμφωνω αλλα δεν μπορεις να το βαφτισεις οτι εχεις φρενα..

Δημοσ.

έχεις, απλά δεν πατιέται εκτός και αν είσαι ο hulk

 

βαλε καποιον να σου πατησει το φρενο οταν το αμαξι ειναι παρκαρισμενο κ σβηστο...

 

θα δεις οτι τα φωτα πισω, αναβουν χωρις να εισαι ο χουλκ..

 

υγ - αλλο που ο μαστορας ειναι υπερβολικος για τις πραξεις του, αυτο που λεει ισχυει αλλα ειναι επικινδυνο για το μεσο χρηστη που εδωσε 100~200 για το λαδωμα.

Δημοσ.

παιδια με σβηστο κινητηρα και φρενα εχεις και τιμονι.τωρα σιγουρα δεν ειναι ουτε για να κανεις σλαλομ το τιμονι αλλα ουτε και για να πατας 5 φορες το φρενο.

αμα σβησεις τον κινητηρα,μεχρι να πατησεις την πρωτη φορα φρενο,δεν θα καταλαβεις διαφορα.απο την δευτερη φορα θα αρχισεις να καταλαβαινεις διαφορα στην αισθηση και σε καποια φαση θα νοιωθεις και τους δισκους να τριβουν τα τακακια απο την αισθηση ενω εσυ κρατας κοντρα το τιμονι και πατας με ολη σου την δυναμη το πεταλ.αλλα ποιος λογικος ανθρωπος θα το κανει αυτο?

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

 

Το σερβόφρενο εκμεταλλεύεται την υποπίεση αέρα που δημιουργείται είτε από την εισαγωγή του κινητήρα(βενζινοκίνητα) είτε από την ανεξάρτητη αντλία κενού(βενζινοκίνητα), ώστε να πολλαπλασιάσει την δύναμη που ασκεί το πόδι μας στο πεντάλ φρένου. Όταν σβήσεις τον κινητήρα παραμένει αποθηκευμένη ενέργεια(με μορφή υποπίεσης) στο σερβόφρενο, η οποία αρκεί για να κάνει υποβοήθηση στο φρένο 2-3 φορές, αλλά μόνο αν το πατήσεις και το αφήσεις αμέσως. Αν το πατήσεις μόνο μια φορά και το κρατήσεις πατημένο θα συνεχίσει να καταναλώνει την αποθηκευμένη υποπίεση, οπότε και πάλι θα μείνεις χωρίς υποβοήθηση σε μερικά δευτερόλεπτα.

 

Το υδραυλικό/ηλεκτρικό τιμόνι από τη στιγμή που σβήσεις τον κινητήρα, χάνεις άμεσα την όποια υποβοήθηση. Σίγουρα δεν "κλειδώνει" όπως έγραψαν παραπάνω, αλλά χωρίς υποβοήθηση γίνεται σχεδόν άχρηστο.

 

Με βάση τα παραπάνω, εγώ θα έλεγα πως με σβηστό κινητήρα ούτε φρένα έχεις ούτε τιμόνι.

  • Like 6
Δημοσ.

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

 

Το σερβόφρενο εκμεταλλεύεται την υποπίεση αέρα που δημιουργείται είτε από την εισαγωγή του κινητήρα(βενζινοκίνητα) είτε από την ανεξάρτητη αντλία κενού(βενζινοκίνητα), ώστε να πολλαπλασιάσει την δύναμη που ασκεί το πόδι μας στο πεντάλ φρένου. Όταν σβήσεις τον κινητήρα παραμένει αποθηκευμένη ενέργεια(με μορφή υποπίεσης) στο σερβόφρενο, η οποία αρκεί για να κάνει υποβοήθηση στο φρένο 2-3 φορές, αλλά μόνο αν το πατήσεις και το αφήσεις αμέσως. Αν το πατήσεις μόνο μια φορά και το κρατήσεις πατημένο θα συνεχίσει να καταναλώνει την αποθηκευμένη υποπίεση, οπότε και πάλι θα μείνεις χωρίς υποβοήθηση σε μερικά δευτερόλεπτα.

 

Το υδραυλικό/ηλεκτρικό τιμόνι από τη στιγμή που σβήσεις τον κινητήρα, χάνεις άμεσα την όποια υποβοήθηση. Σίγουρα δεν "κλειδώνει" όπως έγραψαν παραπάνω, αλλά χωρίς υποβοήθηση γίνεται σχεδόν άχρηστο.

 

Με βάση τα παραπάνω, εγώ θα έλεγα πως με σβηστό κινητήρα ούτε φρένα έχεις ούτε τιμόνι.

Τα ειπες ολα! Τα κλειδωθει παρακαλω το θεμα. ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τα ειπες ολα! Να κλειδωθει παρακαλω το θεμα. ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσ.

χανεις την υποβοηθηση,οχι το φρενο.ουτε αυτα που γραφετε δεν καταλαβαινετε?????????????????/

Δημοσ.

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

 

Το σερβόφρενο εκμεταλλεύεται την υποπίεση αέρα που δημιουργείται είτε από την εισαγωγή του κινητήρα(βενζινοκίνητα) είτε από την ανεξάρτητη αντλία κενού(βενζινοκίνητα), ώστε να πολλαπλασιάσει την δύναμη που ασκεί το πόδι μας στο πεντάλ φρένου. Όταν σβήσεις τον κινητήρα παραμένει αποθηκευμένη ενέργεια(με μορφή υποπίεσης) στο σερβόφρενο, η οποία αρκεί για να κάνει υποβοήθηση στο φρένο 2-3 φορές, αλλά μόνο αν το πατήσεις και το αφήσεις αμέσως. Αν το πατήσεις μόνο μια φορά και το κρατήσεις πατημένο θα συνεχίσει να καταναλώνει την αποθηκευμένη υποπίεση, οπότε και πάλι θα μείνεις χωρίς υποβοήθηση σε μερικά δευτερόλεπτα.

 

Το υδραυλικό/ηλεκτρικό τιμόνι από τη στιγμή που σβήσεις τον κινητήρα, χάνεις άμεσα την όποια υποβοήθηση. Σίγουρα δεν "κλειδώνει" όπως έγραψαν παραπάνω, αλλά χωρίς υποβοήθηση γίνεται σχεδόν άχρηστο.

 

Με βάση τα παραπάνω, εγώ θα έλεγα πως με σβηστό κινητήρα ούτε φρένα έχεις ούτε τιμόνι

ναι οκ,την επομενη φορα θα εξηγω τα αυτονοητα οτι εννοω κατευθειαν να πατησεις φρενο....

μα ειναι δυνατον ρε παιδια να εχεις σβηστο τον κινητηρα και να πατησεις μια φορα φρενο που θα χρειαστεις και μετα να συνεχισεις να εχεις σβηστο τον κινητηρα?αυτο κατανταει το λιγοτερο ηλιθιο.

και δεν ειναι σχοδον αχρηστο το υδραυλικο ηλεκτρικο τιμονι χωρις υποβοηθηση εαν τσουλαει το αυτοκινητο.εαν ειναι σταματημενο ναι ειναι.τεσπα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...