Antwni Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Προφανώς, μιλάει για αυτοκίνητο πριν το '90 περίπου παιδιά. Με τα καινούργια αυτοκίνητα μόλις σβήσεις τον κινητήρα κλειδώνει το τιμόνι, οπότε δεν γίνεται καν να οδηγήσεις. Ό,τι και να του λέτε ο τύπος είναι ο κλασσικός "ταρίφας" που ό,τι λέει έχει δίκιο και ό,τι κάνει είναι σωστό... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikko_ Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 αυτο ακριβως.οταν εχεις εκτη και δεν πατας γκαζι,μειωνεται και η ταχυτητα.........αυτο,μαλλον δεν το υπολογιζουν καθολου .......προσωπικα,οχι μονο βαζω νεκρα,αλλα και σβηνω τον κινητηρα....και μην αρχισει κανεις τα "δεν εχεις φρενα και τιμονι"σαν εναν και καλα καθηγητη μηχανολογο,διοτι οποιος το γραφει,δεν εχει οδηγησει αυτοκινητα,αλλα μαλλον διαβαζει μονο θεωρια....υποψην,δεν γραφω για κατηφορες χιλιομετρου,αλλα για χιλιομετρα ολοκληρα,και χωρις κινηση,πχ απο σαλονικα προς σερρες,στα στροφιλικια και σερρες σαλονικα απο την σοφουλα και προς σαλονικα.μιλαω για 15 χλμ σβησμενο μοτερ.εννοειτε μετα το τελος της κατηφορας,δεν πλακωνομαστε στα γκαζια,διοτι οσο ναναι,εχει κρυωσει ο κορμος της μηχανης,και ειδικα αν ειναι κανα εξακυλινδρο,ειναι μεγαλο το ρισκο....... (επισης,αν βαζοντας νεκρα στην κατηφορα,πεφτει η θερμοκρασια,ειναι διοτι ο μετρητης ειναι τοποθετημενος προς το ψυγειο,οπως στα vw,ενω αν μενει σταθερη η θερμοκρασια,ειναι διοτιο ασθητηρας ειναι μετα τον θερμοστατη-βαλβιδα,οπως bmw.στην πρωτη περιπτωση,αν χαλασει ο θερμοστατης και ανεβασει θερμοκρασιες,το βλεπεις και το προλαβαινεις.στην δευτερη περιπτωση,ειναι αργα,εχει γινει ζημια) Θα γελούσα με την ασχετοσύνη σου, αλλά δυστυχώς κυκλοφορείς ανάμεσα μας. Ελπίζω τουλάχιστον να είσαι δωρητής οργάνων. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Εγώ π εχω mazda 6 1800cc του 2006 Μόλις σβηνω το μοτέρ φρενα-τιμονι τέλος.δεν πιάνει τίποτα πρέπει να είναι αναμενόμενο το αυτοκίνητο ώστε να είναι ολα κομπλε. Σε κατηφόρες αφήνω την ταχύτητα και παίζω λίγο με το φρένο και τέλος.αν βγάλω τελείως ταχύτητα παίρνει μεγάλη φορά και αν παίζεις όλο με το φρένο μετά απο ώρα αρχιζουν να μυρίζουν αν τα πατάς συνεχόμενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 μην τον κραζεται και τοσο τον dolly γιατι ενα δικιο σε αρκετα απο αυτα που λεει το εχει. αν και διαφωνω και εγω με το να σβηνει τον κινητηρα για οικονομια,καλυτερα να το εχει σε νεκρα αλλα και φρενα εχεις και τιμονι εχεις. και οχι δεν κλειδωνει το τιμονι με σβηστο τον κινητηρα εκτος και εαν εχεις τον διακοπτη τερμα σβηστο.εκτος και εαν ειναι κανενα feature του αυτοκινητου αυτο που λετε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 αλλο τι θα διαβασω....κλειδωνει το τιμονι,ΧΩΡΙΣ να βγαλετε κλειδι?και εχετε διπλωμα οδηγησης εσεις?????????????????που και να βγαλετε το κλειδι,θα κλειδωσει το τιμονι μονο αν το στριψετε!!!!!!!!!!!!!και κυκλοφορατε αναμεσα μας????????μονο playstation?????? δεν περιμενω και κατι αλλο...ο αλλος γραφει οτι στα 100 χλμ με σβηστο μοτερ,θα γλυτωσεις 2-3 ευρω....δλδ το οχημα σου που δεν το σβηνεις,καιει 2-3 ευρω στα 100??δλδ εχεις καταναλωση 1.5-2 λιτρα???ποιο οχημα εχεις??και το τεσλα,των 100000+ευρω περισοτερο καιει........... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Απ'ολα αυτα τα λεφτα που συσσωρευεις λογω του σβησιματος της μηχανης, εχεις 1 ευρω να παρω ενα εισιτηριο να φαω? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Μιλώντας για κατηφόρα το δικό μου έχει την καλύτερη οικονομία με 6η κ 5η,αλλά μικρή διαφορά με νεκρά. Όμως αν βάλεις μια χαμηλή σχέση πχ 3η ή 2α και ανεβάσει στροφές τότε αυξάνεται κατα πολύ η κατανάλωση. Αν συνυπολογίσεις και την ταχύτητα που χάνει όταν έχεις σχέση στο κιβώτιο τότε η νεκρά είναι η καλύτερη λύση σε μέτριες κατηφόρες για μένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 μην τον κραζεται και τοσο τον dolly γιατι ενα δικιο σε αρκετα απο αυτα που λεει το εχει.Αρα για να μαθω και γω γιατι δεν τα εχω πειραματιστει και να σβησει ο κινητηρας εχουμε τιμονι-φρενα αλλα ειναι πολυ σκληρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 ολοι οι λεφταδες στο ινσομνια μαζευτικατε????????σε καθημερινη βαση αν γλυτωνω 2 ευρω,χωρις ρισκο,κερδος μου ειναι.αλλα δεν μπορειτε να διαδιδετε φημες οτι δεν εχετε φρενα και τιμονια και κλειδωνει και το τιμονι με σβησιμο κινητηρα.ανοιξτε κανα βλιβλιο να ξεστραβωθειτε,και μετα γραψτε........α,αγοραστε και κανα αυτοκινητο να μαθετε σε real time....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Δεν είναι θέμα μόνο αν έχεις φρένα και τιμόνι (που φυσικά είναι βασικότατο) αλλά και ότι μπορεί να χρειαστεί να αυξήσεις ταχύτητα για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λόγο. Επίσης το να σκέφτεσαι ποσά φρεναρίσματα έχεις διαθέσιμα μέχρι να χάσεις τα φρένα είναι αρνητικό και αυτό. Από οποία άποψη κι αν το δεις , το να κυκλοφορείς με σβησμένο κινητήρα , είναι επικίνδυνο και για σένα και για τους γύρω σου κι όλα τ άλλα τα ακούω βερεσέ. (Δε γνωρίζω και κατα ποσό είναι νόμιμο) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Κάθε μέρα γλιτώνεις 2€ από το να σβήνεις τον κινητήρα; lol woot 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 ολοι οι λεφταδες στο ινσομνια μαζευτικατε????????Αστους να λενε.. σε κανα 2 χρονακια ετσι οπως παει η κατασταση θα συζητηνε τι να ταιζουν τον γαιδαρο για να εχει περισσοτερες αντοχες.. και αν δεν γινει αυτο θα τους καθαρισουν για 1Ε απο την πεινα καποιων...!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Αρα για να μαθω και γω γιατι δεν τα εχω πειραματιστει και να σβησει ο κινητηρας εχουμε τιμονι-φρενα αλλα ειναι πολυ σκληρα? Γιατί δεν δοκιμάζεις να μας πεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Γιατί δεν δοκιμάζεις να μας πεις;Γιατι το μονο που εχω κανει ειναι οπως ημουν παρκαρισμενος να το αφησω να τσουλισει για 10 μετρα και τα φρενα γιναν μπετο!!! Αρα οταν θα πηγαινεις κανονικα στο δρομο δεν θα εχεις καθολου φρενα..!?!?! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soteras Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Ρε θα τρελαθούμε σβήνει μηχανή εν κίνηση πόσο λάδι έσταξες για να πάρεις δίπλομα σβήνεις μηχανή και ταυτόχρονα σταμάτνα να κυκλοφορούνε τα πάντα από υγρά στο αμάξι φρένο γίνετε σαν το μπετό τιμόνι πάιζει άνετα να κλειδώσει αν χρειαστεί να το στρίξιες λιγάκι μάλλον πρέπει να μην κυκλοφορείς πλέον φίλε αμα σβήνεις τη μηχανή και προχοράς.Το πιο βασικό κιολας πες ότι κάτι γίνετε και χρειαστεί να δώσεις λίγο γκάζι μέχρι να βάλεις μπρος και να φύγεις έχεις πεθαινει εσύ και όποιος άλλος είναι πίσω ή μπροστά. Προφανώς και σε κατηφόρα έχεις μια ταχύτητα δεν μιλάω για 1η γιατί μπορεί να αρχήσει να μουγκρίζει το αμάξι αλλά μια 2α -3α την έχεις 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις